Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Dodge Avenger 2008
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Autod : Dodge Avenger 2008   1 2 3  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
fire83
 
Dodge Avenger 2008
Arutelu, arvamused ja katsetused siia teemasse.

Fotod

Avenger peaks olema samal baasil kui Sebring ja seest ka eriti vahet pole.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2008 at 23:35
1 edit. Last edited 15.03.2008 at 23:35 by fire83
DevilDeVille
  
Dodge Avenger 2008
Ühinen 23.jaanuari Autolehes avaldatud arvamusega, et tegu täieliku käkiga. Testis osales 11 autot, ja Sebringu (Avengeri) kohaks jäi loomulikult 11. Edestasid teda Audi A4, Volkswagen Passat, Mercedes-Benz C-klass, Ford Mondeo, BMW 3-reihe, Renault Laguna, Mazda6, Opel Vectra, Saab 9-3, Peugeot 407 (võrreldav junn muidugi). Kokkuvõte: testi suurim auto väikseima siseruumi ja pagasiruumiga, jõuetu mootor (suurim moment @5100 rpm). Plussidest loetleti korralikult teed valgustavaid laternaid ja soojendusega topsihoidjat. Reaalse testi viis läbi Auto, Motor und Sport mõistagi.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2008 at 00:28
tfr
 
Dodge Avenger 2008
quote:
DevilDeVille: Kokkuvõte: testi suurim auto väikseima siseruumi ja pagasiruumiga

Antud teemas küll veidi OT, aga see, et välismõõtmetelt kobakas auto seestpoolt imepisikeseks osutub ja keskmises Skandinaavia mõõdus meesterahvas sinna ühegi valemiga mugavalt rooli taha ei mahu, on iseloomustanud eranditult kõiki USA päritolu autosid, millega mina kokku puutunud olen.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2008 at 00:33
DevilDeVille
  
Dodge Avenger 2008
quote:
tfr:
Antud teemas küll veidi OT, aga see, et välismõõtmetelt kobakas auto seestpoolt imepisikeseks osutub ja keskmises Skandinaavia mõõdus meesterahvas sinna ühegi valemiga mugavalt rooli taha ei mahu, on iseloomustanud eranditult kõiki USA päritolu autosid, millega mina kokku puutunud olen.

jätkame ohvtopikut: mina oma 191cm ja 116 kg mahun enda Caddy roolitaha vägagi lahedalt ära. ja pagasiruum on ka paras lahmakas (kuigi laadelävi kõrge). OT off.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2008 at 00:44
1 edit. Last edited 15.03.2008 at 00:45 by DevilDeVille
DevilDeVille
  
Dodge Avenger 2008
nu selles pole küll midagi imelikku, et esikolmikus need oma klassi priimused paiknevad. näituseks BMW jäi just tänu ruumikuse puudumisele Mondeo järel viiendale kohale, samuti ei häbenetud teha etteheiteid väikseima mootori suhtelise jõuetuse kohalt. testi pingerida jätab igati mõistliku mulje:

1. Audi A4 1,8 TFSI
2. Volkswagen Passat 1,8 TSI
3. Mercedes-Benz C 180 Kompressor
4. Ford Mondeo 2,0
5. BMW 318i
6. Renault Laguna 2,0
7. Mazda6 2,0
8. Opel Vectra 2,2
9. Saab 9-3 1.8t
10. Peugeot 407 2,0
11. Chrysler Sebring 2,0

ise tõstaksin ehk mazda6, kui mondeo sõsara lagunast ettepoole, kuid see ei muudaks esikolmikut tappes ka mitte. isikliku antipaatia tõttu jätaks ehk sigakoleda (ja margile omaselt olematu kvaliteediga) pesukoti viimaseks, aga olgem ausad - pesukoti armatuuriga ei lõika ka näppu. lisan siia ka Autolehe tsitaadi Sebringu kohta:

