Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Kasutatud cts
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Autod : Kasutatud cts   1 2 3  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
PlyVal64
Kasutatud cts
Mitte üks luksusauto ei hoia oma hinda, sest nende alghind on tavaliselt täiesti ebanormaalne. OT out.
Aga et siis lööks objektiivselt kasutatud CTS'i head-vead kokku. "Konkurendid" valitud Auto24 lehelt selliste parameetrite järgi. Kahjuks ei tea Ascar, mis sild CTS'il veab... Võrdlen siiski võrreldavaid, ede- ja neliveod, raipeks sõidetud(üle 100K km) jms jääb välja. Diisel jääb ka välja, traktorist-taksojuht ei ole teema, kuigi diislile on oma koht olemas. Haisvad kingad ja libelägane tankla ei ole härrasmeeste stiil.

Hea:
Hind, 3-4 aastat vana vähesõitnud auto maksab kuni 350K koos käibekaga. Eraisikult ja otse välja ostes saab isegi 290K kätte. Teiste sarnaste autode hinnad on keskmiselt 80-200K kallimad. Lõpuks maksab Kuusakoski, sõltumata autost, 500-1000 krooni. Seega laibani sõites on rahakadu väiksem.
Varustus. Nänni on lõputult, isegi sellist, mis veel hästi ei tööta. TV ja väga hea sound lisaks.
Head sõiduomadused. Kui isegi vinguvad inglased ei suuda halba sõna võluda, on tegu väga hea autoga.
Piisavalt vastupidav meie kuumaastikul. Kommenteerinud omanikud ei nurise et laguneks. Iga liikuv asi kulub lõpuks.
Selgelt omanäoline. Ilus või kole on maitseküsimus.
Cadillac. See ütleb juba niigi kõik:D

Vead ja miinused:
Kojameestel puudub fotosilm. So what? Vett ei pritsi see süsteem ikkagi ja juht peab kangikest muljuma. Suhteliselt ebavajalik feature, kui tasuta kaasas on, las olla.
Vähe ruumi sees. E on jah suurem, 5 samasuur ja ülejäänud oluliselt ahtamad. Aga mina oma 184 pikkuse ja 90 kilo juures paksudes talveriietes küll ruumipuuduse üle ei kurtnud. Aga olgu siis miinus.
Plastmassine. Ainus tõsiseltvõetav vastuargument. On jah paras plastkärakas kahjuks. Aga kümnekonna tuhande eest teeb sadulsepp imet.

Veel paar subjektiivset omadust:
Keskmise lambakarja autovõhiklikkus ja usaldamatus on pigem pluss. See kajastub hästi hinnas ja Cadillac ei ole "liiklushuligaanist rikkuri" sünonüüm. Muud nimekirjas olevad margid kipuvad seda olema + Audi. Autosid vähe ja ei torka halvaga silma.
Universaali puudumine on miinus. Kuid see ei ole iga inimese jaoks nii. Osta siis 300C.
Diisli ja neliveo puudumine. Võiks olla aga see pole primaarne. Jällegi: 300C aitab välja.
Margiklubi ja klubitunde võimalus. Soliidne seltskond on argument.
Tqhq.ee "täisväärtuslikkus" ja ka õigus Eesti parimatel autokokkutulekutel ning kruiisidel osaleda. Subjektiivne aga siiski tugev pluss.

Jäi mul midagi märkimata?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.01.2007 at 03:03
1 edit. Last edited 25.01.2007 at 03:05 by PlyVal64
Taavi
Kasutatud cts
Väike vahemärkus hindade languse kohta... Languse protsent on otseselt seotud uue auto hinna ja klassiga. Hea näide vast on 745i BMW, mis maksis 2003a 1.5mln+ EEK - selliseid müüdi 2006a lõpus hinnaga ca 500.000 EEK. 3 aastaga 3 korda odavamaks. (2003a ostetud 1.5mln korter maksis 2006 lõpus 3mln EEK, huvitav mõelda lihtsalt :)) Samas praegu 2007 aastal on kõige odavamad 2003 530d BMW-d (viimane keremudel) müügis ca 400.000 EEK (väga kesise varustusega) - selline autot maksis uuena ca 750-800tuh EEK. Kui protsentuaalselt vaadata, siis pisem ja odavam 3-seeria hoiab veelgi paremini hinda. Seega nö hinna hoidmine on väga suhteline, palju sõltub mootorist, auto klassist, uue auto hinnatasemest jne. Väga täpseid järeldusi ühte autot aluseks võttes margi kogu mudelivaliku kohta teha ei saa.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.01.2007 at 09:51
2 edits. Last edited 25.01.2007 at 10:01 by Taavi
vvt
  
