Poster |
Message |
Stealth |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Wolle: quote: Stealth: Võibolla on pühapäev meelega välja jäetud, et too päev saaks kokku korjata ja demonteerida kõik kiirendusvõistluse korraldamiseks sätitud-paigaldatud tehnika, tribüünid, aiad jms.
Kuulge mehed.. ma ei saa praegu üldse aru mille üle te haugute! Niipalju kui mina olen võistluskalendrit vaadanud on kõik etapid (v.a. see 1 nightrace mis oli juba ära) toimuvad laupäev ja pühapäev. Nightrace'il on ju arusaadav, et kui üritus lõppeb esmaspäeva varahommikustel tundidel siis ei oleks seal ei inimesi kes viitsiks asja ajada ega ka pealtvaatajaid. Aga muud etapid on ju ikkagi laupäev ja pühapäev nagu "THE MAC" soovis. Seega ma ei näe antud teemal üldse haukumiseks põhjust.
Kust sa seda haukumist siit välja loed ? Ma võtsin siin teemas oma teada üldse esimene ja ainuke kord sõna.
Minu arvamus oli ainult tmac-i selle jutulõigu vastuseks, kus ta rääkis ürituse korraldamisest reede-laupäeva asemel laupäev-pühapäev.
Kui sul Wolle on mingi isiklik probleem, siis mu kontaktandmed saad profiilist, mitte ära kraaksu avalikult nagu mingi turueit.
____________________________
http://autoblogi.blogspot.com
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.06.2008 at 17:29 |
|
Wolle |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Stealth: quote: Wolle: quote: Stealth: Võibolla on pühapäev meelega välja jäetud, et too päev saaks kokku korjata ja demonteerida kõik kiirendusvõistluse korraldamiseks sätitud-paigaldatud tehnika, tribüünid, aiad jms.
Kuulge mehed.. ma ei saa praegu üldse aru mille üle te haugute! Niipalju kui mina olen võistluskalendrit vaadanud on kõik etapid (v.a. see 1 nightrace mis oli juba ära) toimuvad laupäev ja pühapäev. Nightrace'il on ju arusaadav, et kui üritus lõppeb esmaspäeva varahommikustel tundidel siis ei oleks seal ei inimesi kes viitsiks asja ajada ega ka pealtvaatajaid. Aga muud etapid on ju ikkagi laupäev ja pühapäev nagu "THE MAC" soovis. Seega ma ei näe antud teemal üldse haukumiseks põhjust.
Kust sa seda haukumist siit välja loed ? Ma võtsin siin teemas oma teada üldse esimene ja ainuke kord sõna.
Minu arvamus oli ainult tmac-i selle jutulõigu vastuseks, kus ta rääkis ürituse korraldamisest reede-laupäeva asemel laupäev-pühapäev.
Kui sul Wolle on mingi isiklik probleem, siis mu kontaktandmed saad profiilist, mitte ära kraaksu avalikult nagu mingi turueit.
Võibolla oli sõnakasutus vale aga paratamatult eksisid sa ise ju ka oma postis faktidega väites, et "Võibolla on pühapäev meelega välja jäetud, et too päev saaks kokku korjata ja demonteerida kõik kiirendusvõistluse korraldamiseks sätitud-paigaldatud tehnika, tribüünid, aiad jms."
Ei midagi isikliku sinu suhtes. Lihtsalt see tundus sedamoodi.
____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest
Ford. At least they circled the problem. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.06.2008 at 18:48 |
|
Stealth |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Faktist oli asi kaugel. Tegu oli lihtsalt oletusega, miks see ürituste ajakava päeviti nii on, nagu ta praegu on.
____________________________
http://autoblogi.blogspot.com
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.06.2008 at 20:15 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
tmac |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Minu viga selle kalendriga ,aga muu jutt jääb samaks nii ,et sorri. Lihtsalt veel esimese ürituse emotsioonis
____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.06.2008 at 00:17 |
1 edit. Last edited 10.06.2008 at 00:21 by tmac
|
Pedaal |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
teise teema seest siis võetud kuid siia sobiv küsimus
quote: anryo: Tehnilised reeglid saavad peale käesolevat hooaega põhjalikult üle vaadatud, et kõik näpukad ja keelelised ebakorrektsused saaks parandatud.
Kui keegi oleks peale seda need nõus nii vene kui inglise keelde tõlkima oleks sellest VÄGA suur abi.
