Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - 1/8 miil Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Vastuvaidlejatel tuleb ainult vaadata seda videot (Türgis sõidab dragi masin rahvasse, sama turvakorraldus, mis Eestis) ja argumendid peaks otsas olema. Üks selline õnnetus Eestis ja ükski omavalitsus ei anna enam avaliku ürituse lubasid.
Drag Race In Turkey Goes Bad
12/28/2006 - This is a clip from a drag race in Turkey. One of the cars loses control and smashes into a crowd of people sending one guy over 85ft in the air.
quote:Vastuvaidlejatel tuleb ainult vaadata seda videot (Türgis sõidab dragi masin rahvasse, sama turvakorraldus, mis Eestis) ja argumendid peaks otsas olema. Üks selline õnnetus Eestis ja ükski omavalitsus ei anna enam avaliku ürituse lubasid.
ei ole ikka päris sama turvakorraldus. seal seisavad inimesed päris raja ääres ja kogu stripi ulatuses. issandaloll peab olema korraldaja,
kes niimoodi publiku paigutab.
1/4 on on ikka "see" määraja. pea igaüks saab aru mis aeg tähendab. pigem siinkohal kaaluda publiku paigutust, kuigi meil vist üle 100-150m stardist ei ole kuskil olnud ?
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.01.2007 at 17:27
1/8 miilIsiklikult pooldan 1/4 rada loomulikult seal kus see vähegi võimalik ja ohutu.Praegustel lennuväljadel ju raja pikkusest ja laiusest puudu ei tule,ebatasasus loomulikult teine asi.Usa klubifoorumitest piltidelt vaadates tundub nii mõnigi rada päris lühike ja stardikoha taga praktiliselt ruumi pole.Võibolla sellestki seal tingitud laialdane 1/8 miili sõit siis nö. klubi tasemel.
Teemat lugedes tekkis huvi vaadata Lasnamäe kanalis sõidetud aegu ja lõppkiiruseid kuid inffi ei leia enam kusagilt.Autopunkt on suletud,BHRA lehelt samuti ei õnnestunud leida.On sellist inffi veel kuskil üleval?
Arvan samuti et 1/4 ja 1/8 sõit läbisegi heade aegade nimel just erilisi tulemusi ei anna.Kasutatakse ju erinevaid peaülekandeid erinevatel distantsidel.Kes seda ikka lühikese suve jooksul mitu korda vahetada tahaks.
Kas keegi oskab äkki välja öelda millised on 1/8 miili sõidu aja turvaelementide nõuded? 11,5 sek teatavaks piiriks 400m puhul aga kuidas on lood 1/8 miiliga?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.01.2007 at 17:36
1/8 miilühe eelkõnelejaga päri et 1/4 on AUTODE strip ja 1/8 on masinatele(loe ostukärudele)
ehk siis kel jaksu on vähe läbimaks neljandik miili võivad luua oma klassi kus sõidavad nagu neil jaksu on
tegelt on üleüldse kahju et vanu lennuväljasid ei saa eriti kasutada .tartu raadi lõhutakse ka varsti ülesse...siiamaani käivad seal ikkagi nö järelkasv innukalt kummi põletamas oma sõiduriistadega.kui rada kaob kolivad nad tänavale tagasi nagu tallinnas viimsi teel tehakse ja ka mujal.
arvan et kuna paljudel jääb adrenaliin õiges kohas välja elamata siis teevad nad seda seal kus seda vaja pole.ehk siis tänaval.ja liiklusstatistika surmade osas vaid kasvab ja kasvab.ei aita siin ka kiiruse kaamerad.
oleks jah riiklikul tasandil tekitadud suurematesse linnadesse motospordiga tegelemiseks mõned rajad siis oleks ka meil noori laipu vähem...lähevd elavad välja ja ehk ei hakka kohe enesetapjateks.
ah pikk jutt on s... jutt nagunii meil pole midagi teha riigi ja kinnisvara ärikate vastu.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.01.2007 at 22:29
1/8 miiluhhh. ammu pold lugend seda voorumit. aga kui valimistele läheks, siis küll veerandmiili rajaga. jah. valima kõik. kasvõi KELLEGI vastu. alati võibju paralellelse ürituseteha(1/8) jne teha...