Kasutatud cts
quote:
PlyVal64: Hea:
Hind, 3-4 aastat vana vähesõitnud auto maksab kuni 350K koos käibekaga. Eraisikult ja otse välja ostes saab isegi 290K kätte. Teiste sarnaste autode hinnad on keskmiselt 80-200K kallimad. Lõpuks maksab Kuusakoski, sõltumata autost, 500-1000 krooni. Seega laibani sõites on rahakadu väiksem.


Ära paku üle:)

1. 3-4 aastat vana auto ja Kuusakoski vahel on veel vähemalt 10 aastat.
2. Ostes second handi küll odavamalt kui otsesed konkurendid, müüd 3-4 pärast väga palju odavamalt kui otsest konkurenti. Lisaks ei osta seda enam keegi. Heaks näiteks on nt eelviimane Ford Taurus, mida kiideti kui head hinna/omaduste suhtega autot (mida kinnitan kahe käega!!!), kuid mis mõne aja pärast maksis metalli kilohinda ja mida müüdi ostja puudumisel varuosadeks. Sama võiks öelda ka tehniliselt võrreldava Opel Omega B/C kohta, mis samas aastaarvus on konkurentidest poole odavamad ja neid ikkagi keegi enam ei osta.

Küsimus pole alati selles, palju statistiliselt omanike claimitav auto24.ee müügihind langeb, vaid kui likviidne see auto peale sinu second händi enam on. Ja väga võimalik, et hävid rohkem, kui kokku hoidad. On teada tõsiasi, et rahva hulgas poppide autode hinna langus 5-6-7 aasta vanuselt aeglustub, samas kui keskmise autovõhiku jaoks tundmatu teema hind kulub kolinal lõpuni. Iseasi on see, et teatud vähelevinud autode omanikud arvavad, et vähelevimine on nii tõsine müügiargument, et võib vabalt küsida.

Mis puudutab viimase 2-3 aasta hinnastatistikat, siis ei maksa unustada, et sellele avaldab mõju massiline autode tassimine Euroopast, kus osade autode hinnad on vaat et 2 korda langenud.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.01.2007 at 11:36
vkx
 
Kasutatud cts
quote:
PlyVal64: Kunagise sõiduproovi ja tänase ilmaga seoses tooks välja CTS'i väga hea talvejuhitavuse. Testiautol olid all originaalrehvid ehk siis need USA igailma M+S märkega naastuta rõngad. Eks teate ju ise ka, ei ole tegu just tipprehvidega mitte üheski valdkonnas. Ilm oli just täpselt tänane, lund oli sadanud, parklad rookimata, maanteed kiilakad aga juba hakkas päikest näitama.
Parklas olin peaaegu kõhupeal lumesupis kinni. Nii libe oli, et TC ei lasknud üldse midagi teha. Vajutasid gaasi või mitte, "tarkur" nullis kõik ära. Elektroonika välja ja auto ronis suhteliselt tuima näoga läbi pudruvalli. Siis sai linnas tiirutatud enne veel, kui Vkx'i ja tema STS'iga maanteedele uhama läksime. Libe, läga, rõve aga CTS sõitis koos abidega nagu tramm. Põhimõttliselt ei oleks talle vaja mingeid naastrehve, ta oli koos nende universaalidega ikkagi parem, kui enamus odavatest sahkadest koos mistahes ägeda rehviga. Seda siis linnasõidul, mis tähendab rahulikku korralikku liiklemist. Igapäevasõit ei ole ralli või jäärada, seda tuleks siiski meeles pidada.
Sama asi maanteel. Läbi Tabasalu sinna enesetapjate pangani ja tagasi. Ei ole just sirge ja eeskujuliku teehooldusega tee. Täiesti pädev oli sõita kui meeles pidada rehve. Samas tegime seal pangapealses parklas tõsisemat rallit ehk CTS'i libedajuhitavuse testi. Tegelikult oli ta ikkagi sigahästi kontrollitav. Tahtsid sõõrikuid joonistada, joonistasid. Tahtsid powerslideda, tegid seda nii pikalt, kui parklat jätkus. Ja kui aus olla, siis ka samade meestega SRX'iga Klooga jäärajal kordus sama asi. Ehk uus Caddy on kõike muud, kui juhitamatu õõtsuv luksuslaevuke.
Paar näidet ka siis sellest pangapealsest rallist :) :