Tõlkebüroosid kasutade ei ole mõtet. Testitud. Peale seda ei saanud ka meie ise enam nendest tõlgitud reeglitest aru...
Edit. Kõik ettepanekud on teretulnud, ning juba saadetud ettepakud võetakse ka kindlasti läbi vaatamisele.
mis on ajakava millal plaanitakse reegleid ümber kirjutada ?
kas muutub midagi tehnilises ?
kas muutub klassi jaotus ?
millal arvate avaldada uued reeglid
küsimus siis BHRA poole suunatud - mis kindlasti huvitab mitmeid kui mitte enamust praeguseid ja tulevasi sõitjaid.
ehk hooaja lõpus ei jää kõik autod mitte pukkidele seisma katte alla vaid plaanitakse ümberehitusi ja arendusi paremuse poole kuid .... ?
ja on ka neid kes tahaksid tulla uue autoga kuid kui reeglid tulevad uued ja alles kevadel siis jääb hiljaks.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 09:19 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
hunt |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Minul ainult üks soovitus :
Tehke sellised reeglid, mis püsivad muutmatuna vähemalt 3 , parem kui veel rohkem aastat ja tõlgendage neid igal aastal samamoodi !
Samamoodi peaks (pisi)muudatuste (ja tõlgendamiste) jõustumise tähtaeg olema min. 6 kuud, kui ei ole tegu millegi väga fundamentaalsega.
EDU !
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 09:31 |
1 edit. Last edited 07.08.2008 at 11:07 by hunt
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
anryo |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Pedaal:mis on ajakava millal plaanitakse reegleid ümber kirjutada ?
Ajavahemiku peale viimast võistlust ja enne uut aastat.
Suuri muudatusi ei plaani teha. Arutamisele tulevad vast:
- D klassi indeksi muutmine madalamaks
- mida teha C klassiga
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 10:10 |
1 edit. Last edited 07.08.2008 at 10:12 by anryo
|
VKM |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Ega see reeglite muutmine lihtne ei ole. Olen ise mõelnud, et mis siis saab, kui B klassist eraldada mõned autod, mis annavad nn. väikeautlow mõõdu välja. Ilmselt Street B saab päästetud ja audid ja evod saavad jälle lammutada, kuid kui palju on neid kes meiega kaasa tuleksid ja väikeautlowsse kaasa tuleksid. Minu kõige suurem hirm on, et sõidab 3-4 autot ja see ei ole mitte põnev vaadata ja sõita. Kas mõni ehitab veel konkurentsivõimelise auto, või loobub ja jääb Street Bklassi edasi. Kust läheb piir?
Kas peaks street B olema piiratud näiteks indeksiga 9,9sekki või midagi muud, mis heaks kiidetakse?
Enne reeglite muutust tuleb ilmselt kõvasti kodutööd teha, kui palju neid potensiaalseid profesionaale on. Mis BHRA sellest arvab?
C klass oleks kindlasti atraktiivsem põhjanaabritele, kui see 10 indeks ära kaotada. Võistlejaid tuleb juurde ja niisama kruisijatest kahju ei oleks, sest neid on mõni üksik ainult. Peale seda hakkavad Eesti mehed ka lõpuks pingutama, et konkurentsi pakkuda. Mõni Eesti tegija juba on C klassis, kes tahaks tulevikus rohkem peale vajutada.
Viljar
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 10:18 |
|
Gsinut |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
B klass tuleb ka ringi mõelda. Mõtteid ja ettepanekuid on juba tulnud. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 10:47 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
sam |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Minu visioon on suuremas plaanis hoopis selline, et juurde 1 Pro klass - "backhalf" (USAs Modified antud klassi nimetus), sõltumata mootorist. Lubatud 4-link, rehvimõõt ja kütus piiranguteta (v.a. nitrometaan siiski), min kaalud ja ülelaade suurus vastavalt mootorile (siin ei pea isegi midagi leiutama hakkama, vast. USAkate MOD või Sommide OL järgi). See oleks kereautode klass, mis oleks eraldatud 1 poolt toruraami OLst ja 2 poolt aeglasematest "tavaautodest". See oleks ka ilmselt kõige atraktiivsem klass, tõsiselt kiired autod, piisavalt osalejaid. Hetkel näeksin selles klassis sõitmas - Oskari Heinonen, Imre Tiido, Kristjan Käbi, (Eduard Sangernebo), Kaido Krum, Markel Voit, Viljar Mäesepp, Jevgeni Bulankin. Mida veel tahta, see oleks juba korralik dragrace. Tehnilisi saab veel nii vaadata, et meie kiiremad saaksid soovi korral Soomes sõitmas käia ja vastupidi. Siinkohal olen juba teatud tehnilisi nüansse ka täpsustanud FHRA tehnilisest.
