Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli   1 2 3 4  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
BENBEN
  
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Minu jaoks esmakordne üritus, aitäh korraldajatele! Mulle meeldis. Aga aru ma ei saa, kuidas tehniline kontroll saab olla nii erineva tasemega. Mustangi tuuningute juures(pidurisuportid)sai pikalt vaadatud/arutletud, et kas ja kuidas ja et seekord veel saab... ja siis võistlusjärge oodates hakkab juhuslikult silma vette, mille esirehvi koorti äratulnud tükkide kohalt võib näha kiudusid paistmas...Kas "vettemeestel" kitsas käes...
Aga tuul oli ikka jõhker.

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 09:06
anryo
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote:
Levo.:Muide-reeglid ytlevad et omada võib bhra ylevaatust.Mis seos on bhra ülevaatusel ja tänavarehvidega autodel....Ülevaatus on tehtud 1 kuu tagasi-mul on selle ajaga kast kaks korda maha käinud ja differ kolm korda..Mis õlevaatus?
Kas sa sellega ikka oled kursis?
http://www.bhra.ee/index.php/page,voistlejameelespea

3. Tehnilise komisjoni läbinud võistlussõidukite vastav märgistus jääb võistlusautole kogu hooajaks. Hooaja vältel teostatakse tehnilist ülevaatust pistelist. Iga võistlusauto tehniline muudatus, ilma tehnilise komisjoni liiget teavitamata, võib kaasa tuua kohese võistlussõiduki diskvalifitseerimise võistluselt.
NB! Juhul kui tehnilise läbinud sõiduki tähistus eemaldatakse vm põhjusel kaob võistlussõidukilt, on vajalik sellest teavitada tehnilise komisjoni liiget.


____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 09:16
3 edits. Last edited 09.06.2008 at 09:22 by anryo
anryo
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Kes siis ikkagi konkreetselt rajalt välja sõitis ja mis autoga?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 09:32
1 edit. Last edited 09.06.2008 at 09:32 by anryo
taaniel
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Dynomaxi kirjadega CRX.
Mina isiklikult kahtlustaks vigast tihendit rooli ja istme vahel.
Ta väidetavalt polnud saanud aru kui auto tagumik hüppama hakkas. Esimesel sõidul juba tuigerdas.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 09:35
wagoneer
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Eks pea iga inimene oma peaga ka natuke mõtlema,et kas ja kuidas auto kestab. Ma ei tea kuidas teistel on aga minul toimib nagu mingi enese alalhoiu instinkt mis näiteks ajendas mind ramil enne võistlust ära vahetama kogu roolindusse puutuvad liigendid ning regullima silla ja kontrollima piduriklotside katte olemasolu. 3,1 tonni ei jää lambist seisma. Siinkohal suured tänud US-PARTS-ile kes tarnis vajalikud jubinad kolmapäevaks kohale ning tänud Erkkile kes leidis neljapäeval fjoordide vahele aja kogu see kupatus ära vahetada ja regullida.


____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 09:36
anti
 
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Kiirenduses on jäänud võistlema sisuliselt professionaalselt autosid ettevalmistavad võistlejad, lõppkiirusvõistlustel torkab silma iga hinna (elu) eest kiiremini üritajate suur hulk.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 09:48
-XR-
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Kindlasti sellega olen nõus, et võiks käsipidurit kontrollida jne..
Aga ikka siiamaani pole nõus selle ütlusega, et pleksiklaaside ja isegi puur+iste+vöödega auto pole turvaline.

See konkreetne Honda tegi jah väga imelikke asju ning tehniline vast poleks tohtinud teda sellisena rajale lasta.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 10:49
täpp
 
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Sellist autot, millel rööbe on sama mis telgedevahe, on ikka paras teadus külglibisemisest välja tuua ja külje ette saab otse sõites sellega oluliselt lihtsamalt, arvestades veel, et tegelikult on tal veel üsna suur külgpind mis tuult püüab, olematu kaal ja raskuskese pagan teab kuskohas, siis on ime, et niigi hästi läks.

