Poster |
Message |
Fog |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Kalju, loe tehnilisi reegleid, 11,5 alates pead turvakaare sisse toppima. Paljud seda praegusesse autosse panna ei taha, seega nad ka dragi ei sõida. Selleks, et neid pisikuga nakatada, on vaja nad sõitma saada, küll järgmise ehitavad juba teistesse klassidesse.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 21:20 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Kalju |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Fog: Kalju, loe tehnilisi reegleid, 11,5 alates pead turvakaare sisse toppima. Paljud seda praegusesse autosse panna ei taha, seega nad ka dragi ei sõida. Selleks, et neid pisikuga nakatada, on vaja nad sõitma saada, küll järgmise ehitavad juba teistesse klassidesse.
siis ei saa ma muhvigi aru, millist klassi juurde tahetakse? aeglasemat kui 16 sek? või mida?
BTW reeglite väljatöötamisel olin üks osaline.
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 21:26 |
1 edit. Last edited 08.08.2008 at 21:27 by Kalju
|
Fog |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Kalju: quote: Fog: Kalju, loe tehnilisi reegleid, 11,5 alates pead turvakaare sisse toppima. Paljud seda praegusesse autosse panna ei taha, seega nad ka dragi ei sõida. Selleks, et neid pisikuga nakatada, on vaja nad sõitma saada, küll järgmise ehitavad juba teistesse klassidesse.
siis ei saa ma muhvigi aru, millist klassi juurde tahetakse? aeglasemat kui 16 sek? või mida?
BTW reeglite väljatöötamisel olin üks osaline.
Kui ei oska kokkuvõtet teha paarist foorumilehest mida inimesed tahavad, siis on väga hea et sa olid reeglite väljatöötamise juures. Loodame et see nii jääbki.
Soovitan ikka enne teemas sõna võtmist lugeda ka eelnevad postid läbi.
Teeme siis puust ja punaseks:
2009:
11,5 indeksklass juurde.
8,5 indeks B klassi.
turvaindeks 1sek väiksemaks - 7,0 peale.
BR aken 1 sek väiksemaks - kuni 15.
2010
A klass kaotada.
C klassis BB piirang maha
B klassis mahu piirang maha.
Pärast seda ongi olemas 11,5 10,0 8,5 OL BR
Pole tänu väärt.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 22:52 |
|
Gsinut |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
ee turvaindeks 7,0 peale... ei tea milleks... Eestis pole ühtegi alla 7,5 turvareeglitele vastavat autotki?
Kes inimesed? Sõitjad.... kõik kolm kes siin kirjutasid? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 23:07 |
|
vvt |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Fog: 2010
A klass kaotada.
C klassis BB piirang maha
B klassis mahu piirang maha.
Pärast seda ongi olemas 11,5 10,0 8,5 OL BR
Pole tänu väärt.
Ja kuidas A-klassi kaotamine seostub ametliku retoorikaga "anname striitreisseritelem ametliku võimaluse"? Selles sihtgrupis ongi kahjuks valdavad kuni 4,0 NA autod? Midagi sellist teha oleks ikka ääretult kahepalgeline. A-klass tasub juba Pesuri pärast vaatamist täie raha eest. Ma muidugi saan aru ameerikakesksest mõtlemisest (USA autotööstus ei suuda selles klassis midagi konkurentsivõimelist toota ja niipea ei hakka tootma ka), aga selline kahepalgelisus...võiks nüüd ju demagoogitseda "SR-le on bräket", kuid sinna ju vähegi vaatamist väärivad autod ei lähe.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.08.2008 at 09:59 |
|
Kalju |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Fog: quote: Kalju: quote: Fog: Kalju, loe tehnilisi reegleid, 11,5 alates pead turvakaare sisse toppima. Paljud seda praegusesse autosse panna ei taha, seega nad ka dragi ei sõida. Selleks, et neid pisikuga nakatada, on vaja nad sõitma saada, küll järgmise ehitavad juba teistesse klassidesse.
siis ei saa ma muhvigi aru, millist klassi juurde tahetakse? aeglasemat kui 16 sek? või mida?
BTW reeglite väljatöötamisel olin üks osaline.
Kui ei oska kokkuvõtet teha paarist foorumilehest mida inimesed tahavad, siis on väga hea et sa olid reeglite väljatöötamise juures. Loodame et see nii jääbki.