____________________________
maert
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2007 at 00:23
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
1/8 miilMatkajatele muidugi 1/4 paremini sobib, 1/8 peal stardi (loe: rehvide) osa ikka SigaSuureks läheb ....
Kihutajate koha pealt ei võta asja mitte kommenteerida.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2007 at 07:51
1/8 miilNo 1/8 peal peab tehnilised reeglid ja kaalud kõik uuesti ülevaatusele saatma. Start muutub nii oluliseks, et tuleb sildade vedusid kaaluga võrdsustama hakata.
Muu maailm teeb seda niigi 1/4 peal, meil pole seda veel praktiseeritud.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2007 at 16:20
1/8 miilMa ei tea kuda teised võistlejad - aga mulle meeldib 1/4 rohkem...
1/8 on nagu võrriga siristamine - suts ja läbi...
Nobe kkast aitaks ka räigelt kaasa...
Mis ohutusse puutub - siis minuarust 1/4 ükskõik millisel lennuväljal on ohutum kui 1/8 kanalis.
Mis liiklusstatisitkat puutub siis igasugune surmade arv on ainult vähenenud--
ei saa aru kus need numrid võetakse et oi kui hull... aastast 94 - 364 hukunut - 2005 168 hukkunut. allikas maanteeamet
Milledest ligi poole moodustvad jalakäijad, üleüldse on jalakäijate osakaal ainult kasvus -
ehk aeg oleks juba aru saada, et jalakäija koht ei ole sõiduteel, eriti veel kui sinna hypatakse jookstakse või mida iganes tehakse. Ja niikaua kui seda lambakarja ei ohjeldata ei muutu midagi.
Olen mitmes kohas kysinud, kuidas on võimalik jalakäijal kes järgib LE ja ohtust nagu lasteaias õpetatud, üldse
võimalik auto alla jääda?
____________________________
Favoring AWD Traction
with R4 and V8
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.03.2007 at 13:31
1/8 miilAga vaatame asja lõppkiiruse aspektist. Kusmaalt läheb kiiireks ? 150 ? 180? 200? No ok, 200. Neid autosid, mis üle 200 saavutavad 400m pärast - on ikka ju ühe käe sõrmedel. Ja nende nõuded ikka ju piisavalt karmid. Minu arust ei ole 200- ga sõitmine kusagil lennuväljal küll teabmis kangelastegu ..... ohtlikkuseni ikka sealt veel õige pikk maa. Ise 260- ga mööda suurt maanteed kimanud ja minu Hundi Jänese süda veel lööke vahele ei jätnud....
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.03.2007 at 13:49
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:hunt: Aga vaatame asja lõppkiiruse aspektist. Kusmaalt läheb kiiireks ? 150 ? 180? 200? No ok, 200. Neid autosid, mis üle 200 saavutavad 400m pärast - on ikka ju ühe käe sõrmedel. Ja nende nõuded ikka ju piisavalt karmid. Minu arust ei ole 200- ga sõitmine kusagil lennuväljal küll teabmis kangelastegu ..... ohtlikkuseni ikka sealt veel õige pikk maa.
quote:RannoT:
Mis ohutusse puutub - siis minuarust 1/4 ükskõik millisel lennuväljal on ohutum kui 1/8 kanalis.
eee... mismõttes nagu??
Pealtvaatajad kanali ääres istuvad ju üleval serva peal?!?!
Juhi ohutus on juhi enda asi, kui riskid võistlema minna, siis arvestad ka võimalike ohtudega.
pealtvaataja on mõnes mõttes süütu ohver õnnetuse korral.
____________________________
not done until it's done
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.03.2007 at 16:24
1 edit. Last edited 06.03.2007 at 16:26 by Indrek_S
quote:RannoT: ... nagu võrriga siristamine - suts ja läbi...
seda minagi kuulatama jäin, kui neid top-fuelereid vaatasin
minu arvamus: 1/8 on eesti oludes vaatemängulisem ja huvitavam, kuna kiireid autosi meil ju eriti ei ole ja see viimane 200m venib ikka vääääga pikalt.