Sebring on viimane. Ta jääb kaotajaks kõikidelt omadustelt ning ainsana ei vääri testi kokkuvõttes isegi mitte kolme tärni. Olgu, tegu pole ebaturvalise autoga. Aga samas ka mitte hea autoga. 4,85 meetri pikkusena on Sebring testi suurim auto, kuid pakub testi lühima auto 3.seeria BMW-ga võrreldavat ruumikust. Pakiruum on testi väikseim. Ja seda sugugi mitte põhjusel, et kapoti all töötaks hiiglaslik mootorimonstrum - seal kraaksub üksnes 156 hobujõuline kaheliitrine. Eriline on mootori puhul ehk ainult silmapaistev jõuetus, mis selgub ka tehnilisi andmeid analüüsides - suurim pöördemoment saavutatakse alles 5100 pöördel minutis. Samavõrd traumaatilisteks osutuvad sõiduharjutused. Olgu slaalom, põikekatse või reavahetus märjal - uimane ebatäpne "ameeriklane" jääb punase laterna rolli. Ka tavaelus, kurikatest eemal soperdab Sebring tublisti - nähtavus on kehv, hind mitte eriti soodne (Eestis kaheliitrist Sebringut ei müüda - toim), vedrustus käitub konarustel koperdavalt, istmed on ebaergonoomilised ja koostekvaliteet kohati lohakas. Kindalaeka rant on lausa ohtlikult teravakandiline, mis ei lõbustanud ühtegi testijat. Plussid: esituled on korralikud ning soojendav topsihoidja vahva vigur.

ühesõnaga: käkk

jah, ma annan endale aru, et kriban mikihiiremasinate foorumis, aga kui salvokelkudest tehtud poolep_rsega mikihiir eurooplaste mängumaal kotti saab, siis aktsepteerin tulemust igati. minu arusaama järgi, ei peaks sellist sitta lihtsalt tootma ja siis imestama, miks ettevõte pole kasumlik ning viper-eid tootmisest maha võtma. krt tehtagu ehtsaid päraveduseid fullblock-idega aparaate ja pangu sisu ka pehme, küll siis austust jagub (na Cadillac taipas vähemasti hiinlaste nurinat kuulda võtta ja pehmeid armatuure tootma hakata).

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.03.2008 at 21:43
BlueStang
 
Dodge Avenger 2008
mul on Autolehe testist ja Deville arvamusest suht pohlad, pealegi pole Avenger siiski ka päris Sebring - mulle millegipärast see auto isegi meeldib (ameeriklane, suht musklis välimusega) ja tööautoks täitsa selle võtaksin (musta värvi, neliveolise, diiselmootori ja automaadiga:D).

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.03.2008 at 22:31
rai
Dodge Avenger 2008
quote:
Siin võiks edaspidi rääkida endiselt 2008 Avengerist ja soovitavalt neil kes masinat ka vähemalt lähemalt kui 100 meetrit näinud on.
Mina näen. :) Hetkel Sebringust 3/4 näha ja Avengerist kapotti ja natuke pagasnikut kaugus silmajärgi umbes 10m.
Mulle isiklikult ka meeldib Avenger välimuselt rohkem, Sebring on jällegi seest veidi edevam. Sõiduomadustelt on nad sarnased. Ruumikuselt on mõlemad seest väga suured.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 09:31
Maik
  
Dodge Avenger 2008
Isiklikult ei ostaks kumbagi. Selle raha eest liiga kallid osta.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 09:42
3 edits. Last edited 17.03.2008 at 19:58 by Maik
DevilDeVille
  
Dodge Avenger 2008
Nu igasuguste segaduste vältimiseks sai kulutatud kolm tundi oma elust ja seesinatse aparaadiga lähemalt tutvust tehtud. Konkreetne isend oli Avenger 2.4 4A SXT, millest sooduskampaania käigus küsitakse 368000 krooni, millele lisandub küttega topsihoidja eest 1800 krooni. Tehnilised andmed räägivad järgmist: 170hj@6000rpm ja 220Nm@4500rpm, kiirendus 0-100 km/h 11 sek ja tippkiirus 200 km/h. Pildid tehtud telihvuuniga, sestap palun näkku mitte peksta. Loodame, et progressiivsel inimkonnal on alljärgnevast soperdisest miskit kasu.

