Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Kentzz |
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote: Levo.: J
Ma ka korra mainisin ,et rada peaks olema teistpidi tuul tagant.
Hmm eelmine õhtu oli tuul vastupidi ja mitte oluliselt vaiksem.
Suht tülikas oleks olnud kogu raja algus hommikul teise otsa kolida.
Mis puutub sellesse Rootsi tuule reeglisse siis minu teadmist mööda käib see küljetuule kohta.
A ja kui kellelgil on infot ,et mis põhjustel Soomes sama tüübi üritused ära keelati siis võiks ka mind valgustada.
Ca 3 aastat tagasi veel täiesti toimusid,üks nende kibekiire fiat(oli vist) käis ka meil ju sõitmas ja Maksim käis sealpool. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.06.2008 at 16:37 |
1 edit. Last edited 11.06.2008 at 16:50 by Kentzz
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
tfr |
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote: Kentzz: Suht tülikas oleks olnud kogu raja algus hommikul teise otsa kolida.
Arvestades, et sissesõit maanteelt on sealpool otsas, siis oleks see "suht tülikas" ilmselt üsna tagasihoidlik väljendus veel - kogu rahvas oleks sellisel juhul tulnud ju suunata mööda seda ruleerimisrada taha lõppu välja ja sealt starti.
Ja siis väga hästi valvata, et keegi sinna finišisse ikka ette koperdada ei suudaks. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.06.2008 at 16:39 |
1 edit. Last edited 11.06.2008 at 16:40 by tfr
|
Lembit |
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote: Chez:Oleks keegi tehnilise komisjonist midagi vastu öelnud, oleksid nii tuli, luuk, kui ka polstrid kohapeal olnud. Mitte kunagi OMCel ei ole keegi vastu olnd nendele asjade puudumisele.
Ma ei poolda mitte mingil juhul selle teema sellisel kujul lahkamist foorumis, aga kuna Sa mu mailile ei vastanud, siis tahaks siiski juhtida tähelepanu ebaõigetele väidetele Sinu jutus:
Luugi eemaldamise võimalike tagajärgede vastu tehniline komisjon sind hoiatas ja seda lubati ainult sinu pika punnimise peale kuna sa soovisid plastist luugiga proovida ainult ühe sõidu ning kinnitasid, et sinu auto on vastavas konditsioonis läbinud BHRA ülevaatuse. On tõenäoline, et järgmistel kordadel tehniline komisjon enam BHRA ülevaatust argumendina ei käsitle, kuna selle kontrollimise vahendeid kohapeal ei ole.
Kui keegi soovib tehnilise kontrolli töö kohta mingeid küsimusi esitada, siis minu profiilis olev mailiaadress töötab. Teiste tehnilist kontrolli teostanud inimeste kontaktid saate kindlasti ürituse korraldaja käest.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.06.2008 at 16:51 |
|
Kentzz |
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote: tfr: quote: Kentzz: Suht tülikas oleks olnud kogu raja algus hommikul teise otsa kolida.
Arvestades, et sissesõit maanteelt on sealpool otsas, siis oleks see "suht tülikas" ilmselt üsna tagasihoidlik väljendus veel - kogu rahvas oleks sellisel juhul tulnud ju suunata mööda seda ruleerimisrada taha lõppu välja ja sealt starti.
Ja siis väga hästi valvata, et keegi sinna finišisse ikka ette koperdada ei suudaks.
Seal taga pool on ka üks sissepääs,niiet selles suhtes poleks probleemi olnud.Lihtsalt üks teeots kinni ja rahvas teisest otsast sisse.Kuigi nüüd ei mäleta täpselt kui heas sõidukorras see koht oli.Pidasin pigem silmas seda,et kogu träni alustades aedadest lõpetades autasustamis poodiumiga tuleks hommikul uuesti lahti harutada ja teise otsa transportida.
Mis siis veel teha kui võistluse käigus tuulepoiss kannapöörde teeb?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.06.2008 at 16:55 |
|
ICE |
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote: Probleem suuremas osas ikka ebatasastustes ja külgtuules. Hoides rooli otse külgtuule mõju all liikus auto raja keskelt ära
Kas sellistes tingimustes ei tulnud kordagi pähe näiteks oma sõit katkestada?
____________________________
Petrolheads.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.06.2008 at 17:17 |
|
Levo. |
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Ahah vat Lembitu jutt paneb küll silmi pööritama.........
Ja mulle korra juba tundus et mina olengi see päeva kloun ,kes igasugu asjade suhtes viriseb.....
Minu jaoks sai see teema ammendatud.Ühekordse plastikluugiga proovimise suhtes.Jällegi meenub mu sõbra kasti sõitmine-kolmandal katsel ikka õnnestub.
Ma ei poolda mitte mingil juhul selle teema sellisel kujul lahkamist foorumis, aga kuna Sa mu mailile ei vastanud, siis tahaks siiski juhtida tähelepanu ebaõigetele väidetele Sinu jutus:
Luugi eemaldamise võimalike tagajärgede vastu tehniline komisjon sind hoiatas ja seda lubati ainult sinu pika punnimise peale kuna sa soovisid plastist luugiga proovida ainult ühe sõidu ning kinnitasid, et sinu auto on vastavas konditsioonis läbinud BHRA ülevaatuse. On tõenäoline, et järgmistel kordadel tehniline komisjon enam BHRA ülevaatust argumendina ei käsitle, kuna selle kontrollimise vahendeid kohapeal ei ole.
Kui keegi soovib tehnilise kontrolli töö kohta mingeid küsimusi esitada, siis minu profiilis olev mailiaadress töötab. Teiste tehnilist kontrolli teostanud inimeste kontaktid saate kindlasti ürituse korraldaja käest.
____________________________
Viper SRT10 Supercharger.2006
G400 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.06.2008 at 20:11 |
|
partel |
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Kerge asja viib tuul minema - see vast lapselegi selge... Lisaks on (ei mõtle konkreetset juhtumit) antitiivad pigem õhupidurid kui funktsionaalsed. Ühe foorumi pädeva liikme töökaaslane on 30+ a kogemusega aerodünaamik, kes ei pea asja simuleerimagi, vaid piisab pealevaatamisest. Nähes igast racing tiibu, ei tea ta kas nutta või naerda. Samm nr. 1 on ikkagi tõstejõu vähendamine, kasvõi F1 põhja tähtsuse kohta TV kommentaare meenutada.
Dragiski on külgtuul faktor. Näiteks Phoenix'i kõrberajal tribüünide varju lõppedes võib külgtuul üllatada, lisaks on see ka kõrbeliiva rajale puhunud. Eriti mõjutab see Pro Stocke, kuna neil praktiliselt puudub downforce.
WJ kommentaar 2007.a.:
quote: "Firebird Raceway is my kind of racetrack because it takes a driver to get it to the other end," stated Johnson. "At some tracks, once you get it off the line, all you have left to do is talk to the announcer at the top end, but here, with the wind and sand blowing across the track, you have to be on your game all the way down or you can end up on your roof. With that in mind, and based on what we learned in Pomona, we're really looking forward to going back to Phoenix.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.06.2008 at 21:48 |
|