Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.   1 2 3  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
fire83
 
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Niih eelmine nädal olin just taanis ja sel sai ka kohaliku käest uuritud, miks osadel autodel kollased numbrid. Taanis on nii, et madalamad maksud saad autole siis, kui seda kasutatakse tööautona, mis väljenudub selles, et korraga tohib autos sõita ainult mitte rohkem kui 2 inimest ja tagumised istmed on soovitav üldse välja tõsta (või isegi tuli välja tõsta), sest kui jääd politseile vahele reisjate vedamisega taga, siis tuleb maksta räme trahv. Seega Corvette, Fiero, Viper, allalastud istmetega Camaro või Firebird sobiks sinna hästi :p
Kubatuurist tulenevate maksude kohta ei küsinud.
Küll küsis kolleeg taanlase käest, mitu kilowatti ta autol on, taanlane ei saanud esialgu aru mis talt küsitakse, lõpuks taipas ja hakkas naerma: "who cares, we talk in horsepowers, noone cares about kW"

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.11.2005 at 20:51
Last edited 14.11.2005 at 20:54 by fire83
nipi tiri
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Koik see on paras porno,ok,ma saan aru, et nad poevad usa autode taha. Aga samad seadused kehtivad ka saksa autodele,vw-d tulevad tapselt sama turva ja saaste normidega,arvatavasti ei myrise ka rohkem. Sama kehtib ka japside kohta. Tsikleid tehakse igalepoole yhesugused.

____________________________
cadillac eldorado

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.11.2005 at 01:11
Stealth
 
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Lugesin siin veel korra inimeste arvamusi- mõtteid läbi. Tekkisid endalgi mõned.

Ma pakun et kogu see tsirkus,mis on välja mõeldud, et USA päritoluga autode registreemine võimalikult raskeks teha, tundub olevat nagu mingisugune AMTEL-i ARK-i ja euroopa/jaapani autode ametlike esindajate "kartellikokkulepe".
(Lühidalt siis turu-või ringkaitse. Sellest rääkis urmas ka enne.)
Asi paistab sedamoodi välja et niiöelda "omad joped",kes on maast-madalast autonduse alal ninapidi koos tegutsenud stiilis "käsi peseb kätt",asuvad tänases eestis nüüd vastava pumba juures ja igaüks siis vastavat hooba liigutamas: kes on riigitööl ja sehkendab uute autode pabereid korda ajada, kes müüb kaasmaalastele kiirelt langeva väärtusega punktist A punkti B liikuvaid kulgureid jne. jne.
Ja kuna iga firma eesmärk on omanikele kasumit teenida, omades selleks võimalikult suurt protsenti turust, siis eks iga taoline uudis, et turule on kas ilmumas või on juba ilmunud uus tegija niisuguse või naasuguse margiga või markidega, paneb vanad olijad tagajalgadele tõstma ja prigisevaid helisid verbaalsel teel esile kutsuma.
(Ma arvan et ka siinsed inimesed on hästi kursis, kui vähekasutatud ja/või uute autode turule ilmusid A2 Autowelt(mille ühe juhatuse liikme juttu ma eile TV3-st vaatasin ja kahe käega peast kinni hoidsin, kuulates seda üleshaibitavat promolalinat) ja Matarol ja mis tekitas paraja tormi veeklaasis.)
Ega "vanad olijad" oma vimma muidugi välja ei näidanud et neil tuleb selle teadmisega leppida et nüüd on mõned konkurendid juures aga mina olen tähele pannud et see "vanade olijate" vimm avaldub nüüd sellevõrra agressiivsemas reklaamikampaanias mida inimestele erinevate massikommunikatsoonivahendite kaudu püütakse peale suruda ja/või nende uute konkurentide laimava alatooniga mahategemises.
Näiteks seesamane intsident tehasegarantiiga, mida mõni esindus jahvatas nagu rikkis grammofon et ainult ametlik esindus saab anda uuele autole tehasegarantii jne. bla-bla-bla,kuigi see jutt oli ise absoluutselt :bs Tehasegarantii annab ikka tehas ise (nagu nimestki aru saada) mitte mingine kuradima esindus :p :D