See vist oli Eesti otsesõiduspordis nüüd umbes neljas ohtlikum väljasõit? 2x Maksim, Pille ja nüüd siis see...

____________________________
http://tarmotomson.net

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 10:59
ervin
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote:
-XR-: Kindlasti sellega olen nõus, et võiks käsipidurit kontrollida jne..
Aga ikka siiamaani pole nõus selle ütlusega, et pleksiklaaside ja isegi puur+iste+vöödega auto pole turvaline.

See konkreetne Honda tegi jah väga imelikke asju ning tehniline vast poleks tohtinud teda sellisena rajale lasta.


tegelikult võiks nende klaaside-puuride-istmete puhul nõuda BHRA ülevaatuse olemasolu (hondal sellist asja vist ei olnud?) või leida mingi analoogne lahendus.

ja üks märkus ka võistlejatele: saugal käinud võiksid omaenda tervise huvides vaadata peale seal sõitmist üle oma auto parempoolse esirehvi. nägin omaenda silmaga eile sellist pilti kus ühe kodaniku rehvil olid suured "killud" kuni riideni väljas, ilma et ta sellest ise teadlik oleks olnud.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 11:00
-XR-
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote:
ervin:
ja üks märkus ka võistlejatele: saugal käinud võiksid omaenda tervise huvides vaadata peale seal sõitmist üle oma auto parempoolse esirehvi. nägin omaenda silmaga eile sellist pilti kus ühe kodaniku rehvil olid suured "killud" kuni riideni väljas, ilma et ta sellest ise teadlik oleks olnud.

Saugal peaks rehvid peale iga setti üle vaatama, mitte alles kodus ;)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 11:09
partel
  
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Levo, sõitsid ikka V10'ga või V9'ga?

Palusid mul arvutada, 3.27 5 käik 330 @5800, 850 hj'ga oleks pidanud tulema mõni kilt üle 300 @ 5400-5500

287 on nii 750 hj @ 5100


____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 11:21
ervin
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote:
partel: Levo, sõitsid ikka V10'ga või V9'ga?

Palusid mul arvutada, 3.27 5 käik 330 @5800, 850 hj'ga oleks pidanud tulema mõni kilt üle 300 @ 5400-5500

287 on nii 750 hj @ 5100

sa ei arvesta roppu vastutuult.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 11:29
diesel
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
tehnilist kontrolli sai teostatud vastavalt korraldaja juhenditele ja lisaks kasutatud oma parimat äranägemist.
konkreetne väljasõitnud auto minu juures ei käinud ja otseselt kommenteerida ei oska. küll aga häirib mind mõtteviis,
mille järgi hoorattast suuremate piduriketastega stock auto on turvalisem kui puuri eviv isend.

omc on põhjusmõtteliselt tänaval sõitvatele autodele (vahel harva küll mõni liikur on treileril ka toodud) ja sellest juba võib järeldada, et osalejal on ark ülevaatus nagunii läbitud. sellest omakorda võiks eeldada, et autod on üldjoontes tehniliselt korras. taolisel üritusel osalemine eeldab kindlasti ka osavõtjatelt endilt kainet mõistust.
alati on võimalik mõne potensiaalselt üliohtliku vea või puudusega autoga siiski rajale saada. sellise ülevaatuse formaadi juures lihtsalt pole reaalne kõike kontrollida.

aga kui osalejad seda soovivad siis minul pole midagi selle vastu, et iga auto kallal näiteks pool tundi toimetada ja kõike hoolega kontrollida.
kuidas nurisejad seda ette kujutavad?
auto üles tõsta, et alt kõik liigendid ja hoovad üle vaadata? või suisa ülevaatuspunktide "veermiku väristaja" kohale tuua? pidureid stendis mõõta? osadel autodel pole klotsid suporti tagant nähtavad. tuleks ehk neil lasta rattad alt võtta, et klotsi paksust näeks? piduriõli veesisaldust ehk mõõdaks? äkki on kaua vahetamata ja läeb tõsisel vajutamisel keema? teeks ehk piduritorudele tõsise survetesti? kas peaks mingi testriga autod üle vaatama? äkki mõnel ei toimi turvapadjad või vööde püropingutid? seda nimekirja võiks veel pikalt jätkata.

