Poster |
Message |
Erkki |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Pärtel, rahune maha...
Dragracing nagu iga teine autospordi ala peab arenema dünaamiliselt. Aasta aastalt arenevad autod võimsamaks ja kiiremaks. Ka piloodid arenevad, nagu ka võistluste korraldajad ning mis teeb meele heaks, ka pealtvaatajad arenevad. Kogu Eesti areneb. Ainuke element mis pole arenenud, on meie kiirendusrajad. Hetkeseisuga ei ole Eestis rada, kus võiks turvaliselt lajatada 7 sekundi aegu. Turvalisuse all mõtlen eelkõige piloodi turvalisust. See on alakomitee otsene ülesanne, arendada ala nii, et keegi sõitjatest ja pealtvaatajatest viga ei saaks. 7 sekundi aeg meie künklikul liberajal tähendab vähemalt 300+ km/h lõppkiirust. Sõita kiirendusautoga offroad'i 300 km/h? No way...
See, et auto on ehitatud FIA reeglite kohaselt turvaliseks ei anna piloodile mitte mingit garantiid, et ei juhtu kõige hullem.
Ehk siis oleme oma arenguga jõudnud sellisesse seisu, et ala arengut hakkab tulevikus piirama korraliku raja puudumine. See tulevik on ehk paari aasta kaugusel. ET 8.5 -> 7.99 seda vahet tuleb mõõta kalendriga.
Kuni pole turvalist rada või mõnele olemasolevale upgrade'i tehtud, ei ole alla 8 sekundi aeg piloodile turvaline. Punkt.
Pärtel, Sa võiksid/peaksid õla alla panema uue raja arendusprojektile. Kui Sa seda teemat arendaksid sama tulihingeliselt nagu eelnevat teemat, siis võib üsna kindel olla, et peagi saame oma Eesti kohalikule Top Fuelile kaasa elada ja vähemalt 5 sekundi aegu lajatada
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.11.2007 at 23:34 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
foke |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: Erkki:
Pärtel, Sa võiksid/peaksid õla alla panema uue raja arendusprojektile. Kui Sa seda teemat arendaksid sama tulihingeliselt nagu eelnevat teemat, siis võib üsna kindel olla, et peagi saame oma Eesti kohalikule Top Fuelile kaasa elada ja vähemalt 5 sekundi aegu lajatada
http://www.arileht.ee/?majandus=409323
/Tegemist oleks võimsa kompleksiga, kus oleks ühendatud motospordi tarvis 3,5 kilomeetri pikkune ringrada, vaatevallid, müravall ja tribüün, milles kulgeb suusatunnel. Lisaks oleksid loodud majutusvõimalused/ ... /Uukkivi sõnul peaks Rae Ringi äriplaan valmima aasta lõpuks. Eelarve kinnitamine võimaldaks juba täpsemaid läbirääkimisi rahastajate võimaluste ja osade jaotuse suhtes/
Dragstrip? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.11.2007 at 08:29 |
1 edit. Last edited 27.11.2007 at 08:30 by foke
|
Olds |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: foke: quote: Erkki:
Pärtel, Sa võiksid/peaksid õla alla panema uue raja arendusprojektile. Kui Sa seda teemat arendaksid sama tulihingeliselt nagu eelnevat teemat, siis võib üsna kindel olla, et peagi saame oma Eesti kohalikule Top Fuelile kaasa elada ja vähemalt 5 sekundi aegu lajatada
http://www.arileht.ee/?majandus=409323
/Tegemist oleks võimsa kompleksiga, kus oleks ühendatud motospordi tarvis 3,5 kilomeetri pikkune ringrada, vaatevallid, müravall ja tribüün, milles kulgeb suusatunnel. Lisaks oleksid loodud majutusvõimalused/ ... /Uukkivi sõnul peaks Rae Ringi äriplaan valmima aasta lõpuks. Eelarve kinnitamine võimaldaks juba täpsemaid läbirääkimisi rahastajate võimaluste ja osade jaotuse suhtes/
Dragstrip?