teine asi muidugi on see, et 1/4 on siiski standard tulemuste määramisel ja seda kõrvale jätta ei saa .... seega EM jääb kindlasti 1/4 peale, kuid kõikvõimalikud muud mõõduvõtmised võiksid tõepoolest 1/8 olla.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.03.2007 at 16:34
1/8 miilTundub, et pisut aetakse segi lõppkiirusvõistlus ja kiirendusvõistlus. Ma arvan, et on ikka vahe, kas näiteks 250 km/h tuleb sujuvalt miili peal tänavasõiduvedrustuse ja -rehvidega või veerandmiilil nii et esirattad on praktiliselt õhus ja tagaslikid ujuvad. Esimest võib iga ahv teha esimesel katsel, teine nõuab harjumata juhil ikka järk-järgulist progressi, et autoga terve tee "maadlema" õpiks. Finishivärav muutub vägagi kitsaks ja ka seal oled istmes sees nagu pannkook.
Ehk asi pole konkreetses lõppkiirusnumbris, vaid selles tulenevast kiirenduses -> keerulises juhitavuses -> avariiriskis
quote:BlueStang: lõppkiirusvõistlust võiks ka 100m teha:P
Top Fuel on 100 m peal 2.1 sekundiga kiirusega u. 300 km/h ehk keskmine kiirendus on u. 4.5 G.
1/8 miilNo paljukest meil neid autosid sõidab siin, milledel on sõites 250 km/h esirattad õhus ? Heal juhul ühe käe sõrmedel võib üles lugeda.
Tulgem ikka maa peale tagasi.
Arvestades, et see kiirenduseala on meil siin ainult mõned aastad vana, siis me ei saa ju kohe momentaalselt samale tasandile jõuda Soome või USA-ga, kus selle võidusõiduga juba aastakümneid tegeletakse.
Ja ma ei tahaks hästi uskuda, et ka neis kahes eelnimetatud riigis see asi alguses ludinal käima läks- eks ka neil oli kogu see arenguprotsess pikk ja vaevarikas.
See vaatepilt, mis Alastaros või USA-s praegu avaneb, on mitmekümnete aastapikkuste töö vili (mis on tegelikult iseenesestmõistetav). Seepärast oleks esialgu, kasvõi paariks aastaks, mõttekas jätta käiku mõlemad rajavariandid.
Eks aeg näitab, kumb neist Eesti tingimustes paremini töötab.
Senikaua, kuni ei leidu Eestis selliseid firmasid, kes oma ettevõtte iga-aastase kasumi arvelt ei ole nõus süstima sadu tuhandeid või miljoneid sellesse nn. "musta auku", milleks see dragrace praegusel momendil on, vaid eelistatakse selle asemel toetada lumelihvijaid või staadionilippajaid, senikaua on kaduvväike lootus näha ka kunagi taolist rada või spordikompleksi, kus neid "pannkoogistunuid juhte" ka reaalselt sõitmas võiks näha. Kahjuks.
Positiivne on praegu näiteks juba kasvõi see nähtus, et mõni firma on soovi avaldanud vabatahtlikult toeks olla Erkkile, Laurile ja Eduardile, ise selle eest suurt midagi vastu saamata. Kui, siis vast peale mõne reklaamkleebise auto küljes.
Järelikult kellegil ikka mingil määral on usku meestesse ja nende masinatesse ning nende koostöös saavutatavatesse tulemustesse.
Ja see on juba suur asi iseenesest.
Võibolla peaksidki need tulevased huvilised ettevõtted, kelledel mingi hetk see "kiiks" käib peast läbi ja hakkavad süvenenud huvi tundma ka sellise, tavakodaniku silmis ehk ilmeid tekitava ala suhtes, alustama toetamist meie esisõitjatest, et neil oleks võimalus oma võimeid ka kodumaast kaugemal demonstreerida.
Kui seal juba niiöelda see märk on maha pandud, siis võibolla pööratakse pilgud ka meie radadele ja tullakse uurima, kuidas ja mis tingimused siin sõitjatele on. Ja võibolla mõnede piiritaguste sponsorrahade abiga, lisaks olemasolevatele ettevõtetele, võibolla tõesti saame omale kunagi taolise võidusõidukompleksi, kuhu pole häbi kutsuda ka kaugemal asuvaid külalisi.
Kasvõi näiteks USA -stki.