OL on küll meie kuninglik klass, kuid see ongi rohkem show mitte sport, kuna võistlemine ja konkurents praktiliselt puudub. Samas backhalfitud kereautot ja toruraamil autot ei saa kõrvuti panna.
Kaasa se tooks boonusena veel seda, et A, B, C saaksid mõni aasta jällegi areneda rahus ja väga tõenäoliselt värsket verd juurde. Ja no eks praeguste "tänavaklasside" reegleid peab ka korrigeerima, kindlasti rehvipiirang tagasi näiteks.
Nagu ütlesin, teen oma kirjalikud ettepanekud visioonist BHRAle juba lähiajal, kuid selleks et visioon lõplikult korralikuks Rulebook`iks valmis teha oleks vaja korralik töörühm moodustada, kus oleks nii sõitjaid kui tehnilist ja üldpilti 101% valdavaid inimesi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 10:50 |
1 edit. Last edited 07.08.2008 at 10:51 by sam
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
PlyVal64 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Ma jälle joran ilmselgel teemal: autode ehitusest ja mootori konfist tulenevad klassid jäägu ajalukku! Minu arust tuleb kiiremas korras jagada autod ET põhiselt ja kogu moos. Ardo on teinud Motorsisse ilusa loo ja sealt koorub välja väga konkreetne seis: autod jagunevad põhimõtteliselt neljaks.
1. A-klass ehk aeglased, ET 12.0 ja rohkem
2. B-klass, ET 11.0-11.99
3. C-klass, ET 9.5-10.99
4. D-klass, ET 8.0-9.49
Lugesin siis viimase võistluse põhjal kokku ka erinevate klasside teoreetilised autode arvud.
1. 13 masinat edit: BenBen oleks siin küsija-mees, seega kokku 14
2. 10 koos lagunenud Jamezi'ga
3. 4 hetkel, lisaks tuleb neid kindlasti juurde, sest see on juba kuradi kiire aga pole veel Pro
4. 3 hetkel koos BadToyga, äkki tuleb juurde. Kaidol üks õnnestumine...
Kaks kiiremat annaks võimaluse põhjanaabritel aktiivsemalt osaleda ja samas mitte lüüa segi meie asju. ET on ainus asi, mis dragis maksab, sõida seda kas redeli või hobuvankriga.
Edit2: kuna ühes teises teemas oli juttu rahast, siis ET-põhine ja redeleid lubav klassijaotus paneks mõtlema millegi sellise peale: Car has been 8.70 at sea level. Currently tuned for 10's since I do not have NHRA competition license for 9.99 & quicker. Currently a turnkey operation. Contact me if a turnkey $10,500 is what you are after. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 10:59 |
3 edits. Last edited 07.08.2008 at 11:16 by PlyVal64
|
sam |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
fuck the ET klassid. Hakkab pidurdamine pihta. Mina kui autoehitaja ja tulevikus võibolla ka võistleja soovin kõige enam tehnilist väljakutset. Indeksipõhiselt mingi hetk on pidur ees, kiiremini ei saa sõita, kuna keset hooaega klassi ei vaheta ükski terve mõistusega inimene. Võtame nüüd näiteks sinu pakutud C. Näiteks panemegi kõrvuti viimase ürituse Viljari ZX (9.5-9.7sek) vs Bulankini Mr2 (10.7sek). Viimasel pole mingit lootust, absoluutselt. Isegi 0,5sek on kalender nende kiiruste ja sõitjate juures. Või idee teha kõik klassid veel handicapina (BR) See ju veel keerulisem nii ajavõtjatele, kui sõitjatele, kui pealtvaatajatele kes siis enam ei saa üldse midagi aru. Ja no 8.0 - 9.5 on eriti utoopiline headsup juba. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 11:11 |
|
VKM |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: 1. A-klass ehk aeglased, ET 12.0 ja rohkem
2. B-klass, ET 11.0-11.99
3. C-klass, ET 9.5-10.99
4. D-klass, ET 8.0-9.49
Mina olen kahekäega vastu!!!
Siis hakkab toimuma selline asi, et 300m panen täiega ja siis võtan gaasi maha. Ei ole üdse põnev.
