Poster |
Message |
Peeter82 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: tfr: quote: anryo:Tegelikult ka, palju maksab BBBC dragi- ja tänavakõlbulik auto - nagu näiteks Erkki eelmine? Mul teatavasti hobiautonduse seisukohalt puudujääk majas...
400k?
see pole tänavakõlbulik isegi mitte jutumärkides.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 10:03 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
hunt |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Minule kui pealtvaatajale meeldiks küll vaadata kuidas tavalise välimusega vanem tänavapill uuele ja läikivale pillile põske teeb.
Aga seda oli ju näha !
Nimelt ajasõitudes juhtusid ühes sõidus sõitma Maigi Vahari vabalthingav oopel ja tutikas Gemballa Porcshe.
Küsimus suurele ringile - Kes sai tappa nagu tuppasittunud kass ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 10:04 |
1 edit. Last edited 08.08.2008 at 10:13 by hunt
|
hunt |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: anryo: quote: partel:Kõige mõistlikum on Erkki Camaro ära osta.
Aga palju maksab?
Tegelikult ka, palju maksab BBBC dragi- ja tänavakõlbulik auto - nagu näiteks Erkki eelmine? Mul teatavasti hobiautonduse seisukohalt puudujääk majas...
Eelmise aasta C klassi võitjaauto oli mäletamist mööda 200 tuhhiga müügis.
Siis see, mille Peeter 82 endale ostis.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 10:06 |
|
Alwaro |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: hunt: quote: Minule kui pealtvaatajale meeldiks küll vaadata kuidas tavalise välimusega vanem tänavapill uuele ja läikivale pillile põske teeb.
Aga seda oli ju näha !
Nimelt ajasõitudes juhtusid ühes sõidus sõitma Maigi Vahari äraturbotatud oopel ja tutikas Gemballa Porcshe.
Küsimus suurele ringile - Kes sai tappa nagu tuppasittunud kass ?
Maigi peaks A-klassis olema, ehk vabalt hingama |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 10:08 |
|
hunt |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Sry, minu asjatundmatust - ma lihtsalt ei tulnud selle peale, et vabalthingavad oopelid 11,x sõidavad.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 10:13 |
|
foke |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Peeter82, ega võimekas ei pruugi olla veel ülemäära kallis. Kuigi võimekust tõstab raha kindlasti.
Ma tegin 2 a tagasi sellise kerge analüüsi ja lihtsamakoelise eelarve, millega oleks võimalik tugitalad seisma panna. Kuna tegin seda puhtalt huvi pärast ja puhtalt oma enda nägemusele tuginedes, siis ma midagi täpsemalt öelda ei taha/julge. Aga ühte julgen küll - midagi ilmvõimatut siin pole.
Sellepärast küsingi, kas miskit analoogset on ka "ametlikult" olemas. See peaks olema palju pädevam, kuna sisendinfo hulk on oluliselt täpsem minu tol hetkel kasutatavast.
Uurisin toona välja ka mingi baasinfo sponsorrahade osas kandvatel spordialadel, aga mõningal määral ka motospordis. Raha on siin Eestimaal täitsa olemas veel, tuleb leida võimalused ja meetodid seda enda tarbeks kasutada. Isiklikult ma ei usu, et meil pole olemas rohkem relvi ja võimalusi seda raha siiapoole tõmmata. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 10:16 |
|
ingermann |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: anryo: quote: partel:Kõige mõistlikum on Erkki Camaro ära osta.
Aga palju maksab?
Tegelikult ka, palju maksab BBBC dragi- ja tänavakõlbulik auto - nagu näiteks Erkki eelmine? Mul teatavasti hobiautonduse seisukohalt puudujääk majas...
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=27907
Pole hetkeseisuga küll piisavalt kiire, aga reg numbrid küljes.
