Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Alansi MudDrag 2008
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : Alansi MudDrag 2008   1 2  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
90Deville
 
Alansi MudDrag 2008
Ma pakuks nii, tähtsuse järjekorras.

mass
rehvide diameeter
rehvide muster
vöimsus
wheel speed
kliirens
tihend


Kuna ise loksusin seal Blazeriga, siis mul jäi nagu jöust puudu. Rehv oli 37 ja aeglustiga üle 1 käigu ei jaksanud minna.
Samas Ivanil oli ju mingi tavaline vene mootor aga seal jälle kaal vist määras.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.08.2008 at 20:10
amhabe
Alansi MudDrag 2008
Olles ise osalenud sellel võistlusel "rahvamaasturi" klassis tänavasõidu Toyota LandCruiseriga(3,0TD,92kW,automaat kkast) millel puudusid igasugused diffrilukud ja olid all pidused Mudterrain rehvid pakuks õigeks järjekorraks sellise muda sügavuse juures

kliirens
rehvide muster ja mõõdud (kitsam ja suurem läbimõõt annab eelise)
tihend(paljud tegid valestardi sest esmakordselt EV offroad ajaloos kasutati "kuuske"+muidugi õige trajektoori valik ja oskus anda natuke gaasi järele kui ette on tekkinud mudast "lainevall")
käigukast(hea automaat on parem kui keskpärane juht)
võimsus
mass
wheel speed

Järjekord muutub muidugi kohe kui keegi hakkab ehitama ainult sellisteks võistlusteks mõeldud masinaid mis suudavad tänu laiadele rehvidele ja tohutule wheel speedile "hõljuda üle muda)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.08.2008 at 20:40
1 edit. Last edited 19.08.2008 at 20:41 by amhabe
reimo
Alansi MudDrag 2008
Muidu habega nõus, aga lisaks siia juurde veel ühe asja - sillalukud. Paneks ta sinna käigukasti ja võimsuse kanti vast. Mul omal on vähemalt tunne, vaadates pilte, kus ma nööri külge sidumist ootan, et lukk vähemalt ühes sillas oleks mind mõned meetrid kaugemale (ehk siis loogiliselt ajavõtupunktini vähe varem) aidanud - nimelt on näha, et vasakud rattad on kerest üsna kaugele alla vajunud, seega peaks parempoolsetel vähe kõvem pind all olema. Kliirensi ja rehvi mõju parimad tõestused olid ikkagi Ivan ja Steelman (Laplanderiga). Tihendi olulisust ilmselt tõestas habe ise, jättes enamuse tunduvalt võimekamaid autosid selja taha.

____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.08.2008 at 21:02
Valge Hiir
 
Alansi MudDrag 2008
Habega nõus.
Raja lõpus olles jäi silma:
1) tihendi oskus olukorrast maksimum võtta - Sukimuku Jimnyl ( 1.3 l ) jäi finišist puudu vaid 0,5 meetrit samas paljud Jeep Cherokeed ( 4.0 l ) jäid ammu enne seda seisma.
2) paljud suured kollid ei suutnud oma wheelspeedi mutta suunata
3) kel power sel õigus JR ( 6.2d + propaan ) , Kutsar ( MB G 3.0 l bensiin), Steelman (Volvo C303 3.0 l bensiin) ja muidugi müts maha Ivan'i (Gaz 67 2,5 l bensiin ja 67 kw ) ees.

Ühesõnaga, ei ole ühest valemit millega mudkiirenduses tulla ja panna.

____________________________
Alansi Off-road Klubi
GAZ 63 + GAZ 704
LR 110 3.5 V8
www.motomajand.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.08.2008 at 00:18
Astro SS
Alansi MudDrag 2008
KUi kõrgel peab auto põrand olema, et see vedel pask tuppa tulema ei hakkaks? :rolleyes



Kaks aastat olen erinevatel põhjustel kroomi poleerinud, nüüd on õige aeg kodutöö tegemiseks .....

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.08.2008 at 07:41
reimo
Alansi MudDrag 2008
quote:
Astro SS: KUi kõrgel peab auto põrand olema, et see vedel pask tuppa tulema ei hakkaks? :rolleyes
Kui vaadata seda Waxi tehtud pilti minu autost, siis pakun, et 31" oleks olnud sel aastal:

Aga uksetihendid jätsid minu auto seest kuivaks ka seekord :)



____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.08.2008 at 14:35
jaak
 
Alansi MudDrag 2008
Minu Chevyl oli muda veerandi ukseni, kui ta raja lõpus rööpas istus. Ehk siis pea nabani.
Wheelspeed on peamine arvan ise. Oma 6.2D+propaan sai ka aeglusti ja III käik kasutatud raja lõpupoole ja siis enne lõppu jälle II sisse raiutud. Aga mootori uimasus rikkus kõik hea. Krt kui oleks ikka III'dat sees saanud hoida ja samal ajal pööret põhjas oleks rada läbitud kah, koos väljasõiduga. See oli esimene sõit mul manuaalseks ehitatud kastiga ja esimesed sõidud oli vigu palju. Korra startisin kolmandaga, kuna see on mul esimene käik mis sisse tuleb peale N asendit. Unustasin lihtsalt I peale udjamast. Siis suretasin keset rada auto välja proovisõidu ajal, kui rada sisse sõideti. Tallasin liig äkitselt pidurit ja kuna kast veab mootorit kaasa nüüd liiga äkiliselt, siis kogu veoskeemi seiskumise peale seiskus ka mootor. Ning peale seda unustasin propaani pealejooksu lahti, mis tõttu ei tahtnud hästi kohe käima minna. Detoneeris valusalt, aga käivitus siiski. Sellest ka hoidsin raja lõpus seisma jäädes pöördeid üleval, kuna sellel hetkel lülitasin propaani maha ja "köhatasin" lõõrid gaasist puhtaks. Kui seda ei tee, siis on oht et gaasi maha lastes sureb mootor liiga rikka propaani segu kätte lihtsalt ära ning käivitamine saab väga valus kuuldemäng olema.

Järgmiseks aastaks planeerime betoonrenni ehitust raja põhja, et rada oleks meie poolt kontrolli all, mitte ilmataadi meelevallas. Mudakoguseid ja veekoguseid saab siis juba lihtsamalt reguleerida rajas.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.08.2008 at 14:52
tqhq.ee foorum : Üritused : Alansi MudDrag 2008   1 2  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.