Soovitan ikka enne teemas sõna võtmist lugeda ka eelnevad postid läbi.
Teeme siis puust ja punaseks:
2009:
11,5 indeksklass juurde.
8,5 indeks B klassi.
turvaindeks 1sek väiksemaks - 7,0 peale.
BR aken 1 sek väiksemaks - kuni 15.
2010
A klass kaotada.
C klassis BB piirang maha
B klassis mahu piirang maha.
Pärast seda ongi olemas 11,5 10,0 8,5 OL BR
Pole tänu väärt.
Vot nii, lõpuks jõudsime sinna, kuhu vaja. Konkreetsed ettepanekud.
Üks pisiasi veel: pane see asi korralikult paberile, suhtle kõikide võistlejatega, kogu toetajate allkirjad ja esita see ettepanek võistlejate esindajale ja reeglite esindajale. Nemad on kohustatud seda alakomitee koosolekul arutama. Selline on hetke protseduur.
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.08.2008 at 10:22 |
|
Sander |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Gsinut: ee turvaindeks 7,0 peale... ei tea milleks... Eestis pole ühtegi alla 7,5 turvareeglitele vastavat autotki?
Eesti dragi tehnilistes reeglites ei ole 7,5 sekundi pealt mitte ühtki lisanduvat turvareeglit, 8.499 pealt on viimased. Ehk siis, millest sa räägid ? Siit loogiliselt tuleneb küsimus, et mille järgi me siis autosid ehitama peame, Eesti tehniliste reeglite või FIA DragRegs järgi ? Sest need ei ole päris seesama asi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.08.2008 at 10:55 |
|
hunt |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
Eesti dragi tehnilistes reeglites ei ole 7,5 sekundi pealt mitte ühtki lisanduvat turvareeglit, 8.499 pealt on viimased. Ehk siis, millest sa räägid ? Siit loogiliselt tuleneb küsimus, et mille järgi me siis autosid ehitama peame, Eesti tehniliste reeglite või FIA DragRegs järgi ? Sest need ei ole päris seesama asi.
FIA reeglid on Eesti reeglite ees alati ülimuslikud.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.08.2008 at 11:17 |
|
sam |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
2009:
11,5 indeksklass juurde.
8,5 indeks B klassi.
turvaindeks 1sek väiksemaks - 7,0 peale.
BR aken 1 sek väiksemaks - kuni 15.
Et siis 2009 sõidaks B klassis maksimaalselt 3-4 autot? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.08.2008 at 12:09 |
|
Kalju |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: sam: quote:
2009:
11,5 indeksklass juurde.
8,5 indeks B klassi.
turvaindeks 1sek väiksemaks - 7,0 peale.
BR aken 1 sek väiksemaks - kuni 15.
Et siis 2009 sõidaks B klassis maksimaalselt 3-4 autot?
Lisaks hammustaks bracketist ka ca 10 osavõtjat vähemaks....
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.08.2008 at 12:39 |
|
vvt |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Noh, statistiliselt on võiduvõimaluste suurendamisel suureks abiks konkurentide arvu vähendamine (nt reeglitega, mis osad loobuma sunnivad).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.08.2008 at 15:07 |
|
partel |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Nojah, ikkagi võiks OL peale rohkem mõelda.
Kui näiteks B's tuleb back-half'iga ja kaalu jälgima hakata, siis ongi ju vast lihtsam kohe õieti teha. Ja kiiremad on juba praegugi kallimad kui OL auto. Samuti kaob ära see tobe Lenco keeld.
Mootori koha pealt ei ole ju midagi häbeneda: 2JZ'st saab 2KHJ kanti jne. Samuti on ju klassiindeks, pole vajadust usakaid peedistama hakata.
Kõige mõttekam on kohe teha 25.1E kere + 4-link.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.08.2008 at 20:35 |
|
tõnisson |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Polderon: Partel kuule, kas sa selle pushimise ja enese kordamisega oled midagigi edasi arendanud ?
Polderon, kas sa oma ajuga oled midagi "edasi arendanud?"