Alustaks positiivsest. Rool istub hästi kätte, eraldi jahutusega laegas armatuuris on hea lahendus,

tagaistme seljatugede langetamine on lahendatud viisakalt.

Auto oli hoolimata kalgi plastiku kasutamisest vähemasti Continental-i lamellrehvidega üllatavalt vaikne ja roolitunnetus oli samuti suhteliselt inimlik. Pagasiruumis oli igatahes raatsitud pigimatti kasutada.

Juhiistmel leidsin enam-vähem sobiliku isteasendi, rooli reguleerimise ulatus on hea. Tagaukse klaasi on võimalik langetada tervenisti (samas pole ka ime, arvestades klaasiava väiksust). Hallist massist erineva kujunduse võib ka plusspoolele lugeda.

Nüüd siis negatiivne. Mootori ja käigukasti kombinatsioon on sama jõuetu olekuga/minekuga nagu 1.6 liitrine variaatorkastiga Honda HRV. Stopperiga mõõdetud kiirenduseks (ei pretendeeri erilisele täpsusele) saime 11,8 sekundit 0-100 km/h. Kuna nii võimsuse, kui pöördemomendi tipud on aetud kõrgele, eeldab natukenegi krapsakam liiklemine automaatkastile kõva toimetamist, millest viimane ka vastava kõrbelõhnaga aimu andis (lõhn ei muutnud kombo toimimist uimasemaks ega ka erksamaks). Avades kapoti, avaneb sealt üsna räpane vaatepilt, mingisugustest põhjakatetest antud masina puhul rääkida ei saa. Samuti oli konkreetsel 12000 km läbinud proovisõiduatol jahutusvedeliku temperatuur alla normi.



Väljavaade autost on armetu, üks nadimaid üldse, millega on olnud au kokku puutuda. A-piilarid on väga massiivsed. Tagumised küljeklaasid on miniatuursed, samuti ei näe tagaaknast praktiliselt midagi (oma osa on muidugi kolmel peatoel, mis niigi tillukesest aknapinnast ligi kolmandiku ära võtavad). Küljepeeglid pole ka kiita.




Hoolimata roolitunnetuse olemasolust on auto käitumine põigetel ja rajavahetustel kehvapoolne. Samuti oli konkreetsel masinal rool viltu.

Pagasiruum on küll üsna mahukas, aga luugiava on väga väike ja luugi avamine tähendab määritud käsi. Samuti puudub pagasiruumi kinnitõmbamiseks sobilik käepide. Tagaistme seljatoe langetamisega saab pagasiruumi suurendada, kuid läbilaadeava on suhteliselt väike ja pagasiruumi põhja ning istmete seljatoe vahele jääb arvestatav rant. Samuti on totter keskmise istme turvavöö paiknemine peale seljatoe langetamist.





Juhiistmel jagub küll ruumi, tugevalt häirib aga gaasijala pidev kontakt keskkonsooliga, mille äär on arvestatavalt terav.


Olles seadnud juhiistme enda järgi paika, ei ole minusugusel tagaistmele enam asja - istmepadi on lühike, põlved on kõrgel üleval, samas sügavalt esiistme seljatoes. Pea on laes kinni. Tulenevalt auto kõrgusest, pole vähemalt 46 number kingade paigutamisega istme alla probleeme. Tahaistmele sisenemine ja sealt väljumine on paras akrobaatika.




Kasutatud materjalide ja koostekvaliteedist võib heietama jäädagi. Materjalid on üliodavad, paljudele detailidele jäävad peale küünejäljed. Istmete nahk on kottis ja ei jäta ka käe all kuigi kvaliteetset muljet.

Ainus pehmest plastist detail on roolil "pöidlatugi". Laepolstri materjal on eriti kergestimäärduv (võibet ka puhastatav, ei tea) ja tagaakna/C-piilari kokkupuutepunktis on jäetud tagasipöörded tegemata.


Mütsiriiuli vilt jätab täieliku poolfabrikaadi mulje.