____________________________
78 Corvette; 98 Town Car |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 10:52 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
sam |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: tmac: Siin teema alguses käis asi läbi ,et teha 1 klass veel ja tänase päeva seisuga ainuõige lahendus. Selle saaks igasuguse backhalfimise ja käigukastidega paika tõmmata. Las ta olla kuni 4 liitril ülelaadimsega nagu vanasti. B-klass jaguneks siis kaheks. tava Bklassis unustagem ära igasugu PG ja muud popid kastid ja rehvi tõmbame 10.5 tolliste peal lukku. B outlaw annaks poistele vabad käed. Need 3-4 meest (bulankin sõidab varuautoga) kes seal madalat 9sat ja juba kõrget 8sat kompavad. Neil ideedest puudu pole ja las müdistavad seal omavahel. tava B-klass oleks kõpsti kiireid autosid täis. Henri Puhmas näiteks ütles ,et B on tänasel päeval lootusetu ja see pole mingi allaandja mees. Vahetas THRil pooltelgi nii ,et seda nägu ja oli platsis kohe kui sõitma pidi. Indrek Ando, Lauri Soots, Kulno Kägu the list goes on kõik oleks potensiaalsed selle klassi mehed ja ma usun ,et sinna 10-12 vahele lajatavad järgmine aasta kõik. Turboclubi on igasugu datsuneid täis kes hinge ja muud elundid autodesse matnud ja saavad sõita SR avalaksul ja olgu jumal tänatud ,et on Tartu Autoklubi kes aastas ürituse või paar enda kanda võtavad. Bracket on puhtalt automaatkastide pärusmaa. isand nõmm ja naarits veel ütlevad sõna sekka ,aga ostame uhke mustangi laeme üle paneme kallid dragirehvid alla ja siis sõidame meeste vastu kellel on tagaiste ja lapseiste välja võetud. Mulle meeldib see mustang ,aga mulle meeldiks ta C-klassis.
Ma ennem mõtlesin samuti, et ainult B klass kaheks, kuid natuke põhjalikumalt uurides ja mõeldes avastasin, et vahet polegi mis mootoriga tegu. Näiteks FHRAs loodi eelmine aasta eraldi Pro Compact klass, mikromootorite OL põhimõtteliselt. Osalejate vähesuse tõttu (minuteada 2 - Virtala ja Eloranta) on see klass sellest aastast alates neil ühine OLga. Ja pole probleemi, vastavalt mootori mahule ja tüübile on ära piiratud laade suurus ning min mass. Meil samal põhimõttel teha, ainult et backhalf. Toruraami pille meil lihtsalt ei ole, õigemini neid on liiga vähe ja juurde tekib väga vaevaliselt. Seda enam, et sama probleem mis hetkel Bs, on juba aastaid vist olnud ka Cs - pole näiteks tiim Heinonenidel oma õiget kohta olnud, seega tuligi mingi tobedaid indekseid välja mõelda. Seega saaks mitu kärbest 1 hoobiga. Meie backhalf masinad (kui teatud reeglid täita) võivad soovi korral käia sõitmas FHRA street klasse ja ilmselt oleksid seal ka konkurentsis juba. Samuti kehtib see ka vastupidi, saavad Soomlased meil võistlemas käia.
Samas ka ilma backhalfita saab sõita väga (vahest isegi liiga) kiiresti. Seega kui praegused B ja C tippmehed panna eraldi klassi ei lahendaks see veel kogu probleemi. Markel ja Viljar on tõestanud juba kui kiiresti saab sõita kitsa rehvi ja tavasillaga. Näiteks 1 päev tekib Markel nr2 või otsustab Viljar ZXi backhalfimata jätta ja on jälle B nuttu ja hala täis, et me oma 10-11-12s audidega ei olegi konkurentsis. Siinkohal oleks m.a. mõistlik panna A, B, C klassidele ette ka ajaline piir. Mina teeks 9.5s (äärmisel juhul 10.0s), mis on veel enamvähem turvaline praeguste rajatingimuste juures ja iga marki autoga saavutatav.