____________________________
Seville STS `02

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.01.2007 at 14:34
-Hannes-
 
Kasutatud cts
endal igapäevaliikuriks CTS 3,2_2003a. Vahetada on tulnud süütepoolide left bank (2X3 tk. reas), roolivarda risti kummikate (uut tellida pole võimalik), mis on siis enne roolilati ja loomulikult valmistab peavalu HU nuppude kulumine :( . Peale nende pisiasjade väga ok

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.01.2007 at 16:47
Max3,0
 
Kasutatud cts
Ply kas Sinu ebaviisakad sõnakõlksud, kus võrdled diisli omanike (mitte härrasmeeste ja traktoristidega) on tingitud sellest, et sa oledki selline kirvega tehtud mees või sa üritad midagi tõestada ja õli tulle valada? (omaarust olen triiksärki ja kinga kandev äriinimene- ilmselt jään sulle alla kuna sõidan diisliga ja sina bensuga või kuidas?)


Peale ühe bensu ja diisel BMW omamist (+paljud muud ennem neid) sai sõidetud vahepeal Saab Aero 9-5ga. Jube tihti sai käidud seal Vikingus ja kui aus olla siis ära tüütas iga kuu kaks/kolm korda remondis käimine (HALB oli see Saab mis teha). Tuleb "pattu" tunnistada pöördusin diisel BMW juurde tagasi. Käisin seoses tiheda Vikingu külastamiseda ka kõrval boxis seda CTS-i kiikamas ja ütlen ausalt istusin sisse-...?äääääm?..... ja ega ei olnud soovi proovisõitu tehagi. Salongi kvaliteet mida ma igapäev sõites kogema/nägema peaks on nii halb, et lihtsalt ei tahaks.

Ply sinu teised kommentaarid seoses 160k+ sõitnud auto ja vanaraua võrdlemisega on ikka "tere hommikus". Kui uus sellise klassi auto sul endal viimati oli mille ISE ENDALE ostsid?

Me ei räägi siin testimisest ja firma autost vaid vaatevinklist mis on siis kui ise ja endale midagi igapäeva sõiduks osta (sellisel juhul on need olulised momendid pisut teised ja neid on ka rohkem). Selliste 2000+ aasta luks autode puhul näitab kogemus seda, et selliseid autosid tuleb ikka auto enda järgi vaadata mitte kas tal on kella peal 100k või 150k. Loomulikult on see oluline, kuid alati sugugi mitte lõplikult määrav faktor.

Pagan küll, suures peres on käputäite kaupa eri kontinentide autosid olnud ja tänaseks näitab kogemus, et kõige suurema raha eest on siiani remonditud usakaid(puhtatõulisi kusjuures), teiseks rootslasi, kolmandaks ja kõige vähema krabiseva eest sakslasi. "Ju siis jälle see erand mis kinnitab reeglit."

Et keegi lõpuks valesti aru ei saaks siis lisan, et tänagi on meil veel paar usakat peres ja tõesti fiilingu faktor on neil olemas ja selles suhtes on toredad liikurid, ning nende juurde kuuluvad üritused, V-mootori lörin ja kõik see on vahva!!! Kuid igapäeva autona ei ole nad end tõestanud.

Ehk siis minumeelest jääks CTS igapäeva autoks ostmata just selle salongi kvaliteedi ja varasema usaraua kogemuse poolest. Samas ei pea ma ka uue auto puhul sellise dünaamika juures 16l/100km kütuse kulu normaalseks nagu mõned. BMW diisel ei jää just dünaamikalt alla ja võtab 8l/100km linnas. Ju ma siis ei ole piisavalt härrasmees, et sellest vahest ükskõik oleks ja diisliga nõustun sõitma.

Max@ isegi pisut kurb, et mõneti tore usaraud paneb siiski tavaolukorras sakslast valima- tervik ON oluline !


