Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Dragracing 2008, arutelu
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : Dragracing 2008, arutelu   1 2 3 4 5 6 7 ..  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
gets
Dragracing 2008, arutelu
quote:
partel:
Heads-up on "rohkem raha võidab"...

Ja mina rääkisin millest? :)

Aga siin teemas oli minu jutt pigem kainestava mõttega. Ei ole üldse ajapiiri liigutamise vastu. Ja tõenäoliselt ei ole selline reeglite muudatus ka väga keeruline teostada, kuna sügisel nagunii asjad üle vaadatakse. Eredalt on meeles kevadel erinevates foorumites diskussioone põhjustanud reeglimuudatuse ettepanek, et stock auto saaks sõita ilma puurita alla sel hetkel kehtinud ajapiiri 11.5. Siiamaani ei ole minu teada ükski stock auto peale Hundi Vette seda üle sõitnud? Vist tuleb see Vette ikka stockiks lugeda. Ja Wirx, kes selle muudatusettepaneku tegi pole ise ühestki ametlikust kiirendusest osa võtnud (mis on ok). Ei ole kunagi olnud arengu vastu, kuid ei näe ka mõtet mõne asjaga liialt kiirustada.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.10.2007 at 19:21
4 edits. Last edited 17.10.2007 at 19:28 by gets
Olds
  
Dragracing 2008, arutelu
quote:
gets:
quote:
partel:
Heads-up on "rohkem raha võidab"...

Ei ole kunagi olnud arengu vastu, kuid ei näe ka mõtet mõne asjaga liialt kiirustada.
Kellele see halba teeks kui tuua sekundi võrra allapoole ajalimiiti? Küll aga tuleks kasuks nendele, kes tahavad keskmisest kiirema autoga just nimelt bracketit sõita ja mina seda tahan. Ei tahaks asjatult kõvatada kuid plaanis on mul 11,`` aegu kindlasti sõitma hakata

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.10.2007 at 20:47
Gsinut
Dragracing 2008, arutelu
Eestis ja indeks. Jah jube põnev umbes tuhandele tõsisele entusiastile. Ülejäänud hordid tahavad näha ainult üht, mootorite kaupa jagunemist, mida nad mõistavad ja karmi head's up race'i.

Iseendal pole nüüd mingeid indekseid vaja leiutama hakata. See oleks rumalus kuubis. Soome on siinsamas kõrval, kopeerime reegleid. See pole aga mingil juhul paari aasta küsimus. Mismoodi sa korraldajana indeksklasse inimesed vaatama tood? Ei toogi ja sinna jutt lõpeb.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.10.2007 at 21:24
Erkki
  
Dragracing 2008, arutelu
quote:
Olds:
Kellele see halba teeks kui tuua sekundi võrra allapoole ajalimiiti?
Point selles, et ei tekiks paralleelset klassi. Kui auto on võimeline 11.xx ajaks, siis oled Sa ju väga konkurentsivõimeline C klassis. Eesti mõistes on bracketi idee pakkuda sõiduvõimalust tehasekorras tehnikale. Väiksed mod'id käivad loomulikult asja juurde.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.10.2007 at 21:29
Olds
  
Dragracing 2008, arutelu
quote:
Erkki:
quote:
Olds:
Kellele see halba teeks kui tuua sekundi võrra allapoole ajalimiiti?
Point selles, et ei tekiks paralleelset klassi. Kui auto on võimeline 11.xx ajaks, siis oled Sa ju väga konkurentsivõimeline C klassis. Eesti mõistes on bracketi idee pakkuda sõiduvõimalust tehasekorras tehnikale. Väiksed mod'id käivad loomulikult asja juurde.
Erkki, su jutus on iva sees kuid usun, et järgmine aasta keskmise või veel hullem kõrge 11sek C-klassis palju teha pole. Saunajutud, millel on suht kõva põhi all levivad ulmelise kiirusega ;)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.10.2007 at 21:40
sam
  
Dragracing 2008, arutelu
quote:
gets: Ja ka B klassis 11s algusega on väga reaalne kohale kandideerida. Arvan, et ka järgmisel aastal.