Et mu jutt väga tumedates toonides ei paistaks, siis kes teab, võibolla ilmub kunagi kauges tulevikus meie rajale (või radadele) ka taolisi kauneid olevusi nagu Erica Enders või Ashley Force
quote:Stealth: Et mu jutt väga tumedates toonides ei paistaks, siis kes teab, võibolla ilmub kunagi kauges tulevikus meie rajale (või radadele) ka taolisi kauneid olevusi nagu Erica Enders või Ashley Force
Minumeelest meie radadel on juba üks tumedapäine pikajuukseline kaunitar liigelnud küll üsna korduvalt.. Eks neid on muidugi veel olnud, aga kõige regulaarsemalt on näha olnud ühte punase Corvettega tütarlast ..
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.03.2007 at 18:02
quote:Stealth: No paljukest meil neid autosid sõidab siin, milledel on sõites 250 km/h esirattad õhus ? Heal juhul ühe käe sõrmedel võib üles lugeda.
Järelikult tunnistad isegi, et neid siiski on.
quote:
Tulgem ikka maa peale tagasi.
Arvestades, et see kiirenduseala on meil siin ainult mõned aastad vana, siis me ei saa ju kohe momentaalselt samale tasandile jõuda Soome või USA-ga, kus selle võidusõiduga juba aastakümneid tegeletakse.
Ja ma ei tahaks hästi uskuda, et ka neis kahes eelnimetatud riigis see asi alguses ludinal käima läks- eks ka neil oli kogu see arenguprotsess pikk ja vaevarikas.
See vaatepilt, mis Alastaros või USA-s praegu avaneb, on mitmekümnete aastapikkuste töö vili (mis on tegelikult iseenesestmõistetav). Seepärast oleks esialgu, kasvõi paariks aastaks, mõttekas jätta käiku mõlemad rajavariandid.
Eks aeg näitab, kumb neist Eesti tingimustes paremini töötab.
Kui ma väga ei eksi, on USA'st võimalik kasvõi Top Fuel osta, ei pea ise ehitama Küsimus on ainult rahas. Ehk keegi võib alati üllatada.
Muuseas, isegi NHRA rajad ei ole kõik tipptasemel, kohalikest rääkimata.
quote:
Senikaua, kuni ei leidu Eestis selliseid firmasid, kes oma ettevõtte iga-aastase kasumi arvelt ei ole nõus süstima sadu tuhandeid või miljoneid sellesse nn. "musta auku", milleks see dragrace praegusel momendil on, vaid eelistatakse selle asemel toetada lumelihvijaid või staadionilippajaid, senikaua on kaduvväike lootus näha ka kunagi taolist rada või spordikompleksi, kus neid "pannkoogistunuid juhte" ka reaalselt sõitmas võiks näha. Kahjuks.
See on marketingiküsimus, mis on sama nii 1/4 kui 1/8 puhul.
Pannkoogistunud juhte on juba nähtud, näiteks 1.3 60 jala aeg tähendab u. 1.5 sek 0-100 km/h kiirendusega u. 2 G ning lõppkiiruse 250 juures on kiirendus ikka 0.5 G ehk sama, mis tavaautoga täiega kohaltvõtul. Kes ise ei ole kogenud, mõtleb võib-olla tõesti, et isegi Mersu läheb 250 välja.
quote:
Positiivne on praegu näiteks juba kasvõi see nähtus, et mõni firma on soovi avaldanud vabatahtlikult toeks olla Erkkile, Laurile ja Eduardile, ise selle eest suurt midagi vastu saamata. Kui, siis vast peale mõne reklaamkleebise auto küljes.
Järelikult kellegil ikka mingil määral on usku meestesse ja nende masinatesse ning nende koostöös saavutatavatesse tulemustesse.
Ja see on juba suur asi iseenesest.
Sponsorluse asi on alles algstaadiumis, kuid siiski arvan, et nad saavad vastu piisavalt kui mitte rohkemgi.
quote:
Võibolla peaksidki need tulevased huvilised ettevõtted, kelledel mingi hetk see "kiiks" käib peast läbi ja hakkavad süvenenud huvi tundma ka sellise, tavakodaniku silmis ehk ilmeid tekitava ala suhtes, alustama toetamist meie esisõitjatest, et neil oleks võimalus oma võimeid ka kodumaast kaugemal demonstreerida.