ja kuidas kontrollida tihendit? seda kõige tähtsamat. ehk peaks fia superlitsentsi nõudma?

mismoodi suhtuda kabriolettidesse ja plastmassist autodesse? keelaks äkki ära? või kehtestaks kiirusepiirangu?

või äkki peaks tehnokontrollist hoopis loobuma ja osalejatega lepingud sõlmima, millega nad kogu vastutuse enda peale võtavad ja õnnetuse puhul veel korraldajale kõik kaudselt kaasnevad kulud kompenseerivad?

jne, jne, jne ...


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 12:49
I.V.B
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
@Levo.

Kogu see eestimaiste kiirendus- ja lõppkiirusvõistluste asi on tänu võimaluste puudumisele üliohtlik nii võistlejatele kui pealtvaatajatele. Siiski see, et ühel tehniliselt "imelikul" Hondal asi totaalselt ebaõnnestub ei välista absoluutselt võimalust, et sama või veel hullem ei võiks juhtuda ilma igasuguste aerodünaamiliste modifikatsioonideta ja täiendava turvavarustuseta standardist ca 300 hobust võimsamal Viperil, mis on pealegi pehme katusega kabriolett.... Pea iga korraliku turvapuuri, korvistme ja 6-punkti vöödega auto on selliste kiiruste juures avarii tegemisel juhile ohutum kui iga ilma eelnevate lisadeta auto. Teise kiire Viperi omanik sai sellest läbi valusa õppetunni aru. Aga karmimat tehnilist kontrolli on vaja küll. Praegu ei suudeta isegi neid nõudeid kontrollida, mis ette nähtud on. Kui ikka rehvi seest riie paistab, siis tuleks koju tagasi saata, olgu tegemist kasvõi Veyron'iga


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 12:55
1 edit. Last edited 09.06.2008 at 12:59 by I.V.B
Levo.
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Võibolla ma väljendasin end natuke valesti selle puuri koha pealt.
Vaadates Markeli Autot-PERFEKTNE.Mitte sõnagi pole öelda. Ja markel juhib juhitamatut autot vägagi hästi.
Jutt käib Hondast millel puudub Kõik mis viitab turvalisusele. KAs tõesti tagavara ratta mõõtu sõiduki rattad on selleks mõeldud,et sõita lõppkiirust?
Neid agasid on väga palju.
Küll lendavad stanged küljest,küljeklaasid lendavad küljest ja mida iganes.


Ma kirjutan siia ühe jutu oma kogemusest...

Üks eestimaine üritus ühel aastal -sõidan 400 meetrit kiirusega 196 km tunnis neliveolise autoga ja kui vajutan pidurit siis lihtsalt pedaal vajus põhja....
Teate mis tunne oli? Tunnet polnud-käsipidurit mul ei olnud,varju mul polnud-hakkasin siis käikudega pidurdama.....
Sain pidama ,aga teate kus kohal ? Päris kaugel!
Ja mis meil viga siis oli? kõik oli jube hästi ja korras enne starti..Lihtsalt üks pidurivoolik oli katki ja ainult meie lohakusest,et ei kontrollinud seda varem......
287 pealt pidurdades oleks see tunne olnud veel ebameeldivam või niinimetatud avastus.........Pidurdusmaa on piisavalt lühike-ja ma arvan et pidurdamine ei käi nii et mats pedaal põhja ja vaatab mis saab....
Mina mõtlen kohati varju peale-tahan sõita-installin selle sinna külge.

