Poster |
Message |
Raceboy |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Ply,
Et Sa üritusel kommenteerides mõnede faktide vastu jämedalt eksisid, võib veel mõista, aga enne kui "Send message" nuppu vajutad, siis mõtle ikka veidi.
Erkki Vapper sõitis oma täiesti stock 996-ga võistlusel 266 km/h ja see on vist kiirem kui 265 või 263?
Ole, või vähemalt püüa olla faktide suhtes täpne.
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 22:01 |
|
wirx |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
ma ei tea, kas GTS-idel oli midagi tehtud, aga väga kenad ja kiired masinad igatahes...kuid
7 Erkki Vapper Porsche 911 Turbo 2002 3,6T 266km/h
täiesti stock masin ning automaat kastiga veel tagatipuks...
Aga ei ole vabalthingav ja mootoriks kõigest 3.6 nutust liitrikest (turbo beats cobic inches...räägib ex-V12 5.4liitrise masina omanik)
Näis ehk õnnestub kilomeetrile meie Maarjamaa ainus tõeline supersport auto kohale seebitada....Porsche Carrera GT
Ferraridest meil siinmail minu teada pole ühtki sellist nobedamat tegijat, isegi MB SLR peaks neile kõigile suht lihtsalt ära tegema...
Jutud käivad ka ühest saabuvast Paganini Zondast...
Ma ise arvaksin, et Viperi asemel oleks selleks salongi masinaks pigem Vette Z06...vähemalt usa puhul, kui pilgud euroopasse suunata siis leiab tunduvalt kiiremaid tehase masinaid kamaluga...iseasi, kas hind/kiirus ka nii hästi paigas oleks, kui Viperil või Z06-l
Igatahes üritus oli super!
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 22:16 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Gambrinus |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
quote: partel: Nii et Erkki oleks siis oma 263 km/h veerandmiili lõppkiirusega 10 kohaga võrdne?
Paneb ikka mõtlema, 911 turbo, kompressor Viper, kompressor Lingenfelter Corvette, AMG mersu, 300 ZX, Audi RS jne jne on ju võimsad ja kiired autod...
Huvipärast tuletasin natuke koolifüüsikat meelde:
Põhivalemid, mis meelde tulid: s=at2/2 ja v2=2as
ehk a=2S/t2
ehk
v=sqr(4S2/t2)
Top Fuel on paigaltstardist 100 meetri peal 2.1 sekundiga, ehk lihtsuse huvides ühtlast kiirendust eeldades saame 100 meetri peal kiiruseks:
v=sqr(4*100*100/(2.1*2.1))=sqr(9070)=95 m/s ehk 340 km/h.
OMC'l veel purustamata 300 km/h (83.333 m/s) tuleb
s1=v2/2a= v2/(4s/t2)= 83.333*83.333/(4*100/(2.1*2.1))=6940/90.70= 77 meetril ehk 77/1609 = 0.05 miili peal...
Kle, kui Sul passi kehtivus läbi saab, siis uude passi lase omele nimeks ka Top Fuel panna, eksju... oleks igati popp ja noortepärane ! Hr. Vitsut ja Hr. Kuriks on minu arust tegevad nati teisel autospordi alal, kui OMC, milleks võrrelda neid asju? Maailmas on peale Top Fuel'ide esimesed soojad kevadilmad, kaunid, napis riietuses tüdrukud neil soojatel kevadpäevadel, merelained, lõunast naasvad rändlinnud, tõusev SKP ja ka OMC võistlus...