Tmac, PG ei ole mingi eksootiline kast, see paljudel USAkatel tehasest peal, sellega ei saa piirata. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 11:55 |
1 edit. Last edited 08.08.2008 at 11:57 by sam
|
VKM |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
PlyVal64:
quote: Kuid kui kedagi huvitab, siis minu arust on ära unustatud üks tiim, kes tegelikult on Eesti Dragrace'i jaoks kõige rohkem teinud: American Beauty tiim eesotsas Karoliga. ABCS dragid on olnud need, kus on paljusid asju nähtud esimet korda, kus näitusel on kohal olnud dragrace'i, kui hot-rodinduse ühe väljundi, alustalad jne. Sest näiteks minu jaoks on ABCS drag ainus õige drag Eestis ja mina isiklikult laseks sinna sõitma ka parimad mitte-USA-rauad. Just need, kus veab õige ots, mis suudavad teha nii showd kui väga kiiresti sõita. Sest ainult sel dragil on kohal selline hulk põhjanaabreid oma kahurväega ja suht mõttetuks ballastiks on tavalised tegemata Vetted. "Tavalisele" EMV etapile ei viitsi ennast isegi peale maksmise korral kohale vedada, viimane kord kuulasin seda Rukkirahu faarvaatris tuulevaikuses krüssates. Tulemus: 4 tsiklit ja 7 autot, need kostusid ja sai kõrvaga täpselt aega võtta. Kuulsid ära nii kompressori vilina, NOSi aktiviseerimise kui kapsaste paukumise. Ülejäänud apastraadid olid ballast.... nagu ka halvamaitseline tümm, mis üle Väinamere kaikus.
Pean ütlema, et mehel on õigus. Külastasin esimest korda ABCS-i ja ei kahetse, et maksin väravas isegi pileti eest. Küll ei näinud hulmeaegu, kuid ühtehoidvat peret, kes pakkusit meeldejäävat showd. Seal kohal olles tundus, et Eestis polegi kõik kadunud, kuid käesolevas teemas kajastust leidnud üritus ei kannata üldse võrdlust.
Muidugi pealtvaatajates vahet ei näinud, sest ikka oli mehi, kes urineerisid seal kus juhtus ja räuskasid peldikujärjekorras. Eesti mees ongi selline, olenematta juuste pikkusest ja muusika maitsest.
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 12:44 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Peeter82 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: sam: või otsustab Viljar ZXi backhalfimata jätta
Ma loen siit ridade vahelt välja, justkui poleks backhalfimine "tänavaklassis" lubatud.
Tegelikult ju on lubatud?
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 13:45 |
1 edit. Last edited 08.08.2008 at 13:46 by Peeter82
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
PlyVal64 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: rice burner: Küll ei näinud ulmeaegu...
Siiski-siiski, Lauri rekordiparandused, herr Liidemani 10.8, Tea Turpeineni 9.9 "suht" tänavaautoga (võrreldes võitnud BadToyga) ja loomulikult Patchijewi oranži täis tänavaauto-kaubavaguni kolm wheelit sõidus ja 10.9/197 on Eesti oludes sigakõvad tulemused. Aga loomulikult ka 4 osalejat Outlaws, sealhulgas ikka siga-siga-siga ilus Sokura pro-mod kerel Chevy. Ehk tase oli nii kuradi kõva, et vaid parimad said viimasesse ringi igas klassis, juhuslikkus puudus. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 14:26 |
1 edit. Last edited 08.08.2008 at 14:27 by PlyVal64
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
preparaator |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Peeter82: quote: sam: või otsustab Viljar ZXi backhalfimata jätta
Ma loen siit ridade vahelt välja, justkui poleks backhalfimine "tänavaklassis" lubatud.
Tegelikult ju on lubatud?
1. A, B, C klasse võiks tulevikus enam mitte nimetada tänavaklassideks, vaid näiteks Sportsman klassid
2. Sportsman klassides oleks minu ettepaneku kohaselt keelatud backhalfimine ning rehvipiir 10.5" mustrilaiust nagu vanasti
3. Backhalf oleks lubatud ainult uues Pro klassis, mille nimetus näiteks Modified (nagu USAs), või Backhalf, või mõni muu sobiv nimetus.
Point selles, et meie dragi seltskond pole veel selleks küps, et A, B, C oleksid backhalf + piiranguteta rehv.
