Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
383 strockeri uus elu
quote: foke: Ei ole paduvihmavihmaga kottpimedas hea nööriotsas sõita...
Aega on terve päev, otsime elektri üles uuesti
Vaadates postituse kellaaega, siis mehed teevad veel tööd nagu mina Hetke seisuga tundub kast toimetavat. Sai ka trummlit ja surveplaate natuke ümber treitud, mille tulemusena lisandus1 kettapaar juurde. Loodetavasti ei libise enam nii palju läbi kui möödunud korrad. Aga KRT. sellegi poolest on 2-3 vahetades "auk" sees. Ainus lohutus on see, et raibe on väiksem kui enne kuid siiski on mõistus juba teatud kohaga triikis. Sai vahetatud iga viimane tihend aga ikka ei midä...Proovime homme veel trummli linti reguleerida...mis seal ikka- sõidame selle viimase sõidu ära ja siis võib selle kasti nurka panna.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.08.2007 at 00:53 |
1 edit. Last edited 16.08.2007 at 00:53 by Olds
|
foke |
383 strockeri uus elu
quote: foke: Ei ole paduvihmavihmaga kottpimedas hea nööriotsas sõita...
Aega on terve päev, otsime elektri üles uuesti
Starteri relee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2007 at 09:25 |
|
jyrki |
383 strockeri uus elu
Georg, if your transmission seems to go to neutral between 2 and 3 shift, try tightening the front band setting 1/4- 1/2 turns, it should help. If it helps, but does not totally go away, tighten the 1/4 turn at a time until it does. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2007 at 14:37 |
|
Olds |
383 strockeri uus elu
quote: jyrki: Georg, if your transmission seems to go to neutral between 2 and 3 shift, try tightening the front band setting 1/4- 1/2 turns, it should help. If it helps, but does not totally go away, tighten the 1/4 turn at a time until it does.
Thanks Jyrki. I have almost all night to test it Right now Iam gonna set up my Caltrac suspension, then trie to fix this god damn alternator problem (flowing away belt over 6500RPM-s) and after that tranny set-up
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2007 at 20:20 |
|
foke |
383 strockeri uus elu
Esimene võidusõit ei suutnud mootorit käima saada korralikult. Kahjuks piirdus see õnnetu võistlus vaid 2 sõiduga ja teine karpa, mille Olds välja sebis (- Aitähh!), jäi proovimata. Boksis oli mootor hoopis teise tahtmisega, võrreldes eelmise Deamoniga. Saaks veel sel aastal andurite vahele, oleks õnnelik. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.08.2007 at 17:58 |
|
Wolle |
383 strockeri uus elu
quote: foke: Saaks veel sel aastal andurite vahele, oleks õnnelik.
Aga minu mäletamistmööda korraldab AC sinu "kodus" ühe võistluse septembris veel. Ehk peaks proovima ennast sinna ära regada. Saaksid vast tulemuse kirja
____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest
Ford. At least they circled the problem. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.08.2007 at 18:35 |
|
foke |
383 strockeri uus elu
O: plastikust flexplate alune kate/kaitse/õlikogur
Kui kellelgi vedeleb, oleksin huvitatud veel see aasta ja suht kiiresti. Tänud! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2007 at 11:57 |
|
Astro SS |
383 strockeri uus elu
quote: foke: O: plastikust flexplate alune kate/kaitse/õlikogur
Kui kellelgi vedeleb, oleksin huvitatud veel see aasta ja suht kiiresti. Tänud!
Mul oleks pakkuda kroomitud versiooni
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2007 at 13:47 |
|
foke |
383 strockeri uus elu
quote: Astro SS: quote: foke: O: plastikust flexplate alune kate/kaitse/õlikogur
Kui kellelgi vedeleb, oleksin huvitatud veel see aasta ja suht kiiresti. Tänud!
Mul oleks pakkuda kroomitud versiooni
Raske
Phmõtteliselt sobiks ka laenuvärk. Simmer näib tilkuvat, aga tahaks veel enne mootori mahavõtmist sel aastal aega kirja saada, õlitilkasid rajale tekitamata |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2007 at 19:55 |
|
CEC66 |
383 strockeri uus elu
hei.
simmer?
kas flexplate on siis õline? simmeri tilkumise esimene tunnus on laiali pillutud õli jäljed flexplatel.
kas klapikambri kaane tihendid ikka peavad?
Btw, meil peaks üks metallist kate olema, kuid paraku ei pea see õli kinni, kuna põhjas on juu auk .
