Poster |
Message |
Gsinut |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: A klassi te juba tapsite minu silmis ära.
Mismoodi? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.11.2007 at 10:18 |
|
partel |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Rehvipiiridest põhiline on 10.5W, pange tähele seda "W" märki lõpus, kontaktpind võib olla näiteks 11.2"
Sellega sõidetakse vabalt 6 sek aegu, seda turbotega, teine võimalus on 4-astmeline nitro big block. Saab sujuvalt nitrot selga lajatada, vastavalt rajale.
Hetkeseis siis selline, et ala arendamine on B ja F klassi käes. C killiti juba eelmine hooaeg ja tundub, et D piloodid ei taha kiiremini sõita.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.11.2007 at 11:36 |
|
sam |
2008 dragracingu reeglimuudatused
10.5" ja W kontaktpinna laius on 10.9"
Siinkohal on juba minulegi arusaamatu kas rääkisime vanasti nimimõõdust või kontaktpinna mõõdust.
Samas ega enam vahet polegi, rehvid on igatpidi vabad 2008.a.
Ma tahaks näha selle rehviga 6s aja sõitu Eestis.
Mina ennustan samuti suuremat arengut just nendes 2 klassis.
C on masendav.
D on ka praeguse kiiruse juures väga kiire. Oleks ainult rohkem sõitjaid. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.11.2007 at 11:57 |
|
tmac |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: sam: 4wd ongi eeliseks ainult liivastel ja nightracedel kastes olevatel radadel. Kuid see pole ka dragrace.
Võta batteryrace 2007 ette esimesed 4 olid 4wd ja liivast ja kastest ei olnud juttugi. Pigem sõideti hunnik rekordeid. ja seda enamustes klassides. Dragrace missugune. Samas see ,et tagamähkijate elu natuke lihtsamaks tehakse ei tähenda ,et 4wd autod välja surevad. Iga asja vastu on rohi olemas + natuke on ikka asi sõitjas ja kogemustes ka kinni
____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2007 at 15:36 |
|
peep Moderator |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Eks see kohalik 4wd fenomen ole ikka tänu kehvadele radadele ja mitte veel nii kiirele tasemele. Väike illustreeriv pilt, miks hea raja peal esivedu midagi positiivses suunas ei muuda. Aga kuna meil on rajad nagu nad on, ennustan ka tulevikus 4 wd konkurentsivõime säilimist. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2007 at 15:49 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: tmac: quote: sam: 4wd ongi eeliseks ainult liivastel ja nightracedel kastes olevatel radadel. Kuid see pole ka dragrace.
Võta batteryrace 2007 ette esimesed 4 olid 4wd ja liivast ja kastest ei olnud juttugi. Pigem sõideti hunnik rekordeid. ja seda enamustes klassides. Dragrace missugune. Samas see ,et tagamähkijate elu natuke lihtsamaks tehakse ei tähenda ,et 4wd autod välja surevad. Iga asja vastu on rohi olemas + natuke on ikka asi sõitjas ja kogemustes ka kinni
Nii see on, et 4WD pärjabki ära ainult sellistel radadel või siis rajamoodi ollustel, millel meie võistleme
Ja rääkides 10,5" laiuse rehviga 6sek aegadest, siis see on üks eriti suur ja täitumatu unistus meie radadel.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2007 at 15:53 |
1 edit. Last edited 03.12.2007 at 15:54 by Olds
|
tmac |
2008 dragracingu reeglimuudatused
,aga see ongi reaalsus kallis olds ja seni kuni ei ole seda rada ja tundub ,et ei tule ka pean ma ütlema sorri sam ,aga praegusel juhul on see nii palju dragrace kui olla saab meie tingimustes
____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2007 at 16:02 |
|
VKM |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Haapsalu rajal pole 4WD-l kunagi eelist olnud. Kuna nüüd rehvivalik vaba, siis seda enam.
Eks see ole vaba valik, mitu ratast tal ringi veab. Aga õiget rehvisuitsu teevad ikkagi õigeveoga autod.
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2007 at 16:37 |
|
partel |
2008 dragracingu reeglimuudatused
NHRA esiveoliste rekord:
Pro FWD, Gary Gardella, 7.15 @ 202.79 (326 km/h), '06 Chevy Cobalt, Englishtown (Oct. '07)
Tegemist siis 2.2L Ecotec turboga.
