Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
mrtn |
H-D teemad
hakkab pihta
EDiT: see kommentaar oleks zedi postituse ette pidanud minema. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 11:19 |
Last edited 25.03.2005 at 11:20 by mrtn
|
madis |
H-D teemad
Foorumis on hea harrikat sõimata. USAs mõnes harrika baaris oleks see kah tore tegevus aga noh mitte sõimajale. Kui nüüd uskuda filmide järgi usast kujunenud arusaama.
Kõrvaltvaataja seisukohalt:
Harrikavend joob kaheksa õlut, ronib massina otsa ja siis sõidab 800 kilti politsei eest kuni ta maha lastakse.
Paigimees tõmbab kondoomi üll, kontrollib rehvirõhku ja sõidab kaheksasajaga kuni politsei ta maha laseb või betoonsein ette jääb.
Jumala pointless postitus aga ikkagi vähem pointless kui selline mõttetu fleim. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 12:08 |
|
sten666 |
H-D teemad
..... ja kui Indiani mees tuleb tsiklibaari - tõusevad ka Harley mehed austuse märgiks püsti |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 12:27 |
|
Vanaisa Moderator |
H-D teemad
quote: sten666: ..... ja kui Indiani mees tuleb tsiklibaari - tõusevad ka Harley mehed austuse märgiks püsti
Seda juttu olen minagi kuulnud. Tahakski teadjatelt küsida, et kas see on tõsi ja kui on, siis miks?
Vabandan, aga tean sellest maailmast vähem, kui mitte midagi.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 12:35 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Soul |
H-D teemad
Esimeses ajakirjas nimega hobi ja klubi vms on pikk jutt Indianist. Pole küll selle rattaga kursis, aga alati on olnud mulje, et eelkõige paremate tehniliste lahenduste, vastupidavuse ja töökindluse pärast on seda HDst kordi paremaks ja legendaarsemaks rattaks peetud |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 13:03 |
Last edited 25.03.2005 at 13:05 by Soul
|
sten666 |
H-D teemad
Indiani teeb legendaarseks veel see fakt, et teda enam ei toodeta ja seega liigub neid tsikleid vähe. Indian tegutses muide paar aastat enne seda kui HD loodi - seega USA vanim tsikkel. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 13:33 |
|
PlyVal64 |
H-D teemad
quote: sten666: Indiani teeb legendaarseks veel see fakt, et teda enam ei toodeta ja seega liigub neid tsikleid vähe. Indian tegutses muide paar aastat enne seda kui HD loodi - seega USA vanim tsikkel.
Indian tegutseb jälle, muuseas. Old Indian never dies.
Tegelikult on Indian üldse hetke vanim tegutsev tsiklifirma ja kogu auto-moto maailma üks vanimatest. Kui nüüd ma ei eksi, siis peaks Indian 3-4 kohal vanuses olema, üleeelmisest sajandist on vaid Daimler ... vist.
Mis sellesse ütlusse puutub, siis pidavat see sulatõsi olema ja need, kes käinud, näinud isegi USAs H-D baarides vastavaid silte. Need kaks ei konkureeri omavahel, nad on sõbrad ja austatakse teineteist. Eks on Indianilgi olnud väga kehvasid aegasid, kuid neist saab kindlasti varsti lugeda
Mis puuditab bike vs. chopper või custom. Mulle hakkas kah bike meeldima, kui ma elus esimest korda sain sellise rattaga temale mõeldud teel sõita: Saugal. Oli küll na nõrguke, vaid 600 cm3, kuid ausõna, ringrada ja bike tekitavad sõltuvust. Nagu öeldud, pole eriline kõva sõidumees, kuid 200 km/h lühikesel tagasirgel meelitasin lõpuks välja. Seejuures oli mu riietus kõike muud, kui baigiga sõitmiseks mõeldud. Nahktuutus, saapaga, kinnastega jne. oleks asi veel mõnusam. Aga oli orgasmivääriline ka dressides ja tossudes sõita... Kui Eestis oleks rohkem radasid ja teid, siis ostaks endalegi, ausõna.