Mis puutub viperi turvalisusse-olen ka sellest kuulnud...Aga ka mina sõidan järgmine lõppkiirus 4 punkti vöödega-enese turvalisuse pärast....
Ma ei ole kellegi peale kade ega kibestunud et keegi sõidab kiiresti ja või keegi on enne või pärast mind.
Ma mõtlen üldise turvalisuse peale.Kahjuks ei ole mul 2 katset katsetada kas minu isiklik elukindlustus toimib kui ma viperiga end kasti sõidan lõppkiiruse võistlusel...
Üldiselt antud ala on täpselt selline nagu pommiga mängimine või selle sisse augu puurimine-kas plahvatab või ei....

Mina enne esimest sõitu toppisin end pikkade varrukatega särki (mis pole ka õige-pigem peaks olema tulekindel ülikond) Ja mida ma näen Kõik sõidavad nagu pähe tuleb-shortsid,plätad,T särgid.......Ainsad mehed Kes silma jäid tulekindlates olid RAul ,Markel ja Ahto- (Respect)
Ma siis sõitsin kah T särgis-aga ei viimane kord-Pigem mehhaaniku tunked kui T särk.....

Põrr ja CO avaldasid samuti arvamust-et kohati oli isegi hea et Maksimm ei sõitnud..Kõik teavad miks....Aga ka seal on minu teada langevari taga.....
MA ei heida Peebule midagi ette-ideaalne korraldus ja sujuvus kuid ka seesama tellitud ja makstud muusika tuletõrje ja kiirabi näol ei läinud vaatama kui auto rajalt välja sõitis....Nad lähevad vast siis kui leegid on üle 2 meetri kõrgel?

____________________________
Viper SRT10 Supercharger.2006

G400

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 13:19
1 edit. Last edited 09.06.2008 at 13:25 by Levo.
peep
 
Moderator
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Vastutuul mõjutas tulemust ca. 5-7 kmh olenevalt autost ja ajahetkest, kuna tuul oli puhanguline.

Mis ohutust puudutab, siis eks me kõik saa iga korraga uusi kogemusi, mille põhjal edaspidi tegutseda ja polnud seegi kord erand. Tehnilise kontrolli üle pole nuriseda mõtet, töö tehti nii hästi kui võimalik ja kõik siinmainitud ning veel mitmed teisedki probleemid avastati ja otsused tehti selle info põhjal - osaliselt tegin neid mina ainuisikluliselt. Olid nad õiged või valed on teine jutt aga siin netis läheks selle üle diskuteerimine lõputuks jauramiseks ehk mina jätan selle osa vahele.

Modifitseeritud autosid me kindlasti ära keelama ei hakka, kuid turva osas lähevad nõuded karmimaks alates 2009 - see oli tegelikult otsustatud juba enne antud üritust.

Samas, minu jaoks on OMC alati olnud ühekordne projekt. Järgmise toimumine või mittetoimumine selgub 2009 kevadtalvel. Omal ajal sai see võistlus algatatud, kuna tollal toimus Eestis suve jooksul ainult üks autoüritus (Speedest) ja mul oli kiire auto, mida soovisin proovile panna. Täna on neid võimalusi kümnetes ja sellega on esialgne idee justkui ära langenud. Samas aja jooksul on tekkinud seltskond toredaid inimesi, kelle jaoks see üritus on kui jaanipäev või jõulud, ta lihtsalt toimub ja tuleb kohal olla...või on see vastupidi, ta toimub, kuna nad on kohal ? :D Igatahes kellele OMC korda läheb, see on antud seltskonnale kindlasti tänud võlgu !

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 13:20
rustang
  
Moderator
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Konstruktiivne kriitika on alati teretulnud.
Kui riie väljas rehviga auto rajale pääses, siis võiks selle auto kohta saata info Peebule, kontroll-lehtede järgi saab vaadata kes selle läbi lasi.

avo@tehno

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 13:22
partel
  
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Märkus: ma ei olnud kohapeal.

