Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed   1 2 3 4 5 6 7 ..  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
vr_
  
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Kuna siin on korduvalt läinud vaidluseks teemal reeglid ja ma olen ise leidnud päris mitu auku nii sisulist kui typosid praeguses reeglistikus.
Et minusugustele irvhammastele vähem norimise materjali oleks võib ju need praegused kalad kokku koguda, mingi mõistlik lahendus leida ning ettepanekud järgmise aasta parandusteks bhra'le edastada.

Piisaval arvul parandusettepanekute jms kogunemisel olen ma nõus kokkuvõtte tegema ja üles panema ka nö reeglite komenteeritud väljaande, seni aga tasub lugeda siis bhra saidis olevaid
http://www.bhra.ee/index.php/page,kodukord ja sealt siis edasi kõik muud.. (NB! kohati esineb pdf versiooni ja veebiversiooni vahel erinevusi, eeldan et pdf on värskem)

Igasugu organisatsiooni seest tulevate uute reeglimuudatustele võiks ka mingi mõnusa tahenemise aja anda sarnasel kujul läbi hamustamiseks rahvale kui selline vorm enanst õigustama peaks.

Kuna ma saan aru, et ka BHRA on huvitatud reeglite kuivemateks ja puhtamateks muutumisest nii siin foorumis avaldatu kui eraviisilise kirjavahetuse kui vestluse järgi otsustades siis peaks selline diskussiooni vorm vast ka neile sobima.


Mõni näide tähelepanelike kodanike poolt leitud typodest ja vigadest

Foorumilugeja Sander leidis Kiirendusvõistluse korraldamise juhendist:

6.3.3 Võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) ei tohi neile
ettenähtud ajal - vahetult stardile eelnenud ajal ja/või stardi sooritamise momendil kuni stardi
lõppemiseni, stardialal viibida.

Mulle endale on hambusse jäänud seesama 9.1 nõue outlaw klassis Dragrace tehnilistes reeglites 2008
Lisaks selleel on veel paar parandusettepanekut õhus rippumas.

Karjakaupa lähenedes leiab neid vast rohkem sealt üles:)

NB! igasugu reegliteemalise arutelul osalemisel ei jookse ka mööda külgi maha fia reeglite jms tudeerimine.



____________________________
Imperialist 71

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.06.2008 at 13:07
Fog
 
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
1.Välistada mõned probleemid, kui mootor ees ei asu:
quote:
9.3. Sõitjaruum peab olema täielikult eraldatud mootorist ja jõuülekandest. Esimeses tuleseinas ei tohi olla liigseid avasid, need tuleb sulgeda alumiinium- või terasplekiga. Sõitjaruumis ei tohi olla kütuse või jahutussüsteemi torusid ja voolikuid, v.a. standardne salongisoojendus.
muuta:
quote:
9.3. Sõitjaruum peab olema täielikult eraldatud mootorist ja jõuülekandest. Mootori ja salongi vahelises tuleseinas ei tohi olla liigseid avasid, need tuleb sulgeda alumiinium- või terasplekiga. Sõitjaruumis ei tohi olla kütuse või jahutussüsteemi torusid ja voolikuid, v.a. standardne salongisoojendus.

2.Välistada probleemid EVAP süsteemiga, hetkel nagu söekanistrit olla ei tohi, kuna see ventileerib kütusepaagi mootorisse.
quote:
8.3 Kütusepaak peab olema ventileeritud välisõhku.

Muuta:
quote:
8.3 Kütusepaagi ventilatsioon peab olema standartne ja/või ventileeritud välisõhku.


3.Kirjutada lahti suuremas klassis sõitmine. Mis tingimustel võib/ei või muidu B klassi kuuluv auto sõita C klassis.

4. Vastukäivad laused + automaatkastiga D peal sõita ei tohi, kuna käiku ei vaheta juht:
quote:
13.4 Kõik taimerid, mis mõjutavad gaasipedaali ja käiguvahetust on keelatud. “Throttle stop-id” keelatud. Gaasi peab andma ja käiku vahetame sõitja.
13.11 Elektroonilised abivahendid (v.a "Throttle stop") on lubatud. "Throttle stop" lubatud aastast 2009.
Muuta:
quote:
13.4 Elektroonilised abivahendid (v.a "Throttle stop") on lubatud.






____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.06.2008 at 13:31
tfr
 
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
Fog: Muuta:
quote:
8.3 Kütusepaagi ventilatsioon peab olema standartne ja/või ventileeritud välisõhku.