Kas näiteks need kümned tuhanded pealtvaatajad ei ole siis tavakodanikud?
quote:
Kui seal juba niiöelda see märk on maha pandud, siis võibolla pööratakse pilgud ka meie radadele ja tullakse uurima, kuidas ja mis tingimused siin sõitjatele on. Ja võibolla mõnede piiritaguste sponsorrahade abiga, lisaks olemasolevatele ettevõtetele, võibolla tõesti saame omale kunagi taolise võidusõidukompleksi, kuhu pole häbi kutsuda ka kaugemal asuvaid külalisi.
Kasvõi näiteks USA -stki.
Kas ma olen midagi öelnud maailmatasemel spordikompleksi kohta?
Hetkel on lood nii, et näiteks Ülenurmel jäi Erkkil 258 lõppkiiruse juures pidurdusmaa lõpuni 3 meetrit. Jah, muidugi võib öelda, et miks ta siis varju ei tõmmanud, aga varju mitteavanemine ei ole üldsegi harv nähtus, samuti võib mingi hädaolukorra tõttu mõlemad käed kinni olla. Muuseas, USA radadel on lõpus suur liivakast, mõeldud just selliste juhtude puhul auto peatamiseks ja sinna "kassiliiva" sisse sõidetakse mõnikord ikka päris korraliku hooga.
quote:RannoT:
Mis ohutusse puutub - siis minuarust 1/4 ükskõik millisel lennuväljal on ohutum kui 1/8 kanalis.
eee... mismõttes nagu??
Pealtvaatajad kanali ääres istuvad ju üleval serva peal?!?!
Juhi ohutus on juhi enda asi, kui riskid võistlema minna, siis arvestad ka võimalike ohtudega.
pealtvaataja on mõnes mõttes süütu ohver õnnetuse korral.
Njaa viimased read vaatajaid on vist kyll ääre peal aga ülejäänud
et kui siis seal neljanda - viienda lambiposti juures peaks mõne masinaga midagi juhtuma....
need kaikad vist 100+ liikuvat masinat tagasi ei põrka...
ptyi, ptyi, ptyi
____________________________
Favoring AWD Traction
with R4 and V8
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.03.2007 at 21:34
1/8 miilVõtaks tiba ka sõna.
1/4 miil on selline rajapikkus mis on kõigi fännide südames ja see on ka se mis huvitab pealtvaatajaid ja sõitjaid.
1/8 on loomulikult väga natuke ohutum aga ka samas "poolkõva" lahendus, keegi ei viitsi kalkuleerida ja mõelda mis nüüd siis se 1/4 võiks olla, mille aega kõik sõitjad ikkagi reaalselt teada tahavad saada.
Ala arengu nimel peaks ikkagi säilitama 1/4 ja ohutus on korraldajate rida , kui on puudujääke, siis aeg selekteerib nõrgemad välja. Ei tasuks nüüd muidugi ametlikku ja mitteametlikku 1/4 võistlust sassi ajada.
See, et õnnetusi juhtub on loomulik, 0% riskiga võistlust ei garanteeri ka kõige tasemel rada mitte kuskil.
Dragrace on kõige kallim motospordi ala ning algus on loomulikult raske siin maarjamaal, aga nüüd kärpida tiivasid veel poole lühema distantsiga tundub mitte kasuks vaid kahjuks.
Ohtliku alaga on tegemist loomulikult, aga oht ei peitu kindlasti distantsi pikkuses.
See kuidas raha peaks lõpuks ala juurde jõudma on ju igaühe enda teha ! Käed taskus istuda ja viriseda tõesti ei juhtu midagi, sebida tuleb, kõigepealt sebida enda kaarikule sponsorid, siis sebida tiba siit ja sealt et see kaarik ka meedias nähtav oleks ja nii edasi, ja seda peaks kõik kes juurtega asja kallal tegema, ja alles siis tekib ka investorite-sponsorite huvi ning pappi, et ka mingi korralikum rada tekiks.
aga võimaluste puudumisel nüüd juba eos loobuda 1/4 on natukene nõme, pigem karmistada turvameetmeid ja neid ka tõsiselt võtta!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.03.2007 at 23:08