Tuleks siiski tähele panna, et intsident ei juhtunud mitte (potentsiaalselt) 300+ km/h autoga, vaid "ainult" 200+ autoga.
Analoogset asja olen ma pikka aega maininud dragis, et kõige kiiremate asemel peaks vaatama hoopis 150 km/h "tuunitud tänavaautosid". 1000+ hj autode tiimid on aastate jooksul näinud ohtralt crash videosid, neist omad järeldused teinud ja investeerinud kümneid tuhandeid turvasse, mis vastab reeglitele või soovitavalt isegi ületab neid.

Suurel kiirusel kulub siiski ära vari, lisaks pidurdamisele tõmbab ka otseks. Tuleb ainult jälgida, et kinnituspunkt oleks raskuskeskme kõrgusel, liiga kõrge tõmbab esirattad maast lahti, mis teeb roolimise pisut raskeks.

Dragis pannakse peale viimast käiguvahetust käsi varjuhoovale valmis, Funny Car'id oma libilikroolidega kasutavad üldse CO2 süsteemi, s.t. varjud lähevad lahti roolil olevate nuppude vajutamisest, mis aktiveerivad CO2 jõul töötavad süsteemid. S.t ei pea kätt roolilt ära võtmagi.

http://www.stroudsafety.com/DragChutes.html


____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 13:23
1 edit. Last edited 09.06.2008 at 13:27 by partel
peep
 
Moderator
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote:
rustang: Konstruktiivne kriitika on alati teretulnud.
Kui riie väljas rehviga auto rajale pääses, siis võiks selle auto kohta saata info Peebule, kontroll-lehtede järgi saab vaadata kes selle läbi lasi.

avo@tehno

Mina lasin ta rajale teadlikult, keda see huvitab miks, siis tulgu ja küsigu minu käest IRL.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 13:26
1 edit. Last edited 09.06.2008 at 13:28 by peep (Moderator)
Levo.
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Kas te mäletate kui Kari Hirvonsalo sõitis ühel aastal 250 kmh- nii 500-600 hp turboautoga oh issanda püha püss.
Täna sõidavad 2,o liitrilised autod 240 km
Ega see sierra teab mis tank olnud-eelistuslikult on see sierra parem kui kilukarp

Minu kadunud sõber proovis kolm korda end kasti sõita.
Kabriolet eskortiga see ei õnnestunud-kui käis üle oletatava katuse ja suurel kiirusel-tavavarustuses sõiduk.
mingi muu asjaga ka ei õnnestunud.
Rallikaks ehitatud Ladaga see õnnestus-ta lendas läbi küljeakna välja....See teda ei tapnud.Tappis see,et loksus mõned tiirud autos sees ringi kui bingopall.Autos oli ju ainul iste temale-ülejäänu oli paljas plekk

____________________________
Viper SRT10 Supercharger.2006

G400

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 13:35
1 edit. Last edited 09.06.2008 at 13:35 by Levo.
partel
  
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
quote:
Levo.:Rallikaks ehitatud Ladaga see õnnestus-ta lendas läbi küljeakna välja....See teda ei tapnud.Tappis see,et loksus mõned tiirud autos sees ringi kui bingopall.Autos oli ju ainul iste temale-ülejäänu oli paljas plekk
Bingo.

Minu arvamus 3-punktivöödest kiires autos on päris mahlakas, samuti ei viitsita mitmepunktivöid korralikult pingutada, kuna siis ei ulatu lülititeni või muidu ebamugav :kill. Võiks kasvõi mõelda 5 m kõrguselt katusele kukkumise peale.

Erkki Camarol on vahetult ümber pea lisapuur (Funny Car stiilis), mis väldib pea loksumist. HANS või analoog pole ka paha mõte.

Eks see on ka "koduse kasvatuse" küsimus. Kui ühes populaarses autosaates tehakse trikke kiivrita, T-särgi väel jne, mis paneb mind hambaid krigistama, siis mõni võtab eeskuju...