Lävepakkude vahele võib väiksem inimene ära kaduda, sisenemisel-väljumisel tasub olla tähelepanelik.



Üks sõber tõi plussina esile arvamuse, et selle masina liikusid on hea odav teha - isegi kui endal selline valmidus on. Raha ei kulu tulenevalt asjaolust, et ükski sõber ei suvatse kohale tulla.

Kokkuvõte, selle raha eest on tegemist õudsa käkiga. Mikihiiremasinate foorumis ei hakka siinkohal arvamust avaldama, mida sellise rahasumma eest mõistlikku saab.

DevilDeVille@Avengeriga proovisõit tehtud




____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 14:30
2 edits. Last edited 17.03.2008 at 15:49 by DevilDeVille
fire83
 
Dodge Avenger 2008
Ilma igasuguse irooniata, tänud ülevaate eest! Selliseid kirjutisi ja pildimaterjali tahaks suisa rohkem näha sarnastes teemades.

Kurb on muidugi see, et Avenger sai nüüd paraja nätaka minu auto kandidaadina. Eks homme vaata veelkord oma silmaga üle... Aga ... ohh jahh :*(

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 15:30
DevilDeVille
  
Dodge Avenger 2008
quote:
fire83:
Pisemad tagaaknad on kerekujust sõltuvad, Chargerlik joon mängib ka siin rolli. Aga muidugi kui tagaistmel istumine ja looduse imetlemine on eesmärgiks, siis on vääga palju teisi ja odavamaid autosid selle eesmärgi rahuldamiseks olemas.

Ei pidanud silmas mitte tagaistujate vaadet, vaid seda, et juhina on linnas nadi liigelda, pimedaid sektoreid jääb palju ja piisavalt suuri, et sinna mõni ookeaniaurik peituda võiks.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 16:03
mrtn
Dodge Avenger 2008
quote:
DevilDeVille: pimedaid sektoreid jääb palju ja piisavalt suuri, et sinna mõni ookeaniaurik peituda võiks.


ära rohkem peale võta :D

kui see masin nüüd sama kerega peaks olema kui Sebring, siis viimatinimetatu on minu kui autohuvilise ajaloos ainuke masin, kuhu õnnestub nii juhikohale sisenedes kui ka väljudes pea ära lüüa.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 17:51
fire83
 
Dodge Avenger 2008
kui 250k avengeri eest on overkill siis pool milli selle eest on juba kuninglik :D

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 20:20
tfr
 
Dodge Avenger 2008
quote:
fire83: kui 250k avengeri eest on overkill siis pool milli selle eest on juba kuninglik :D

250k? Avenger kipub rohkem sinna 400k kanti ju.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 20:29
Xpert
Dodge Avenger 2008
DODGE AVENGER MUDELID JA HINNAD
2.0 manuaaliga ja baasvarustusega saaks 'heal juhul' 250k eest.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 20:56
1 edit. Last edited 17.03.2008 at 21:54 by Xpert
tfr
 
Dodge Avenger 2008
See 250 on seal ilma käibekata hind, letti laduda tuleb ikka see 296k selle kõige odavama mudeli puhul.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 21:08
PTC
  
Dodge Avenger 2008
Võrreldi ikka mida millega? audi, bmw, mersu ja ka saabi eest tuleb vähemalt 500k EEK lauda laduda - saamaks mingitpidigi mõistliku variandi. Ülejäänute hinnad algavad nii u 300k EEK'st - sihukesi on mõtet omavahel võrrelda (huvitav muidugi miks testis polnud ei toyotat ega ka volvot). See kes läheb audit või bmw'd või (eriti) saabi ostma ei vaata volkkari poolegi, samas 300k keskklassi sedaan on pigem sellisele keskklassile - kel oluline pääseda punktist a punkti b võimalikult ökonoomselt ja kellele ei lähe eriti korda märk auto ninal. Teine tavakommentaar mis mind iga autotesti juures mõtlema paneb on "odava väljanägemisega plastik" - plastik on plastik - vahet pole - igal juhul kõva ja kole (mõnel autotestijal on ilmselt tähtis mis automargis too plastik asub - vastavalt siis on see kas odava väljanägemise või kalli väljanägemisega - lisaks - minu meeleast üks õudsamaid plaste on 1-seeria bmw's).