Ja Ply järjekordse megaposti kohta kostaks niipalju, et normaalne inemene, kes mootoritest midagigi jagab, teab, et nothing beats cubic inchies, seda pole vaja koolipoisi kombel korduvalt välja karjuda! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 22:30 |
1 edit. Last edited 20.05.2007 at 22:32 by Gambrinus
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
PlyVal64 |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Vaat nende turbotega oleks (ja olen ka edaspidi) ma väga ettevaatlik selle "stock" suhtes. Kui asi veereb otse salongist plommitud aju ja igasuguste kruvikestega starti, siis on tõesti stock. Aga et puhuja rõhku saab tõsta imelihtsalt... mille järel ei ole ju tegu tehaseseades autoga... ei julge mina neid näiteks tuua. Kui on raudpolt teada, et midagi näpitud pole, siis on asi ju ilus! Sama käib ka porkee Rästiku kohta, 275 on juba väga tegija tulemus, kui asi tõesti on täiesti õiges seades GTS.
Selge on, et näiteks toodud kaks autot ON tehaseversioonid. Ja selge on ka see, et Porsche kangemad mudelid ON väga kiired autod, üldse on vana Ferdinandi aura tegija. Seejuures tuleb puhurite puhul kubatuur koefitsendiga korrutada, mis Porsche puhul teeb 6,1 liitrit, võrdseks Lamboga. Ehk Lambo peaks siis ka 266 sõitma. Just see huvitabki. Eelmisel aastal sõitisid kolm uut M-mootorit ju ka väga tugevad tulemused: 261, 267 ja 269 km/h.
Reaalselt huvitabki puhujata autode kiirus. Puhujaga autode hulgas on selge, et mistahes kangemale kiirendusautole õige tagaülekande panemisel võivad ülejäänud rahulikult koju jääda... millele peenelt vihjas ju ka Pärtel. Ja ei tasu karta, et see TF 1600 meetrit sõita ei suuda. Teeb pika BO, veereb kilomeetri ja siis korraks vajutab. Miili läbimisel pole ju maksimumaega. Aga see pole ju see...
Samamoodi võiks need vabalthingavad metanooli või nitrometaani sööma panna aga jällegi, selleks on teised võistlused ja vastavad võistlusklassid
Edit: quote: Gambrinus: [Ja Ply järjekordse megaposti kohta kostaks niipalju, et normaalne inemene, kes mootoritest midagigi jagab, teab, et nothing beats cubic inchies, seda pole vaja koolipoisi kombel korduvalt välja karjuda!
Kui sulle see närvidele käib, siis oled sa valel saidil. Auto24 foorumisse kõtt |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 22:56 |
1 edit. Last edited 20.05.2007 at 22:59 by PlyVal64
|
Gsinut |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Priit, ma siiski korrigeriks, et TF-ga ei saa miili sõita, sest nende autodega ei ole nii, et veeren ja siis vajutan uuesti, nendega saab vajutada vaid korra, kui lased lahti ja vajutad uuesti siis käib kõva kärakas.
Nende puhurite ja väljenditega et nothing beats cubic inches jne...
Puhurimeeste väljend on selline: when cubes just aren't enough...
Krt jälle üritan Veskiga vaielda, nagu aastad on näidanud, raiskasin ma tühja just viis minutit oma elust peace |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 23:10 |
|
partel |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
quote: Astro SS: Kumb on OMC'l tähtsam, kas toores jõud või aerodünaamika ?
Toores jõud ikka. Aero muutub oluliseks siis kui võimsusel on sein ees. Tead vast isegi, et laudauks nagu '57 Chevy on üsna nobedalt liikuma saadud, näiteks Victor Bray TD'l on lõppkiirus 394.57 km/h veerandmiilil. Abiks 3000 hj mootor.
Nagu Peep juba mainis, siis optimaalne downforce on siiski vajalik.
Tavabensiini puhul aga ei saa mootorit kuigi võimsaks ajada, kuna bensiin teadagi detonatsioonialdis. Ehk on vajalik korralik vahejahuti, mis välistab roots bloweri, seega jäävad sõelale turbo ja tsentrifugaal.
Tänavaautode peaprobleemiks käigukast. Üks variant on näiteks see:
http://www.lencoracing.com/ST1200MasterPage.html
Kuigi ka see on suht tagasihoidliku 1200 hj reitinguga. 1200 hj turbo V8'st on ju käkitegu.