Samas, ka sellised teadaanded tekitavad muigamaajavaid momente, kui saabub teade et eestisse on tekkinud müügile tuliuus selle või tolle margi niisugune või naasugune mudel aga hinda veel ei teata öelda.
Ei tea keda nad lolliks teevad nüüd enda arust ?
Näiteks mõni, kes taolise ala ja asjaga kursis, mõistab kohe,et selle konkreetse auto maaletooja firma nõukogus käib kibekiire arutelu,missugune hind selle masina hinnalipikule nüüd kirjutada, nii et kõik maksud saaks makstud ja vaheltsaadav kasu(müügisoleva auto antud hetke hind ja selle kätte saadud auto tegeliku hinna vahe) siis ka selline kopsakas nii et bossid oleksid rahul sest et nende tengelpung sõltub sellest kõige rohkem- nii ma saan aru.
(Selle üle võib vaidlema jäädagi,kas see ka tegelikult nii on või ei ole, aga kui hind oleks juba valmis kalkuleeritud, siis ilmuks see kohe esimesel võimalusel, mitte alles nädala või isegi rohkema pärast.)

Mis nüüd ameerika autodesse puutub siis reaalne oht on olemas et nad võivad ampsata suhteliselt märkimisväärse tüki sellest turust, kus tegutsevad eksklusiivsemate euro-/jaapani/või-teab-mis-mandri-veel lukssõidukitega
kauplevad asutused. Ja paksu verd see tekitaks, see on kindel.
Näiteks kui poleks seda nn."kartellikokkulepet"(mulle hakkab järjest rohkem ja rohkem tunduma et see on kuskil tagatubades kitsa ja mõjuvõimsa ringkonna otsustatud, kes tõmbavad suht mõjutatavaid isikuid niitepidi) ja kõigil asjaosalistel oleksid siin autodega kauplemisel võrdsed võimalused ja kui ühele tavainimesele(no mingi ma ei tea.... olgu ta kasvõi mingi suvaline heal järjel eraettevõtja, kes suudab endale mitme auto liisingut lubada pluss veel eluase hüpoteegina püsti panna jne. jne) pakkuda kas tuttuut täislisadega kuuenda seeria BMW-d või CL klassi mersut, mõlemad hinnaga kõvasti üle miljoni krooni, ja neile vastaseks kasvõi see uus Mustang V8-ga ja ka samamoodi täislisadega ja mille hind koos kõige transpordi, maksude, firma poolt väljaarvestatud vaheltkasu jms. kuludega ei pruugi võibolla miljonitki maksta (välja arvatud ehk Saleen-mudel), siis no ma olen enam kui kindel, et selline Mustang, (eriti kui sellest sama usin lobby-töö korraldada nagu teistel markidel praegu), läheks nagu soe sai.
Eks selliste autode juures mängi rolli ka igast muud, psühholoogilised ja mittepsühholoogilised tegurid aga see oli üks näide lihtsalt, muud midagi.
Ja sama asi kehtiks ka näiteks dziipide puhul,ma arvan.
Ega see, kes suudab taolist masinat omale soetada, tolle jaoks on kütusekulu teisejärguline.Pigem auto prestiiz loeb.
Need "isad",kes siin tiirutavad oma "jaapani põllutöömasinatega" ringi käristada, endal diislipilv järel lendlemas,need kipuvad mingid niisama wannabe-d olema.
(Sry, kui kedagi sellega solvan aga no jääb selline mulje...)
Umbes et "Mis sest et diisel, aga dziip ikkagi." No mida ???
(See jutt võib veel vastakaid arvamusi tekitada, ma pakun :p :D )