Standardne.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.06.2008 at 13:49
ivarm
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
Andrus BHRA:

quote:MarkelVR4:
Tõstataks veel uuesti eelnevalt küsitud küsimuse, et :

Miks ei tohiks tänavaklassis kasutada Lenco ja Liberty tüüpi kaste? Eriti kui B-klassis on näiteks rehvimõõt vaba....


Markel



Aga sellepärast, et tegu on tänavaklassiga! Selleks hooajaks said B-klassi tehnilised tingimused juba väga vabaks lastud ja kohe on meestel soov need veel vabamaks saada. Ei oleks ju normaalne, et B-klassi tehnilised tingimused oleksid samad nagu Outlaw´s!? Peale seda hooaega tuleb siiski uuesti tõsiselt mõelda B-klassi splittimisele.

B-klassi splittimise poolt. Ühes oleks spetsiaalsed kiirendusautod, teises modifitseeritud tänavaautod. Mootori piirangud samad, aga tänavaauto klassis piirangud rehvidele, käigukastile, suurem miinimumkaal jms.
See elavdaks vast neid, kel eelarve piiratud ja kes universaalsemat autot ehitavad, kui puhas kiirendusmasin.

Kui klasse liiga palju tekib, siis pigem B-klassi aeglased liita C-ga, kui et B-klassi kiired D-klassi saata.
Kuid ma arvan, et sellise arengutaseme kohta kiirendusalal pole 5 autoklassi palju. Kõige konkreetsem oleks kui kõik praegused: A, B, ja C oleks jaotatud tänavaauto ja kiirendusauto klassideks.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.06.2008 at 20:58
madis
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Kõrvaltvaatajana kommentaarin: Ei ole realistlik et low-budget tänavamasinad saaksid kuhugi konkureerida. Nende jaoks "abiklasside" tegemine stiilis "mitte väga palju modifitseeritud autod" on nagu nelja-aastaste sünnipäev kus võidujooksus saavad kõik auhinnaks üllatusmuna.
No money, no funny.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 08:10
jeff01
  
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Mis iganes reeglimuudatused klasside suhtes tehakse, sooviks nendest teada hiljemalt hooaja lõpuks, mitte kevadel.

____________________________
www.facebook.com/whlsup

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 09:03
gets
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
madis: Kõrvaltvaatajana kommentaarin: Ei ole realistlik et low-budget tänavamasinad saaksid kuhugi konkureerida. Nende jaoks "abiklasside" tegemine stiilis "mitte väga palju modifitseeritud autod" on nagu nelja-aastaste sünnipäev kus võidujooksus saavad kõik auhinnaks üllatusmuna.
No money, no funny.

Ülikõva! :D

Ka mina näen tulevikuks ainult paari varianti.
1. B ja C klassi, võibolla ka A klassi indeks mingi näiteks 9 peale ja kiiremad lähevad outlaw'sse ning liiga aeglased bracketisse.
2. Kõikides headsup klassides piirangud maha ja aeglased lähevad bracketisse.

Ei poolda ka klasside jupitamist, mis jaotab olemasolevad autod veel hajusamalt. Kõik saavad eliminatorisse ja võistlus venib. Nagu praegu bracketis, võtad punaseid kahte lehte ja saad ikka eliminatorisse :).

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 09:19
partel
  
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Kus on kirjas, et drag racing on igamehesport?

Kui ressurssi pole ja seda kuskilt hankida ei viitsi, siis sorry... Streetman on olemas.

Kui keegi arvab, et bracket on inimesele tänavalt, siis varsti see enam nii ei ole. Kui ei oska aimata auto tulemust 0.02 sek täpsusega, ei ole erilisi shansse. Bracket auto on vägagi spetsiaalauto.

Olen veendunud, et praegune Markeli peedistamine Lenco keeluga ei ole õige lähenemine. Fännidele tuleb anda võimalus autot arendada. Ja fännide loodud kiireid autosid publik vaatama tulebki, mitte tänavalegaalseid venijaid, mida näeb iga valgusfoori juures tasuta.


____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 09:37
anryo
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
gets:Nagu praegu bracketis, võtad punaseid kahte lehte ja saad ikka eliminatorisse :).