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.08.2008 at 23:58 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
jeff01 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Loomulikult on B klassi esiotsa masinad Outlaw´le lähemal (Vähemasti eelarve tõttu) aga kas hetkel pole probleemiks mitte see, et aastatega jääb sõitjaid järjest vähemaks kuna Bracetit ei peeta klassiks ja Streetman EI OLE klass kus sõita. Mis jääb üle kui pole tagataskus 300k et hetkel odavaima ehk A klassi auto ehitada? .....tribüünile ronida veel enne kui need maha võetakse.
Tõnissonile: Ära paku üle, ei ole sa ajukirurg ega psühhiaater, et siin diagnosi võid panna. Polderon ütles tegelikult nii nagu asi oli st et Pärtel ei väsi meid outlawsse kutsumast ja me oleme kutse eest tänulikud aga on korduvalt selgitatud mis põhjusel me seda ei tee. Alles tema viimases postituses kõlab see, et kutse alusteks oli B klassi esiots ja selle nurga alt vaadatuna on asi kordades mõeldavam aga arvan et mitte peale esimest hooaega kui autosse juba selline summa on pandud.
____________________________
www.facebook.com/whlsup |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 06:17 |
1 edit. Last edited 11.08.2008 at 06:24 by jeff01
|
Olds |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Polderon: Partel kuule, kas sa selle pushimise ja enese kordamisega oled midagigi edasi arendanud ?
See, et sa ülepäeva samu poste nagu copiks kuskilt ennem postitatud teemast, ei ole enam huvitav lugeda ! "Pärtli killud" teema ka enam ei täiene, sest plaat on katki ja kordab ennast igpäevaselt juba !
Sa kardimeestele F1-te kolimast ei taha soovitada ? Ikkagi lasteaed ju mõttetute pannidega omarust ringrada sõitmas ?
Mulle meeldivad ka jänkide autod, aga mitte nende mõtteviis ! kõige suurem, kõige targem kõige kõige kõige ...
Kardad juba et B klass siristab su alkomootori peale varsti ?
Kas sinu suust peale virina ka midagi kuuleb? Ok, Pärtel kipub küll üle pakkuma viimastel päevadel, aga isiklikult pole selles teemas sinult muud kui nuttu ja hala kuulda. Ehk postitad midagi, mida keegi ka lugeda soovib ja ehk peitub seal ka mõni hea mõttetera, mida kasutada annaks?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 08:14 |
|
tmac |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
A klassi ei tohi mingil juhul ära kaotada. MA TEAN ,et järgmine aasta viskab sinna veel paar konkurentsivõimelist autot juurde ja vaadake seda klassi praegu. 4-5 autot pidevalt konkurentsis ja eelarved veel täiesti mõistlikud. Agris Biezais ehitas oma masina valmis +- 200-300 euri 10k euri eest. Sam sinuga ma pean nõustama. Siin tuleb kallid sõbrad nüüd endal ja kogu dragiperel kätt natuke pulsil hoida ,et asjad saaks kiirelt ja korralikult läbimõeldud enne kui uus hooaeg vägisi peale laeb
____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 08:39 |
|
Olds |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Kindlasti TULEB muudatusi tehes vaadata ajas ette vähemalt 2-3 hooaega, kuna juba praegu on inimesi, kes ehitavad autosid võttes aluseks hetkeseisu.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 08:46 |
|
Peeter82 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Olds: Kindlasti TULEB muudatusi tehes vaadata ajas ette vähemalt 2-3 hooaega, kuna juba praegu on inimesi, kes ehitavad autosid võttes aluseks hetkeseisu.
jumala õige. Tegelt võiks reeglite suuremaid muudatusi teha mitte vähem kui aasta ette teatades, ehk siis praegu oleks hilja 2009 reegleid põhjapanevalt muuta.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 08:51 |
|
Raceboy |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Nojah, kes soovib A klassis konkurentsis olla, peab järgmiseks hooajaks 10,x s auto ehitama. Aga hetkel on esimesed 5 meest umbes 1 sekundi sees, mis on vägagi tervitatav. Ja nii uskumatu kui see ka ei tundu, ei nõua kiire A klassi auto ehitamine neeru mahamüümist. On keegi uurinud, mitme raha eest saab Šabalini mootori jagu juppe? Mul on ettekujutus olemas ja võin öelda, et see pole kallis.
