Poster |
Message |
Torquenstine |
Koonusfilter head vead
Jupp aega tagasi sai selle koonuste värki natuke uuritud, kuna vahepeal kole haip oli, et oi oi millist "perfoormansit" see annab.. Sattusin siis ühele Mikide foorum-saidile, enam ei mäleta mis ta täpselt oli, kus siis mingid tegelased otsustasid asja ära testida. Miskine 96 'maro oli neil katsejäneseks, täiesti stock seades. Läksid dünosse, testisid originaal filtriga, soojas õhus, (jääkuubikutega tehislikult loodud) jahedas/niiskes õhus ja sama trall siis koonusega jne.. Lõpp tulemus näitas, et tõepoolest, vahe on, kuid õnnetuseks mingi 1 koma midagi kilovatti, teisisõnu reaalselt seda ei tunne.. Muid numbreid silmas pidades nentisid nad, et mootori töö temperatuure, ja analoogseid näitajaid see väga ei mõjutanud. Õhu puhtuse ja sisse tuleva õhu temperatuuri suhtes - noh vahet pole väga, korralik tehase filter oma kopsikus kohati isegi on parem. Kokkuvõttes - rohkem maitse asi kui perfoormansi asi.
____________________________
Horsepower sells cars, torque wins races.
---------------------------------------
1992 Chevrolet Cavalier Z24
56 680 446 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.07.2008 at 12:45 |
|
anryo |
Koonusfilter head vead
Eks see sõltub ka, kuhu sa selle filtri paigaldad. Kui kuuma kapoti alla, siis kindlasti pole kasu.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.07.2008 at 15:55 |
|
vvt |
Koonusfilter head vead
Noh seda asja on ju katsetatud ka Eestis. Minumeelest üsna kokkuvõtlik järeldus on see, et kui tehase poolt on korralik õhu sisselase projekteeritud, siis mingit vahet ei teki, kuid heitgaasid muutuvad halvemaks. Kui aga on kogemata või meelega tehtud konstrueerimisprohmakaga, siis pole mingi ime, kui vägevad hobujõud tulevad. Korralikel autodel on praegusel ajal õhutorustik tehtud kehvasti soojust juhtivast materjalist (plastmass, kumm) ja ehitatud korralik õhu sissevool auto ninast nii, et kuum õhk sinna ei satu ja auto liikumine õhu liikumisele kaasa aitab. Kui sinna tekitada nüüd mingeid bling-bling metallist "intake pipe'sid" ja lasta mootoriruumi õhk ligi, siis väike ime kui midagi ei muutu.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.07.2008 at 16:09 |
|
lucifer |
Koonusfilter head vead
Ma tahaks teada kuidas need heitgasasid halvemaks lähevad?
Autodel on ju selle jaoks ajud ja lamdad et vastavalt sisenevale õhukogusele anda peale kütust. Tühikäigul niikuinii on kindel kogus õhku, mis sisse läheb ja pööretega sama. Vahe neis filtrites tulevad ju alles kuskil über kõrgetel pööretel, kui ühest filtrist ei suudeta enam piisavat õhukogust läbi imeda ja nii kõrgetel pööretel ei mõõdeta TÜVis heitgaase. Mootor siiski ju vaakum pump. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.10.2008 at 17:10 |
|
|