Lätiga seonduva kohta ma niiväga avalikult suud ei pruugiks- pigem tegutseks rohkem diskreetselt-diplomaatiliselt ja efektiivselt kusagil väga väikses, arutlevas privaatringkonnas sest et kui nüüd keegi nn. siinse registrituru "hoovaliigutajatest" seda teemat loeb (või mõni tema ustav käe või-teab-mille-veel-pikendus),juhul kui ta seda veel pole teinud, siis arvata on et varem või hiljem sellised meiesuguste friikide leiutet alternatiivlahendused lämmatatakse kas siis lähi-või kaugtulevikus "kuskil ministeeriumis" mingi idiootse eelnõuga, mis siis muudaksid meiesuguste entusiastide selle vähesegi rõõmu või huvi, osta/omada mõnda uuemat sorti ameerika autot, aatomitolmuks.

Mõtetest sai pikk loba, nagu ta vahel kipub olema.
Ja ka teemast oli kõrvale kaldutud kohati.
Kui mõni jutus olnud asi näib mõnele teadjamale vastukarva- konstruktiivne ja mõistlikul moel või kõneviisiga esitatud kriitika on teretulnud. Kui siin jutus on avaldatud mõni selline asi, mis ilmavalgust ei tohiks näha, siis ka selle kustutamisele pole ma vastu.Selle jaoks meil foorumis on moderaatorid õnneks olemas, kes ilma pikema jututa mittesobiva posti ära kustutavad.
Õiendama ma selle kustutamise pärast ei hakka (ja poleks põhjustki), sest et see oli lihtsalt üks mõteteavaldus paljudest.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.11.2005 at 03:07
Last edited 15.11.2005 at 03:21 by Stealth
rai
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Navigator su jutt on tõesti loba, 95% Jeepidest(originaalselt Ameerika Ühendriikidest pärit automark ja mõned mudelid seal ka toodetakse) müüakse diisel versioonis. Ja inimesed loevad kütusele kulutatavat summat. See, et Fordi ja GM maailma poliitika hulka ei kuulu euroopas ameerika turu mudeleid müüa on ka nende enda süü. Ja milles on ka oma iva, siis pead hakkama vedama ka euroopa ladudesse igasugust varuosa ja muud kola, et see minimaalne protsent inimestest, kes on omale nende mingi haruldase juraka soetanud tahab ka, et tema auto sõidab mingi mõistliku aja jooksul kui tal midagi katki läheb. Ning lõpuks nüüdsest lähen ostan oma Originaali otse Sakust, sest kui ma Tartust selle ostan paneb üks hulgifirma oma tala vahele ja lõpuks veel kauplus ka uskumatu kuidas nii tohib!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.11.2005 at 17:23
Last edited 15.11.2005 at 17:25 by rai
pisike99
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Ok, see kõik ei ole päris see, mida ma mõtlesin. See, kuidas, kus, miks jne. üksiksõiduki tüübikinnituseks teste tehakse, on täiesti teine teema. Samuti ma väga ei pelgaks välisnumbritega sõitmise ärakeelamist, kuna alati on võimalus taodelda elamisluba näiteks Lätis (EÜ piires on vaba liikumine) ning siis ei saa juba miski siin sõitmist keelata. Ka see pole praegu teema. Ammugi on selge see, mis eesmärki ja kelle huve sellised seadused teenivad.

Jutt on sellest, kas keegi oskab nõu anda, kuidas korraldada tüübikinnituseta registreeritava aastaarvu muutmist fix -97a-lt mingiks konstantseks numbriks. Kas olete nõus, et see on ainus võimalus kasutatud odavamate meid huvitavate autode omamiseks?!

Kui on mingeid mõtteid selles osas, kontakte, kellega asjast rääkida või põhjuseid, miks seda ei saa teha, miks või kes konkreetselt selle vastu on, siis paluks küll meid asjas aidata.

