Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Cummins diisel
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Autod : Cummins diisel  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
corri
Cummins diisel
Tervist.

Uurisin siin omale DOdge Rami diisel mootoriga. Ma olen alati arvanud et 5.9 cummins diisel on v8 aga nii palju kui ma olen auto24.ee neid uurind siis seal kirjas et reas 6-ne, kas mina olen siis alati valesti arvand?

Ja kas sellisele masinale on juppe eestis lihtne leida?
Nimelt vaja töömasinaks sellist pilli ja hea pika kastiga ja kabiinis ka 5 inimese jaoks ruumi. Bensukas oleks liiga kulukas objektide vahel sõita, seega sihin ka diisli poole.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.02.2007 at 17:48
Astro SS
Cummins diisel
quote:
corri: Tervist.

Uurisin siin omale DOdge Rami diisel mootoriga. Ma olen alati arvanud et 5.9 cummins diisel on v8 aga nii palju kui ma olen auto24.ee neid uurind siis seal kirjas et reas 6-ne, kas mina olen siis alati valesti arvand?

Ja kas sellisele masinale on juppe eestis lihtne leida?
Nimelt vaja töömasinaks sellist pilli ja hea pika kastiga ja kabiinis ka 5 inimese jaoks ruumi. Bensukas oleks liiga kulukas objektide vahel sõita, seega sihin ka diisli poole.

Mida sa Cumminsist teada tahad?

Dodge kasutab 5.9 Cumminsit,mis on rivi 6.

On sul plaanis osta 12V, 24V või CR Cummins?

Mina pole veel ühtkit jupi leidnud ;), kõik tuleb osta ja nende saadavusega probleeme ei ole.

Enamus vajalikud Cumminsi jupid on mul riiulis.

Küsi siin või helista ,jäsku suudan sind nõu ja jõuga aidata.

Margus/astross




____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.02.2007 at 19:00
corri
Cummins diisel
Millist tüüpi siis eelistada kas 12v 24v või cr cummins?
Ja kas on eestis müügis korralikke masinaid. Ma pole veel ühtegi vaatama minna jõudnud, tööd on liiga palju.
Uurisin ebayst ka masinaid, aga usast toomine võtab aega.

ja mis vahe neil kolmel mootoritüübil on(peale klapi arvude)? ja neid masinaid on nii 2wd kui ka 4wd, ennast huvitaks 4wd.

tänud

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2007 at 21:25
wagoneer
Cummins diisel
12v on rivipumbaga täis mehaaniline(loe ülimalt lollikindel+uskumatu lisahobujõudude võimalus)mis teeb ka parajat diisli häält, pika kabiiniga mudelil ei ole tagumisi uksi.
24v 98 ja üles on 24 klappi ja rootorpumbaga(loe kui töötab siis on hea kui ei siis nutad ja maksad). Mootori alumine osa on sama mis 12v. Pika kabiiniga kerel on tagumised uksed ja sisu on meeldivamalt ümarate vormidega kui kuni 97 aasta mudeleil.
CR on common rail'iga ja juba täiesti uuel kerel. Mootor on üsna vaikne ja seest on täitsa sõiduautolik. Mootor on tal ka uuel põhjal.

Saada on kõiki nii 2wd kui 4wd. 4wd on tehasest juba tiba kõrgem kui 2wd. 12v ja 24v(47re) käigukastid on muidu üsna head niikaua kui sa ei hakka kapoti alla lisahobuseid otsima. Kui hakkad pead arvestama päris kopsaka summaga $$$.
CR-ilil om käigukastiks 48re mis on natuke parem ja kestvam.
Vahekastid üldiselt probleeme ei tekita.

Auto hindade vahe on ka muidugi väga suur. Nii,et pane oma raha paikka ja siis mõtle järele miks ja milleks sul kastikat vaja on. Kui lihtsalt linnas tsillid siis pole nagu lisa kilosid 4wd näol vaja kaasa vedada(loe säästad mõne liitri)
Tööloomaks on see auto suurepärane.


____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2007 at 00:36
2 edits. Last edited 09.02.2007 at 16:47 by wagoneer
corri
Cummins diisel
Eelistaks ikka nelikvedu sellisel masinal. Kas tal siis pole nelikvedu sisse ja välja lülitatav?
Auto eest käiks välja 200000.- , aga eestist ostes saab selle eest max 97 aasta pilli. Ma enne ei pannudki tähele et pika kabiiniga masinal ei ole tagumisi uksi.
Ja vist usast tellides ega ta odavam ei tule?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2007 at 09:30
vvt
  
Cummins diisel
quote:
wagoneer:
CR on pumppihustitega ja juba täiesti uuel kerel. Mootor on üsna vaikne ja seest on täitsa sõiduautolik. Mootor on tal ka uuel põhjal.