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 11:11 |
|
tfr |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Rääkimata sellest, et praeguse B-klassi liiderseltskonna aegu vaadates tundub 9.5 eriti loll koht poolekslöömiseks. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 11:13 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
VKM |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Praeguse seadega võin mina Haapsalus iga kell 9.5-9.6 lajatada ja ei eksi peaaegu kunagi, kui tehnilist riket ei tule. Mõelge, kui kaua see pull kestaks, et keegi ei viriseks.
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 11:17 |
2 edits. Last edited 07.08.2008 at 11:18 by VKM
|
PlyVal64 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Kurat kuidas ma ei kannata, kui riisid ja öirod tulevad selgitama, kuidas ja millega ameerikalikku autosporti tuleb teha! Wally Parks kasutaks Colti...
DragRace tuleb viia selliseks, milleks ta on loodud: spetsautod. KUI seda tehakse Z, Supra või bemmiga heal tasemel ja kiiresti, on asi tore. Aga mingite kuradi ondajunnide peale ei tule reegleid tehes isegi mitte mõelda!!! Mõelda tuleb, kus klassis sõidavad Viperid ja kuhu panna redelid, funnyd ning alteredid. Kui keegi tahab kilukarpi tuunida ja sellega 9,5 sõita, jumala eest, tehku seda! Aga nende järgi ei elata DRAGRACE'is.
Ja sorry, vana sõber ja pullimees Eero tegelik koht ja süda on ka ringrada. See, et rinkaauto 12 sekki dragil sõidab, on ju tore aga.... Lihtsalt täna on dragil veel korda rohkem publikut ja see huvitab sponsorit. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 11:26 |
|
Fog |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Töömahu järgi klassid on ajast ja arust.
Klassid peavad olema turva järgi, ja see kahjuks on omakorda indeksites kinni. 11,5 10,0 8,5 NaN ja korras.
Saab talvel puuri ehitada ja järgmisse minna.
Pealtvaatajat tõesti ei huvita kui karikakonkurentsis on 1-2 autot ning teised on 2sek aeglasemad. Pealtvaatajat huvitab külg-külje kõrval finishini liikumine.
Terve esimene eliminaatori ring on mõtetuid 3-4 sekundilise vahega sõite hetkel kus kiirem ei pea isegi punnitama vaid sööb purksi ja ootab rohelise ära ja ikka võidab. Sealt ei tule isegi seda "üllatusvõitu" sest 3sek on kalendriga mõõdetav.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 11:53 |
|
VKM |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Kurat kuidas ma ei kannata, kui riisid ja öirod tulevad selgitama, kuidas ja millega ameerikalikku autosporti tuleb teha! Wally Parks kasutaks Colti...
DragRace tuleb viia selliseks, milleks ta on loodud: spetsautod. KUI seda tehakse Z, Supra või bemmiga heal tasemel ja kiiresti, on asi tore. Aga mingite kuradi ondajunnide peale ei tule reegleid tehes isegi mitte mõelda!!! Mõelda tuleb, kus klassis sõidavad Viperid ja kuhu panna redelid, funnyd ning alteredid. Kui keegi tahab kilukarpi tuunida ja sellega 9,5 sõita, jumala eest, tehku seda! Aga nende järgi ei elata DRAGRACE'is.
Ja sorry, vana sõber ja pullimees Eero tegelik koht ja süda on ka ringrada. See, et rinkaauto 12 sekki dragil sõidab, on ju tore aga.... Lihtsalt täna on dragil veel korda rohkem publikut ja see huvitab sponsorit.
Mina isiklikult olen suur teatud marki USA autode fänn, kuid sinul soovitan silmaklapid ära võtta ja ajaga kaasas käija.
USAS on japsid jätkuvalt tegijad, ning keegi ei arva, et peaks nad ära kaotama.
Ja ei näinud sellist lauset, kus keegi oleks öelnud, et millega sõitma peab. See, kuidas seda teha on praegu mureks.
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 11:56 |
|
anryo |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Aga miks mitte praegustel kiirematel B autodel D klassis lasta sõita? Te olete juba sama kiired peaaegu - ja kui veel lisada juurde ka need muudatused, mis teid B klassis piiravad (poolraamid, plastkered jne.), siis oleksite äkki sama kiired?
Milline on teie enda arusaamine sellest? Mis võiks olla põhjused, et mitte outlaws sõita?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 12:23 |
|
VKM |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: Aga miks mitte praegustel kiirematel B autodel D klassis lasta sõita? Te olete juba sama kiired peaaegu - ja kui veel lisada juurde ka need muudatused, mis teid B klassis piiravad (poolraamid, plastkered jne.), siis oleksite äkki sama kiired?