Teeme omale selgeks, kuidas need asjad on, kogume kokku asjast huvitatute ringi (ja neid on tuhandeid) ning üritame midagi teha? Aga sellega ei saa üksi kuidagi hakkama, kuna ajafaktor ei luba ainult sellega tegeleda. Kes ei saa või ei taha siin asjast rääkida, võtke minuga ühendust!

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.11.2005 at 18:45
pisike99
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Eriti tore oleks, kui mõni ametnik ;) , kes asjade juures on, annaks mitteametliku (põhjendatud) kommentaari selle teema kohta.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.11.2005 at 18:53
Last edited 15.11.2005 at 18:54 by pisike99
urmas
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
quote:
pisike99: Jutt on sellest, kas keegi oskab nõu anda, kuidas korraldada tüübikinnituseta registreeritava aastaarvu muutmist fix -97a-lt mingiks konstantseks numbriks. Kas olete nõus, et see on ainus võimalus kasutatud odavamate meid huvitavate autode omamiseks?!
Ma arvan see fiks aasta ei muutu. Ja kui muutubki, siis USA survel turgude vastastikuse avatuse kehtestamisel ja tõkendavate seaduste likvideerimisel. Enesekindluse huvides tuleks uurida eri EU-riikide seadusandlust ja analoogilisi tingimusi, et teada saada Eesti positsioon seadusandluse tingimuste rakendamisel.

Pigem näen täna väljapääsu testide tingimuste ja hinna alla viimises. Mingis eelmises elus puutusin töö alaselt kokku eestis sertifitseeritseeritud tegevuse ja seadmetega. Asi algatati kohaliku huvigrupi poolt eesmärgiga monopoliseerida tegevus ja turul müüdavad seadmed kitsa seltskonna huvides. Probleemide kuhi oli alguses täiesti ületamatu. Paari aastaga närisid nupumehed sellest rägastikust niimoodi läbi, et kõik, kes tahtsid, pääsesid sertifitseeritute listile nii firmana, kui oma seadmetega. Sertifitseerimise kulud lähenesid nullile. Eestis puudusid siis ja ka täna tehnilised võimalused neid seadmeid sertifitseerida.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.11.2005 at 22:51
gretzky
 
Moderator
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Esimene tegutsemise step võiks olla TOM:
näide subtiitrite serveri sulgemise kohta
https://www.eesti.ee/tom/ideas.py/show?idea_id=1865

ma arvan, et saaksime päris hulga rahvast toetuseks.

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2005 at 16:56
Last edited 18.11.2005 at 17:01 by gretzky (Moderator)
Andropov
 
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Kas on teada, et kas on tulemas muudatust konkreetselt selle piirangu-kuupäeva osas? Probleemi on lahatud siin mitmetes teemades ja kuskilt jäi meelde, et on tekkinud mingi aktiivgrupp, kes õigusala tundva foorumlasega vastava seaduse muutmise ettepaneku Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi lauale viivad!?

01.01.2007 saab seda piirangut täis tervelt 9 aastat. Kohalik "sidruni- ja pesukotiturg" tunnevad end piisavalt kindlalt. Samas on paljud veendunud (k.a mina), et nad viimastele oma raha kunagi ei vii. Samal ajal puudub natuke-vanem-kui-päris-uus USAraua (järel)turg. Selle segmendi potentsiaalsed kliendid tüübikinnituse testide eest aga ei ole nõus maksma (nt põhjendusega, et see on ebaproportsinaalne kuuludes ELiitu (versus Läti ja Leedu vastav piirang), mis lihtsalt küsib su rahakotist u 40 tuh krooni).

Tegelikult saab suure tahtmise korral ka praegu midagi sobivat istumise alla, kuid see saamine peaks olema probleemivabam. St, et poleks kunstlikke piiranguid (mis toob kaasa parema turu) ning poleks vähepõhjendatud 40 tuh krooni küsimist. Ja et ei peaks sebima Läti või Leedu registritega.

Kokkuvõtvalt: kas on uut infot? Kas keegi on üritanud "süsteemi" murda? Mida tuleks ja saaks ära teha? Olen valmis oma "5 senti" andma.