Julgen väita, et järgmine hooaeg pole madala 11s street-B klassis midagi peale hakata. Uued standardid on seatud.
Alla 11s ja selle piirile sõideti juba sellel hooajal kogunisti 6 autoga. Ja veelgi kiiremaks läheb. Pole vaja piirata selle klassi arengut mingite indeksiklassidega. Antud klass on väga põnev ning põhiline, et arenguruumi on veelgi küllaga. Lähitulevikus juba on ilmselt tegijamaid klassi esindajaid ka välisvõistlustel võistlemas näha ja sealgi on vaja sõita "sarnastes klassides" maksimaalselt kiiresti, mitte indeksipõhiselt. Paljud inimesed tulevad ennekõike justnimelt B klassi vaatama. Miks? Ikka sellepärast, et - autod meenutavad autosid, autod on sigakiired, tehniliselt väga huvitavad ja mis põhiline konkurents on meeletu. Antud klassis on alati kõige enam osalejaid ja inimesed armastavad seda klassi.
Kui keegi fännab bracketit, siis siitä vaan. Igavalt aeglane hetkel, kuid põnevalt võrdsete võimalustega. Nagu juba tõdetud, hea algajatele või piiratud rahakotiga osalejatele.
Kõige enam oleks m.a. vaja arendada just C klassi. Sellel klassil on potentsiaali väga palju. Kui meiemaal pole piisavalt kiireid autosid, siis see ei tohiks olla põhjuseks ajapiirangu tekitamiseks. Järelikult pole piisavalt soovi v võimalust areneda. Las siis käivad sommid lammutamas, kui meist neile vastast pole hetkel. Aga küll needki ajad muutuvad. Aegajalt tekib lausa soov endale v kellegile ehitada mõni V8TT. Konkurents on hetkel olematu, igav.
Muud klassid on väga hästi paigas niigi. Isegi rattad on väga huvitavateks muutunud.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.10.2007 at 22:26
mart154
 
Dragracing 2008, arutelu
quote:
tfr:
quote:
mart154:Kujuta nüüd ette, et keegi, kelle auto on võimeline sõitma ~10.0x, sõidab tänu õnnele, tagant-tuulele ja eitea veel millele :D välja 9.9x


No 10.0x ei sõida "inimesed tänavalt". Need, kes ennast juba sinnamaani punnitanud on, ei viska 9.9x peale kiivrit nurka, vaid ehitavad sellest 9.0x auto :)

Selle peale ma julgen küll juba lahjemat sorti mürki võtta.


Usun, et 9.0x peale võin ka mina sihukest kerget mürki võtta... või noh, kõhulahtistit vähemalt :D
aga minu arvates pole selle ajaga järgmine aasta D-klassis suurt midagi teha?

IMHO oleks väga kahju, kui praegune kiireltarenev B-klass indeksitega ära rikkuda...
Pigem tuleks soodustada C-klassi arengut kuidagi...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 09:04
Andrus BHRA
 
Dragracing 2008, arutelu
Reeglimuudatuste teostamiseks konkreetseid ettepanekuid ootaks!
Ise pakuks välja järgnevat:
A klassi tehnilised tingimused jätta samaks.
B klassis lubada kere kandevkonstruktsioonides muudatusi ("jäiga" tagasilla paigaldamist näiteks), võibolla tuleb kiirete autode omanikelt veel pakkumisi, mida nad peavad vajalikuks auto juures muuta, et see endale ja teistele ohutum oleks. Indeksitega klassi mitte piirata, tehnilist ülevaatust endiselt mitte nõuda, kuid auto peaks olema ikkagi registris.
C klassis lubada kere kandevkonstruktsioonides muudatusi (esimeste poolraamide vahetamist toruraami vastu näiteks, 4 lingi või ladderbaride lubamine). Indeksitega klassi mitte piirata, sest minuarust see, et me soomlasi sellest klassist vägisi eemal hoiame on klassi väljasuretamine ja kindlasti kaotame oma võistluste atraktiivsuses. Piirangud võiks näiteks teha ülelaadimistele, kubatuurile, rehvidele. Auto peaks olema registris.
D klass vist töötab minuarust praegu hästi ja seal muudatusi esialgu tegema ei hakkaks, seda enam et soomes põhimõtteliselt sama klass ka olemas, kuhu loodetavasti varsti ka meie mehepojad osalema lähevad.
Bracketiga on lood lihtsamad - indeksit tõsta sekundi võrra allapoole ja kui osalejad soovivad võistelda ka selles klassis EM tiitlile, siis lihtsalt litsentsi nõue sisse viia.
Siin minu pakkumine võimalikust arengust.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 09:53
peep
 