No need uued Cumminsid on ikka common rail'iga (sellest ka CR), mitte pump-pihustitega. Pump-pihusti ja common rail'i ainus sarnasus on see, et nad pihustavad diislikütust ja sellega see samasus ka lõpeb.

http://www.cummins.com/na/pages/en/products/dodgeram/cummins24vturbodiesel.cfm

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2007 at 11:23
Kummipuru
 
Cummins diisel
kui hästi otsida, leiab ka 97 lõpu mudeleid 12V mootori, pika kabiini, 4 ukse ja uuema sisuga, kuid neid liigub väga vähe ja hinnad neil pisut kõrgemad.
Eesti oludes tasuks eelistada kindlasti 4wd sest koormata tagaots kerge ja kipub libedaga (kinnisõidetud lumel, jääl või sügavamas lumes) üksi pisut hätta jääma. Siis on hea põrandal pisut seda kangi sikutada ja sõidad kohalt minema nagu kuival asfaldil... ;)
Külmaga on muretu käivituse eelduseks korralikud akud ja/või plokisoojendus... pisut väsinud akud jäävad -15 puhul selle pea 6 liitri ringiajamisega hätta...
Ja ei saa lisamata jätta, et kuna pea kõik siin ilmas on müüdav (küsimus on vaid hinnas) siis olen lahkesti valmis ka oma liikurit näitama ja võimalikust müügihinnast rääkima (kuigi, 200K jääb kindlasti väheks) ;)


____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2007 at 12:53
wagoneer
Cummins diisel
quote:
vvt:
quote:
wagoneer:
CR on pumppihustitega ja juba täiesti uuel kerel. Mootor on üsna vaikne ja seest on täitsa sõiduautolik. Mootor on tal ka uuel põhjal.


No need uued Cumminsid on ikka common rail'iga (sellest ka CR), mitte pump-pihustitega. Pump-pihusti ja common rail'i ainus sarnasus on see, et nad pihustavad diislikütust ja sellega see samasus ka lõpeb.

http://www.cummins.com/na/pages/en/products/dodgeram/cummins24vturbodiesel.cfm

Vot kirjuta veel õhtul hilja. Mõtled ühte aga kirjutad teist. VVT-l täitsa õigus.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2007 at 16:47
Astro SS
Cummins diisel
Ajame vee natuke sogasemaks.

Cummins tegi /80 keskel ka V8 mootoreid kubatuuriga 504Cid ja 555 Cid ning kasutusel olid pump-pihustid. :devil. aga seda kastikatel ei kasutatud.

Dodge kasuatavad mootori tüüp on Cummins 6BTA5.9 , kubatuuriga 5.9 liitrit ja rivis asetsevad 6 silindrit.

Siin on väike ajalugu Dodge poolt kasutatavatest mootoritest:

Dodge Ram Gen I

1989 - 5.9 Cummins 12 klappid, VE -rootorpump ja turbo
1990-93 5.9 Cummins 12 klappi , VE rootorpump ja turbo koos intercooleriga

Dodge Ram Gen II

1994-1995 , 5.9 Cummis 12 klappi, 'väike' rivipump ja 'väike' turbo, intercooler
1996-1998 , 5.9 Cummis 12 klappi, suur rivipump ja suur turbo , intercooler -----> kõige tuunimis-sõbralik ;)
1998.5-2002 , 5.9 Cummins 24 klappi, elektooniline rootorpump , turbo ja intercooler

Dodge Ram Gen III

2002-2003 , 5.9 Cummins 24 klappi, elektooniline rootorpump , turbo ja intercooler
2004-2007 , 5.9 Cummins 24 klappi, Common-Rail ,turbo ja intercooler

Dodge Ram Gen IV

2008 ---> Cummins 6.7 liitrit, rivi 6 ja Common-Rail

(2007 aastast alates on 6.7 kone saadaval ainult Commercial Cab and Chassis versioonis)


Kui keegi tahab täpset infot millised muudatused tehti per aasta ja millised jupid on omavahel vahetatavad, siis andku teada siia ei seda küll ei viitsi trükkima hakata.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2007 at 17:47
Ri-Q.
 
Cummins diisel
Millises võistlejas/mootoris nägi Dodge R6 gen II Cumminsile otsest konkurenti?

____________________________
REC
BB

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.02.2007 at 17:09
Astro SS
Cummins diisel
quote:
Ri-Q.: Millises võistlejas/mootoris nägi Dodge R6 gen II Cumminsile otsest konkurenti?

Pakuksin : Perkins -> mis kuulub CAT'ile

Õige vastus on? ;)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.02.2007 at 20:58
ROKIPEER
 
Cummins diisel
Näe isegi manuaal kast on võtta:)
ei tea kuda manuaal sellele väändele vastu peab võrreldes automaadiga?

see vist ainult 2wd


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.07.2007 at 06:43
Astro SS
Cummins diisel
Manuaale on aastate jookus pakutud 3 tüüpi/marki:

1. Getrag , 5 käiku - >gen1
2. NV4500, 5 käiku ->gen2
3. NV5600, 6 käiku -> gen2 lõpp ja gen3 -> kõige tummisem :D

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.07.2007 at 09:04
ROKIPEER
 
Cummins diisel
Paar sõna suretusklapi solenoidist, Karol näiteks B osana pakkuda ei saanud, oli originaal
mille hind 7900.- eeku. Leidsin siis ühe netipoe kes müüs B ose hinnaga $198.90
ja läbi netikulleri tuleb asi siiapoole u. 4000.- eeguga.
Ja rootsis näiteks küsiti teenenduses 6000.- sek-i selle eest

Olen kuulnud et see klapp teistelgi ära koolend, ja ehk keegi tunneb huvi.

http://www.o-f-i.com/index.php?pid=11


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.08.2007 at 11:52
wagoneer
Cummins diisel
See on tõesti suht tavaline asi mis kipub ära koolema. Kui näiteks minu ram kunagi ammu tuli olid mikid antud probleemi lahendanud "leidlikult". Nimelt oli veetud traat pumba suretusvõllist salongi. Kui tahtsid,et seisma jääks mootor tõmbasid traadist.
Kuna ma olen laisk ostsin sinna peale õige suretus klapi.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.08.2007 at 17:06
tqhq.ee foorum : Autod : Cummins diisel  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.