- Potentsiaalne ostja tühjal turul -

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.11.2006 at 14:44
FM02
 
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Oleks tore kui keegi võtaks selle asja käsile et siin eestis ka saaks eurosertifikaadi kätte ja ark tunnistaks seda. Keegi võiks nendele elutarkadele ametnikele selgeks teha et ameerika autod on peaaegu et samadest materjalidest tehtud, mitte papist, ja asjad on võimalik normidesse viia jne. Kuigi mul oleks siin autol maksud 5 korda kõrgemad, maksaksin nad ikka siia, omal lihtsam asju ajada ja mingit ringipidi se mulle ikka tagasi jõuab, kas või rataste alla vms.

Ma isiklikult loodan et keegi ka mingihetk tõstatab küsimuse naelkummide keelustamise kohta, kuna minuarust nendest hullemaid teelõhkujaid ei ole. Arvestades kuidas me vaesed tänavad niigi odavast saastast kokku on valatud...
Kuna käimas praet see periood kus juba krabistatakse paljal asfaldil, siis peale väikest vihma/lund peab juba oma suksuga slaalomit sõitma aukude vahel... kui õnnestub

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.11.2006 at 15:40
tfr
 
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
quote:
FM02: Oleks tore kui keegi võtaks selle asja käsile et siin eestis ka saaks eurosertifikaadi kätte ja ark tunnistaks seda.

Niipalju kui ma aru olen saanud, siis vähemasti Premium Motors püüdleb selle poole.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.11.2006 at 21:07
pisike99
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Ameerika Auto eesotsas Rasmusega teeb ka ja erinevalt Premiumist vastuvõetava hinnaga. See kõik on aga väga aeganõudev.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.11.2006 at 16:31
aare45
 
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
§4. Riiklik tüübikinnitus

(1) Riiklikuks tüübikinnituseks tuleb esitada:
1) kõik Eestis valmistatud sõidukid, mida soovitakse kanda liiklusregistrisse;
2) alates 1. jaanuarist 1998. a esmakordselt kasutusele võetud Eestisse sissetoodud sõidukid, mida soovitakse kanda liiklusregistrisse, ja trollibussid;3) sõidukid pärast tema komplektsuse astme muutumist, olenemata sellest, kas järgmine komplektsuse aste on vahe- või lõppaste;

Näiteks ostan Saksast/USAst auto ,mille esmane registreerimise kuupäev on 01.11. 1997- et siis sellele pole tüübikinnitust vaja või?Või peab olema Eesti arvele võetud enne 01.01.1998a.

____________________________
TÖÖSTUSLIKUD VENTILAATORID
Tel:512 3835
Chrysler GV - 3,3L 2005
Hyundai IX35 4WD 2014
Citroen Berlingo 2015
-----------------------------------

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2006 at 18:53
pisike99
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Esmaregistreerimine ükskõik kus peab olema enne 01.01.98.
Muide, huvitavaks pretsedendiks on sellised autod, mida kasutasid USA sõjaväelased Euroopas teenides isiklikuks otstarbeks. Nad said tuua USA-st maksuvabalt omale autod ja kasutada neid sõjaväeosa poolt välja antud paberi alusel, neid ei registreeritud üheski registris. Loomulikult ära minnes jätsid nad autod maha ja need on siin-seal soodsalt müügis olnud. Ostes kasutatud US-spec auto, millel on teh passi asemel tehase Certificate of Orign, sattute tõelisesse jamasse. Eestis on küll võimalik neid registreerida peale üksiktüübikinnituse (testid) tegemist. Kuna aga esmaregistreerimist ei ole, on asi käsitletav uue autona ja peab vastama praegu juba EURO4 näitajatele, mida aga näiteks 2003a (EURO3) ja tegelikult kõvasti kasutatud auto puhul on võimatu täita. Samuti ei regita neid Lätis ja Leedus ega üheski muus EL riigis. Kui kellelgi on selline auto kogemata ostetud ja seisab, on mul välja töötatud skeem, kuidas sellist autot siiski vähemalt Leedus regida, tegu pole küll odava variandiga.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2006 at 21:11
lumekakk
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
quote:
urmas:
quote:
Navigator: ... ütles ainult niipalju et auto arvele saamiseks peab arvestama kuskil 2300- 5900 EUR-i suuruse väljaminekuga...
See on selle testi hind. Kas neid autosid kõiki ka testitakse, oleks huvitav teada. Uue ja kalli auto hind peidab selle raha ära. Järelturu autodele testide tegemine tõstab hinda üle ostja valuläve.