Ilmselgelt oleks vaja "omadel meestel" sinna teemasse kiirelt nokk sisse pista kui juba pole. Ehk Andrus kui väga pädev EAL-i inimene saab/tahab/viitib asja uurida ja meid valgustada?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.11.2007 at 11:19 |
|
peep Moderator |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Rääkisin eile Lauriga turva teemadel, temal ei ole mingit probleemi 8 sek. piiranguga sest see on mõistlik ja täpselt nagu Erkki'gi ütles, tema kui sõitja jaoks suurim probleem turva seisukohast on raja ebatasasus, mis muudab auto käitumise ettearvamatuks. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.11.2007 at 12:54 |
|
sam |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Vaatasime ükspäev Markeliga ühte meie garages seisvat autot. Tegemist on kereautoga (puuriga), backhalf/ 4-link, 33*16 drag slikid, pidurdusvari jne. Tehnika vastaks nagu ka B klassi reeglitega kokku. Mõtlema pani see, et miski nagu ei keelakski enam sellel autol street klassis osaleda, kui ainult mingitsorti esivalgustid paigaldada. Ehk siis outlaw ja street tingimuste vahe on nii hõre uute reeglite järgi. Põhimõtteliselt siis ainult toruraam vs kereauto hetkel suurimaks erinevuseks.
Isiklikult arvan, et mingitsorti rehvipiirang võiks siiski street klassides olla tulevikus, kas siis mõõduga v street/DOT piiranguga. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.11.2007 at 20:47 |
|
Astro SS |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Kas 4WD on järgmine aasta lubatud ?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.11.2007 at 20:53 |
|
peep Moderator |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Muidu, Street klassi auto peab registris olema ja talle kehtivad miinimum kaalud, mis küll hetkel on väga liberaalsed. n. 3 l. turbo 1255 kg.
Aga seda ju kõik soovisid, et lubada street klassis backhalf'imine, nüüd nii ongi ja ma loodan, et selle reeglimuudatuse eest võitlejatel oli arusaadav, et igal reeglimuudatusel on kaks otsa ? Mingeid rehvi laiuse piiranguid ei saa ju kehtestada, sest siis ei mahu Soome (seal legaalsed) autod enam sisse ja seda seakisa ei jaksa kuulata, et muudkui eelistame omasid, kuna oleme lollid ja ei oska muidu kiiresti sõita. Ning kui vähem emotsionaalne olla, siis kui backhalf'imine on lubatud on rehvi laiuse piiramine ka natuke jabur, sest siis ühelt poolt on suured ja kallid ümberehitused lubatud ja teiselt poolt piiratakse vägisi selliste muudatuste efektiivsust. Ehk sunnitakse võistlejaid palju raha kulutama väikese efekti saavutamiseks, mis ometigi on tihedas konkurentsis vajalik.
Eks tulevik ole, et street klasside (eelkõige B) eesotsas võistlevad samuti ainult dragsterid sest ega backhalfimise lubamisest enam tagasiteed pole peale seda, kui võistlejad need muudatused oma autode juures ära teevad. Tegelikult tuleks ka registri ja tulede nõue maha võtta, sest see teeb vaid auto ehitamise kallimaks - muidu saaks juba valmis spets autod välismaalt tuua aga registri nõue eeldab tänavaauto baasil ehitamist, mis on kindlasti kallim ja ebaefektiivsem.
Suurtel võistlustel on tegelike tänavamasinate jaoks tulevikus vaid bracket või indeksi klassid nagu C, kuigi sealne 10 sek. väga tänavamasina piir pole aga vähemalt me ei riiva nüüd kellegi tundeid enam. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.11.2007 at 21:22 |
|
sam |
2008 dragracingu reeglimuudatused
backhalf / 4-link lubamine street klassis on väga hea. Isiklikult olen üldse kõige poolt, mis meie reegleid lähinaabritega ühtlustab.
Rehvi reeglid on nüüd aga küll erinevad.
Soomes street klassides on hetkel nii:
Lubatud ainult DOT ja Street slikid (ehk drag slikid keelatud !), Front Runnerid lubatud. Max laiused A & B - 10.5", C - 12.5", D - 14.5"
Toon välja ka massireegli, kuna see samuti rehvidega seotud:
Min kaalud igal klassil fikseeritud (streetB 1050kg, streetC 1250kg, streetD 1450kg), ei sõltu mootorimahust, +25kg kui pritse, +25kg/laadesüsteem (v.a. streetB), +25kg iga algav toll üle klassi rehvi piirlaiuse. (ehk streetB ülelaadega sissepritsega pillil võib näiteks kasutada 14.5 laiusega ET Street rehvi, mis teeb auto min massiks 1050+25+4*25=1175kg)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.11.2007 at 22:29 |
|
partel |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: Astro SS: Kas 4WD on järgmine aasta lubatud ?
