Poster |
Message |
partel
|
330' vaheaeg kiirendusvõistlustel
Hei, ei ole päris kursis, milliseid ajavõtusüsteeme kasutatakse järgmisel hooajal üritustel, rääkimata komponentide maksumusest.
Nimelt huvitaks väga 330' aeg (100 m ), et teada saada kui hästi esimese käiguga uisutamine õnnestus. Seal on juba teine käik ja 170 km/h, ehk saab juba gaasi põhjas hoida. 60 ft selles mõttes kuigi head pilti ei anna.
Ja ma olen üsna kindel, et ka teisi võistlejaid huvitab igasugune lisateave sõidu kohta.
Ehk ajavõtuinimesed saavad täpsustada?
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 12:36 |
|
Andrus BHRA
|
330' vaheaeg kiirendusvõistlustel
Täiesti arusaadav mure sul! 330`, 660`, 990`aega oleks saanud ka RaceAmerica süsteemiga mõõta! Põhjus, miks me seda ei teinud oli väga lihtne - kahju oli anduritest! Osa osalejatest ei taha ju aru saada, et selline andur maksab mingit raha ning kahjuks on üldlevinud ka arusaamine, et anduri, kaabli purunedes on see ajamõõtja probleem! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 20:20 |
|
partel
|
330' vaheaeg kiirendusvõistlustel
quote: Andrus BHRA: Täiesti arusaadav mure sul! 330`, 660`, 990`aega oleks saanud ka RaceAmerica süsteemiga mõõta! Põhjus, miks me seda ei teinud oli väga lihtne - kahju oli anduritest! Osa osalejatest ei taha ju aru saada, et selline andur maksab mingit raha ning kahjuks on üldlevinud ka arusaamine, et anduri, kaabli purunedes on see ajamõõtja probleem!
Niipaljukest ma ikka tean/eeldan 
660, rääkimata 990 ei olegi nii olulised, pakun, et 660 oli 5.6/210 kanti. Aga 330 puhul ikka oluline, kas 3.5 või 3.6.
Võib-olla jõuab nii kaugele, et stardis süütekurviga mängima hakata, et saaks lõpuks täisgaasil startida. Aga bloweri vääne + konverteri kordistus, mnjah. N2O mõistagi teine teema, kuna saab startida vabalthingavana, küsisin Lauri käest igaks juhuks, et kas stardib ikka gaas põhjas? Vaatas natuke imelikult otsa 
Aga ikkagi, mida see nõuaks? Ja kas on seda võimalik "non-essentialiks" progeda, et ei peaks aega raiskama selle juurde sättima jooksmisega, kui mingi anomaalia on? Kui ei tööta üks sõit, elab üle.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 21:21 |
|
sam
|
330' vaheaeg kiirendusvõistlustel
Eelmine hooaeg Battery`l olid splittide ajad timeslipis ja oli tõesti väga abiks info. Üleüldse toimis tookord ajavõtt kui kellavärk. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 23:04 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
partel
|
330' vaheaeg kiirendusvõistlustel
quote: sam: Eelmine hooaeg Battery`l olid splittide ajad timeslipis ja oli tõesti väga abiks info. Üleüldse toimis tookord ajavõtt kui kellavärk.
Ha! Tänud, kaevasin lehekese välja, parim sõit oli ikkagi suht kehva:
Temp: 25.9
Niiskus: 45
Rõhk abs/rel: 1014.9/1038.4
ET: 8.887
Kiirus: 260.30
RT: 0.823 
60': 1.501
330': 3.887
660': 5.830
990': 7.444
Ehk start kehva, 0.2 sek vahe püsis lõpuni. 260 kiirus näitab, et ca 40 hj läks ilma nahka (1 km/h = 10-12 hj)
Nagu näha, siis olid ka ilmaolud sees! 
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.03.2008 at 23:20 |
1 edit. Last edited 17.03.2008 at 23:23 by partel
|
hunt
|
330' vaheaeg kiirendusvõistlustel
Turu peal naised rääkisid, et mingi taevast infi võtva riistapuuga koletäpselt igatsugu aegu saab fikseerida.
Lisakaal 0,5 kg.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2008 at 08:27 |
|
partel
|
330' vaheaeg kiirendusvõistlustel
Nojah, ja õige asi ikka datalogger. Kardaanipöörete, sisseehitatud G-meetri ja tagaamordi liikumise järgi saab nii mõndagi järeldada 4-linki ja amortide seadistamiseks.
Aga võib-olla igaühel nii suurt materiaalsete võimalustega tagatud huvi ei ole... Saad slipi kätte ja kohe enam-vähem selge.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2008 at 10:20 |
|