Ennustan, et USA autotööstus paneb oma toodangu vastama EU-nõuetele, kui see turu osa neid huvitab. Tehnika läheb edasi. Nupulevajutusega saab EU suunad ja tule vihud. Ok, müra tehakse vaiksemaks ja auto saab uued papud. Saaste on niigi hea. Mida veel?

EU-ametnikud ju teevad europa autoturule kaitset välisautode vastu majandus embargoga,nii ,et tõesti üksikud USA rauad saabuvad uutena salongidesse müügile.
Veel imestan,et euroopa tootjatel pole ju praktiliselt oma valikut pick-up ide peres ostjale pakkuda-mingid japsid vaid ja Ford Ranger,mis on ka Usa sugemetega!?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2006 at 21:16
1 edit. Last edited 24.11.2006 at 21:42 by lumekakk
BlueStang
 
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
hm, see ju vana teema

selge, et AMTEL liikmed on oma lobbytööga selle fix aastaarvu sisse surunud seadusandlusesse

vaja on leida Euroseadustikust mingid punktid selle asja kohta ja siis leida lihtsalt õige väljund (loe erakond), kes selle (liikuva aastaarvu - mida väiksema seda parem - näiteks) harmoniseerimise ettekäändel seaduseelnõuks vormistaks

Edit: tüübikinnitust saab Lätis 2000 Eur eest, kes lisainfot tahab, pange privasse

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2006 at 21:34
1 edit. Last edited 24.11.2006 at 21:36 by BlueStang
Maik
  
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Mul tekkis küsimus miks pole eestis sellist katsekoda nagu soomes,et saab autosid ainult seal testida ? mida seal siis täpselt testitakse ,et seda pole võimalik eestis oludes järgi teha ?
Keegi teab vähe üksikasjalikumalt sellest rääkida, kas sellise loomine on eestisse võimatu...millegipärast?

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2006 at 21:52
Jesper
 
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Seadmed on kallid, töötajate koolitused-sertifitseerimised ka, käive aga väike...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2006 at 23:04
Maik
  
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Kui uusi rehve piiri taga peaks alla panemas käima sõidaks enamus vanade rehvidega või mis?

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2006 at 23:40
BlueStang
 
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
quote:
Jesper: Seadmed on kallid, töötajate koolitused-sertifitseerimised ka, käive aga väike...

just - ja käive on väike, sest turg on kunstlikult suletud väikese grupi huviliste poolt:)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2006 at 00:36
pisike99
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
Soomes tehtavate testide seadmestik maksab suurusjärgus 60$. A karaga müramõõtur. Kõik. Punkt. Ok, radar ka, mille järgi määratakse lähenemiskiirus. Saaste annab VTT arvutuste põhjal ja seda harilikult ei mõõdeta. Muide, seda saab mõõta tavalisel dünostendil tavalise gaasanalüsaatoriga, mis on olemas igas ülevaatuspunktis. Keerulisem, on inimeste väljaõpe, knowhow ja just sertifikaat, mis annab õiguse sellist sertifitseerimist teha. See testimine ei ole ainult mõõtmine. Bürokraatiat on seal ikka üksjagu.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2006 at 10:02
Maik
  
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
60 usd või 60 000 usd? Bürokraatiat võib olla ju palju aga mis täpselt takistab seda sertifikaati saada..?

