Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - VOLT Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
VOLTnu elektrikärule sobib see disain täitsa rahulikult. ainuke porpleem, et meil siin kipuvad asja opljää nime all turustama, eks siis nõutumateks aftermarket juppideks muutuvad rooli tsenter, iluvõre ja tagapaneel
ise sõidaks prooviringi kindlasti
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2008 at 12:23
quote:DevilDeVille: nu elektrikärule sobib see disain täitsa rahulikult. ainuke porpleem, et meil siin kipuvad asja opljää nime all turustama, eks siis nõutumateks aftermarket juppideks muutuvad rooli tsenter, iluvõre ja tagapaneel
ise sõidaks prooviringi kindlasti
noh, kui siin hakatakse turustama chevy all siis kes ostaks omale daewood
____________________________
700cid
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2008 at 12:26
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:noh, kui siin hakatakse turustama chevy all siis kes ostaks omale daewood
Noh kui chevy märk ei kõlba, siis on alati võimalik sama asja osta GMC, Holdeni, Saturni, Opeli, Vauxalli või Pontiaci märgi all (Captiva näide). Igaleühele midagi
quote:Inferno: Tagant ei meeldi. Minumeelest andmed olid tal tegelt üsna kehvakesed vs teised el autod läbisõidu osas?
Endale täitsa sobiks el auto.. linnas ei tule liikumist elusees päevas naljalt üle 200km.
mis elektriautodega sa seda võrdled?
Reaalselt ei tooda täna keegi elektriautosid(ärme räägi mingitest zappidest jne). See, et Tesla(ainukene reaalne elektriauto tänasel päeval) on 15 autot omanikele toimetanud, ei ole mingi number ja näitaja(hind on ka kolm korda rohkem kui Voltil).
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2008 at 17:53
VOLTSee, et asi elektri pealt töötab tundub jah siin teisejärguline või üldse tähelepanuta jäänud. Mehed nagu naised vaatavad autot välimuse/värvi järgi.
Aga eks tehnilist infot ole vähe ka, pildid ainult, nii et mis siin muud väga rääkida. Kui keegi leiab, võiks mingit speci juurde sebida siia. Oleks asisem.
VOLTSome of Volt’s interior technological features include:
* Driver-configurable, liquid crystal instrument display
* Standard seven-inch touch screen vehicle information display
* Touch screen-style climate and infotainment controls
* Optional navigation system with onboard hard drive for maps and music storage
* Standard Bluetooth for cellular phone and USB/Bluetooth for music streaming
New era in automotive transportation
The Chevrolet Volt is leading a new era of electrification of the automobile by creating a new class of vehicle known as the Extended-Range Electric Vehicle, or E-REV.
The Volt uses electricity to move the wheels at all times and speeds. For trips up to 40 miles, the Volt is powered only by electricity stored in its 16-kWh, lithium-ion battery. When the battery’s energy is depleted, a gasoline/E85-powered engine generator seamlessly provides electricity to power the Volt’s electric drive unit while simultaneously sustaining the charge of the battery. This mode of operation extends the range of the Volt for several hundred additional miles, until the vehicle’s battery can be charged. Unlike a conventional battery-electric vehicle, the Volt eliminates “range anxiety,” giving the confidence and peace of mind that the driver will not be stranded by a depleted battery.
The Chevrolet Volt can be plugged either into a standard household 120v outlet or use 240v for charging. The vehicle’s intelligent charging technology enables the Volt’s battery to be charged in less than three hours on a 240v outlet or about eight hours on a 120v outlet. Charge times are reduced if the battery has not been fully depleted. At a cost of about 80 cents per day (10 cents per kWh) for a full charge that will deliver up to 40 miles of electric driving, GM estimates that the Volt will be less expensive to recharge than purchasing a cup of your favorite coffee. Charging the Volt about once daily will consume less electric energy annually than the average home’s refrigerator and freezer units.
Charge out of driving
The Chevrolet Volt offers spirited driving performance in a remarkably quiet interior. More than 220 lithium-ion cells contained within the Volt’s battery pack provide ample power. The Volt’s electric drive unit delivers the equivalent of 150 horsepower, 273 lb-ft. (370 Nm) of instant torque, and a top speed of 100 miles per hour. The lack of engine noise, combined with special sound-deadening materials, make the Chevrolet Volt an extremely quiet vehicle to drive.
GM estimates that the Volt will cost about two cents per mile to drive while under battery power compared to 12 cents per mile using gasoline priced at $3.60 per gallon. For an average driver who drives 40 miles per day (or 15,000 miles per year), this amounts to a cost savings of $1,500 annually. Using peak electric rates, GM estimates that an electrically driven mile in a Chevy Volt will be about one-sixth of the cost of a conventional gasoline-powered vehicle. The cost savings are even greater when charging during off-peak hours, when electric rates are cheaper.