Hetkel tuleb meelde paar teed ja teejuppi, kus tahaks eheda ülikiire rattaga sõita proovida, seda siis looduslike olude pärast: Sihva-Kääriku tee, Pariisi külast läbiminev tee, mõned jupid Lääne-Virumaal, millele ei oska nime anda, paar jupikest Vastseliina kandis, Keila-Haapsalu tee lõik Nõva teeristist Linnamäeni. Ise ei jõudnud vaatama, kuid Salme külast edasi Sõrves olevat uus teekate ja ülikõva rada, midagi Upa ringi asemele. Vaat need on tõelised bike'ide teed - käänulised, üle mägede, kallutamist ja käiguvahetust vajavad jupid. Kahjuks on ju teekatted, nagu nad on. Munakivisuuruste terade otsas, mida pindamiseks nimetatakse, vist ei ole lahe sõita, i quess. Kuid mitte üks vägi ei kutsuks mind enam selle ründeasendis elukaga Tallinna pees tänavatel pooletoobiste autojuhtide vahel ukerdama. Ja veel vähem meie maanteedel 90'ga sõitma. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 14:16 |
|
sten666 |
H-D teemad
Indianist varem ja tänapäeval.
http://www.indianmotorcycle.com/ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 14:32 |
|
Tarmor |
H-D teemad
quote: PlyVal64: Pariisi külast läbiminev tee
OT, aga ma seal küll ei soovitaks väga kangutama hakata, see tee on on omadega juba ammu nii pees ja ebatasane et võib Tln tänavatega paralleele tõmmata.
edit: viimastel hooaegadel pole seal küll sõitnud, aga aegu tagasi sai seal Jawaga päris palju sõidetud. Iga kurvi trajektoor oli peas juba.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 14:53 |
|
spinna |
H-D teemad
Iga kord, kui te siin klõbistate teksti meie halbadest teedest, millede tõttu tuleks customid ja biked põõsasse visata, tuletage meelde, et samal põhjusel peaks siis sinna veeretama ka kõik vetted, fired jne
Tegelikult saab ka meie maal kõikide nende tsiklite ja autodega sõita. No problemo.
Ja muide, kas HD-kultuur ise siiski teatud erandit ei harrasta : Honda GoldWing....
Aga HD-st vist jutt jah....usa raud ja stripile moditakse neid vist kah...
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 18:01 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Bikerman |
H-D teemad
Tõusevad Indiani mehe ees püsti(ainult selleks,et lõuga anda),või haletsevad ta sitta ratast.
Jutt Indiani mehest ei vasta tõele.Ainuke firma ,kes läbi aegade on jalul olnud on H-D.1903-&up,ja esimesed rattad olid juba enne seda algust.Indian aga oli omadega vahepeal täitsa put...is ja varsti läheb jälle,sest varuosa pool ei jõua järgi.Ostjaid ja tarbijaid on aga tehnika on aastast 1950.Varuosi aga saab võrreldes Harleyga poole vähem ja kahe kordse hinnaga.Sellest ka vähene populaarsus tänapäeva Indiani vastu.
Ja kui tänapäeval seda Indiani möga Harrika baaris ajad,siis võid lõdvalt vastu tatti saada.Ikkagi 2 täiesti erinevat firmat-missiis,et kokkutulekule mõlemad sisse saavad.
On olnud palju võimalusi tuua Eestisse tänapäeva Indian tüüpi rattaid,kuid ei toonud,sest ostjaid pole-samuti nagu Victory tüüpi USA ratastele.
Nii et,mõelge automehed,mida tsiklitest räägite. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 23:28 |
Last edited 25.03.2005 at 23:36 by Bikerman
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Bikerman |
H-D teemad
Ja üldse mingi jama on selle Harley-Davidoniga,millegi pärast said eelmisel Narva kokkutulekul kõik R-iga Ja F-iga ja mis iganes tähtedega superbiked-küll suured ja väiksed,200m sõidus lutti H-D V-Rodilt.
Nii et ärge võtke südamesse.,..võtke su...Või soovite kommentaare?