Moderator
Dragracing 2008, arutelu
B klassi indeksist pole olnud mingit juttugi.

C klassi indeks on kahe otsaga asi, selge see aga reeglid on kõigile samad ja mistahes klassi toimimist näitab osalejate arv ja konkurentsi tase.

2006 ja 2007 võrreldes ei ole vist kahtlust, mis paremini toimis ? Kuidas 2008, seda peab veel otsustama aga fakt on, et korraldajal on raske müüa ühe või kahe auto kulgemist rajal, sest publikut huvitab reaalne konkurents ja tasavägised sõidud. Siin ei maksa üldfilosoofiliselt kahtlemata õiged mõttemõlgutused, et "tuleb ise kiirem olla" jne. Keegi ei keela kiire olla aga kui neid kiireid ei ole, siis peab midagi ette võtma, et pakkuda publikule (kellest 99% ei huvita muu, kui meelelahutuslik aspekt) seda, mille eest nad piletiraha maksid.

Ehk keda ei rahulda indeks C klassis, palun tooge oma madala 10 sekundi autod joonele. Kuni te seda ei tee, kuulute "publiku" hulka ja olete ilmses vähemuses oma arvamusega ning seega ei saa teie arvamusega arvestada.

Lisaks juurde, et mina antud indeksi jätmist või kaotamist järgmiseks aastaks enam otsustama ei hakka ehk tegu on ainult isikliku seisukohaga, mis ei mõjuta asjade tegelikku käiku.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 09:55
peep
 
Moderator
Dragracing 2008, arutelu
Andrus, minu arvates Sa eksid Soome klasside võrdlemisel meie omadega. Pigem on meie C nende D ja meie D nende Outlaw. Mitte 1:1 aga need klassid on omavahel lähedasemad.

Muidu, need ettepanekud tunduvad head.

Mina näen suurimat probleemi selles, et ainult pool sekundit lahutab meid piirist alla mille ei ole minu hinnangul võimalik enam ohutult lennuväljadel sõita ehk ca. 8 sek. Kuhu sealt edasi, seda küll ei oska öelda...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 09:59
1 edit. Last edited 18.10.2007 at 10:01 by peep (Moderator)
5.0
Dragracing 2008, arutelu
Pealtvaatajad ei tule vaatama ei Bd ega motikaid ega ka bracketit, need kõik on soojenduseks outlaw-le, mida tegelikult vaatama tullakse (on muidugi ka hulk lällajaid ja muidu alkohoolikuid, kes on kindlad, et peeemmvee vms. on väga kiire masin ja vaatavad, olenemata klassist, ainult neid). Selge see, et ennast huvitab tihtipeale ainult klass, milles ise osaletakse, aga ega see miskit ei muuda. Inimeste käest küsides, et kes seal siis sõidavad kostab ainult paar nime ja need pole ei Bs, motikates ega bracketis sõitjad.
Klassid on tehtud selleks, et ala eestis kestaks ja areneks, mitte selleks, et keegi ei peaks konkurente kartma ja saaks rahus võita. Selleks, et ala areneks peab olema nii publiku kui ka sõitjate huvi üleval hoidev süsteem. Ei ole märgata, et asi edasi ei läheks ja seega pole mõistlik ka praeguseid reegleid muuta. See, et keegi ei taha praeguste reeglite järgi mõnes teises klassis sõita, kuna pole seal kunn, siis see ei peaks olema põhjus muudatusteks. Igale kunnile ja vähem kunnile ei ole võimalik oma klassi, oma reeglitega teha ja pole ka vajalik. Süsteem, kus on ette teada, et ka mõne aasta pärast on sellised ja sellised reeglid on palju kindlam alus ala arenguks.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 10:18
Peeter82
 