Ehk aero muutub siiski oluliseks.
Ma arvan, et näiteks 1200+ hj Corvette oleks üsna konkurentsivõimeline.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 23:17 |
|
Gambrinus |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Mis, kas sellel autodega kauplemise lehel on foorum ka we? Peab järgi uurima!
Top Fuel ja ka muud big blockid lõppkiiruse võistlusel Oleks päris huvatav! Thrust teeks neile ka pika puuga rahulikult ja kui sapakas ka kuristikku visata, võtab see ka päris suure hoo sisse ühel miilil... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 23:35 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
newton Moderator |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Kui on ikka vaja vähegi tänavaauto nimele pretendeerivat sõidukit sirgjoones väga kiiresti liikuma saada, siis võetakse appi nii töömaht kui ülelaadimine, nii stripil, miilil kui ka soolajärvel.
OMC-ga haakub vast kõige rohkem see hiljutine uudisnupp (360+ km/h miilil):
http://www.lingenfelter.com/Lingenfelter2006ZO6TTBGB.htm
(videolink sellel lehel pole eriti huvitav)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 23:41 |
1 edit. Last edited 20.05.2007 at 23:48 by newton (Moderator)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
partel |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
What Newton said...
"No substitute for cubic inches" peale ütleb turbo-rahvas, et on küll: turbo. Ok. Aga kui ka suurem mootor ära turbotatakse, siis kehtib see jällegi.
Nagu mainisin, siis suurema töömahu põhiprodukt on suurem vääne, mis on tõsine pähkel jõuülekandele. Seetõttu näiteks Jyrki de-stroke'is oma 528 mootori 478'ks, lihtsalt, et väänet vähendada, kuna kavatseb kasutada TF-727't...
Edit: s.t. 478 cid siis twin-turbo pump-gasser tänavaauto.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 23:51 |
1 edit. Last edited 20.05.2007 at 00:02 by partel
|
Raceboy |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Joosepi GTS ei ole tehaseseades, kuna tal on otsast lõpuni (k.a. kollektorid) uus väljalaskesüsteem, mis lisavat jõudu päris mehiselt. Tema enda kinnitusel eri autode peal 60-100 hj.
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 23:53 |
|
PlyVal64 |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Kui Joosepi oma pole "õige", siis mida on hr.Borni GTS? Kaks korda ühte auku 268 km/h, mis jääb maksimumile alla 17 km/h(285 on kirjas). Just see ongi oluline, kui lähedale maksimumile auto suudab sõita. Näiteks too 2005 aasta Carrera S jääb oma tehasekiirusele alla suisa 48 km/h!!! Ja Vapperi auto jääb ka oma parimal katsel 2004 277 km/h oma absoluudile alla 39 km/h!!! See tagumine pool kiirusest on vaid ülekannete asi, mida siis kogutakse kilomeetreid, näiteks bahnidel.
Nagu Hunt ütles, tal kõik kellad põhjas ja piiraja peal. See ongi euroturbote ja USA suurekubatuuriliste suurim vahe - ülekanded. Mitte üks USA tehaseauto ei ole kunagi mõeldud meeletuteks lõppkiirusteks. Reaalselt võiks Viper kiirema ülekandega vabalt ka 310-320 sõita (näiteks neljal kilomeetril) aga milleks? Et saaks numbri näiteks Porsche Turbost suuremaks... Uuel Viperil on ju lõppkiirus Euroopa pärast tõstetud 305 peale ja Levo jäi sellele alla juba 40 km/h.
