Poster |
Message |
miller |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Kas keegi oskab soovitada, kuidaks saaks jõulisemaks ja paremaks muuta seda isendit?
Alustaks mootorist, kas turbo või kompressor - kust saab ja millist valida- aju jne.
Hetkel on auto täitsa Stock.
50 41 445 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.04.2008 at 09:17 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
kristjan_l |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Räägi isand Avoga - siin foorumis kasutajanime 5.0 all. Tema ehitatud on Eesti kiireim Stang: http://www.fmce.ee/index.html?pg=avo
Lisaks võid nõu pidada Rauliga (siin foorumis kasutajanime BlueStang all) - ta omanud vähemalt viite Stangi (neist kaks Cobrad) ning on kindlasti pädev kõiges selles, mis puutub rinkasõitu.
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.04.2008 at 09:26 |
1 edit. Last edited 20.04.2008 at 09:27 by kristjan_l
|
Ets |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Igasugu linke:
Explorer Intake Install
94-95 GT palju HowTo`sid
Erinevate setup`ide loetelud
Kah mingid modid
Thunderbirdil on sama tehnika
Väga hea stangi howto jällegi
Ülelaadimisega stangid
5.0 turbotamine
jne. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.04.2008 at 09:51 |
|
Peeter82 |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Kõige mõistlikum - müü oma auto maha ja osta Avo oma ära.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.04.2008 at 19:18 |
|
gets |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Sama soovitus |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.04.2008 at 20:09 |
|
miller |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
quote: gets: Sama soovitus
Hea soovitus, kuid tahan cabrio juurde jääda.
kõige vingem oleks, kui saaks kellegi juurde veeretada ja sealt hiljem võimsa isendiga ära sõitta.
Seega kogu ehituse, tellimised jne.saaks keegi orgunnida. Endal aega napib.
Järsku on kellelgi mõned head jupid üle!? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.04.2008 at 20:40 |
|
gets |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Arvan, et kui selle jutuga kuhugi Eesti tuuningufirmasse lähed, ei saada sind keegi minema. Usakatega ollakse kursis ja aidatakse hea meelega. 100...200k rahaga pead arvestama, kui ise kätt külge ei pane. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.04.2008 at 23:12 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Maik |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
kompressor + klapid + nukk + vedrud uued peaks ju ca 100k-115k kätte saama, 100k töörahaks oleks nagu siis palju arvestada?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.04.2008 at 06:28 |
1 edit. Last edited 21.04.2008 at 06:29 by Maik
|
Raceboy |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Sa unustasid vaat et tähtsaima asja: häälestuse.
Keegi peab selle normaalselt käima ka panema ja 100k tööraha koos eelpoolnimetatuga pole teps mitte suur raha.
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.04.2008 at 21:38 |
|
vvt |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Bolt-on juppidega ja 100K tööraha?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.04.2008 at 08:21 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Maik |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Paljudel kittidel on vastav soft või mingi lahendus kohe kaasa ju iseenesest antud. Vähemalt neil mida Corvette jaoks vaadanud olen.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.04.2008 at 08:59 |
1 edit. Last edited 22.04.2008 at 08:59 by Maik
|
anryo |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
quote: vvt: Bolt-on juppidega ja 100K tööraha?
Heh, näha kohe, et ei ole "bolt-on" juppidega kokku puutunud...
Pärtel võib sellel teemal pikalt rääkida, kui ebasobivad nad on.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.04.2008 at 09:03 |
|
Raceboy |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
No nimistus ei olnud sõnagi kiipidest, ajust või häälestusest.
Enda otsene kogemus 100 000 kroonise kompressorikitiga igatahes ei ole meeldiv olnud, komplektis olev lisaaju-, lisapihusti ja enam kui küsitav süütereguleerimine (pööratud polaarsusega VR sensor) on täielik jura ja mõistagi mootor sellega normaalselt ei töötanud.
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.04.2008 at 09:08 |
|
Levo. |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
paxtoni kompressoriga kaasas olevad asjad töötavad kohe ja polt on -on polt on.
____________________________
Viper SRT10 Supercharger.2006
G400 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.05.2008 at 21:03 |
|
302 |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
olenemata autost hakkab kangemaks ehitamine korralikust nukast, kui seda pole siis ei aita teie polt-on detailid ka.
____________________________
Only Mustangs run Free
www.fmce.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2008 at 10:14 |
|
vvt |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Puhuri panekul ka või ?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2008 at 12:52 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
anryo |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
quote: TT7.62: olenemata autost hakkab kangemaks ehitamine korralikust nukast, kui seda pole siis ei aita teie polt-on detailid ka.
No ainult nukast on ka vähe abi, kui vedrud jäävad vanad "süldist" tehtud. Ja kui vedrud paned kangemad, siis tuleks vahetada kindlasti välja ka tõukurvardad. Ja siis omakorda võiks kasutada juba rullnookureid.
Samuti võiks vahetada välja hüdrotõukurid ja kindlasti õlipumba.