Dragracing 2008, arutelu
Muide, C-klass oli sel aastal kõige arvukam osavõtjate poolest peale B-klassi (punktisaajate arvu vaadates):
http://www.bhra.ee/index.php/page,tulemused
Nii et selle poolest pole justkui häda miskit.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 10:20
peep
 
Moderator
Dragracing 2008, arutelu
quote:
Peeter82: Muide, C-klass oli sel aastal kõige arvukam osavõtjate poolest peale B-klassi (punktisaajate arvu vaadates):
http://www.bhra.ee/index.php/page,tulemused
Nii et selle poolest pole justkui häda miskit.

Pane 2006 andmed ka kõrvale...

Edit: olles võistlusi järgminu "esireast" väidan, et kõik klassid kus on tasavägine võistlus, suudavad publiku kaasa elama panna. Ja sel hooajal oli B klass kahtlemata väga atraktiivne. Loomulikult D klassi heli- ja visuaalefektide vastu nad ei saa aga ainult D klassiga ei köida, sest selleks on seal liiga vähe võistlejaid. Mida rohkem tasavägiseid klasse, seda parem. Pealtvaataja ei taju vahet 11 ja 10 sekundi aegadel aga ta tajub selgelt kas finishijoonel on vahe 1 kümnendik või üks sekund.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 10:24
1 edit. Last edited 18.10.2007 at 10:32 by peep (Moderator)
Andrus BHRA
 
Dragracing 2008, arutelu
Aastat kaks-kolm tagasi, kui soomlased veel väga hea meelega meil käisid ja nende arv pidevalt kasvas olime ju väga rahul asjade käiguga. Publikul oli, mida vaadata! C klass oli atraktiivne, D samuti. Boksides oli meie meestel võimalus saada uusi kontakte ja soovitusi just nendelt, kes neid siia andma tulid. Ja mis põhiline, nad tulid parimate kavatsustega, sooviga meid aidata. Käidi välja koguni idee korraldada soome üks etapp eestis ja seda nightrace´ina, kuna soomes ei tohi peale kella 20.00 enam müristada. Välisvõistlejate arv oli pidevas kasvus, samas aasta kokkuvõttes olid meie mehed ikkagi pjedestaalil ju olemas. Mul on lihtne küsimus - miks me peaksime sellele vastu olema? Kas tõesti lihtsalt sellepärast, et meil pole neile kedagi vastu panna? Seepärast tulekski C vabamaks teha, et meie mehed saaksid teha soomlastega analoogilisi muudatusi oma autodel. Ja piirangud seada sinna, kuskohast juba asjale raha maik juurde tuleb, ehk piirata mootoreid (ülelaadimine, kütus, kubatuur). See toob loomulikult kaasa selle, et me peame kõvasti täiustama oma tehnilise kontrolli meeste võimalusi. Igal võistlusel peaks olema kaalud, mis on n.ö. kogu võistluse jooksul töövalmis, peavad olema tehnilised vahendid kontrollimaks kütust, kubatuuri või mida iganes.
Edit: Peep ma pidasingi silmas, et meie D(Outlaw) ja soomlaste Outlaw on enam-vähem sarnased klassid.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 10:31
1 edit. Last edited 18.10.2007 at 10:36 by Andrus BHRA
gets
Dragracing 2008, arutelu
Väga paljud tulevad siiski outlaw kõrval ka autokujulisi autosid vaatama. Kiiremaid ja ohtlikumaid loomulikult.

Kuna Andruse ettepanekutes on ka bracketi litsents sees, siis olen nende ettepanekutega päri :).

