Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - NHRA 2008 Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
quote:Ets: Kas ei olnud Hillary Will`i lõppkiirus 334,65mph mitte kogu ajaloo kiiruselt 5. sõit? Kas see näitab midagi pööretepiiraja kohta? Kas see näitab midagi taaslubatud 90%-lise nitrometaanisisalduse kohta? Kas see näitab midagi vahepeal 85%-list nitrometaanisisaldust kasutades saadud kogemuste kohta etc.? Äkki kõigi nende combo?
Hillary Will'i asja opereerib Kalitta kamp ja natuke Connie iseloomu tundes ei imestaks üldsegi kui nad 90% sõidaks.
Muidu hea meel teise naisvõistleja Melanie Troxeli üle, kvalifikatsiooni kolmas. Aastaid tagasi sai temaga suheldud, juba siis ütles, et eelistaks Funny Car'i Top Fuelile, aga lihtsalt sponsoriasjad...
Nüüd sai omal nahal tunda, et Funny Car'i peab tõsiselt roolima, mitte viimistlema, nagu Top Fueli. Samas on lähiminevikust ka vastupidine näide: Whit Bazemore läks FC -> TF ja kurtis, et alguses oleks asja külili keeranud, nii et kõrv vastu maad!
Aga muhelen maailma parima tiimipealiku Austin Coil'i enesekindluse üle, kes jättis John Force'i kvalifitseerumise viimasele katsele. Enne sai pisut testitud. Viimasel võimalusel läks invakäru enesestmõistetavalt nagu mööda rööpaid number 3-ks, mis lõpuks jäi #5.
NHRA 2008Järgmisel reedel jätkatakse teise etapiga Phoenixis, Arizonas, Firebird Int’l Raceway`il. Mingi kolm nädalat tagasi sai siin peetud ka hooajaeelseid testisõite.
Etapp võeti esimest korda kavasse 1985. ja alates 1990. on see meistrivõistluste teine etapp.
Fuel klasside entry list`id on juba praegu meeldivalt pikad. Ülejäänud klassides osalejate arv on muidugi täielik ulme. Kahju on aga tõdeda, et veel üle-eile oli TF`is kirjas ka Urs Erbacheri nimi. Hetkel enam mitte. Põhjust ei tea ja väike lootus ikkagi jääb, et Urs osaleb. Urs`i koduleht http://www.fatattack.ch/ on väga kitsi jooksva info jagamisel.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.02.2008 at 20:02
335 m kõrgusel asuv Firebird International Raceway on ettearvamatu. Tulemused võivad olla seinast seina. Näiteks 2007.a. tegi Robert Height tiimipealik Jimmy Procki abiga siiani kõige kiirema Funny Car'i sõidu 4.636, aga kuna ei saanud back-up'i, siis seni kehtiv rekord 4.659 on samalt võistluselt Tony P käes.
Kõrberaja eripäraks on rajale puhutav liiv/tolm ning tuulepuhangud. Näiteks Pro Stocki tüübid ei saa nii, et peale starti hakkavad juba intervjuu peale mõtlema. Seal tuleb ikka finishini valvas olla, muidu keerad end katusele, kuna PS'l praktiliselt puudub downforce.
Del Worsham sai DNQ sponsori CSK etapil nagu ka eelmine aasta, ouch. Teist etappi järjest võitis väikeseelarveline fännide lemmik Tim Wilkerson, "Got Wilk!!!". JF oli kolmas, girl power Ashley ja Melanie näol said DNQ'd. Heh, seekord siis TJ (#4) peal ja Mel all. http://www.dragracecentral.com/DRCStory.asp?ID=152408#indextop
Top Fuel
17 osalejat, üksik DNQ oli Alan Bradshaw. Võitis Bud Prince BB.
NHRA 2008Ülevalpool sai Doug Herbert`ile kaasa tuntud hiljutises avariis kaotatud poegade pärast. Alles jäi vaid väike tütreke. Mina imestasin, et kust kohast DougZilla ikkagi leiab jõudu tipptasemel jätkamiseks? Alltoodud pilti vaadates võiks arvata, et tegemist ongi selle allesjäänud tütrekesega.
Võta näpust, see on elukaaslane Ginger, kellega Doug juunis abiellub. Näedsa siis, vanamehel jätkub pauku veel küllaga
Doug Herbert siis hetkel TF-is 12. ja läheb esimeses ringis kokku ülihästi alustanud rookie Antron Brown`iga.
Pärtli "TJ peal ja Mel all" selgituseks, et Tommy Johnson Jr. ja Melanie Troxel on abikaasad. Esimesel etapil TJ sai DNQ, nüüd oli vastupidi ja püksid on jälle õiges jalas tagasi.
Tim Wilkersoni kvalifikatsioonivõit on väga suur asi. Eriti kui kujutada ette viimase kvalifikatsiooniringi lõppu: üheskoos sõidavad "pururikka" John Force Racingu Funny Carid John Force`i enda ja Mike Neff`i juhtimisel. Neff saab #1., JF #2. Varsti peale neid tuleb aga "vaenemees" Wilk ja lükkab kõik koha võrra tahapoole. Peale seda peaks sponsoreid küll leiduma!?