Milline on teie enda arusaamine sellest? Mis võiks olla põhjused, et mitte outlaws sõita?
Sekund ja rohkem ei ole peaaegu. Seda on väga palju. Minu 10.0 ja 9,5 vahel oli 200hp ja palju parem pidamine ja vedrustuse muutused.
See tähendab seda, et selleaastased investeeringud võib korstnasse kirjutada ja üks aasta jääks vahele, sest raha ja aega ei ole. Odavam ja kiirem on nullist ehitada, mitte tipptehnikat lammutada ja muuta. Muidugi 3L turboautost selline kiirus välja pigistada, siis on see üsna piiri peal juhul, kui räägime 7sekundist. Kui aga 9L auto sedasi üle laadida, siis võib fantaasial lennata lasta.
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 12:41 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
jeff01 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Mina leian et kasutaja "Fog" on pakkunud välja suht arvestatava jaotuse (11,5 10,0 8,5) Ei ole normaalne kui iga sekund on uus klass kuna siis tõesti pidurdaks isegi et konkurentsis olla aga turva indeksite järgi jagamaine on hoopis teine teema kuna ei usu et kõik ehitajad siis odavaimasse klassi koliksid ja puurid välja lõikaks kuna loodan et eesmärgiks pole vaid võita.
Kuna probleem on ka publiku huvi vähesuses ja ots-otsaga kokku tulemises siiski veelkord oma välja pakutud ideed kuidas saaks rajale rohkem võistlejaid ja rohkem publikut üritust jälgima.
Kuna ürituste formaat on kahe päevane siis palun mahutage Dragrace ürituse sisse ka legaalne ja ohutu ajavõtuga üritus nö tänava (puurita) autodele kasvõi paar kolm klassi (Turbokad ja vabalthingavad koos koefitsendi abiga ja töömahu põhiselt) Ilma punktiarvestuseta. Eelregistreerimisega ja piiratud kohtade arvuga. Ajavõtt on teil ju esimesena maas ja säästuprojektid saaksid selle paari tunniga kahurilihana korralikult testitud....1 testiring ja paar ajasõitu ja teise päeva hommikul raja ja ajavõtu testi mõttes kiired eliminaatorid. Kui teinekord peaks mingil põhjusel mingigi viivitus tekkima saaks ajakava kohandada kasvõi tänavaautode arvelt et dragi osa saaks alata välja reklaamitud ajal. Kui suur lisakulu se oleks?
Kui meil saab kunagi olema spetsiaalrada siis on loomulikult vaja neile nõrgemaile mõelda muu väljund teiste ürituste käigus ja dragrace´ist saab dragrace aga seniks püüdke kasvatada järeltulevaid piloote ja anda kõigile võimalus nakatumiseks.
____________________________
www.facebook.com/whlsup |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 12:42 |
1 edit. Last edited 07.08.2008 at 12:48 by jeff01
|
Fog |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: jeff01: Mina leian et kasutaja "Fog" on pakkunud välja suht arvestatava jaotuse (11,5 10,0 8,5)
4 klassi oli pakutus. (11,5 10,0 8,5 NaN)
Mis muutuks?
11.5 - praegune A klass + kõige tagumine ots B-st ja teised kes ei taha puuri/kaart autosse toppida. Piirata 16-se eliminaatoriga vmt et neid 100tk poleks ja teisi 10.
10.0 - pragune B klassi keskosa "kellel raha hetkel otsas" + enamus C klassi.
8.5 - B klassi esimene ots + C klassi esimene ots.
NaN - Praegune autloo.
Throttle-Stopid jms vidinad on kolmes esimeses keelatud.
Kaob ära igasugu peavalu miinimumkaalude jmt koha pealt. Sõida ükskõik millise tehnilistele ja turvareeglitele vastava kastiga omale meeldivas klassis.
Praegu on veel selline probleem, et iga aastaga lähevad klassid kiiremaks. Eelmise aasta võitjad ei saa see aasta poodiumilegi, seega uutel tulijatel on väga raske alustada. Samas indeksite puhul liiguksid olemasolevad hirearhias üles ning uued saaksid peale tulla.
Tegelikkuses tuleb uut verd just olemasolevate sõitjate roteerimisel üles, kuna sealt jääb maha eelmisse klassi ehitatud tehnika, mis uute poolt üles ostetakse. Praegu see ei tööta, kuna eelmise aasta tehnika on põhimõtteliselt vanaraud.
