Poster |
Message |
R.Ott |
Statoil tungib Eesti võidusõidukütuste turule (EPL)
Link
Tekkis küsimus, et kui suur effekt on siis reaalselt ütleme viis kuni kümme pügalat kõrgemal oktaanarvul?
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.05.2008 at 11:23 |
|
gets |
Statoil tungib Eesti võidusõidukütuste turule (EPL)
Sai seda oktaanivärki omale natuke aega tagasi selgemaks tehtud. Oktaanarv ei tähenda mitte midagi muud, kui kütuse detonatsioonikindlust. Punkt.
Tavamasinal on vaid suurem oktaanarv psühholoogiline efekt, et whoa, maksin rohkem, number suurem, kuule, täitsa paremini läheb edasi ka! Täpselt nagu mpg-capsi ja muu jura haip . Tehtud mootoril saad lihtsalt survet ja süüdet karmimaks keerata, millest ka suurem võimsus.
Olen aastaid üritanud sõbrale selgeks teha, et originaalseades 9.5:1 surveastmega mootorisse ei ole mingit mõtet 98 sisse kallata. Ei tee selgeks. "98'ga läheb paremini edasi"... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.05.2008 at 12:27 |
|
vr_ |
Statoil tungib Eesti võidusõidukütuste turule (EPL)
kusjuures enamasti tähendab kõrgem oktaanarv ka seda et põleb sitemini.
samas nagu eelkõnelejad mainitud lubab surveastet ja süüdet keerata karmimaks, sealt ka efekt
____________________________
Imperialist 71 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.05.2008 at 19:15 |
|