Aga seda vaid seetõttu, et meil oli 16-nene eliminaator ja kokku 17 masinat, millest üks siis katkestas. Tulime võistlejatele vastu sel korral, sest ajasõitude tulemusei millehipärast ei õnnestunudki leida.
Seepärast said ka kõik teised "punase tule" mehed sõitma.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 09:39
anryo
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
partel:Olen veendunud, et praegune Markeli peedistamine Lenco keeluga ei ole õige lähenemine. Fännidele tuleb anda võimalus autot arendada. Ja fännide loodud kiireid autosid publik vaatama tulebki, mitte tänavalegaalseid venijaid, mida näeb iga valgusfoori juures tasuta.
Kuidas peedistamine? Sõitku Outlaws, seal selliseid piiranguid pole.


____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 09:41
tfr
 
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
anryo:
quote:
partel:Olen veendunud, et praegune Markeli peedistamine Lenco keeluga ei ole õige lähenemine. Fännidele tuleb anda võimalus autot arendada. Ja fännide loodud kiireid autosid publik vaatama tulebki, mitte tänavalegaalseid venijaid, mida näeb iga valgusfoori juures tasuta.
Kuidas peedistamine? Sõitku Outlaws, seal selliseid piiranguid pole.

Hetk tagasi olid Sa ise nõus, et dragrace on ikkagi saanud/saamas profispordiks. Selles valguses ei ole need klassid ikkagi selles mõttes paigas, et on kolm "tänavaklassi", mis nagu iseenesest ei käi ala "suures pildis" visiooniga kokku ja siis üksainus, kuhu surume ühte punti kokku kõik mehed, kes seda ala profitasemel arendada soovivad ja oma autosse sadades tuhandetes, kui mitte miljonites raha laovad. Sest Markel (ülelaetud 3.0) vs Erkki (üle laetud 10+ alky) ikkagi ei ole ühestki otsast võrdsed vastased, eriti kui outlaws pole ka mootori suurusest tulenevaid miinimumkaalusid.

Selles osas olen ma eelkirjutajatega 100% nõus, et selliseks ei saa olukorda arendada, kus on iga kolme mehe peale oma klass. Seetõttu, kui nelja klassi juurde jääda, siis äkki üritada need järgmisest aastast jagada umbes nii:
A - "väike street" (praegune A või natuke üle)
B - "suur street" (praegune B+C koos eelmise aasta tasemel modimispiirangutega)
C - "väike outlaw" (praeguse B+C kiiremad autod ehk siis näiteks mootor kuni 6500cm3? (et stroketud SBC veel sisse mahuks))
D - "suur outlaw" (nagu praegu on)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 09:59
1 edit. Last edited 04.06.2008 at 10:01 by tfr
Gsinut
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Kirjutasin juba Speedesti teema alla. Ei näinud seda siin.
Paluks dragi mitte nimetada profispordiks - see pole siinmail kellegi amet :D

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 10:25
sam
  
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Järgmisest hooajast teha juurde "Pro Compact" klass, mis oleks sisuliselt meie mõistes "väike outlaw". Mootorid - 4cyl, 6cyl, 2 (võibolla ka 3) rootorit + ülelaadimine + suht vabad käed mehaanikutele, nii nagu see muus maailmas on. Järgmiseks aastaks peaks antud klassi jaoks sobivaid autosid juba 3tk olema. Kujutan ette teiste nördimust B klassis kui 3 autot stabiilselt 8sek sõidavad. Samas kindlasti mitte panna neid ühte patta praeguse OLga.
Praegused konkurentsivõimetud ABC klassi autod peaksid minu nägemust mööda BR sõitma. Kahjuks polnud võistlusel aega seda väga jälgida, kuid antud klass tundub juba päris põnev ja vist ka kõige osalejaterohkem.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 10:54
jungle
 
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Klasside jaotamine mootori järgi ei toimi enam. Nii on igas klassis paar-kolm kiiret ja siis kari aeglasemaid, kel pole erilist võimalust. Klasside sisene konkurents on väike. Ei ole ju vahet, mis tehnikat kasutatakse - kui 3.0 turbo ja vabalthingav BBC sõidavad mõlemad sarnast aega, siis peaksid nad seda samas klassis tegema - kõigile asi huvitavam.

Foke pakkus BHRA foorumis eelmine aasta välja indeksipõhise klassijaotuse. Mulle endale see alguses ei meeldinud, kuid aja pikku on huvitama hakanud. Mu pakkumine oleks siis selline:

A - väike street - kuni 11.5 sek - Stock autodele, erilisi turvanõudeid veel ei nõuta.