Kas rada hakkab muutuma patuoinaks sõiduoskuse/autoehitamise puudujääkide varjamiseks?
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2007 at 17:56 |
|
sam |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Tmac, liivase raja all pidasin silmas Läti 333 võistlust ning märga öist rada saime Ülenurmel sel suvel "nautida". Vot need tingimused ei ole küll dragrace (või?), ja vahet pole mis veoskeem on. Rajad Raadi, Pärnu ja Kiltsi täidavad veel hetkel oma eesmärki normaalselt ning seal 4wd ei oma enam mingit eelist. Siinkohal on huvitav (ja väga mugav) võtta ette AC Dragi 60ft tulemuste väljavõte: http://tulemused.audiclub.ee/2007/drag_sygis_09.09/index_files/sheet005.htm
Pärtel, ma aö ei saanudki aru mis see Cobalti näide siia puutub. Kui spekuleerida, siis pakun meie tingimustes vähemalt 3s aeglasemat tulemust. Võimsa FWD masinaga pole meil küll midagi peale hakata. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2007 at 21:14 |
|
Simo57 |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Täpsustan Sam'i. Alt pange Parim 60FT.
Edasi mõelge ise
PS. Pärtel sa enda mailiboxi kah vahepeal külastad? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2007 at 22:45 |
|
partel |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Pean vist silmaarsti juurde minema, kuna ei ole näinud, et esiveoline oleks kummisuitsu saatel üle finishijoone läinud.
Kui auto ei ole võimeline kummi suitsetama stardist finishini, siis on mootor nõrk. Õigel kiirendusautol peab olema võimsust liiga palju ja siis tiimipealik sätib oludele vastava setupi.
Kui auto ei ole piisavalt kiire, siis on muidugi lihtne viidata rajale ja reeglitele, aga võib-olla on põhjus hoopis muus.
Reeglimuudatused autot iseenesest kiiremaks ei tee, ja kiiremate peedistamine mõjub kahjulikult kogu alale.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.12.2007 at 09:00 |
|
Gsinut |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Mitte silmaarsti juurde vaid tead ise küll kuhu. Kaimo Saaremaal, kus sa ise kõrval seisid ja seal mindi kummisuitsuga üle finišijoone. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.12.2007 at 10:41 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
foke |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: Gsinut: Mitte silmaarsti juurde vaid tead ise küll kuhu. Kaimo Saaremaal, kus sa ise kõrval seisid ja seal mindi kummisuitsuga üle finišijoone.
Ok poisid, ma olin ka seal ja juhuslikult selles sõidus muide. Mööda läks ta minust viimasel 50 meetril... kummisuits
600 hobujõudu ei suitseta kummi 200 km/h peal. Lisaks ei ole see mingi näitaja kui esiveolise rehv libedal asfaldil paigaltvõttes 150-200 m läbi libiseb. Kummisuits on hoopis teine mõiste. Ajad olid muide Kaimol vaid 12-ned. Isegi Alastaros lõigati (mälu järgi) maha vaid sekund!
Ma ei tea, kas pean ka minema mõne arsti juurde, aga ma olen võimeline Pärtli filossoofiat hammustama, tuleb vaid leida arsenalist sobiv filter.
Rohkem tolerantsi, rohkem innovatsiooni, sõbrad
Julgete mõtete mehed on eluaeg võllas rippunud.., aga maakera siiski pöörleb. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.12.2007 at 11:55 |
1 edit. Last edited 04.12.2007 at 11:57 by foke
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Gsinut |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Mingit arsti ikka on vaja, sest kaks musta jutti jäid sellest autost maha sel võistlusel kuni finišini ... jooned ei olnud küll pidevad, käiguvahetuskohad olid vahel . Alastaro jah, paraku vaid sekund, sest unise peaga jäid wheeliebarid koju ja start oli ikka rehvisuits, tõsi, mingi saja meetri peal hakkas normaalselt pidama ja sai sõita.
See reegliteema on väga laiali jooksnud oma käsitluste poolest. Ma ei saa näiteks enam üldse aru, mis sellel reeglimuudatustega pistmist on?