Egas muidu poleks siiani see maagiline 300 ületamata, kui see nii lihtne oleks. On ju kolm aastat kolme erineva lahendusega seda teha, kaks korda 298 ja kord 296. Arvatavalt suudavad kõik need autod ka üle 300 sõita aga see on kiirus, mis ei tule igal hetkel ja igalpool. Ei tule nendest Porschedest ka enamusest kunagi 300 täis, see on selline hüpoteetiline kiirus ideaalsetes tingimustes. Miili peale 250 taha sõitvad on kiired autod, 270 taha sõitjad väga kiired ja 300 teispoole saajad superautod. Ja sinna 300 teisele poolele saab 500+ hobusega või siis ulmeliselt väiksese õhutakistusega. Viperi õhutakistustegur tegur on jube suur - 0.45 (GTS 0.35) vs Porsche 0.29, mis on jube hea tulemus. Lihtsalt remargi korras, et läbi ajaloo masstoodangus ja vabamüügil olnud autode sellealane rekord on siiani 1935 aasta Tarta T77 (ja V8 loomulikult ) käes: 0.21 ja sellest parema tulemuse on saanud vaid eriti vääraka kujuga moodsad conceptid.
Kui seda lahtist Viperit pisut teaduslikult tuunida ja igasugused peeglid ning lapendavad kaltskatused eemaldada, võiks 300 reaalne olla. Aga ka Calibra 450 jõu juurde saades võiks 300 võimalik olla, sest Calibra tegur 0.26 on juba eriti hea (Audi A2 on 0.25 aga sellega ei kannata ju niisamagi üle 100 sõita...) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2007 at 01:44 |
|
partel |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Ma ikkagi arvan, et tagasihoidlike tulemuste peapõhjuseks on siiski nõrgad mootorid. Miiline distants lõppkiiruse jaoks ei olegi nii pikk, et saaks neid km/h'sid ükshaaval koguda. Tuleb leida kere, kuhu mahuks 1000+ hj ja mis oleks enam-vähem aero.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 06:20 |
|
gis |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
quote: Gambrinus:... kui sapakas ka kuristikku visata, võtab see ka päris suure hoo sisse ühel miilil...
Kes viitsib arvutusi teha, oskab täpsema numbri öelda, ei tule peast meelde õhutakistuse valemid ja sappari gabariidid. Aga ma arvan, et kui mööda maanteed on sappari lagi 100km/h, siis võib öelda, et kogu mootori võimsus läheb õhu- ja veeretakistuse ületamiseks. See on siis parasjagu 25kW (muide, täpselt 25kW näitab hübriid-Lexuse võimsusseier 100km/h juures). Arvestame nüüd välja kaks ekstreemsust: 90% võimsusest on õhutakistuseks jagu saamiseks võimalik kasutada ning teine äärmus: 50% mootori võimsusest.
Kukkudes mõjub Muhule F=mg ehk täismassi 950kg juures pea 10000N. Siis 90% puhul oleks sappari tippkiirus kukkudes 80km/h ning 50% puhul 160km/h (kõik ligikaudsed ja lambi pealt arvutused!)
Ehk siis saaks vaevu tabelisse. Küll aga - kabelisse, kui ei ole langevarju. Tasub meeles pidada, et keskmine langevarjur kukub kiirusega 160km/h (kindlasti on allikaid mis väidavad veidi erinevaid numbreid, aga argumendiks sobib suurusjärk küll), ning inimene on tunduvalt suurema tihedusega kui sapakas - mis saab siis langeda vaid aeglasemalt.
Mis Ferraridesse puutub, siis minu teada on nad rohkem kurvis sõitmise autod, mitte raudtee tarbeks ehitatud asjad |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 08:06 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
porkee |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
quote: Raceboy: Joosepi GTS ei ole tehaseseades, kuna tal on otsast lõpuni (k.a. kollektorid) uus väljalaskesüsteem, mis lisavat jõudu päris mehiselt. Tema enda kinnitusel eri autode peal 60-100 hj.