Checker Schuck's Kragen Funny Car team`i omad vaatavad juba kindlasti otsiva pilguga ringi:
E:siga
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.02.2008 at 09:27
NHRA 2008Pro Stockis võitis V. Gaines, esimene võit alates 2001. Võitis nii Greg Andersoni kui Jeg Coughlini, nii et väljateenituses ei ole mingit küsimust.
FC - Jack Beckman. Q võitjal Wilkil jäi stardis kinnas pidurihoova külge kinni, roolis ühe käega ja rapsis, s.t. pidurid käisid peal. Sai ikka lahti, et varjusid tõmmata.
TF - üle hulga aja 2-kordne meister Larry Dixon omanikust legendi Don "Snake" Prudhomme'ile.
NHRA 2008Kaks etappi seljataga, kolmas ukse ees. Uue (vana) tööandja juurest aega napib, et end lombitaguste asjadega korralikult kurssi viia. Head pildid "fee-nix" etapilt.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.02.2008 at 22:09
NHRA 2008Jah muidugi! Pro Stock Team Europe täiesti esindatud: FIA 2007 meister Jimmy Alund, Adam Flamholc ja soome oma poiss Richard "Nixxon" Sundblom. Seltskond läheb kõigepealt Valdosta rajale testima, mootoreid vahetama ja kogemusi saama. Seejärel loodavad kolmandal etapil Gainesville`is 6,74 - 6,77 sõita.
E: Tahtsin Pärtlilt küsida, sa targem: mis värk se ProMod`idega USAs on? Miks nad pro-klassis ei võistle ja üleüldse, miks nad kaheksandikku sõidavad? Miks nad Powerade`is ega Lucases ei osale?
Kuulu järgi osalevad ProMotid sel hooajal 10. etapil kui "demonstratsioonesinemistel". Minu arust on ProMotid näiteks ProStock`idest palju atraktiivsem vaadata ja kuulata.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.03.2008 at 11:02
NHRA 2008Kõvad poisid! Nixxon muidugi läheb eelkõige värsket ostu testima. Üks ta sõber ostis nimelt auto ja Nixxon mootori (Nixxoni nime taga on tärnid seepärast, et regamise hetkeks polnud veel selge millega välja minnakse!) mida seal nüüd ka proovima-seadistama hakatakse, et euroopa avaetapil juba täiega panna. Nixxon on selline huvitav tüüp, kes igal hooajal uue autoga välja tuleb. Eelmise hooaja Cobalt, mis Mantorpis päris paha crashi tegi on nüüdseks ka eestlastele tuttava Tommy Lundströmi tallis, millest Tommyle uus Compi masin valmib.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.03.2008 at 11:22
quote:Ets:E: Tahtsin Pärtlilt küsida, sa targem: mis värk se ProMod`idega USAs on? Miks nad pro-klassis ei võistle ja üleüldse, miks nad kaheksandikku sõidavad? Miks nad Powerade`is ega Lucases ei osale?
Kuulu järgi osalevad ProMotid sel hooajal 10. etapil kui "demonstratsioonesinemistel". Minu arust on ProMotid näiteks ProStock`idest palju atraktiivsem vaadata ja kuulata.
10 points!
Legaalne PM on läbi aegade IHRA rida olnud, NHRA tahtis lihtsalt populaarsest klassist osa saada, korraldades AMS Staff Leasing erivõistlusi alates 2001.
See aasta oli asi viimase hetkeni üldse kahtluse all, kuna nö demovärgil ei olnud TV paketti, mis sponsorite jaoks on ju A&O. Aga Jegs hüppas pardale: http://www.nhra.com/content/news/27152.htm
Põhjus, miks Pro klass ei ole, on osalt selles, et NHRA ei taha Pro klasse juurde ja teisalt selles, et kadunud Pro Stock Truck klassi kohtuvälise kokkuleppe väidetavalt üks tingimusi on see, et kui kunagi klass juurde tuleb, siis esimesena PST tagasi, mida aga keegi ei taha näha.
Mis Outlaw Pro Modi puutub, siis peamiselt on/oli see lõunaosariikide teema, ega harrastajad suuda mööda riiki ringi kimada kõikidele IHRA etappidele. 1/8 põhjus on lihtsalt väiksemates kuludes.
AGA, viimaste aastate IHRA blowerautode peedistamine ja üldse piirangud on võistlejatele kopa ette ajanud ning nüüd vaatavad ka legaalsed Outlaw poole (hetkel osalevad mõlemas), kuna see on viimase mõne aastaga tohutult kasvanud.
NHRA 2008Pärtel, tänud sulle kommentaaride eest. See PST kokkulepe on mõistetamatu.
Alastaros kuuluvad minu lemmikute hulka Top Fuel, Top Methanol Funny Car (kuna Fuel Funny Car`e FIA klassina ei arvesta) ja seejärel kindlasti Promotid....
Ja siinjuures vajub minu suu ikka päris ammuli...