Pigem teen ise algatust ja juhatusele ettepaneku muuta kaalureegleid, et autod võiksid olla kergemad ja kaaluvahed kubatuuride vahel võiks olla suuremad. Nii oleks mikromate mootoritega meestel suuremad võimalused. Praegused kaaluvahed ei toimi nii nagu peaks ja ületavad USA-s seatuid enam kui saja kiloga. Eero tegi ka hiljuti märkuse, et ringraja vabaklassi autoga meil peale ei saaks, sest need on kaksada kilo liiga kerged. Lasti aga ei tohi lisada üle viiekümne kilo. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.12.2007 at 13:06 |
2 edits. Last edited 04.12.2007 at 13:07 by Gsinut
|
foke |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: Gsinut: ...Alastaro jah, paraku vaid sekund, sest unise peaga jäid wheeliebarid koju...
Justnimelt, sellele ma viitasingi - Pärtel räägib võistlusspordist, meie vaba aja veetmisest.
Ja siis me üritame teda nurka ajada heites talle ette liigkõrget lendu ning põhjendades omi seisukohti kgemustega siin ja praegu. Õigus on mõlemal.. või siis eksivad mõlemad, võta, kuidaspidi tahad.
Reeglid on paigas, vajalikud muudatused sisse viidud, punkt.
Veel mõni hea aasta on meil tegu amatöörspordiga ja ei usu mina, et reglement selle profesionaalsemaks muutumist aitaks või segaks. Sponsorite üliteadlikkust ning reeglites näpuga järjeajamist ei toimu niipea, hüppelist arengut ei tooks mistahes reeglitemuutus. Kes tahab ja suudab võistelda, see seda ka teeb, kes tahab vaatamas käia, see käib. Katastroofi ma nende sentimeetrite, kilogrammide või sekundikümnendike piiramise taga ei näe.
Kui suudaks sama elavalt ja argumenteeritult kiirendusraja ehituse rakursse avada, oleks sellest palju rohkem tolku. Tegelikult ka. Paljud, sh. mina, ei tea, mis pisidetailidega see seotud on. Millised nüansid, nii tehnilisted, logistilised, regionaalsed, poliitilised, juriidilised, finantsalased kui ka avalikkusele suunatud küsimused lahendada tuleb. Mida kõike see eeldab, mida meil on ja mida pole, mida on võimalik saada, mida mitte, mida on võimalik osta, aga kindlasti on veel palju tõkkeid, mida isegi ostes kõrvaldada ei saa.
Arvestades, et seda rada ilmselgelt drag racingu huviliste ringist väljastpoolt keegi ei tule ja ehita, siis tuleb ise jõupingutusi teha, et vähemalt siin vastavat teadlikkust tõsta. Siinsete kirjutajate taga on reaalsed inimesed, kellel erinevates valdkondades reaalsed teadmised ja reaalsed kontaktid.
Reglemendi painutamine, eriti peale nede kehtestamist, ja niisama tühi jutt on hea ajaviide hilissügisesel võistlusvälisel perioodil. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.12.2007 at 14:22 |
|
partel |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Reeglite teema on alati aktuaalne, käib teemasse, sõltumata sellest, kas käib 2008.a. kohta, tuleb ka tuleviku peale mõelda, et reeglid oleksid võimalikult stabiilsed ja asjaosalistega läbi arutatud. Mina näiteks mõtlen 2011 aasta combo peale.
Aga muidu, hakkab niimoodi tunduma, et ala arengu takistajateks muutuvad tegijad ise. Alakomitee liikmed, korraldajad ja kohtunikud kardavad vangipanemist, sõitjad ei taha kiiremini sõita.
Minu arvates, kes ei soovi drag racingu kiiremaks muutumist, võiks kaaluda tagasiastumist, mis enesestmõistetavalt tekitab küsimuse, et kes siis asemele tuleb, mis on teadagi probleem.
Mis radadesse puutub, siis alati on kerge süüdistada rada, natuke raskem on tunnistada, et ei osata võimast mootorit ehitada, miinimumkaalu saavutada, sobivat vedrustust hankida, ja mõistagi sobivaid seadeid panna.
Igapäevast liiklusõnnetuste statistikat arvestades võiks siiski kaaluda arvamust, et võistlusele kohale sõit on ohtlikum kui võistlemine ise.
Kui Erkki ütleb, et kiirem sõit ei ole turvaline, võiks arvestada ka seda, et autol pole ikka veel tulekustussüsteemi, mida ma olen juba üle aasta promonud. Kõige hullem on ikkagi tulekahju.