The Chevrolet Volt is expected to be built at GM’s Detroit-Hamtramck manufacturing facility, subject to GM successfully negotiating satisfactory government incentives. Production is scheduled to begin late 2010 for models in the United States. Pricing has not been announced.
Ise sõidan päevas linnas max 50 km. Seega, kui Euroopasse kunagi 2011 Opeli versioon jõuab paneks see täitsa mõtlema.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2008 at 18:17
VOLTVolti ka momendil ei toodeta, aga muude elektriautode spece mida lugenud olen, on olnud oluliselt suuremate läbisõidu numbritega, see on küll kindel.
Tõsi, volt tundub nende kõrval rohkem kesklassi autona mitte pisema linnakulguriga.
elektriauto elektriautoks, ise ootan odavat vesiniku tehnoloogia läbimurret - mis kindlasti ka tulemata ei jää .
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2008 at 18:26
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
VOLTSelleks peab keegi kõigepealt välja mõtlema kuidas saada vesinikust hiljem rohkem energiat kätte, kui selle produtseerimiseks tarvitati.
Ipodi meenutamise osas...eks ta ju taotluslik kipub olema. Ipod ja muu maci kraam on popp ja mis saaks olla popim kui edevad vidinad ka autoga haakuvad! Kindlasti kõva argument sellele sihtgrupile, kes seda ostma peaks.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2008 at 18:50
1 edit. Last edited 17.09.2008 at 18:54 by otipoiss
VOLTenne Volti tuleb Fisker Karma. Köigest aasta pärast. Ja juba vöetakse tellimusi vastu. Ja esimesed valmistatakse Soomes!!! Pärast läheb Detroidis edasi. Ka GM on selle powertraini tootja QTWW osanik.
www.fiskerautomotive.com on kodukas
kyll Luxury ja kiirendus 100-ni 6sekiga ja maksab 80000USD
____________________________
Fuck the beer economy
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2008 at 20:37
BMW mikroauto olevat täiesti uus projekt ega põhinevat millelgi olemasoleval. Sellega tahab BMW vastata ka California osariigi nõudmisele, et 2012. aastaks peab olema olemas kütuseelementi või patareisid kasutav sõiduk, mis suudab ühe laadimisega läbida vähemalt 200 miili.
Võrdluseks võiks tuua uue paljuhaibitud Chevy Volti, mille sõidukauguseks ühe laadimisega lubab General Motors vähemalt 40 miili… Mitsubishi iMiEV aga 100 miili.
head seadused.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.09.2008 at 07:50
VOLTIlmselt jah see 40 miili on selle keskmise sõidu arvestusega, et hoida akude kaal võimalikult väike, mis = väiksem elektri- ja bensiinikulu.
Auto välimus on nagu on, samas sellise tehnoloogia tõstaks heal meelel mõne ilusama kere sisse
quote:ylovoitka: Mina ootan suure põnevusega "juhe seina" autosid, mis on tavakodanikule vastuvõetava hinnaga.
Kui valikuvõimalust pole ei oma ka välimus tähtsust.
Samad sõnad. Enamuse ajast veeren linna vahel ja siia sobiks elektrikäru päris hästi. Kahjuks jah valikut pole.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.09.2008 at 11:49
quote:Chrysler LLC announced today that the Company and its ENVI organization have new production-intent, advanced electric-drive technology packaged in three different vehicles – one for each of its brands, Chrysler, Jeep® and Dodge.
Chrysler will select one electric-drive model to be produced in 2010 for consumers in North American markets, and European markets after 2010. Additionally, approximately 100 Chrysler electric vehicles will be on the road in government, business, utility and Chrysler development fleets in 2009. It seems that Chevy Volt has some very strong domestic competition coming....
VOLTOk, välimuse kohta said peaaegu kõik oma sõna öeldud, nüüd üks "väike ebaoluline" fakt ka:
Erinevalt praegustest hübriididest on Volt disainitud toimima täielikult elektril. Laaditud akudega sõidab ta 64km (distants, mis katab 75% ameeriklaste päevase vajaduse).
Peale 64 kilomeetri läbimist tuleb mängu väike 4 silindriline sisepõlemismootor koos 53kW generaatoriga. Nende abil tekitatakse piisav laeng, et toita akusid ja 111kW elektrimootorit. Seeläbi suureneb potensiaalne läbisõit ühe täispaagiga 1030 kilomeetrile, mida saab loomulikult pikendada vahepeal tankides. Aku laadimine käib 120-240VAC seinakontaktist, pole vaja eraldi laadmisjaama.