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 08:53 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
gets |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Väike arutlus 11.5 klassi teemal. Ühtegi klassi kaotada küll ei maksaks. Osalejad on küllaltki arvestatavat pappi autodesse ladunud oma klassi arvestades ja seda panust nullides pigem kaotaks, kui võidaks võistlejaid. 11.5 klass kattuks nii A klassi, kui ka hetkel C klassiga. Selle valguses jääks see 11.5 klassimõte natuke toppama. Mõlemast klassist ja kindlasti ka B'st tõenäoliselt koliksid paljud sinna 11.5 klassi üle, kui muud piirangut pole, kui ainult indeks. Poodiumikonkurendid jääksid muidugi alles, kuid see võib tähendada täheklassides sõitjate vähesust ja publikuhuvi raugemist, mis minu arvates OL klassiga praegu juhtunud ongi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 09:39 |
1 edit. Last edited 11.08.2008 at 09:40 by gets
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
hunt |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Teeks siis vahekokkuvõtte praegustest ettepanekutest :
- kõik praegused klassid jäävad põmst samaks. C klassi indeks on ? (mis ta siis on ? )
- lisanduks nn. Väike OL, kus kuni 4 l autod
- lisanduks 11,5 indeksiklass
Vat selle viimase kohta paar küsimust :
- kas mingid ''ajakontrollimise vidinad '' seal lubatud ? Kui ei, siis kuidas seda suudetakse kontrollida ?
- kui keegi kogemata selle 11,5 indeksi ribadeks sõidab ?
a) kogu võistluse disklaff
b) kogu hooaja disklaff
c) konkreetse sõidu kaotus
d) kas järgmiseks võistluseks 10,99 nõuetele vastava autoga rajale ?
Edit: kuni 4l
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 10:04 |
1 edit. Last edited 11.08.2008 at 14:57 by hunt
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: hunt: Teeks siis vahekokkuvõtte praegustest ettepanekutest :
- kõik praegused klassid jäävad põmst samaks. C klassi indeks on ? (mis ta siis on ? )
- lisanduks nn. Väike OL, kus kuni 3 l autod
- lisanduks 11,5 indeksiklass
Vat selle viimase kohta paar küsimust :
- kas mingid ''ajakontrollimise vidinad '' seal lubatud ? Kui ei, siis kuidas seda suudetakse kontrollida ?
- kui keegi kogemata selle 11,5 indeksi ribadeks sõidab ?
a) kogu võistluse disklaff
b) kogu hooaja disklaff
c) konkreetse sõidu kaotus
d) kas järgmiseks võistluseks 10,99 nõuetele vastava autoga rajale ?
- kas mingid ''ajakontrollimise vidinad '' seal lubatud ?
Minu teadaolevalt kõik v.a. throttle-stop
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 10:33 |
2 edits. Last edited 11.08.2008 at 10:35 by Olds
|
hunt |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Olds, Sa äkki valdad teemat paremini. Räägi äkki vähe teema lahti.
Mis seal variandid üldse oleks - nii lubatud, kui keelatud ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 10:39 |
|
VKM |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Praegu tundub, et õiged asjaosalised ei taha midagi välja pakkuda.
Mina arvan, et BHRA võiks oma nägemuse uute reeglite osas siia kirja panna, sest ilmselt on seal peades midagi juba küpsemas.
Minu arvamus on ,et suuri muutusi teha pole mõttekas ja pole vajagi, sest kõik ju toimib. Aga ajapiiragute osas olen mina aga rangelt nende vastu, sest mulle ei meeldiks, kui minu ja minu auto võimeid hakatakse reeglitega piirama.
Viljar
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 11:03 |
|
partel |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: hunt: Teeks siis vahekokkuvõtte praegustest ettepanekutest :
- kõik praegused klassid jäävad põmst samaks. C klassi indeks on ? (mis ta siis on ? )
- lisanduks nn. Väike OL, kus kuni 3 l autod
- lisanduks 11,5 indeksiklass
Vat selle viimase kohta paar küsimust :
- kas mingid ''ajakontrollimise vidinad '' seal lubatud ? Kui ei, siis kuidas seda suudetakse kontrollida ?
* Väike OL: Krum 3.6 L , stroker Supra 3.4 L...
* 11.5 indeks: teha Streetman selleks
*ajakontrollimise vidinaid ei suudeta kontrollida. Lohutuseks, et kes oskab neid teha, seda ei huvita 11.5 sek aeg.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2008 at 11:51 |
|