Kuidas muidu sellega on?
Crankshaft centerline:
Max 36" - 12.00+
31" - 10.00-11.99
24" - 9.99 and quicker
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.11.2007 at 01:38 |
|
Astro SS |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: partel: quote: Astro SS: Kas 4WD on järgmine aasta lubatud ?
Kuidas muidu sellega on?
Crankshaft centerline:
Max 36" - 12.00+
31" - 10.00-11.99
24" - 9.99 and quicker
Kust kohast see võetud on ?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 09:02 |
|
peep Moderator |
2008 dragracingu reeglimuudatused
sam aga mida sisuliselt muudaks meil drag sliki keelamine tänava klassis hetke reeglite juures ? Võimalikud rahalised argumendid pole olulised, kuna hetke reeglid pole suunatud odavale võidusõidule anyway. Kui Soomlased tahavad siin tippkonkurentsis sõita ja arvavad, et ET Street jääb lahjaks, siis ei ole ju eriti keeruline paar slikki osta - see pole muudatus mis auto juures ümberehitusi nõuaks.
Mis kaalusid puudutab, siis omal ajal, kui sai meie reegleid tehtud, küsisin sealsetelt kauaaegsetelt sõitjatelt nõu ja nemad soovitasid parem siduda töömahuga, mitte nii nagu neil endil on. Aga mistahes reegli puhul on eelkõige tähtis, et ta kehtib stabiilselt ja pikka aega - ainult see toob võistlejaid juurde. Sisulise poole pealt pole Soome autodega kaalu osas probleeme eriti olnud, kui põrnikas välja arvata. Enamus on selgelt ülekaalus.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 10:29 |
|
partel |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: Astro SS: quote: partel: quote: Astro SS: Kas 4WD on järgmine aasta lubatud ?
Kuidas muidu sellega on?
Crankshaft centerline:
Max 36" - 12.00+
31" - 10.00-11.99
24" - 9.99 and quicker
Kust kohast see võetud on ?
http://www.fia.com/sport/Regulations/dragregs.html
Ülevalt kolmas, Tech reg & rp, Section 1A, 1.1
Heh, did I blow your cover? Selle kohaldatavuse üle võib ka vaielda.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 12:30 |
|
5.0 |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: partel: quote: Astro SS: quote: partel: quote: Astro SS: Kas 4WD on järgmine aasta lubatud ?
Kuidas muidu sellega on?
Crankshaft centerline:
Max 36" - 12.00+
31" - 10.00-11.99
24" - 9.99 and quicker
Kust kohast see võetud on ?
http://www.fia.com/sport/Regulations/dragregs.html
Ülevalt kolmas, Tech reg & rp, Section 1A, 1.1
Heh, did I blow your cover? Selle kohaldatavuse üle võib ka vaielda.
et inimestel ei jääks demagoogilist muljet siis copy sealt section 1A, 1.1 punktist ( see on küll põhiliselt truckside kohta, aga ilmselt siis väga oluline kui selle kohaldatavuse üle diskuteerida taheti): Crankshaft centerline must not exceed 24 inches (610 mm)
from ground in any class, except trucks. Maximum height 36
inches (914 mm) for trucks running 12.00 and slower; 31 inches
(787 mm) for trucks running 10.00 to 11.99; and 24 inches
(610 mm) for trucks 9.99 seconds and quicker. See General
Regulations 1.1
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 12:47 |
|
sam |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Peep. Mõtlesin natuke seda ja tekisid järgmised mõtted. Rehvi dot/street tingimustele vastamine ei muudaks oluliselt midagi, peale erinevate mõõtude saadavuse. Põhiline mis m.a. veana tundub on rehvimõõdu täiesti vabaks tegemine. Mingi piir võiks siiski olla. Nagu juba eelpool ka mainisin, siis ühtäkki muutus outlaw klassi ehitatav masin streetB klassi masinaks.
