Poster |
Message |
ats |
ET ja lõppkiiruse kalkulaator
Kui samal võistlusel käia siis on karm. Ise on leedus ühe korra selle läbi teinud, kus enne ja peale igat sõitu tuli autol rattaid vahetada. Tavalise mutrivõtmega. Räme |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.05.2006 at 13:56 |
|
hunt |
ET ja lõppkiiruse kalkulaator
Rehviost kahepeale vist ei tööta hästi, kuna meil ju võistlusi aasta jooksul vaid ühe käe sõrmedel üles lugeda ja pooltel uulitsasussiga sahistada pole ju mõtet...
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.05.2006 at 15:54 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BlueStang |
ET ja lõppkiiruse kalkulaator
hea oleks saada käigukasti ülekandearvud, shiftpoint ja tagaratta mõõt - lasen asja korra CarTestist läbi
aga tagasihoidlikud 360hp ja samapalju tq peaks sel masinal küll leiduma - nende tulemustega andis manuaalkastiga 98a z28, veerandmiili ja OMC tulemustega võrreldavad siis, kui hp oli 360 ja tq 350 "krutitud"
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.06.2006 at 15:54 |
2 edits. Last edited 10.06.2006 at 16:07 by BlueStang
|
hunt |
ET ja lõppkiiruse kalkulaator
Net annab ülekandearvudeks 3,06 1,62 1,00 0,70, igatahes kolmanda lõi sisse veidi enne stripi lõppu, shiftpoint vähemalt 1-lt 2-le on kuskil 5800 juures, tagaratas 285/35R18
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.06.2006 at 18:20 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BlueStang |
ET ja lõppkiiruse kalkulaator
nuh - 360hp ja 360tq annab CArTestis enamvähem sarnased tulemused tegelikult sõidetule
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.06.2006 at 23:33 |
1 edit. Last edited 10.06.2006 at 23:33 by BlueStang
|
hunt |
ET ja lõppkiiruse kalkulaator
Järelikult kleepsutuuning ´Geiger Camaro 360 hp´ ÕIGE, ainus küsilause, mis õhku jääb on see, et mida selle mootoriga tehtud on, kui väliselt mitte midagi tehtud ei ole? Stockis 288 hp. mootor ju lihtsalt niisama ei ole 360hp... Ag mulle igathes see asi meeldib...
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.06.2006 at 10:26 |
|
newton Moderator |
ET ja lõppkiiruse kalkulaator
Nagu öeldud - 300 rwhp +/- 10 rwhp ehk umbes 350 hj mootorist on LS1-d täiesti stockina, see USA 305 / euro 288 vms. hj on tehase poolt kõvasti alahinnatud. Kui seal midagi üldse on tehtud, siis 5-15 rwhp jagu - see võib olla lihtsad sisse-/väljalaskemodid, tune vms. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.06.2006 at 10:33 |
|