B - suur street - kuni 10 sek - alates 11.499 hakkab kehtima rida turvanõudeid(peavoolulüliti, turvakaar, keermesliited voolikutel, traksid, kardaanirõngas), mis on esimene tõsisem piir tänava- ja võistlusauto vahel. Alates 10.999 hakkab kehtima veel turvapuuri nõue, kuid FIA reeglite järgi ei pea seda tegema, kui kere kandevkonstruktsioonid on näppimata. Ehk kui puur olemas, siis backhalfimine lubada. Esimene poolraam ja tulesein stock, nagu praegugi on.

C - väike outlaw - kuni 9 sek - alates 9,999 hakkab kehtima 8-punkti turvapuuri nõue. Lubada toruraam, Lenco jne..

D - suur outlaw - kuni 8 sek.

Jungle @ Mõni mõte lihtsalt ...

____________________________
'68 Camaro
'88 Corvette
'97 Tahoe 2d 4x4 6.5TD

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 11:14
Fog
 
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Võiks siin teemas jääda ikka reeglite v.a. klassijaotuse juurde. Super1600 reeglite arutelus ei tule kellelegi pähe üelda, et aga miks 1800 ei lubata.

Klassijaotuse kohta olen kunagi juba kirjutanud.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 11:18
Raceboy
 
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
jungle: Klasside jaotamine mootori järgi ei toimi enam. Nii on igas klassis paar-kolm kiiret ja siis kari aeglasemaid, kel pole erilist võimalust. Klasside sisene konkurents on väike. Ei ole ju vahet, mis tehnikat kasutatakse - kui 3.0 turbo ja vabalthingav BBC sõidavad mõlemad sarnast aega, siis peaksid nad seda samas klassis tegema - kõigile asi huvitavam.
Jungle @ Mõni mõte lihtsalt ...


+1. Publikule on samuti selline vastandamine meeltmööda, sest dragrace'i kui sellise olemus juba on vastandamine. Võrdsem ja atraktiivsem, kui paar-kolm väga kiiret klassiliidrit ja siis kari aeglasemaid.

Kõik soovivad näha kiireid autosid, aga päris kindel on ka see, et rahval on suht igav, kui aeglasemad võiks lihtsalt "marke koguda", nagu siin kuskil soovitati ja rajal on igas klassis vaid kaks-kolm võistlejat.
Ühest otsast on mõistagi oluline see, et ala muutuks kiiremaks ja atraktiivsemaks, kuid teisalt ei tohiks seda teha kandepinda vähendades ehk võistlejate hulka vähendades. See on ala surm juba eos.
Huvitav, miks ETV tegi spordiuudise Nightrace'lt? Just seepärast, et võistlejaid ja rahvast oli piisavalt. Võin päris kindlalt väita, et meediale ei paku huvi paari-kolme mehe ettevõtmine kuskil lennuväljal, see peab avalikkust mingilgi määral huvitama.

____________________________
www.vems.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 11:25
IceUul
 
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Klassid tuleks küll ümber teha veidi järgmiseks aastaks, aga kus ja mida... seda peab juba mõtlema. Muidu kui vaadata 2 aastat tagasi tulemusi, siis praegused B-klassi kiiremad oleks vabalt outlaws konkureerinud.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 12:38
Max3,0
 
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Nagu ka mina olen varem maininud siis kolm meest ja kolmes klassis ei ole hetkel kindlasti tee millega eesti ja osaliselt siis ka balti DR-i vundamenti parandada.
Kõlapind loeb ja 3x3 süsteemiga seda ei saavuta. Ainuüksi võib arvetsada umbes nii, et pea iga masin toob raja äärde 15-20 inimest otseseid tuttavaid kes kõik ise oma tutvus rinkonnas on liikuvreklaam üritusele.

Hetkel võtta seisukoht "nõu mani nõu fan" killiks kohe selle suure töö mis BHRA ja korraldajad seni teinud on.

Kuigi ka see "nõu mani nõu fan"asja sees olles vägagi suteline asi on, sest kui võtta näitena mu venna 75`Trans Am siis selle projekti rahade eest saaks juba päris peene pereauto muretseda...See ju nii mõnegi siin kirjutaja jaoks mõtetu aeglane käru, mida tasuta iga foori taga kohtab. Siiani saavutatud 13,2 ei ole ju tõesti ulme kiire aga, et ta nüüd kellelegi midagi ei paku ja publik ta rajalt minema karjub ei tahaks uskuda...