Maximi pink näitas minu autol 454rwhp ja Borni omal 444rwhp,minul väljalase temal õhuvõtt vahet.Minul oli vist 582lb ja temal vist 565lb.Minu autol on õhufiltrid orig ja millegi pärast olin unustanud neid kontrollida ning kui reedel avasin karbi siis tundus,et need on vanemad kui mu auto ise,aga vahetada millegi vastu ei olnud.Täna on kergem hingamine tellitud.
Joosep |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 08:19 |
1 edit. Last edited 21.05.2007 at 08:23 by porkee
|
diesel |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
well, mul on kuskilt meele jäänd, et kui seesama eelpool mainitet langevarjur nn. peakat teeb, siis absull maksimum pidi olema 270 versta tunnis. seega sapukas tõeste kukkudes suurt vunki sisse ei saa.
nigu varem siin juba mainiti siis aerodünaamika ja ramm on mõlemad tähtsad, ehk parim kombo on kiire. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 09:01 |
|
peep Moderator |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
quote: gis:ma arvan, et kui mööda maanteed on sappari lagi 100km/h
30 hj. standardseades muhk on osalenud OMC'l ja sai tulemuseks uskumatud 116 kmh.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 09:17 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BlueStang |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
quote: Astro SS: Kumb on OMC'l tähtsam, kas toores jõud või aerodünaamika ?
Seal kus lõpeb jõud, seal algab aerodünaamika:P
Tundub, et hj/kg suhe kehtib ainult nende autode kohta, kel jaksu distantsi lõpuni, kui jõud enne otsa saab, siis edasi kehtib ainult aero ja kg ei määra enam midagi.
Minu autole näiteks annab Cartest miili peale 230kmh, eelmine aasta sõitsin 10mm standardist laiema esirehviga 228kmh, see aasta 20mm standardist kitsama esirehviga ja tagatiivata kaks sõitu täpselt 233kmh, kuigi kasutasin erinevaid pöördeid ja käiguvahetusi. Oleks pidanud sõitude vahel hoopis kapotikaunistused/õhuvõtuavad kinni teipima, aga SA klassis nagu eriti midagi näppida ei nagu tohtinud.
Eriti hea näide on see, et Sallu näppas 1kmh-ga minu SA punkti tänu vahepeal teibitud tagatuledele
http://pildid.audiclub.ee/yritused/2007_05_19_omc/pages/IMG_9170%20copy.htm
Ok, õhufiltri eemaldas ta vist ka ikka
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 10:10 |
6 edits. Last edited 21.05.2007 at 10:29 by BlueStang
|
vvt |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Kiiruse koha pealt - ülimalt lakutud gondelautod mootoratta mootoriga on saanud kiirusi üle 400. Korralikud biked paneks OMC-l kindlalt üle 300.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 10:22 |
|
PlyVal64 |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
quote: vvt: Korralikud biked paneks OMC-l kindlalt üle 300.
Ega ikka ei pane küll!!! Ilma tõsisemate ümberehitusteta on selleks võimeline vaid ja ainult Hayabusa, maailmas tuhandeid kordi testitud. 300 km/h jääb peaaegu kõigile ülejäänud bikedele parajaks unistuseks miilil. Ja 200 mph "klubisse" kuuluvad peaaegu eranditult vaid need ulmetsiklid. Üldse tasub vaadata seda saiti, et reaalsetest kiirustest miilil aimu saada: Texas Mile on meie OMC'ga sarnane üritus, kuigi klassid on erinevad. 300 teisele poolele saavad ka seal megamaal suhteliselt vähesed spetsiaalsed lõppkiirusautod. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 11:59 |
|
vvt |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Kipun arvama, et 300 kmh+ on saavutatav iga kobedama moditud superbike rattaga.
Märkuse mõte oli midagi muud - vaata kui vähe on väikese lauppinnaga sõidukile vaja võimsust suurteks kiirusteks. Ehk õhutakistus ruulib, mitte nagu pärtel siin korrutab - 12 liitrist ja nitrometaan. Vaata kui väike on selle Hajabusa mootori võimsus isegi selle aasta autode kontekstis!