Mitte kedagi solvates.Lihtsalt asja maapeale tuues. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 23:52 |
Last edited 25.03.2005 at 23:53 by Bikerman
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Indrek |
H-D teemad
USA on veel üks tsiklitootja, kes on jäänud vähese tähepnau alla tavaliselt. See on EXCELSIOR-HENDERSON, kes proovis mõni aasta tagasi tootmist taaskäivitada mudeliga Super X, mis oli mõeldus vaid USA siseturule eksklusiivmargiks, hinnapoliitika oli et H-D hind+~25%. Nüüd on vist jälle tootmine peatatud, aga üritus oli kõva, kokkutulekutel oli suured demod, proovisõidud jne. Esinesid samuti kvaliteediprobleemid ja pidur on samuti varuosa/aftermarket osad, mille turg on ikkagi H-D käes juba aastakümneid ja mille monopoli on väga raske teistel USA tsiklitootjatel murda.
Mis puutub Indiani toodangusse, siis on minul mulje jäänud, et vanad Indianid, eriti hästi taastatud on küll au sees, aga uudistoodangu kohta on üldiselt arvamus vägagi negatiivne.
Näidis foto E-H Super X info mõttes siis:
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 00:04 |
Last edited 25.03.2005 at 00:15 by Indrek
|
Bikerman |
H-D teemad
Ja algus aegu teades-kes keda kopeerib(nii heas kui halvas mõttes). |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 01:09 |
|
japanspeed |
H-D teemad
No näed ongi sõjaks läinud
Algame siis algusest.
PlyVal:
VFR800 on rinkapillist üsna kaugel. See et ta baigi moodi välja näeb ei ole veel kõik. Kui sulle peaks meeldima just midagi sinna kahe vahele midagi, soovitan soojalt proovida pilli. Imehea V4 mootor ja sõiduasendid asjad täitsa inimlikud. Ja kannatab muidugi rinkal ka paar ringi lasta kuid kurved tuleb vähe suurema kaarega lihtsalt võtta.
Kui see V4 hääl just mingi usuküsimus pole siis on supermootor. Mingit hirmvõimas ta pole ega midagi aga akui korra proovid siis terve elu mäletad.
Z R4 on natuke närviline jah. Nad läksid selle hobujõu sõjaga liiga hoogu ja seal selline screamer rinkamootor peal.
Aga Kawaka W650 oleks hea valik. See on vägev pill välimuselt kuigi arvan, et Triumphi Thruxton on natu parem.
Ja selle foorumi inimestele sobiks rohkem. Pole riis ega midagi.
Indian ja HD.
Tegelikult kui Indiani seisukohalt öelda näiteks siis HD on üks varaste punt.
See kaunis mootor mis neil peal on on prantslaste käest näpatud tegelikult. Nimi ei tule moment meelde ja ei viitsi otsida kes kes see oli.
Indiani väljasuremise põhisüü on II maailmasõjal ja HD-l.
Üks lihtsalt mingite vangerduste abil ( mis ta ajaloos on jätkuvad näiteks seesama maksuvärk jne) sai sõjaväe tellimuse ja igatepidi n*****ti indian läbi.
Kuigi Indianid olid tõesti paremad. Neil oli esimesena maailmas mu meelest tagavedrustus ja mingid uudseid lahendusi veel.
Tänaseks päevaks on ehk Indiani asemel HD osast protsenti püüdmas mingil määral ATV tootja Polarise Victory. No testidesse teda võetakse ja kuidagi pärjab ning vist on isegi mingi bisness tundub.
Erinevalt Indiani lõpututest elustamisest.
Siis see corvette mees kes bike mehi "karistas" tallinnas... on see mingi lapsejutt või ?
Ma mõtlesin et siin foorumis sellest east ikka juba väljas kõik...
Speedest aegu vaadates ei märka ühtegi corvette kes mõne tsikliga mida baigiks võib nimetada konkureeriks.
Aga see et kuskil tänava peal foori alla jne. auto.ee's ajasid bemmimehed seda juttu kunagi.
Bikerman:
V-Rod kiirendab küll. Keegi ei vaidlegi selles. 200 meetrit vist pole täismõõdus distants ja pakun et suvalise supermoto pilli käest saavad nii v-rod kui suva mis bike'd nii lõdvaga et ei pea startimagi täpselt.
Järgi proovitud.
Nii et mida sa siin maapeale tood aru ma ei saa.