PS! Sami kirjutatud jutt naabrimehe arvutist |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 14:54 |
1 edit. Last edited 08.08.2008 at 15:03 by preparaator
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Peeter82 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
No Bad Toy on ju backhalfitud, või olen ma loll? Reeglites pole ka öeldud, et see oleks keelatud. Kaido Krumi auto ka.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 15:06 |
2 edits. Last edited 08.08.2008 at 15:07 by Peeter82
|
sam |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Mis antud teema nimetus on Õige, reeglite parandusettepanekud. Või sa arvad, et ma ei tea mis praegult lubatud on? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 15:11 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
PlyVal64 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Teema pealkiri on pisut vale - reeglites põhimõtteliselt suuri puudujääke ju pole. Vaid see superfinaalis mõlemapoolne varastamine ujus Kiltsis välja... Muidu on ju dragi reeglid pagana lihtsad ja ammu enne meid välja mõeldud, järgi proovitud ja sellistena maailmas kanda kinnitanud. Ei tee ju ettepanekut, et starterit pole vaja ja puult korjame mõned lambid vähemaks
Probleem on ikkagi tehnilistes detailides, mille hulka kuuluvad ka võidusõiduklassid. Ja läbi nende ala arendamine, mis alati toob ka teatud inimeste suhtes ebavõrdsust, tagasilööke ja paksu verd. Kuid ilma konkreetsete meetmeteta ei saa. Ja juba aastaid on selleks meetmeks odavate redelautode igasugune legaliseerimine ja suisa soodustamine, sest see on konkurentsitult odavaim dragster kiiresti sõitmiseks ja vaatemänguks. Ja redel, algselt raamina Ford T alt, siis pikenedes slingshotina, hiljem ruumilise konstruktsioonina, on dragrace'i alus ja öeldis.
Edit: ajalootund. Esimene slingshot oli Mickey Thompsoni 1954 aasta võistlusdragster. Sinnani sõideti tavalistel redelraamidel.
Pilt ka M/T enda kodukalt:
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 15:19 |
1 edit. Last edited 08.08.2008 at 15:23 by PlyVal64
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: preparaator: quote: Peeter82: quote: sam: või otsustab Viljar ZXi backhalfimata jätta
Ma loen siit ridade vahelt välja, justkui poleks backhalfimine "tänavaklassis" lubatud.
Tegelikult ju on lubatud?
1. A, B, C klasse võiks tulevikus enam mitte nimetada tänavaklassideks, vaid näiteks Sportsman klassid
2. Sportsman klassides oleks minu ettepaneku kohaselt keelatud backhalfimine ning rehvipiir 10.5" mustrilaiust nagu vanasti
3. Backhalf oleks lubatud ainult uues Pro klassis, mille nimetus näiteks Modified (nagu USAs), või Backhalf, või mõni muu sobiv nimetus.
Point selles, et meie dragi seltskond pole veel selleks küps, et A, B, C oleksid backhalf + piiranguteta rehv.
PS! Sami kirjutatud jutt naabrimehe arvutist
Ja jällegi unustatakse ära Bracket klass...mitte ühtegi sõna ega vihjet klassi kohta, kus on enim osavõtjaid ja mis on antud hetkel poulaarseim klass. Isiklikult arvan, et Bracket klassis võiks samuti jääda rehvimõõt 10.5" (kandevpind) peale. Throttle-stop`id võiks jääda vähemalt veel järgmine aasta keelustatuks
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 15:42 |
1 edit. Last edited 08.08.2008 at 15:53 by Olds
|
sam |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
BR ju väga kenasti toimiv klass niipalju kui kursis olen. On üldse miskit seal vaja muuta? Võibolla täpsustada ainult. Selle klassi ettepanekutega peaksid tegelema need, kes seal tegevad. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 15:47 |
|
gets |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Bracket ootab pingsalt, millal keegi 11 sekundi piiri hakkab ohustama, et seda allapoole lasta. Muud seal tõenäoliselt muuta ei tule. Aga 11.5 on puuri piir, mida tõenäoliselt vähesed viitsivad bracketis lõhki sõitma hakata justnimelt lisanduva lisakulu pärast. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 15:59 |
|
Olds |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: gets: Bracket ootab pingsalt, millal keegi 11 sekundi piiri hakkab ohustama, et seda allapoole lasta. Muud seal tõenäoliselt muuta ei tule. Aga 11.5 on puuri piir, mida tõenäoliselt vähesed viitsivad bracketis lõhki sõitma hakata justnimelt lisanduva lisakulu pärast.
