Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - 90 vs 180 kraadine väntvõll - kumb parem? Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
90 vs 180 kraadine väntvõll - kumb parem?Ehk siis selline küsimus,et mis eeliseid omab v8 mootoril 90 kraadine väntvõll 180 kraadise ees?
180 kraadise kasuks peaks olema lihtsam valmistamine,parem tasakaalustus ja tööjärjekord
on mõlemal poolel sama.
Millegipärast kasutavad just võimsamad ja eksootilisemad mootorid 180 kraadist vänta(Ferraari,F1,osa Bmw mootoreid).
Miks kasutatakse Ameerika mootorites 90 kraadist vänta?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.11.2008 at 11:52