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 10:34
Olds
  
Dragracing 2008, arutelu
quote:
Andrus BHRA: Reeglimuudatuste teostamiseks konkreetseid ettepanekuid ootaks!
Ise pakuks välja järgnevat:
C klassis lubada kere kandevkonstruktsioonides muudatusi (esimeste poolraamide vahetamist toruraami vastu näiteks, 4 lingi või ladderbaride lubamine). Indeksitega klassi mitte piirata, sest minuarust see, et me soomlasi sellest klassist vägisi eemal hoiame on klassi väljasuretamine ja kindlasti kaotame oma võistluste atraktiivsuses. Piirangud võiks näiteks teha ülelaadimistele, kubatuurile, rehvidele. Auto peaks olema registris.
Bracketiga on lood lihtsamad - indeksit tõsta sekundi võrra allapoole ja kui osalejad soovivad võistelda ka selles klassis EM tiitlile, siis lihtsalt litsentsi nõue sisse viia.
Siin minu pakkumine võimalikust arengust.
Minule Andruse pakkumine meeldib kui vaid välja arvata see, et C-klassis ei tohiks minu meelest piirata mootori kubatuuri,ülelaadimist ja rehve...kui auto on registris, siis see seab juba iseenesest piirangud. C-klass võiks olla vabam...niiöelda hüppetala outlaw jaoks. Kes tahab, sõidab SB ja ülelaadimisega, kes tahab paugutab BB mootoriga ja miks mitte ka ülelaadimisega. BB mootoreid on ju kubatuuri järgi ka meeletu valik...võtame kasvõi strokeri 440cid stroked up to 572cid miks ei peaks ta saama sõita C-klassis? Suhteliselt veendunud olen selles, et kui keelata C-klassis ära BB mootoritel näit. NOS ülelaadimine surmaks see nii mõnegi mehe sinna klassi tuleku. Võtame näiteks Jari team`i...ilma NOS-ita ei kujutagi ette, mis aega BAD TOY sõidaks.


____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 10:48
Peeter82
 
Dragracing 2008, arutelu
quote:
Andrus BHRA: Aastat kaks-kolm tagasi, .
Äkki harid veidi rumalat -
Mis siis reeglites muutunud on selle ajaga? Kas varem polnud C-klassi indeksit?
Kas soomlased tulevad siia võitma, minu teada mitte?
Kas C-klassi madalam indeks tooks soomlasi juurde? Kas see tooks neid potensiaalselt D-klassist juurde?
Seal isegi vähe osavõtjaid.
Kas C-klassi vähese(?) osavõtu põhjus on see, et reeglid ei luba ehitada kiireid autosid?
Minu arust vastupidi, meil lihtsalt pole (rahakaid) tegijaid.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 10:52
1 edit. Last edited 18.10.2007 at 10:54 by Peeter82
Andrus BHRA
 
Dragracing 2008, arutelu
Olds, esiteks BT sõidab umbes pooled sõidud ilma nossita, aga kõik sõidud spetsiaalkütusega! Ok, kubatuuril on tõesti raske silma peal hoida, aga näiteks kui keelata spetsiaalkütuse kasutamise, siis minuarust see annaks juba palju võrdsemad tingimused. Kui sa ikka "pumppubensaga" pead sõitma, siis on oma risk, kas lajatad nossi või mitte, samas siis oleks turbiinimeestel kohe väike eelis.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 10:56
Andrus BHRA
 
Dragracing 2008, arutelu
quote:
Peeter82:
quote:
Andrus BHRA: Aastat kaks-kolm tagasi, .
Äkki harid veidi rumalat -
Mis siis reeglites muutunud on selle ajaga? Kas varem polnud C-klassi indeksit?
Kas soomlased tulevad siia võitma, minu teada mitte?
Kas C-klassi madalam indeks tooks soomlasi juurde? Kas see tooks neid potensiaalselt D-klassist juurde?
Seal isegi vähe osavõtjaid.
Kas C-klassi vähese(?) osavõtu põhjus on see, et reeglid ei luba ehitada kiireid autosid?
Minu arust vastupidi, meil lihtsalt pole (rahakaid) tegijaid.