Lihtsalt kontsept - mootorratta baasil ehitatud 300 kg stardimassiga, 1m2 lauppinnaga ja 250 hj võimsusega mulliauto on siinsel miilil sama konkurentsivõimeline kui suvaline 1200 hj bigblock.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 12:45 |
|
Jesper |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Minuarust pole seda ju keegi väitnudki, et streamlinerite ehitajad opakad on. Lihtsalt jutt käis OMC stardis leiduvate kereautode kohta, mille aerodünaamika olulisel määral parandamine on siiski suht teooria valda kuuluv tegevus, samas kui mootoreid timmitakse küll ja küll.
Streamlineri ehitamisest ma arvan unistavad paljud, aga nende jaoks pole ju kohta kus sõita, Bonnevilles on raja pikkus 10 miili ning mõõtemiilid on alates kolmandast... Täiesti erinevad võistlused, selle aja jooksul mis streamlineril kulub hoo üles saamiseks on OMC vennad juba baaris toopi tõstmas. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 12:54 |
|
TCOFF |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
411 km/h @ 1 miil
http://www.texasmile.com/257.117.WMV |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 13:03 |
|
James Herne |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
quote: PlyVal64: Ja Vapperi auto jääb ka oma parimal katsel 2004 277 km/h oma absoluudile alla 39 km/h!!!
996 Turbo lõppkiirus automaatkastiga on 298 km/h tehaseandmetel, mitte 316 (277+39). Erkki auto on 100% stock.
Lisan siia veel huvi pärast mõned üle 300kmh sõitvad porged:
Tootmises olevad mudelid:
310 kmh - 911 (997) Turbo 3.6 TT 480hj
310 kmh - 911 (997) GT3 3.6 vabalthingav 415hj! DAS IST DIE MASCHINE! Eestis ka üks selline.
Vanemad mudelid:
330 kmh - Carrera GT
315 kmh - 959
315 kmh - 911 (996) GT2
307 kmh - 911 (996) Turbo S 3.6 TT 450hp
306 kmh - 911 (996) GT3 (facelift) 3.6 vabalthingav 381hj
305 kmh - 911 (996) Turbo manual 3.6 TT 420 hj, automaadiga 298 kmh
302 kmh - 911 (996) GT3 3.6 vabathingav 360hj
300 kmh - 911 (993) GT2 3.6 TT , 450hj vers. (õhkjahutusega ja püstise esiklaasiga)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 14:33 |
|
James Herne |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
quote: BlueStang: Oleks pidanud sõitude vahel hoopis kapotikaunistused/õhuvõtuavad kinni teipima, aga SA klassis nagu eriti midagi näppida ei nagu tohtinud.
Minu arust on see teipimine täielik rullnoka teema ja häbistab sõidukit. Kinniteipimisega on võimalik võita võib-olla 1 km/h aga kindlasti kaotab juht oma väärikuse. Ehk siis see, mis sa võidad, ei ole kuidagi balansis sellega, mis sa ise kaotad. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 14:42 |
|
Taavi |
OMC 2007 - 19 mai Haapsalu
Ideaalselt sujunud üritus, korraldus oli tasemel. Suvel võiks kahe lõppkiirusvõistluse asemel tõesti olla 3-4 üritust, sest nagu näha huvi osalemise vastu on väga suur.
Näeb ära tänavaauto tõelise sooritusvõime, sest juhi oskustest, rehvide pidamisest ja reaktsioonist ei sõltu tegelikult mitte midagi. Osaleja jaoks lihtne - ei pea muretsema puuri paigaldamise, spetsiaalrehvide ja trakside/istmete hankimise ega muude dragracing'uga seotud nõuete/vajaduste pärast.
Teipimine on juba arutatud teema:
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=18496&spid=183696#183696
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.05.2007 at 17:41 |
|