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 23:02
Maik
  
Dodge Avenger 2008
Skoda , mitsu lancer, golf 5, honda civic need kõik suurusjärgus 300k. Hetkel autoost käsil ja kaldub sinna 2005a uue väga ilusa kerega A4-ja poole siiski, 1,5AT lancer jääb lahjaks möödasõitude jaoks ja järgmine 1,8 tuleks ala 4 kuu pärast (viljandis täitsa saada valge lancer preagu selline muidu kellel soovi) . Uued bmw-d on aga koledad ja uued audid lähevad järjest ilusamaks millegipärast... auto siis naisele.


fire83- probleemiks on pigem see,et sama raha eest saab parema auto teiste tootjate käest, parem sisu, parem kvaliteet. Aga hind on sama....

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2008 at 07:32
2 edits. Last edited 18.03.2008 at 07:37 by Maik
DevilDeVille
  
Dodge Avenger 2008
Täpsustaks veel sedapalju, et juhiiste ei olnud tagumises võimalikus positsioonis, varu oli täitsa olemas.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2008 at 20:14
vvt
  
Dodge Avenger 2008
quote:
PTC: Võrreldi ikka mida millega? audi, bmw, mersu ja ka saabi eest tuleb vähemalt 500k EEK lauda laduda - saamaks mingitpidigi mõistliku variandi. Ülejäänute hinnad algavad nii u 300k EEK'st

Korea tootjate poest leiab märksa alla 300K sama klassi sedaani, mille mootori veab nagu kaheliitrine muiste (VVT) ja mille salongis midagi irvakil ei ole. Ärme hakka nüüd ainult lärmi lööma, et need kolisevad ja nagisevad, kvaliteedihüpe on viimase paari aastaga olnud tohutu. Fakt on see, et selles klassis keegi sellist prahti auto salongis enam ei paku, isegi way odavamate kärude sisud on täiesti aktseptaabli kvaliteediga.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.03.2008 at 18:14
arxx
Dodge Avenger 2008
Autolehe testis paraku puudusid ~300K korea käkid ...
Lisaks kahtlen südamest, kas potentsiaalne Avenger/Sebringu ostjaskond suundub korea autode saluuni enesele sõidukit muretsema.
... subjektiivne arvamus uuest Sebring/Avengerist seejuures suht negatiivne - ei nägu ega tegu.

____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.03.2008 at 18:37
PlyVal64
Dodge Avenger 2008
quote:
arxx: Autolehe testis paraku puudusid ~300K korea käkid ...
Lisaks kahtlen südamest, kas potentsiaalne Avenger/Sebringu ostjaskond suundub korea autode saluuni enesele sõidukit muretsema.
... subjektiivne arvamus uuest Sebring/Avengerist seejuures suht negatiivne - ei nägu ega tegu.
Ei tasu ülbitseda nende koera-autode (ei saa, igakord loen just nii Pärnakal nime :D ) suhtes. Äsjagi lõppenud ja minul enne nägemata TopGeari osas jõuti paikapidavatele järeldustele, et Z8 ja see imelik CC lehhus on "pure shit", Huyndai Coupe aga vägagi tegija auto. Aga see oli aastal 2003...
Aastal 2008 on seesama Korea toodang üle juba isegi japsidest (näiteks Cee'd), ameeriklastest rääkimata. Viper, Vette ja mõni lahe Aussidelt põrinevate geenidega muskel veel. Aga Caddy BuLlShit etc - anna kannatust selle raha eest. Lisaks ei näe me siin nende luksmudeleid, mis olevat ikka juba vägagi superluks esindusautod. Ja ka näiteks Tai päritolu Isuzu D-Max on pisikastikatest vaat et parim, igal juhul ületab ta omadustelt kohe raudselt kõiki peale hirmkalli Nissani. Jne.

