Poster |
Message |
Ram350 |
benafiltri asukoht?
Mis pakute, kas bensiinifilter peaks olema enne (minu puhul mehhaanilist) pumpa või vahetlt enne carbi. Kas sel juhul, kui enne carbi, võib rõhk väiksem olla filtri takistuse tõttu.
Soovitusi?? Muuseas on mul uus pump ja uus carb.
Veel: kas filter tohib seisma jäädes tühjaks joosta.
Selleks et rõhku suurendada, panin tagasivoolu, mis pumbast tuleb, kinni. On see OK. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2001 at 10:38 |
|
urmas |
benafiltri asukoht?
Karpa korral see tagasivoolu kinni panek vist väga oluline ei ole. Sissepritse korral oleks see täielik jama, kuna bensiini rõhk võib tõusta ca kolm korda. Ja filter võiks ikka olla mootoriruumis; seal saab seda ka hooldada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2001 at 11:25 |
|
rustang Moderator |
benafiltri asukoht?
Ma paneks filtri pärast pumpa.
Enne pumpa on selle pärast jama, et pumba imemisomadused on kehvemad kui surveomadused. Eriti ilmekas on see siis kui benatorustik peaks tyhjaks minema. Mul on seni vist kõigil karpaga autodel seistes filter tyhjaks vajunud ja sellest mingit probleemi pole olnud.
Tagasivoolu sulgemine ei pruugi hea mõte olla. Bensu imetakse ju ujukikambrist, selle tase peab õige olema. Kui nõelklapp peaks veidi ebatihedaks muutuma, siis tagasivoolu puudumisel uputab benapump karpa yle ja performance sellest kyll ei parane vaid vastupidi. Kui ikka segu lahja on, tuleb dyysidega mängida ja kui ujukikamber sõidu ajal tyhjaks imetakse, siis suurema tootlikkusega benapump panna. Tagasivool peab minu arust ikka olema. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2001 at 12:01 |
|
peep Moderator |
benafiltri asukoht?
Arvan kah, et tagasivoolu kinnipanek ponud hea mõte. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2001 at 12:03 |
|
Ram350 |
benafiltri asukoht?
Tahan lähiajal kindlasti manomeetri vahele panna, siis on täpselt näha kas on surve madal või ei.
Probl. oligi selles, et kui tagasivool oli lahti, siis jäi segu lahjaks (tagasilöögid sisslaskes) vaatamata spetsifikatsioonide järgselt normaalsele ujukitasemele (5/16"~8mm). Carb on mul AFB 750 ja seal peaks isegi liiga rikkad rod'id sees olema (nii nagu tehasest tuli).
Üldiselt on tekinud mul arusaam, et sellele mootorile (olds '73 350) on see 750 liiga palju, eriti kui üle 5000rpm eriti tihti ei roni.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2001 at 15:05 |
|
Heigo |
benafiltri asukoht?
Mul on kah bensupumbal tagasivool kokku pekstud (juba Erkki poolt) ja üskord ujutas terve ssselaskekollektori ja mootori bensuga üle. Kas peaks tekitama tagasivoolu? Ja mis sellisel juhul vahet on (tagasivool on vs. tagasivoolu pole)? Karpaks on hetkel (natuke aega veel ) mingi Quadrajet..väga nutune... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2001 at 16:20 |
|