Varem polnud C´s indeksit. Kuid minu arutelu point selles, et kuidas muuta C tasavägisemaks ilma indeksita? Just, raha on see, mis seab piirid. Seepärast tuleb välja mõelda need hoovad, kuidas meie mehed saaksid väiksema eelarvega samaväärseid autosid teha. Keremuudatuste tegemine ei ole meeletult kallis ettevõtmine, 800+ hepase mootori tegemine aga juba küll, pluss sinna tuleb juurde lisada ka tavalisest vähe kõvem kast, mis ka maksab natuke. Seepärast minu loogika järgi peaks minema piirangutega mootorite kallale.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 11:06
Olds
  
Dragracing 2008, arutelu
quote:
Andrus BHRA: Olds, esiteks BT sõidab umbes pooled sõidud ilma nossita, aga kõik sõidud spetsiaalkütusega! Ok, kubatuuril on tõesti raske silma peal hoida, aga näiteks kui keelata spetsiaalkütuse kasutamise, siis minuarust see annaks juba palju võrdsemad tingimused. Kui sa ikka "pumppubensaga" pead sõitma, siis on oma risk, kas lajatad nossi või mitte, samas siis oleks turbiinimeestel kohe väike eelis.
Spetsiaalkütuse mittekasutamine võiks kõne alla tulla küll jah

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 11:08
sam
  
Dragracing 2008, arutelu
quote:
5.0: Pealtvaatajad ei tule vaatama ei Bd ega motikaid ega ka bracketit, need kõik on soojenduseks outlaw-le, mida tegelikult vaatama tullakse (on muidugi ka hulk lällajaid ja muidu alkohoolikuid, kes on kindlad, et peeemmvee vms. on väga kiire masin ja vaatavad, olenemata klassist, ainult neid). Selge see, et ennast huvitab tihtipeale ainult klass, milles ise osaletakse, aga ega see miskit ei muuda. Inimeste käest küsides, et kes seal siis sõidavad kostab ainult paar nime ja need pole ei Bs, motikates ega bracketis sõitjad.

Väga vale on väita, et inimesi peale Outlaw miski muu ei huvita. Inimesi kes tulevad muid klasse vaatama on kindlasti palju ning nad ei ole tingimata rumalad v joodikud. Ei tasu hinnata olukorda ainult enda ja võibolla enda tutvusringkonna järgi.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 11:10
Andrus BHRA
 
Dragracing 2008, arutelu
Kuulge, ärge kalduge nüüd teemast kõrvale, et kes mida vaatamas käib! Jutt käib tehnilistest tingimustest klassides, kui ma saan õieti aru?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 11:13
sam
  
Dragracing 2008, arutelu
Andrus, kas spetsiaalkütuse all mõtled kütuseliiki (a`la metanol, etanol jms) v ka kõrgemaoktaanilist bensiini?
Muidu ka N/A ja turbokad vajavad samahästi korraliku kütust. See ei piiraks ainult NOSi pille.
PS! kuidas on kütusepiirangutega mujal?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 11:15
1 edit. Last edited 18.10.2007 at 11:18 by sam
Andrus BHRA
 
Dragracing 2008, arutelu
Ma arvan jah, et tuleks keelata kõrgeoktaaniline bensiin, s.t. kastada tohib ainult bensiinijaamadest voolikust tulevat bensiini.
Edit: Mujal (rootsis näiteks) on täiesti olemas piirangud kütusele, soome kohta kõhulahtistit praegu võtta ei julgeks!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 11:19
1 edit. Last edited 18.10.2007 at 11:21 by Andrus BHRA
Fog
 
Dragracing 2008, arutelu
IMHO A,B,C,E,F,Br peaksid kõik olema registris ja sõitma pump gas-iga. 95,98,D,E85.
Vaidluste lahendamine - paak kuivaks, 1 neist valikutest sisse ja pead sõitma mingi % piires lõppkiiruse et detuning välistada.
D-s sõida või dünamiidiga.



____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2007 at 11:24
tqhq.ee foorum : Üritused : Dragracing 2008, arutelu   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.