B ja C vajaks tõesti ümber vaatamist. Kuidagi tuleb siiski septsiaaltehnika neist eraldada, kes õhtul kaugtuled peale panevad ja koju sõidavad.

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 12:40
3 edits. Last edited 04.06.2008 at 12:43 by Max3,0
Jesper
 
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Mulle meeldis kuskilt loetud tänavaauto definitsioon, mis kõlas umbes nii et kui numbrit saab kuhugi kinnitada ja esimene vastutulev politseinik ei tõtta autot konfiskeerima, siis on tänavaauto. Näiteks WRC autod on kõik tänavaautod, numbrid küljes jne, ning nendega ka sõidetakse ühelt katselt teisele mööda tavalisi teid. Samas keegi ei kurda, et tema stock '98 Celica ei suuda WRC konkurentsis püsida, stock autode jaoks on rahvaralli.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 12:56
partel
  
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
Jesper: Mulle meeldis kuskilt loetud tänavaauto definitsioon, mis kõlas umbes nii et kui numbrit saab kuhugi kinnitada ja esimene vastutulev politseinik ei tõtta autot konfiskeerima, siis on tänavaauto. Näiteks WRC autod on kõik tänavaautod, numbrid küljes jne, ning nendega ka sõidetakse ühelt katselt teisele mööda tavalisi teid. Samas keegi ei kurda, et tema stock '98 Celica ei suuda WRC konkurentsis püsida, stock autode jaoks on rahvaralli.
Ei saa paraku.

Langevari varjab taganumbri ära :)

____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 13:48
partel
  
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
Max3,0: Nagu ka mina olen varem maininud siis kolm meest ja kolmes klassis ei ole hetkel kindlasti tee millega eesti ja osaliselt siis ka balti DR-i vundamenti parandada.

Kui oleks kolm, aga see eest kiired ja neid ei peedistata küsitavate keeldudega, siis publiku hulgas on nii mõnigi autohuviline, kel ressursse on, boksis ajab pisut juttu ja varsti on ise platsis neljanda autoga ja nii see läheb.

Kui mõni kiire võistleja ära peedistada, nii et ta üldse loobub, kas siis kohe tuleb kümme võistlejat juurde? Kui tulebki, siis striitreiss tasemel pornotuuninguga.

Võiks ikkagi aru saada, et ala arendavad fännid (keda Eestis on loetud arv), keda huvitab esimesena Eestis proovida uut tehnikat, nagu näiteks Lencot, mis on "standardvarustus" arenenud maailmas. Nende peedistamine on ala arengu mõttes iseendale jalga tulistamine.

____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 13:58
partel
  
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
anryo:
quote:
gets:Nagu praegu bracketis, võtad punaseid kahte lehte ja saad ikka eliminatorisse :).

Aga seda vaid seetõttu, et meil oli 16-nene eliminaator ja kokku 17 masinat, millest üks siis katkestas. Tulime võistlejatele vastu sel korral, sest ajasõitude tulemusei millehipärast ei õnnestunudki leida.
Seepärast said ka kõik teised "punase tule" mehed sõitma.
USA korralikel bracketrace'idel on peaauhind $50-100K, osalejaid isegi 600...

Kui täpne peab olema, et konkurentsis olla? ;)


____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 14:03
partel
  
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
quote:
anryo:
quote:
partel:Olen veendunud, et praegune Markeli peedistamine Lenco keeluga ei ole õige lähenemine. Fännidele tuleb anda võimalus autot arendada. Ja fännide loodud kiireid autosid publik vaatama tulebki, mitte tänavalegaalseid venijaid, mida näeb iga valgusfoori juures tasuta.
Kuidas peedistamine? Sõitku Outlaws, seal selliseid piiranguid pole.

See on ju raske nagu tank! See ei ole Outlaw auto, vaid B klassi oma!


____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 14:12
Gsinut
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Pärtel, kuidas on seotud nö. street B ja Lenco. Minuarvates mitte. Lencole on selle konkreetse auto mõttes ka alternatiive.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 14:18
Fog
 
Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed
Kas ma saan õigesti aru, et Lenco/Liberty keelu taga oli algselt raha küsimus? Kuna antud kastid on vist suurusjärgus 100k?
Kui nii, siis on tänapäeval tõesti selliste lubamine õigustatud. 10k remonti pärast iga sõitu ja kaks 50k toorikut boksis ootamas on veel kallim.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2008 at 14:19
tqhq.ee foorum : Üritused : Kehtivate dragi reeglite puudujäägid, parandusettepanekud ja ideed   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.