Poster |
Message |
hunt |
gaz-53 + autogaas
quote: vvt: 53+gaas on paar korda aastas mingeid vedusid tehes mõttetu äriplaan, eriti kui gaasiseadmete hindu vaadates. Samamoodi on mõttetud jutud "ah paneme ikka SBC aiste vahele". Hoia enamvähem korras, tee oma sõidud ära ja thats it.
Huvitav, kas keegi ''insener'' on ka SBC gazoonile kusagil kunagi aiste vahele aretanud ?
Kas sellel plaanil on ka mingi oluline loogikatõrge küljes ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.06.2008 at 00:29 |
|
vvt |
gaz-53 + autogaas
Minuteada on eestis tjuunitud võidusõidu gazoone, nt Thaika 5.53 liitrise mootori istallimise teel, mille järel selline gazoon arendab 140+ kmh.
Kui on vaja paar kord aastas midagi vedada, siis SBC paneku kiiks on juba selles, et mootor koos paigaldamise kuluga on autost endast mitu korda kallim=transpordiks puhtalt mõttetu investeering. Ei anna see SBC seal mingit bensiini kokkuhoidu ja kiirendus on küttepuude veol ebaoluline. Kui see originaalmootor korralikult häälde seada, siis sellega veab oma veod ju ära ja ega see 25 l/100 km kohta nüüd ka väga ulmeline pole.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.06.2008 at 07:26 |
|
Riho |
gaz-53 + autogaas
quote: vvt: Minuteada on eestis tjuunitud võidusõidu gazoone, nt Thaika 5.53 liitrise mootori istallimise teel, mille järel selline gazoon arendab 140+ kmh.
Kui on vaja paar kord aastas midagi vedada, siis SBC paneku kiiks on juba selles, et mootor koos paigaldamise kuluga on autost endast mitu korda kallim=transpordiks puhtalt mõttetu investeering. Ei anna see SBC seal mingit bensiini kokkuhoidu ja kiirendus on küttepuude veol ebaoluline. Kui see originaalmootor korralikult häälde seada, siis sellega veab oma veod ju ära ja ega see 25 l/100 km kohta nüüd ka väga ulmeline pole.
Minu SBC idee ei olnudki ajendatud praktilisuse poole pealt. Kuna mulle meeldib N. Liidu veokatega sõita, ning vahest näiteks Uunikute Talverallit sõites GAZ 66-e originaaltehnika lahjaks jääma kipub, siis on mõtteid sinna suuna liikunud, et "oleks ju äge".
Tšaika mootor liigne eksootika.
VVT-ga selles osas nõus, et kui võtmed peos seisavad, on igakell korralikult häälestatud 53 praktilisem valik, kui mingit asja aretama hakata. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.06.2008 at 08:29 |
|
PlyVal64 |
gaz-53 + autogaas
Hunt, loogikatõrge on selles, et isegi BBC installiga ei muutu Gazoon oluliselt kiiremaks. Natuke, jah. Kuid kuna jutt käib siiski koorma vedamise otstarvet omavast isendist, siis ei muutu selline suto mitte ühst kohast paremaks. Rool jääb samaks, pidurid samasitaks, kandevõime samaks, rehvid samaks ja ka kütusekulu samaks. Äi, oli kutseline Gaz53 mees kolhoosis, sai esimese sellise juba 60'tel. 8 tonni haljasmassi turjal, kogukaal 12 tonni, ja bensukulu sellises lastis 28 liitrit. Kuid mootor käis kui Šveitsi kell ja käivitus vaid käsi aknast võtmeni upitades murdsekundiga. Sellise "tavalise" kolhoosikoormaga 2-3 tonni ja madala portega kulutas 20 toobi lähedale. Muidugi, A76 oli põletusaineks.
On mul olnud seega "au" sõita nii persses Gazoonidega kui ideaalsete masinatega. Viimased on tegelikult väga head autod. Kuid nõuavad oskajat hooldama. Kes reguleeriks ära mootori, pidurid, edesilla koos karbiga. Oskajaid on aga jäänud väheseks... Abikaasa õppis 5-aastaselt sellise perfektse Gazooniga sõitma ja on tänaseni väga hea autojuht. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.06.2008 at 11:43 |
|
vvt |
gaz-53 + autogaas
quote: Riho: Minu SBC idee ei olnudki ajendatud praktilisuse poole pealt. Kuna mulle meeldib N. Liidu veokatega sõita, ning vahest näiteks Uunikute Talverallit sõites GAZ 66-e originaaltehnika lahjaks jääma kipub, siis on mõtteid sinna suuna liikunud, et "oleks ju äge".
Tšaika mootor liigne eksootika. VVT-ga selles osas nõus, et kui võtmed peos seisavad, on igakell korralikult häälestatud 53 praktilisem valik, kui mingit asja aretama hakata.
Nii 4 aastat tagasi sai natuke ühte Gaz-13 tegemist kiibitsemas käidud ja seal omanik sai enamähem kõik jupid Kuldse Börsi kaudu kokku, polnud midagi eriti defitsiitset. Kas see praegu kehtib, ei tea. Tshaika mootori pole ju midagi nii erilist, lihtsalt jämedamate hülsside-kolbide, teise väntvõlli ja õhemate kaantega 53 mootor. Pealegi on olemas ka mingi vahepealne variant 4,7 liitrit, mida pruugiti Paz bussidel.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.06.2008 at 11:59 |
|
|