2006 oli meil piiriks 10.5" ning seda slikina saada pole (vähemalt MT drag on 10.0). Jõud meie radadel hakkab sellest rehvist küll üle käima ja vblla ohtlikuna isegi tunduma, kuid... klassi esiotsa masinatel on kindlasti lisandumas nüüdsest lubatud 4-link süsteemid ning keegi pole samuti veel kasutanud ees runnereid, mis samuti juhitavust oluliselt parandavad. Isiklikult arvan, et kompromisslahendus oleks siin parim, stiilis: rehvitüüp piiranguta, max laius 11.5 v maximum 12.5. (33*16 on juba oluliselt teine klass, mis meie mõistes võiks kuuluda outlaw`sse ning maailmas ning muuseas ka Soomes ntx Pro Compact klassidesse).
Kaalu süsteemiga olen täiesti päri, väike erinevus Sommidega selles osas ei muuda suurt midagi ja mootoriga kaalu siduda ongi õiglasem. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 14:13 |
|
Olds |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: sam:2006 oli meil piiriks 10.5" ning seda slikina saada pole (vähemalt MT drag on 10.0).
Hoosieril täitsa olemas 10,5" laiusega
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 15:16 |
|
5.0 |
2008 dragracingu reeglimuudatused
rehvi laius, mida meil ka reaalsuses mõõdeti, oli piiratud tegeliku kontaktpinnaga, mitte rehvile kirjutatud mingi numbriga. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 15:53 |
|
partel |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Küll on hea, et selline teema on, kus saab oma suud enam-vähem puhtaks rääkida.
Meil Erkkiga on läbi aegade olnud eriarvamusi, aga kuna tema finatseerib asja, siis mina ei saa midagi teha. Eriarvamuste avalik tunnistamine on ka tiimi tugevuse tõestus, erinevalt teistest, kes üritavad seda varjata. Me klapime Erkkiga ikka päris hästi, mida üks ei tea/oska, seda teine teab/oskab.
Samuti tuleb tunnistada, et ka mina olen rängalt eksinud: (ehitamisjärgus olev auto garaazhis) läksin õhtul kohale ja Erkki paigaldab uut kütusepaaki ette: tuleb mehhaaniline pritse. Siis mõtlesin, et nüüd on p...: tundmatu kere, tundmatu vedrustus, tundmatu kast ja nüüd siis veel tundmatu mootor. Hetkel on see mõistagi taeva kingitus.
Tuleb arvestada ka seda, et teatud asjaosalised on ka värsked isad, ehk Enzo Ferrarit parafraseerides +1 sek tulemustesse.
Erkki minu arvates eksis, kui pooldas 8.0 indeksit. Kui ei julge kiiremini sõita, siis tuleb leida keegi teine, kes julgeb. Sõitja peab olema ikka "all out", turvanõudeid täitvas autos nõus sõitma mis tahes aegu. Kui ise ei julge, siis tuleb rool üle anda kellelegi, kes julgeb.
EM etapp ei saa olla perekondlik nädalalõpureis piknikule, kus tehakse grill&chill, ja siis muuseas issi sõidab rutiinseid 8 sek aegu.
See ei ole drag racing.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 16:47 |
|
sam |
2008 dragracingu reeglimuudatused
No muutuvad meil reeglid ikka suht pidevalt ja pea märkamatult. No teadsin surmkindlalt 10.5" (oli ta siis rehvi nimimõõt v kontaktpinnamõõt, good point muidu selle kohta) drag sliki piiranguna. Sellelt lähtuvalt on ka mõnel autol ET Street rehvid valitud, mis vanasti olid ilma mõõdupiiranguta. Nüüd vaatan BHRA lehelt 2007.a. reegleid ning näen ainult järgneivaid punkte:
6.2 Rehvid on vabad. Vihma korral on slikk ehk kiilasrehvide kasutamine keelatud.
6.3 Keelatud on igasugune rehvi turvisemustri lõikamine ja lõigutud rehvide kasutamine.
6.4 Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid. Rehvide seisukorda kontrollitakse võistluse käigus.