____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 14:29
peep
 
Moderator
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Kuna jutt läks sujuvalt teemast välja, siis sai ta siit teemast splititud. OMC ei ole BHRA'ga kuskilt otsast seotud ja draracinguga ka mitte. Kiirusvõistluste turvanõuded tulevad ülevaatamisele - kes tahab tulevikus sõita väga kiiresti, see peab kaasa mängima, kes tahab oma igapäevaautot lihtsalt proovida, sellele piisab ka edaspidi tehniliselt korras masinast. Ja see reeglite täiendamise initsiatiiv tuleb kiirusvõistluste korraldajate poole pealt, mitte pole mängus mingi BHRA "kuri käsi". Lihtsalt kuna kiirusvõislused kuuluvad EAL'i kiirenduse alakomitee alla, siis me kooskõlastame ja kinnitame need alakomitees.

Intsident Hondaga, mis selle pika teema algselt põhjustas, võib sellegipoolest vabalt korduda ka tulevikus. Mul on mõttes teatud nõudeid, mis seda võimalust vähendaksid aga lõplikult me kindlasti ei suuda kõiki riske elimineerida - kahjuks...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 21:54
1 edit. Last edited 09.06.2008 at 21:56 by peep (Moderator)
diesel
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
edit: vahepeal splititi pool juttu teemast minema, palun seega käesolevat postitust lugeda kahe teema kontekstis.

väga naljakas teema.
kõigepealt antakse vastu pead omc tehnilisele kontrollile ja nõutakse, et kontrolli tuleb karmistada.
ja siis järsku tehakse kannapööre ja halatakse liig karmide nõuete pärast. lisaks siis andruse personaalne tümitamine.
pull rahvas ikka meil siin koos. krt tõesti nigu lambakari.

teemase ka vahepeal natuke. pealkirjas mainitet ürituse korraldaja on kehtestanud mõned normid, millele autod võiksid vastata. tehnokontrolli asi oli jälgida, et autod nõutud raamidesse mahuks. võimalik, et korraldaja oli ehk liiga leebe, kui mõned patused siiski sõitma lubas. aga see on tema otsus. isiklikult arvan, et turvalisust pole kunagi liiga palju. põhimõtteliselt olen päri teema alguses nõutud tõhusama kontrolliga, kuigi vinguv kõneviis polnud selleks vast sobivaim viis.

a need kodanikud, kes paaril viimasel leheküljel bhra reeglite vastu vinguvad, võiksid küll hoo maha võtta ja pisut mõelda. protestivaim võib ju tore asi olla, aga igale poole see ei sobi mitte. reeglid on ikka asja pärast välja mõeldud. ja kui mõni vend ikka veendunud anarhist või süüdimatu lammas on, siis võib ju lahkesti minna teise liivakasti mängima. ma ei tea küll ühtegi juhust, et kedagi oleks sunnitud mõnel bhra egiidi all toimuval võistlusel osalema.

andruse personaalküsimuse arutamine aga jäägu ikka bhra oma asjaks. kes sõna võtta tahab, see astugu enne bhra liikmeks.

ja elavat vastkaja tekitanud sponsorkirja teemal lasi andrus küll hetkeemotsioonidel kainest mõistusest jagu saada. väikse ninanipsuna peaksin vist oma autole ka selle taskuarvutid.ee kirja pääle panema.
:)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 22:25
1 edit. Last edited 09.06.2008 at 22:42 by diesel
peep
 
Moderator
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Ametlikud tulemused:

http://www.tqhq.ee/omc/?lang=est&page=tulem

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 22:40
hunt
 
One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli
Minu jaoks ainus üllatuse moodi asi on see, et Ahto oma madalat 12,x kulgeva Mustangiga nii kehva tulemuse sai.
Ise kunagi 13,5 Camaroga sai 241 sõidetud.

Mida sõitjad arvavad - kui palju tuul tulemust mõjutas ?

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.06.2008 at 22:58
tqhq.ee foorum : Üritused : One Mile Challenge - 8 juuni Haapsalu lennuväli   1 2 3 4  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.