Mida see 200 meetrit mootorrattaga näitab aru ma ei saa ?
Sõidad aru selle juti ja edasi ?
See pole ju mingi kiirus ega asi.
Ma pole eriline kiirendusekunn ja ausalt, kiireim 0-100 auto mida proovinud tegi seda paberite järgi vist mingi 5 sek.
No mingi tunne nagu on.
Aga tsikli seljas nullist sajani 3-4 sekki pole mingi eriline tunne.
Mingit lõbu ei paku ju. Mis point sellel on ? Mismoodi see tsikli headust näitab ? See 200m on ainult üks väga väike osa ja selle peale kõvaks pilliks pole V-Rodi vaja osta.
Siinkohal pean veel ikkagi igaks juhuks ütlema, et V-rod on minu arust hea tsikkel. Ilus ka.
Aga see 200 m pole mingi point mis kedagi maa peale tooks või õhku viiks.
Ma ei saa aru tsiklimees ajab sellist juttu
Ja Harrika baarides võib ilma indianita, harrikaga, indiani ja
harrikaga, üldse käed taskus jne. vahest molli saada. Nagu igal pool mujalgi.
Ja ega see Harrika tehnika nüüd 1950 aastast ka eriti kaugemal pole.
Bikermanile:
Selle asemel et siin mingit sada korda läbiarutatud jama suust välja ajada, mille "õnge" ma ka ise läksin, oleks H_D teema käigus normaalne harrikatest rääkida.
Mitte mingeid mõtetuid võrdlusi ja "maapeale" joke esitada.
Selge see et harrika fännid, eriti need kes rohkem ennast netifoorumites välja elavad ei suuda leppida sellega ja tollega jne.
Ei viitsi otsast peale hakata.
Paneks äkki paar soovitust oma suurtest kogemustest. Või kui muud ei viitsi, siis paar linki.
Või näed ise automehed ei tea pooli asju. Kirjuta et kui tahad sportharrikat siis pead Buelli ostma ja kui tahad tavalisele harrikale jõudu saada siis tuleb revtechi või s&S mootor osta. Ja originaalmootorist saab kodus hiljem midagi muud teha või lihtsalt alles jätta.
Või pane inspiratsiooniks paar linki
http://lichterphoto.com/m_pages/builder/b_lane/b_lane_main.html
Jne.
Ma olen harrika fännist väga kaugel aga sellel teemal huvitavat arutamist on lõputul hulgal.
Ja fännid võiks leida meelekindlust mitte fleimidega kaasa minna ja aru anda oma jutust sest asja hingeelu teades peaks ju olema loogiline, et teemal a'la hd vs GSXR1000 kumb tehniliselt parem on täpselt sama nagu puukodaratega vanker ühe vana muulaga vs dodge viper.
Ja siis hakata juttu õigustama väidetega aga kui ma muulast teen saslõki ja vankrist tuunitud viperi on see veel parem.
Ok
Sorry et fleimis osalesin.
Jätkan teie meeldiva foorumi lugemist ja katsun taolisi olukordi tulevikus vältida.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 01:58 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Indrek |
H-D teemad
Siit siis natuke H-D sportmudelite kohta ajalugu:
http://www.ironharley.com/xr750.htm
http://www.ironharley.com/racers.htm
Siis veel ajaloost Sulle infot H-D väikekuubikuleste tsiklite kohta, kui H-D oli omanike kaudu seotud firmaga Aermacchi.
http://home-3.worldonline.nl/~jahstof/racing/rr250/RR250-350.htm
http://home-3.worldonline.nl/~jahstof/racing/rr250/RR500.htm
Lisaks valmistas H-D ka superbike klassi ratast, mis küll oli registreeritud mälu järgi Poolas, et saada tänavasõidu luba ja selle kaudu võidusõidulitsents. Oli vist midagi selleist:
http://www.motorcycle.com/mo/mcharley/vr1000.html
Siit siis pilt 1999 H-D enduro MT500 kohta, mida valmistati lahesõjaks armee tellimusel, oli küll vist Rotax mootoriga, huvi korral tuhni ise netis
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2005 at 11:13 |
Last edited 28.03.2005 at 07:45 by Indrek
|
Fredy.ee |
H-D teemad
quote: japanspeed:
Siis see corvette mees kes bike mehi "karistas" tallinnas... on see mingi lapsejutt või ?