6.5 Sõidukitel, mis sõidavad 11,999 sek või kiiremini, on tubeless-tüüpi rehvi puhul mutriga kinnitatavad ventiilid kohustuslikud.
6.6 Mittestandardsete velgede kasutamine lubatud. Igasugune velgede modifitseerimine on keelatud.
6.7 Auto rattad peavad olema kogu laiuses kaetud ja ei tohi ulatuda kere gabariitidest väljapoole. Kindlalt kinnitatud ja ilma teravate nurkadeta tiivalaiendid on lubatud. Rehvi kontakt võistlussõiduki kere detailidega peab olema välistatud.
Millal need punktid muudeti? Paistab et juba sel hooajal oleks võinud laiemaid rehve kasutada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 17:02 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
hunt |
2008 dragracingu reeglimuudatused
6.2 Rehvid on vabad. Vihma korral on slikk ehk kiilasrehvide kasutamine keelatud.
Kuidas see asi praktikas välja näeb ?
Mõnel lollil, kes igapäevaliikluseks võimelise autoga stripil käib, asi muidugi lihtne - kõmm, uulitsarehvid alla ja elu läheb edasi ...
Ehk küsimus : Kas sellist klauslit, kus ilm selline olnud, et rajale pääseb ainult mitteslikkrehviga on ka (Eesti) praktikas ette tulnud ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 18:15 |
1 edit. Last edited 28.11.2007 at 18:15 by hunt
|
Astro SS |
2008 dragracingu reeglimuudatused
quote: hunt: 6.2 Rehvid on vabad. Vihma korral on slikk ehk kiilasrehvide kasutamine keelatud.
Kuidas see asi praktikas välja näeb ?
Mõnel lollil, kes igapäevaliikluseks võimelise autoga stripil käib, asi muidugi lihtne - kõmm, uulitsarehvid alla ja elu läheb edasi ...
Ehk küsimus : Kas sellist klauslit, kus ilm selline olnud, et rajale pääseb ainult mitteslikkrehviga on ka (Eesti) praktikas ette tulnud ?
Vihma korral võistlusi ju ei toimu ?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 18:36 |
|
peep Moderator |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Tegelikult oli rehvi punkt tehnilise näpuka tõttu BHRA lehelt välja jäänud aga kehtis ta ikka ja kohtunikel oli ta ka surmkindlalt meeles ja võistlustel jälgiti selle täitmist. Tagantjärgi tark olles võib muidugi igasugu asju väita, et mis oleks võimaliku protesti tulemus olnud aga kuna hooaeg on läbi ja ülevalolevaid proteste ei ole, siis pole ka enam midagi arutada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 18:39 |
|
peep Moderator |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Hunt, ei ole ette tulnud, sest vihma korral üldjuhul starte ei anta. Vahel on sõidetud bracketi või mitte EM klasside autodega niiskel rajal. Ehk EM klassi võistlejal pole vaja eraldi komplekti vihmarehve muretseda. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.11.2007 at 18:41 |
|
jyrki |
2008 dragracingu reeglimuudatused
In Finnish street rules, the tire width is measured from the thread. 17.5/32/15 ET Streets still go In D class without weight penalties. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.11.2007 at 10:54 |
|
tmac |
2008 dragracingu reeglimuudatused
Hmm Lugedes seda teemat siin tuleb vist uuesti laua taha istuda ja võtta viimane mis audist sellisel kujul võtta on. 4wd ei ole enam eelis kui hullud hakkavad 10.5 ja üle slikkiga lajatama. Soome konkurents on igati teretulnud tegelt. Annaks jumal ,et baltimaad sammu jõuavad pidada. Samas ma leian ,et B-klass võiks jääda ikka turbokate pärusmaaks. Muidu võib tõesti vist Läti- Leetu ära kolida ja seal vaikselt oma asja ajada.
Vaadake ,et te oma "soomestumise" ja proffesionalismiga ala ära ei tapa. A klassi te juba tapsite minu silmis ära.
____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.11.2007 at 04:59 |
|
sam |
2008 dragracingu reeglimuudatused
4wd ongi eeliseks ainult liivastel ja nightracedel kastes olevatel radadel. Kuid see pole ka dragrace. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.11.2007 at 09:47 |
|