Edit: See on nagu naistega, et testid erinevaid ja vahest isegi testid teiste omi jne. Aga kui lõpuks ikka omale võtad siis ikka sellist enam-vähem head ei teha kellel mõned omadused ideaalsed aga tervikut ei moodusta kuidagi. :D

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.01.2007 at 11:06
2 edits. Last edited 26.01.2007 at 11:20 by Max3,0
gretzky
 
Moderator
Kasutatud cts
Max 3,0 ply materdamisega Sa ei tõestanud midagi, tühi jutt, deklaratsioonid.
näiteks 72 aasta Dodge võib tõesti sellises seisukorras olla mis pidevat krõbisevat ehk remonti vajab.

Tundub et selle topiku küssa on rohkem: kui paneme hinna lati paika ja siis vaatame, mis me selle eest saame.

300 k piiriks on üldiselt huvitav teema CTS on ka minul mõtteis olnud.

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.01.2007 at 17:22
1 edit. Last edited 26.01.2007 at 17:24 by gretzky (Moderator)
Max3,0
 
Kasutatud cts
to gretzky: jutt käis 90-date teise poole usakatest fordist ja dodgest.

edit: mis siin tõestada kogemused ja faktid elust enesest. Kindlasti on mõnelgi ka teisi kogemusi, mul olid sellised mida jagasin.

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.01.2007 at 17:37
1 edit. Last edited 26.01.2007 at 17:45 by Max3,0
vvt
  
Kasutatud cts
Äh, ärge kembelge, igaüks ostku oma maitse järgi! Kes milleski veendunud on, seda mingite odavate müügilehvikutega ümber ei veena. Viimaste aastate saksa autode ropp lagumine on samasugune udumull ja linnalegend nagu usa autode töökindluse puudumine või jaapani autode lõputu töökindlus.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.01.2007 at 18:00
PlyVal64
Kasutatud cts
quote:
Max3,0: Ply kas Sinu ebaviisakad sõnakõlksud, kus võrdled diisli omanike (mitte härrasmeeste ja traktoristidega) on tingitud sellest, et sa oledki selline kirvega tehtud mees või sa üritad midagi tõestada ja õli tulle valada? (omaarust olen triiksärki ja kinga kandev äriinimene- ilmselt jään sulle alla kuna sõidan diisliga ja sina bensuga või kuidas?)
Ehh, Max3,0, pead vist veel pisut kasvama või siis mailma autonaljadest pisukese uurimistöö tegema;) Ju nühkisid alles siis koolipinki, kui kild härrasmeestest ja bensiinimootoritest Eesti autoturgudele jõudis. Soome kaudu, "herrasmies ajaa bensala". Meie teame neid noorte ruulimise ja hängimise kilde küll, eks tuleb noortel ka "vanainimese" naljad selgeks teha. Muidu jääd ISE lolli olukorda!
Ja miskit pole teha, diisel on meie maakamaral olnud "mittetraktorikütus" viimasel sajandil ehk napid seitse aastat, pisutki arvestatav sõiduautokütus umbes kümme aastat ja üldse tuttav viisteist aastat. Vanakoolimeeste jaoks on siiani diisel võrdne tossava-koliseva W123 taksoga ja mittekäivituva Transitiga. Minul veel lisaks ka üks kahest esimesest laiatarbelisena Eestisse jõudnud diiselpakiautost Avia A21F mälestus... karauul. Miskit pole teha, veel 90'te alguses oli Eesti autopark bensiiniautodest koosnev. Diisel oli traktori ja raskeveoki kütus, isegi "pisut väiksem" veoauto, nagu ZIL, käis bensiiniga. Avia ja Multicar olid erandid ja jubedad erandid mootori poolelt.
Selletüübilise mootori meeletu areng ei ole hetkel oluline, ma tean väga hästi tema häid omadusi. Aga tean endise diislimehena (5 aastat Jaapani diiselpada Saksa keres) ka diisli varjupooli. Olgu see tuliuus diisel nii hea kui tahes, siis üle 150K sõitnud asi hakkab juba väga haisema. Kui seal midagigi juhtub, ja tihtipeale ikkagi juhtub, siis nutad esinduse varuosaletis ennast oimetuks. Me räägime siin teemas siiski kasutatud garantiita luksuslikuma klassi autodest ja miskit pole teha, üle 100K km rohkem sõitnud ja 100K krooni kallim mistahes luksuslk sakslane on vaatluse all olnud CTS'ide kõrval kallis ja kahtlane raibe. Ja kui veel diisliga, seda hullem.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.01.2007 at 00:54
vvt
  
Kasutatud cts
Jamajutt!

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.01.2007 at 09:56
tqhq.ee foorum : Autod : Kasutatud cts   1 2 3  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.