Ma olen sellisest klassijaotusest jauranud siin vist juba 2 aastat.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 13:06 |
|
sam |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote: anryo:
Milline on teie enda arusaamine sellest? Mis võiks olla põhjused, et mitte outlaws sõita?
Nii saab rääkida inimene, kes ise autode ehitamisega ei tegele vaid võrdleb ainult sekundeid. Ära palun solvu ainult. Ei saa panna toruraami ja backhalfitud kere kõrvuti. Väga imelik on seda selgitama hakata. Kui täna sõidab OL 8.2-8.6, siis konkurentsi tekkides hakkavad nad kohemaid sõitma tunduvalt kiiremini. Kui te arvate, et praegune meie OL on kiire, siis mina nii ei arva enam ammu. Kereauto on ennekõike kohmakas ja raske, backhalfituna vale kaalujaotusega jne. Lisaks kui panna praegult kiiremad 4-6 silindri mehed Dsse, siis peab hakkama piirama V8 kas siis kaaluga, ülelaade suurusega, pigem mõlemaga. Osades sarjades kütus isegi erinev vast. mootoritüübile jne. Mina ei pea õigeks piirata praeguse OL arengut, usun väga et tahavad nemadki kiiremini sõita. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 13:28 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
jeff01 |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
...outlaw unustasin aga se oli sinna minu poolt samuti mõeldud.
Mida rohkem seda mõelda ja seedida seda rohkem se mulle meeldib ja paistab toimiva süsteemina.
Kuna töömaht/üle laadimised jne oleks vabad oleks ka väikse rahakoti najal võimalik kaasa sõita kuna suuri mootoreid üle laadides poleks näiteks uues A klassis konkurentsis püsimine enam nii keeruline ja kallis.
____________________________
www.facebook.com/whlsup |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 13:32 |
5 edits. Last edited 07.08.2008 at 13:41 by jeff01
|
partel |
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Reeglimuudatused on delikaatne teema:
*See ei tekita iseenesest võistlejaid juurde
*Pigem põhjustab olemasolevate loobumist.
Ala tuumik on ikkagi paraku teada-tuntud üsna väike hulk inimesi. Samuti on väheusutav, et suur hulk potentsiaalseid võistlejaid istub tribüünidel ja kirub reegleid. Kes tahab võistelda, sellele ka sobiv klass on.
Näiteks ei ole kuulda olnud Outlaw klassi ahistavatest tehnilistest piirangutest, samas ei ole tähele pannud, et 16'nene eliminaator oleks täis ja mõni veel DNQ ka saanud...
Kiiremad autod nõuavad juba mõistagi tiimi ehk seega ka tiimipealikku. Tublisid mehaanikuid õnneks on, nagu ka omanikke-sõitjaid, kes on nõus operatsiooni finantseerima.
Aga keegi peab omanikule ütlema, mida tellida vaja ning mehaanikutele mida, mis suunas ja kui palju keerata. Arvestades, et B-klassis jookseb Sam kõigi nelja kiireima auto vahet nii et läpakas saab tühjaks, siis võib olla on neid inimesi vähevõitu.
Kui Samil on midagi öelda, siis mina kuulan suure huvi ja tähelepanuga. Eks jah need "japsid" trügivad USA'kate mängumaale. Näiteks see "neetud rullnokk" Markel trügis vahele ja liimis raja ära, mitte ei lasknud USA auto omanikel seda teha...
Igal juhul tuleb mootorist käed eemal hoida, mootorituuning ongi põhiline motivaator. Näiteks rehvide ja min kaaluga saab päris palju ära teha. Min kaal eriti tänavaklassides.
10.5 sliki klass on väga populaarne, s.t. pane mistahes mootor ja kast, aga rehvid olgu 10.5 tollised (ok, 10.5W). Mõnes kohas ka 3000 lbs kaal. Eestis muidugi võidaks see, kel kõige suurem ukselink.
Samuti näiteksutlaws.com/index.php?pageid=rules" target="_blank"> PG klass, muu on savi, aga kast olgu PG.
Ja miski ei tee mind rõõmsamaks kui Sam & co ehitaks 25.1E raamil kere, metanoolil 2JZ vms sisse ja Erkkist mööda sõidaks!
P.S. OL praegusi tulemusi ei tasu kivisse raiuda. Andke ainult jahedat õhku ja liimirada.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2008 at 13:37 |
|
|