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2006 at 14:05
1 edit. Last edited 25.11.2006 at 14:06 by Maik
riisiveski
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
quote:
pisike99: Soomes tehtavate testide seadmestik maksab suurusjärgus 60$. A karaga müramõõtur. Kõik. Punkt. Ok, radar ka, mille järgi määratakse lähenemiskiirus.
Müramõõtmisest rääkides on tegelikult alginvesteering natuke suurem: 2 müramõõtjat koos statiiviga, radar koos suure displayga, tuule mõõtjad, termomeetrid, OBD lugeja, arvutid. Mõõtmisteks ei sobi mingid odavad käkid seadmed, ka nendel seadmetel (peale arvuti) peab olema omaette tüübikinnitus. TCT poolt kasutatavate seadmete alginvesteering jääb suurusjärku 100k EEKi.
Lisaks veel territoorium - eraldatud kohas asfalttee, millel ei ole 50 m raadiuses mingeid segavaid objekte (sh puud, põõsad). Iga kindla aja tagant on vaja teostada asfaldi kareduse mõõtmine jne jne.
Kuna ka mõõteprotsessis sõitmine ei tule siiski kõigil esmakordselt välja, siis meeskonna koolitus võtab oma (minimaalselt 3 inimest).

____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.11.2006 at 11:58
pisike99
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
quote:
riisiveski:
quote:
pisike99: Soomes tehtavate testide seadmestik maksab suurusjärgus 60$. A karaga müramõõtur. Kõik. Punkt. Ok, radar ka, mille järgi määratakse lähenemiskiirus.
Müramõõtmisest rääkides on tegelikult alginvesteering natuke suurem: 2 müramõõtjat koos statiiviga, radar koos suure displayga, tuule mõõtjad, termomeetrid, OBD lugeja, arvutid. Mõõtmisteks ei sobi mingid odavad käkid seadmed, ka nendel seadmetel (peale arvuti) peab olema omaette tüübikinnitus. TCT poolt kasutatavate seadmete alginvesteering jääb suurusjärku 100k EEKi.
Lisaks veel territoorium - eraldatud kohas asfalttee, millel ei ole 50 m raadiuses mingeid segavaid objekte (sh puud, põõsad). Iga kindla aja tagant on vaja teostada asfaldi kareduse mõõtmine jne jne.
Kuna ka mõõteprotsessis sõitmine ei tule siiski kõigil esmakordselt välja, siis meeskonna koolitus võtab oma (minimaalselt 3 inimest).

Nõus. Korralikuks tööks on tõesti vaja rohkem, kui 1 müramõõtur. Samas saab igaüks selle seadme ja teadmisega, kuidas asi käib, hakkama üsna tõepärase tulemuse määramisel. Muide, mis kokkupuude Sul Tiililä´ga on?

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.11.2006 at 15:16
riisiveski
Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.
quote:
pisike99:Nõus. Korralikuks tööks on tõesti vaja rohkem, kui 1 müramõõtur. Samas saab igaüks selle seadme ja teadmisega, kuidas asi käib, hakkama üsna tõepärase tulemuse määramisel. Muide, mis kokkupuude Sul Tiililä´ga on?
Kui mõõta 1 müramõõtjaga üksinda kuskil suvalises kohas, siis see ei taga tulemuste jälgitavust üle terve Euroopa. On välja töötatud vastavad mõõtemetoodikad, mis vajavad konkreetseid seadmeid. Selle jaoks ongi akrediteeringud jms, mis küll maksavad raha mõõtja jaoks, kuid tagavad ka kliendile tulemuste usaldusväärsuse.
TCT ja VTT, samuti ka AVL'i tööd olen käinud lihtsalt huvi pärast uurimas :)

____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.11.2006 at 15:33
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Tüübikinnituseta regimisaastaarvu piiri arutelu.   1 2 3  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.