Möh möh, lisaks eeltoodud Ursi osalemisele ja Pro Stock Team Europe lisandumisele vaadake NHRA kolmanda etapi entry listist TAFC (euros - TMFC) regatuid!!!
Leif Andreasson, 2005 euroopas - 4., 2006 - 2., 2007 - 2.
Toimumas on euroopa ajaloo suurim invasioon ameerikasse peale Kolumbust ja II Maailmasõda (suhtarvudes) .
Ülejärgmisel nädalavahetusel saame näha, mida Euroopa Ühendriigid kohalike vastu suudavad. Ja kohe peale seda on Easter Thunderball Santa Pod`s, mis on sisuliselt peaproov enne esimest Euroetappi sealsamas Santa Pod`s.
Ja siis juba tullakse Alastarro
E: Andrus, see paljudele eestlastele müstiline NHRA ja temaga kokkupuutuvad isikud tulevad ja möllavad meie oma aia taga (noh, see Alastaro värk). Ära hoia tagasi, jätka oma teadmiste jagamist. Ehk tuleb mõni Lööbi fänn esimest korda alastarro ja kuseb püksid täis. Heh, siis kui eestit esimest korda külastanud promott boksis käivitas, kusti kah ennast täis!!!
Aita kaasa pühale üritusele...
Ja teised kah...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.03.2008 at 19:33
NHRA 2008No ma ise arvan, et ega sealt midagi head praegu tulemas pole. Pro Modide tipud oleks ehk võimelised nendega sõitma. Ahsoo.... tegelt on Euroopas üks mees, kes võiks seal kiire olla, sest siinseid radasid valitseb ta ikka ülivõimsalt omas klassis.... "Grumpy" Wilson võiks seal oma redeli joonele panna.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.03.2008 at 22:02
NHRA 2008See, et eurooplased lombitaga kohalikele vastu ei saa on päevselge. Meie poiste osalemine iseenesest on juba suur asi.
1) Urs heal juhul pääseb eliminaatorisse.
2) ProStock Team Europe unistab 6,74. sõita. Eurorekord on 6.781. Phoenixis pääses viimasena eliminaatorisse Johnny Gray - 6.701-ga.
3) Dave Wilsoni aastatetagune TMD euroopa rekord 5.422 annaks lootust lombi taga eliminaatoritesse pääseda ja hea õnne korral ka paar ringi edasi, ei rohkemat. Grumpy`l on aga viimastel aastatel liiga suur ülekaal, et ta viitsiks veel lombi taha arenema minna. Vanust on kah juba omajagu turjal.
4) Promotte ei oska võrrelda. Euroopas areneb klass jõudsalt. Rekord on 6.110 veerandil. USAs sõidavad nad 3.7xx kaheksandikku.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2008 at 08:30
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
NHRA 2008GatorNationals on üks kõige legendaarsemaid etappe:
Vaid 51 meetrine kõrgus tagab hea võimsuse. Näiteks eelmisel aastal oli Pro Stock'i rekord 209 mph, siis Greg Anderson kõmmutas 211 mph, jättes vahele 210. Ilmastikuolud olid sellised, et oli 50 hp rohkem (+1 mph on 20-25 hj), mis oli kaardistamata territooriom siduri seadetes, kas shake või rekord. Vihjeks, et Pro Stockis +10 hj eest makstakse mis tahes hinda.
Sellega lõppkiirusrekordid ei piirdu:
1984: Esimesed 260 mph nii TF kui FC
1986: Esimene 270 mph TF sõit
Ja mõistagi kõige legendaarsem, 1992.a., esimene 300 mph sõit Kenny Bernstein'i Top Fuel'iga, mille tiimipealik oli Dale Armstrong.
Vihjeks, mida see asi tähendab, siis tiimipealik Dale Armstrong (Winston oli tol ajal sarja sponsor):
"Being the crew chief on the first car to run 300 means more to me than any national event win or any Winston championship," said Armstrong. "There isn't any question at all. People will forget what years we won the Winston championship, but they'll never forget when the first 300 was run and who did it."
Võib-olla keegi ei oska päris hästi inglise keelt, siis maakeeles öeldud, et mitte mingi meistritiitel, rääkimata etapivõitudest ei tähenda midagi, keegi ei unusta, kes sõitis esimesena 300 mph (482.7 km/h).
Eestis on kaks asja:
1. Esimene 7 sek aeg
2. Esimene 300 km/h
NHRA 2008Need stabiilselt lajatatavad ajad erinevad omavahel 1,5.-2. kümnendiku võrra. Sellisel tasemel on see juba kalender. Minul igatahes on heameel, et Alastaros on Promotid oma täies hiilguses veerandil olemas ja lajatavad täiesti adekvaatseid 6,2-6,3 sekundeid.
Gainesville Raceway, 11211 N. County Road 225, Gainesville, FL 32609.
NHRA Powerade kolmandal etapil esinevad Promotid esimest korda planeeritud kümnest etapist. 13. - 16. märts. Idaranniku avalöök. Pärtel juba kirjeldas rajaolusid, lõppkiirust on siin juba mitmeid kordi muudetud.
Siis näeme, mida nad suudavad.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2008 at 19:36