Vastutustundlike perekonnainimeste jaoks on turvalisus esmatähtis, aga kui tahetakse turvalisust tõsta, tuleb seda teha õigest kohast. Reflekoorne 8.0 indeks ei ole päris õige abinõu.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2007 at 10:08 |
|
Olds |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Pärtel, ma mõistan nagu ka paljud teised Sinu muret kuid selle teema pidev edasilükkamine samade argumentidega kahjuks ei muuda midagi. Vähemasti mitte 2008 aasta hooaja jaoks. Kurb aga tõsi.
Jah, eks ta ole kahe otsaga asi...olen arvamust küsinud nii mõneltki dragi fännilt ja ausaltöelda läksid nad päris tigedaks, et selline asi nagu C klassi 10.00 ja D klassi 8.00 vastu võeti. Esimesed kommentaarid olid - kas nad tahavad niigi meil lapsekingades dragi võistlusi üldse maha matta!?
Teisalt aga on sellel oma mõte sees peab tunnistama. Muidugi isiklikult oleks näinud D klassi ajalimiiti 7,5sek peal kuna vaadates eelmise hooaja arengut on see 8.00 suhteliselt käega katsutav ning 7.5 oleks andnud mingigi motivatsiooni tulevaseks hooajaks kiirematele. Samuti C-klassi 10.00 oleks võinud olla madalam, aga noh...mis ütleja või otsustaja mina siin olen
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2007 at 10:42 |
|
hunt |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Olds, kus kohas see käegakatsutav areng on ?
2006 sõitis Erkki 8,8 - see aasta Lauri ja Erkki 8,6 peale .... Sealt 8,0-ni ikka veel kalendriga aega.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2007 at 15:40 |
|
sam |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Pärtel, savi see disklaff või EM tiitel, sõitke turvaliselt 8.0 lõhki ! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2007 at 22:41 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Erkki |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Pärtel, rahune ükskord maha..., oma sõnavõttudega keerutad ainult tolmu üles.
Võtad väga julgelt sõna teemadel, mis ei kuulu sinu pädevusse. Ära sülita kaevu, millest sa ise jood.
Mõtle selle peale, kelle tiimis sa järgmine hooaeg tahad olla ja mõtle hästi järele enne kui oma järgmise posti siia paned.
E: Minu arust on see teema juba piisavalt ammendunud.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2007 at 00:23 |
1 edit. Last edited 05.12.2007 at 00:33 by Erkki
|
peep Moderator |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Jah, pealkiri oli 2008 muudatused ja teema eesmärk oli nendest muudatustest operatiivne teavitamine. Nagu herr Pärtelgi on korduvalt öelnud on peaaasi, et reeglid oleks stabiilsed ja seda tuleb tõesti järgida. Oleme järgmiseks hooajaks teinud küllalt ulatuslikke muudatusi, suurimaid alates nende reeglite kehtima hakkamisest aastal 2004. Ehk neli hooaega on olnud Status Quo, mis on minuarust positiivne, sest rapsimine a'la "parandame seda, muudame toda" on jama - kaotame vaid olemasolevad võistlejad ja uusi sellised muudatused juurde ei too.
Mina arvan, et osa uutest reeglitest on kehtestatud lähtudes kisakõri meetodist aga kui nad nüüd olemasolevaid võistlejaid loobuma ei sunni, siis vast pole probleemi. Järgmise aasta võistlusprotokollide sisu näitab seda.
Ideaalis peaks jah arutama, mis saab aastaks 2011, kui on järjekordne neli aastat möödunud aga kahjuks täna sellist kvoorumit ei eksisteeri, kus seda teha. Siin foorumis on sellist arutelu väga raske hallata, kuna igal teemal peab olema moderaator, kes arutelu suunab ja sõnaõigus ainult piiratud arvul inimestel, kes endale terviklikku pilti ette suudavad kujutada, asjast midagi teavad ja suudavad uut infot omandada ja sellest järeldusi teha, mitte vaid katkise grammofonina ennast korrata.
Loen selle teema lõpetatuks ja kui keegi soovib alustada arutelu dragracingu arengu suunamise kohta aastal 2009 ja edasi, siis selleks võib uue teema teha. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2007 at 10:39 |
|