Kui aastate eest oli valikus Chevy Alero oma 2,4-ridapaugutajaga, nahklaks, elekter, kliima, tümakas, suur auto jne ning seda 219K eest, oli "moodne" USA väikeauto alternatiiviks. Omapärasem, suur ja odav, ökonoomne mitte. Täna, vaadates neid hindasid - omapära on säilunud aga muu on kõik paigast ära. Nitro eristub õnneks üldisest massist ja sellise apastraadi puhul võiks isegi selle plasti alla neelata.
Lisaks veel niipalju: olen seda kiitnud ennegi aga käige korraks ära (unustage lollakad eelarvamused) Renault' esinduses, nautige Laguna III supersisustust ja siis saate aru, mis vahe on saastplastikul ja korralikul asjal. Olles ju ka USA-raua fänn... siis mina küll ei näe põhjust, miks ma üldse tahaks neid uusi plastkäkke. Isegi pisut keskmisem Caddy on paras käkk. Sellises hinnaklassis eelistaks iga kell omapärast aga sigamõnusat Lagunat, eriti Grandtouri. Või siis "alla 300K sedaanina" ikkagi inimliku sisuga tavamudelit. See on siseviimistluse tase, alla mille ei tahaks tänasel päeval 400K maksvaid autosid näha.

edit: lisaks kirjavgadele. Et läks siis jutt lahti Korea toodangust ja näiteks Avengeri "konkurentidest". Uus Sonata ületab selle plastkäki igas detailis ja nii pika puuga, et isegi Dodge ilus jõuline esiots ei paista teleskoobiga vaadates...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.03.2008 at 02:00
4 edits. Last edited 20.03.2008 at 02:08 by PlyVal64
Madman
 
Dodge Avenger 2008
Ei maksa seda ka ära unustada et USA-s maksab Avenger 190 000 eeki ja ega maksude + transpordi + kasumi lisamine kuidagi autot paremaks ei tee.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.03.2008 at 02:58
partel
  
Dodge Avenger 2008
Heh, juba mõnda aega vaatan ja imestan, et on ikka snoobid koos...

See auto on jama, kuna välimus pole piisavalt edev/jõulinine, too auto on BS, kuna mulle ei meeldi selle armatuurlaua disain jne.

Võiks natuke ka realistlikumalt vaadata. Näiteks on ju vaid aja küsimus, millal keegi parkimisgeenius külje maha sõidab või tuleb mingi muu kõks (mis on muidugi alati teise süü :)). Siis mis?

Ma arvan, et on raske leida inimest, kellele C3 Vette ei meeldi, mida mingil määral tõestab ka fakt, et 70'ndate lõpu omad on rahvaautoks muutunud. AGA, kui ma kuulen sõnaühendit "C3'e mootoritöö", haarab käsi püstoli järele! :kill

Et teha "10 minuti pisiasi", tuleb enne 2 tundi lammutada ja pärast 4 tundi kokku panna ja klient mõistagi tahab maksta ainult selle 10 min eest :) No ei saa ligi, isegi small-blockile mitte. Normaalsel, s.t. toruraamil esiotsaga autol seevastu: dzussed lahti, kapott katusele, nina eest ja valmis.

Auto valikul on minu jaoks #1 tingimus ligipääs süüteküünaldele, #2 mootori väljatõstmine. Kui need on vähegi keerulised, siis good bye!

Ja kõikidele loetletud autodele eelistaks ma näiteks seda, aga mida mina igapäevaautodest tean.






____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.03.2008 at 05:59
DevilDeVille
  
Dodge Avenger 2008
quote:
partel:Ja kõikidele loetletud autodele eelistaks ma näiteks seda, aga mida mina igapäevaautodest tean.


vahva autu ometigi, paraku hinna poolest enamikule inimestest püüdmatus kauguses. Priidu arvamusega koera-autode kvaliteedi tasemest ühinen kõhklusteta - sitta ei saa müüa viieaastase garantiiga läbisõidupiiranguta.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.03.2008 at 08:53
tqhq.ee foorum : Autod : Dodge Avenger 2008   1 2 3  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.