Ja nii see läheb. MINA küll vanale mootorile kompressorit peale panna ei julegks, kui sisu on 100% tegemata / üle käimata.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2008 at 14:43 |
2 edits. Last edited 20.05.2008 at 15:26 by anryo
|
302 |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Anryoga 100% nõus
____________________________
Only Mustangs run Free
www.fmce.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2008 at 14:58 |
|
partel |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
quote: anryo: quote: vvt: Bolt-on juppidega ja 100K tööraha?
Heh, näha kohe, et ei ole "bolt-on" juppidega kokku puutunud...
Pärtel võib sellel teemal pikalt rääkida, kui ebasobivad nad on.
Heh, väike näide: polt oli lühike, selle pikemaks aretamine ja paigaldamine võttis 3'l mehel 3 tundi. Mis hinda kliendi käest küsida?
Tühiste pisiasjade peale läheb mega aeg...
quote: anryo: quote: TT7.62: olenemata autost hakkab kangemaks ehitamine korralikust nukast, kui seda pole siis ei aita teie polt-on detailid ka.
No ainult nukast on ka vähe abi, kui vedrud jäävad vanad "süldist" tehtud. Ja kui vedrud paned kangemad, siis tuleks vahetada kindlasti välja ka tõukurvardad. Ja siis omakorda võiks kasutada juba rullnookureid.
Samuti võiks vahetada välja hüdrotõukurid ja kindlasti õlipumba.
Ja nii see läheb. MINA küll vanale mootorile kompressorit peale panna ei julegks, kui sisu on 100% tegemata / üle käimata.
Rõõm näha, et inimesed hakkavad asja oskama.
Nukk on A&O, kindlasti custom. Samas on ka klapivedrud üliolulised. Pro Stockis on vedrud #1, selle järgi saab nukaprofiili paika panna (Spintron). Nagu ikka, ei ole suur saladus, et mõni aeg tagasi oli 284/304/117, küsimus kui agressiivne se on. Hea oleks ka shaft-nookurid (T&D, Jesel) ja Mantoni tõukurvardad.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2008 at 14:38 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Sa pärtel lugesid lõime ikka läbi ka või lasid huupi topfueli tuuningut? Mingi poolebaarine low-end komplekt ei vaja mingit erilist nukka, ei mingit kustomit ega mitte kustomit. Madalatel boostidel töötavad üldiselt vabahingava seerianukad.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2008 at 21:55 |
1 edit. Last edited 21.05.2008 at 21:56 by vvt
|
302 |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
vvt kui sa isntallid oma autole kompressori vms siis milline on su eesmärk, kas see et oleks lahe mainida et sul on see ja see, või on sul olulisem kuidas masin edasi astub? Pärtel on Pärtel, aga ta jutust tasuks migagi endale kõrvataha panna. Korralikult tehtud mootor on parem kui kehvalt paigaldatud puhur.
____________________________
Only Mustangs run Free
www.fmce.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2008 at 00:22 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Enne teema edasist arendust soovitaksin Sul soojalt tutvuga näiteks Belli raamatuga "Maximum boost", seal on sellele nukateemale eraldi lõik lausa pühendatud. Mingile lihtsurelikule mõeldud kompressor-kit ei vaja mingeid custom nukkasid. 2/3 Pärtli jutust pole lihtsalt tõsiselt võetav ja soovitus tellida mingile lowend DIY kompressor kitile custom nukka on ise juba piisavalt elukauge.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.05.2008 at 08:11 |
2 edits. Last edited 22.05.2008 at 08:13 by vvt
|
Astro SS |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Fööniga mootoritel ei ole nukk nii oluline kui naturaalselt-kastreeritud mootoritel
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.05.2008 at 10:19 |
|
partel |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Nojah, 5.0 ülelaadimine peaks olema vägagi läbijahutud teema (USA's siis). Ise sellega kokku puutunud ei ole, küll aga pisut ülelaadimisega.
Lihtsalt niisama kompressorit peale panna pole suurt mõtet, erilist jõukasvu pole, kuna siis hakkavad asjad järjest õhku lendama. Samas $$$ läheb ikkagi korralikult, eriti kui teistel lasta teha.
Kui aga korralikult teha, siis pole tavarehvidel mõtet. Legaalsetel kiirustel kumm põleb ja kõik, kiirendus ikka sama. Kui aga ET Streetide peale minna, siis tuleb arvatavasti kogu jõuülekanne välja vahetada (mitte, et tavarehvidega ei peaks). Ülelaadimine suurendab ju väänet.
Samuti cabrio kere vajab arvatavasti korralikku tugevdamist ja vedrustus jne.
Ehk lõpuks ei jää originaalist suurt midagi järgi, ehk võib-olla on mõttekam juba valmis asi osta.
See siis väga üldine targutamine, nagu ütlesin, siis konkreetset juttu peaks net täis olema.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.05.2008 at 12:25 |
|
vvt |
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
See on suhteline asi, et "erilist jõukasvu pole". Peab siis kohe esimese hooga 1000 hj tulema? Tegu peab olema silmapaistvalt saasta alusmootoriga, kui korrektse süüte toite, kaanetihendite ja surveastmega 30-40% lisavõimsust välja ei kannata ja laiali lendab.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.05.2008 at 12:54 |
|