Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
hazar |
Korjan infot - kas osta 1gen Camaro restaureerimiseks?
Siiamaani olen ringi vuranud ühe vanema volvoga kuid nüüd on rohkem raha kogunenud ning ei taha millegi vähemaga leppida kui ühe vanemat sorti usa muskelautoga. Auto valik oli lihtne, juba pikemat aega unisuseks 67-69 chevrolet camaro ning plaan kah esmapilgul selge:
1. vean ühe odava kere eestisse
4. sisustus tühjaks
2. rooste maha
3. plekid sirgeks (kus vaja ostan aftermarketi kaudu uued jupid)
4. värv peale
5. armatuuri ehitan uue
6. toolidele uus kate (või üldse uued olevevalt seisukorrast)
7. muu sisustus uus
8. miski small-block mootor peale
9. satelliit raadio/gps/ac sisse
10. rehvid alla
ja valmis! Kohe kui sügavam mõte tulema hakkas tekkis probleem - kogemused puudu! Tavaliselt on mul nii, et kui ei oska siis ennem harjutan millegi odavama peal autode restaureerimisega aga pisut jama sest pole kuskilt neid keresi/mootoreid katsejänesteks võtta. Siiski kuskilt peab ju alustama ning plaan saab teoks nii või teisiti.. siin palun targematelt nõu - ülal toodud punktidest saan keevitamise/sisustuse ehitamise/elektroonikaga hakkama kuid rooste eemaldamisest, plekitööst ning värvimisest ei tea veel midagi ehk kuidas ning millega teha, mis maksumuseks võiks kujuneda. Samuti tahaks infot selle kohta mida kere ostmisel vaadata(suure tõenäosusega näen ainult pilte) ning kuidas keegi eestisse transpordi on korraldanud.
EDIT by Newton: palun panna teemapealkirju, mis annaksid edasi teema sisu - lihtsalt "Korjan infot" ei ole palju parem teemapealkiri kui kurikuulus "Küsimus". |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2007 at 12:49 |
2 edits. Last edited 28.07.2007 at 14:25 by newton (Moderator)
|
Indrek_S |
Korjan infot - kas osta 1gen Camaro restaureerimiseks?
kui käed küljes, siis saab kõigega hakkama.
vaata eelnevalt igaks juhuks rahakotti kah...
ja mis puutub sellesse, et alguses tahaks millegi odavamaga harjutada, siis USA plekk ongu parim koht, kus alustada. Vene autod on pehmed juba, japsu omad on roosteuss nahka pannud, euroopa omad on keerulisemad.
Edu
____________________________
not done until it's done |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2007 at 13:23 |
|
cam79 |
Korjan infot - kas osta 1gen Camaro restaureerimiseks?
Mõtet pooldan igati, iseasi kuidas sa ta leiad.. ja mis hinnaga. Sõltumata seisukorrast algavad hinnad min 10 000 usd hea õnne korral.
Restaureerimisobjektina on ta jällegi ideaalne, aftermarket on ma arvan 98% kaetud, Vt. kasvõi www.ecklerscamaro.com (võid terve uue kere tellida).
Endal oli sama plaan aga hetkel maetud, teeb hoopis talvega oma II gen-ga väiksed ümberkorraldused, "foke" abiga ehk
____________________________
Z28 79
jpm |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2007 at 00:09 |
|
hunt |
Korjan infot - kas osta 1gen Camaro restaureerimiseks?
quote: cam79: Mõtet pooldan igati, iseasi kuidas sa ta leiad.. ja mis hinnaga. Sõltumata seisukorrast algavad hinnad min 10 000 usd hea õnne
Sõbrakesed - asi ikka nii hull ka päris ei ole.
Mingi raipe saab ikka kätte ka hoopis väiksemate numbritega.
Kui sisemusest mitte midagi originaali jätta - on äkki isegi teoreetiline võimalus olemas, et eelarve kuuekohaliseks ei lähe.
Muidugi, kui KÕIK tööd ise ära teed.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2007 at 00:55 |
|
wagoneer |
Korjan infot - kas osta 1gen Camaro restaureerimiseks?
Mõte hea. Abiks Ebay kust saad enam vähem aimu mis mingi toorik maksab. Kui ostad sealt projektika mis omal jõul ei sõida pead arvestama ka usa sisese transaga. Non rolling seisukord lisas vähemalt minu GTO usa sisesele transale mingi 300$ otsa. Muidu ligikaudu 1$ miili kohta arvesta sisest transat. Lisandub siis ka konteiner+ paberimajandus. Aga kontakteeru autode toojatega, nad kindlasti nõus abistama.
Soovitan soojalt panna kokku mingi plaan enne ostu. Et palju on raha kulutada üldse mingi X aja peale. Uuri eelnevalt järgi nii mootori/käigukasti ostmis ehitus maksumused samuti konsulteeri värvijatega kui just ise ei plaani eeltööd/värvimist teha. Tooriku puhul vaata,et võimalikult palju jubinaid ikka peal oleks. Kõik jubinad on küll saadaval ja ei maksa teab mis palju aga kokku tuleb päris lahe summa lõpuks nendest väikestest pudinatest tavaliselt.
Igaljuhul jõudu ja jaksu unistuste täitmisel.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.07.2007 at 09:39 |
|