____________________________
Elcamino Classic 6.6 '75
Bel Air ' 58 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.08.2007 at 15:42 |
|
foke |
383 strockeri uus elu
AC Drag
1. sõit laenukarpaga käitus samuti, kui mu enda karp. Elik võimu on rajult 1. käigul, 2. on poolepeal juba lahja ja 3. on kökerdamine puterdava mootoriga. Aeg seejuures 12,6@163.
2. sõit sai proovitud tutikat Deemonit ja igaks juhuks peale pandud ka vana must paber-õhfilter, kuna tänavaseades on õhufilter peal ja minekut jätkub maanteel igal käigul.
No et kui segu on lahja, siis remondime seda sellest otsast, mis käepäraste vahenditega võimalik, ehk poome õhu kinni. Ajuvaba, aga selge oli see, et karpa viga pole ja muud teha kohapeal ei õnnestunud. Aeg tuli siis selviisil 11,91@185. No jah, rekord ja uus sekund, aga... no pole see. Minek on raske umbse filtriga, tunda kohe, aga läheb vähemalt lõpuni. Summ oli ka all.
Viimane 3. sõit läks mahalennanud geneka-veepumba rihma nahka.
Seekord siis sedapidi. Proovin veel sel aastal uue elektrilise kütusepumba panna ja g-techiga korraliku testipäeva teha. Varu on üksjagu.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.09.2007 at 19:18 |
|
ylovoitka |
383 strockeri uus elu
Ei tea, millist Demonit kasutad, aga kui tegu on su vana Speed Demoniga, siis see jääb uue nuka (250/258@.050, 1.6) jaoks natuke lahjaks.
SPEED DEMON GUIDELINES:
It is designed to replace most standard square-flange carburetors on engines with a camshaft duration up to 240° @ .050”.
Sinu combo juures peaks rusikas silmaauku olema:
Mighty Demon Features
Designed for engines with cam profiles up to 260 degrees duration at 0.050", large cylinder heads, large intake manifolds and higher compression
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.09.2007 at 09:58 |
|
partel |
383 strockeri uus elu
Sinna tuleb panna nitro vaheplaat, nitrodüüsile pime ette, kütusesolenoidi nupp vasaku pöidla alla. Kui lahjaks jääb, lased lisabena peale.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.09.2007 at 21:33 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
383 strockeri uus elu
quote: ylovoitka: Ei tea, millist Demonit kasutad, aga kui tegu on su vana Speed Demoniga, siis see jääb uue nuka (250/258@.050, 1.6) jaoks natuke lahjaks.
SPEED DEMON GUIDELINES:
It is designed to replace most standard square-flange carburetors on engines with a camshaft duration up to 240° @ .050”.
Sinu combo juures peaks rusikas silmaauku olema:
Mighty Demon Features
Designed for engines with cam profiles up to 260 degrees duration at 0.050", large cylinder heads, large intake manifolds and higher compression
Demoni koduleht on muidugi suht üldistav ja täpse karpa valiku saamiseks tuleks siiki lähtuda kogu mootori combost, auto kaalust, turbiinist ning tagasilla ülekandest.
Foke- saada mulle priva mail oma auto täielike andmetega ja leiame sulle õige suurusega karpa. "Lambist" pakun, et sul oleks vaja sama karpat, mis mul kasutusel - 750 Mighty Demon
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.09.2007 at 09:47 |
1 edit. Last edited 14.09.2007 at 10:44 by Olds
|
partel |
383 strockeri uus elu
Tore kui looduskaitsehuvilised üksteist aitavad. Teatavasti on small-block kantud Punasesse Raamatusse hävimisohtliku liigina. Viimased mohikaanlased siiski säilitavad liikide mitmekesisust.