See puuri oht on olemas küll jah. Ega seal jääbki kolm võimalust-kas panna puur ja sõita alla 11.5 kui masin võimaldab, hakata pidurdama ennem finishit või lüüa bracketi klass kaheks, näit pro-bracket oletame 10.0-11.5 ja bracket 11.5-16.0 Seal aga tekib jällegi küsimus - palju on masinaid, mis suudavad sõita alla 11.5 bracket klassis...kahe-kolme masina pärast eraldi klassi luua on ka pointless
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 16:26 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Kalju |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Olds: quote: gets: Bracket ootab pingsalt, millal keegi 11 sekundi piiri hakkab ohustama, et seda allapoole lasta. Muud seal tõenäoliselt muuta ei tule. Aga 11.5 on puuri piir, mida tõenäoliselt vähesed viitsivad bracketis lõhki sõitma hakata justnimelt lisanduva lisakulu pärast.
See puuri oht on olemas küll jah. Ega seal jääbki kolm võimalust-kas panna puur ja sõita alla 11.5 kui masin võimaldab, hakata pidurdama ennem finishit või lüüa bracketi klass kaheks, näit pro-bracket oletame 10.0-11.5 ja bracket 11.5-16.0 Seal aga tekib jällegi küsimus - palju on masinaid, mis suudavad sõita alla 11.5 bracket klassis...kahe-kolme masina pärast eraldi klassi luua on ka pointless
Pigem siis luua 8.0-11.0 klass, saaks kiireid välismaalasi kah ehk kampa?
Edit:
Samas võiks midagi üle 16 sek autodele ka olla.
Võimalik et miskit neli klassi 4 sek Dial-In vahedega oleks hea - omaette sari ntx.
8.0-11.999
12.00-15.999
16.0-19.999
20.0-23.999
Viimane klass suht küsitav, aga see selleks (minu mosse sõitis 21.+++ aega )
Osalustasudest igas klassis kolmele esimesele rahaline auhinnafond.
Reeglid? Aluseks BHRA omad vajalike muudatustega - saab istuda sõitjate ja teadjatega maha ja kokku leppida.
Kes korraldaks?
Kas leidub sõitjaid?
Eks neid mõtteid ja ideid on veel, mis hetkel ei meenu.
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 17:59 |
1 edit. Last edited 08.08.2008 at 18:21 by Kalju
|
jeff01 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
sinu pakutud klasside puhul ei mahu võistlused kahe päevasesse formaati ära.
____________________________
www.facebook.com/whlsup |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 18:52 |
|
hunt |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
See 11,5 klass on siin leidnud siin nii mõnegi toetaja.
Äkki oleks asjal tõesti point sees ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 20:03 |
|
jeff01 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Ma ei liialda kui ütlen et 3-4 minu tuttavat oleksid sellise klassi loomise puhul kindlad sõitjad kes muidu ei osale hetkel võistlustel. Usun et suurem osa turboclubi foorumi aktiivsemast rahvast oleks sellest samuti huvitatud.
____________________________
www.facebook.com/whlsup |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 20:36 |
|
Kalju |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: hunt: See 11,5 klass on siin leidnud siin nii mõnegi toetaja.
Äkki oleks asjal tõesti point sees ?
Et siis kiirem kui 11.5?
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 21:15 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Kalju |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: jeff01: sinu pakutud klasside puhul ei mahu võistlused kahe päevasesse formaati ära.
Ma ei liialda kui ütlen et 3-4 minu tuttavat oleksid sellise klassi loomise puhul kindlad sõitjad kes muidu ei osale hetkel võistlustel. Usun et suurem osa turboclubi foorumi aktiivsemast rahvast oleks sellest samuti huvitatud.
Mõte oli ainult Bracket klasside võistlus kas ühel või kahel päeval.
Et siis millises klassis? Hetkel saab ju sõita kiiremini kui 11.5 sek.
Või mis on see asi, mis hetkel ei kutsu võistlema?
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2008 at 21:17 |
1 edit. Last edited 08.08.2008 at 21:18 by Kalju
|