Aga parimad karpad saab sealt:
http://www.pro-system.com/
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.09.2007 at 14:57 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
383 strockeri uus elu
quote: partel:Aga parimad karpad saab sealt:
http://www.pro-system.com/
Kelle jaoks mis parim on Ja hävimisohus oleme me küll jah. Kõigil ju kohe vaja BB-d et kiiresti sõita
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.09.2007 at 15:09 |
1 edit. Last edited 14.09.2007 at 15:10 by Olds
|
Gsinut |
383 strockeri uus elu
ma ei tea mis fredil mõttes, kuid ma laseks järgmiseks hooajaks asja kergelt vilesse turbodega või teeks tast bracketi auto. Kui viimasele vähe rõhku panna kannataks ka üle lahe paar etappi teha. Tase seal tundub kõva, kuid käidud on seal kah ja lambi aegadega saime poolfinaali, enne mida auto kooles. B klassis pole ka midagi teha. Järgmine aasta peab üheksaid kühveldama et pildis olla ja C klassis ehk läheb piirang maha ja Jari poiss hakkab ka kohe üheksaga algavaid asju käristama. Kui sa just backhalfima ei ole nõus(samas ma ei näe põhjust miks mitte, niigi kaua ju ilma autota olnud, peaks juba veres olema), siis on täpne bracketi auto variandiks. Oleks tegelt vaja sellist meest, kes tõestaks, kui lihtne on sellel üritusel oma kulusid tagasi saada. Olds vist täpselt ise ka ei tea mis klassis ja mis aega käratama kukub. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.09.2007 at 23:09 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
383 strockeri uus elu
quote: Gsinut:Olds vist täpselt ise ka ei tea mis klassis ja mis aega käratama kukub.
Bracket klass on kindel ja aegadest...no fakt, et kuna mootori alumine ots hävines, siis tuleb ehitada uus ja see juba u.600 jõuline vabalthingav SB. Minu eesmärk ongi teha 11,`` aegasid sõitev bracket klassi auto
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.09.2007 at 09:11 |
1 edit. Last edited 15.09.2007 at 09:12 by Olds
|
foke |
383 strockeri uus elu
quote: Olds: quote: ylovoitka: Ei tea, millist Demonit kasutad, aga kui tegu on su vana Speed Demoniga, siis see jääb uue nuka (250/258@.050, 1.6) jaoks natuke lahjaks.
SPEED DEMON GUIDELINES:
It is designed to replace most standard square-flange carburetors on engines with a camshaft duration up to 240° @ .050”.
Sinu combo juures peaks rusikas silmaauku olema:
Mighty Demon Features
Designed for engines with cam profiles up to 260 degrees duration at 0.050", large cylinder heads, large intake manifolds and higher compression
Demoni koduleht on muidugi suht üldistav ja täpse karpa valiku saamiseks tuleks siiki lähtuda kogu mootori combost, auto kaalust, turbiinist ning tagasilla ülekandest.
Foke- saada mulle priva mail oma auto täielike andmetega ja leiame sulle õige suurusega karpa. "Lambist" pakun, et sul oleks vaja sama karpat, mis mul kasutusel - 750 Mighty Demon
Ei välista, et proovitud karburaatorid ei ole ideaalsed, aga välistan, et antud probleemi olemus mul praegu karpas on. Seni kuni karpa on täis, töötab mootor hästi. Bensiin lõpeb u. 6-7 sekundiga täisgaasil otsa. Ilma kütsueta ei tööta ükski karburaator. Märksõnad on kütuseliin ja pump. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2007 at 07:25 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
383 strockeri uus elu
quote: foke: quote: Olds: quote: ylovoitka: Ei tea, millist Demonit kasutad, aga kui tegu on su vana Speed Demoniga, siis see jääb uue nuka (250/258@.050, 1.6) jaoks natuke lahjaks.
SPEED DEMON GUIDELINES:
It is designed to replace most standard square-flange carburetors on engines with a camshaft duration up to 240° @ .050”.
Sinu combo juures peaks rusikas silmaauku olema:
Mighty Demon Features
Designed for engines with cam profiles up to 260 degrees duration at 0.050", large cylinder heads, large intake manifolds and higher compression
Demoni koduleht on muidugi suht üldistav ja täpse karpa valiku saamiseks tuleks siiki lähtuda kogu mootori combost, auto kaalust, turbiinist ning tagasilla ülekandest.
Foke- saada mulle priva mail oma auto täielike andmetega ja leiame sulle õige suurusega karpa. "Lambist" pakun, et sul oleks vaja sama karpat, mis mul kasutusel - 750 Mighty Demon
Ei välista, et proovitud karburaatorid ei ole ideaalsed, aga välistan, et antud probleemi olemus mul praegu karpas on. Seni kuni karpa on täis, töötab mootor hästi. Bensiin lõpeb u. 6-7 sekundiga täisgaasil otsa. Ilma kütsueta ei tööta ükski karburaator. Märksõnad on kütuseliin ja pump.
Soovitaks sulle Aerospace 350 kit`i ja 1/2" peakütuseliini. See on sama, mida mina kasutan ja 500...600 jõulisele on sellest tootlikusest piisav. Kui soovid lisainfot, siis võin sulle privasse teha hinnapakkumise
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2007 at 10:11 |
1 edit. Last edited 17.09.2007 at 12:53 by Olds
|