Ma mõtlesin et siin foorumis sellest east ikka juba väljas kõik...
Speedest aegu vaadates ei märka ühtegi corvette kes mõne tsikliga mida baigiks võib nimetada konkureeriks.
Aga see et kuskil tänava peal foori alla jne. auto.ee's ajasid bemmimehed seda juttu kunagi.
quote:
Matil pole Vette-t juba aastaid, selle asemel on harrikas, millel on nii köva tehnika vahel, et kui korra gaasi rulli keerab, siis bike vennal lendavad püksid jalast.
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2005 at 12:43 |
|
japanspeed |
H-D teemad
Nii hakkab jutt juba ilmet võtma
Aga paar asja millega ma rahul pole
----------------
Mis puutub inseneri mõtetesse, siis tänapäeva Super Sport ratastel on vaja vahetada vaid jalatoed, gondlid, paremal juhul süüde/väljalase ja oledki võistlusel tegija, kõik muu juba muudab Su ratast kehvemaks tavaliselt ja järgmine/ülejärgmine aasta osta uus, kui tahad olla konkurentsis, vana müüd maha mingi ~100 000 eek/loss, kui seda, pole just odav lõbu.
---------------------
See on selline eesti punnitamine. Siin Hanno Velt ja veel heal juhul paar venda võivad sellise kuluga arvestada.
Ülejäänutel tegelt vahet pole. Tsiklialadel on kõik sinus endas kinni. Kinituseks võib tuua kasvõi 2002 ( või oli 2003?) aasta kus Seger ja Klausen sõitsid praktiliselt stock pillidega mis olid teistest umbes 20-30 heppa vähemalt maas.
Ja ei olnud erilisi probleeme konkurentsis püsimisega kui Segeri pidev väljamagamatus enne võsitluspäeva v.a.
Või võta maailmast näide, Rossi sai ju 2004 tiitli praktiliselt kõige kehvema tsikliga. Aga see selleks.
Ajaloost, ega teiste oma vähem värvikam pole. On neil ka igasugu rohkem ja vähempõnevamaid asju. Jaapani firmadel see rohkem võidusõiduga lihtsalt seotud ja harrikahuvilised seda ei uuri.
Harrikale sportajaloole lisaks veel. 70-ndate alguses tegid nad ka super-hyper käsitööna krossikaid. Väga head pillid olid kuid seoses nende majandusliku ebaeduga tollel ajal see projekt lõppes nagu ka paljud muud.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2005 at 12:59 |
|
japanspeed |
H-D teemad
quote:
Matil pole Vette-t juba aastaid, selle asemel on harrikas, millel on nii köva tehnika vahel, et kui korra gaasi rulli keerab, siis bike vennal lendavad püksid jalast.
mõni ikka ei saa pidama
Ma spetsiaalselt peaks vist tulema suvel chevymehe õllepudeli
sumpaga ümber puhuma.
Usu see pauk mis ühesilindrilisest tuleb on veel hullem
Kuid kui häälest rääkida. See plärin on tore kui pükse liigutada.
Aga mis häält selle http://www.confederate.com/con_web/home/machine/image_doc/trans/eng01bg.jpg firma näitusepill tegi oli küll kõva.
Mitte et just kõva, seda ka, aga kui hästi timmitud see asi oli.
Pilli hind on ka muidugi selline, et midagi peab selle eest saama. Sest hoolimata piltidelt paistvast oli seal viimistlusega küll vähe kehvad lood.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2005 at 13:07 |
|
Indrek |
H-D teemad
quote: japanspeed: Harrikale sportajaloole lisaks veel. 70-ndate alguses tegid nad ka super-hyper käsitööna krossikaid. Väga head pillid olid kuid seoses nende majandusliku ebaeduga tollel ajal see projekt lõppes nagu ka paljud muud.
Jah, samuti on aegade jooksul seal tehtud mopeede, kaubaveo rollereid ja isegi mootorkelke, mida tõsi küll, saatis ebaedu. Igasuguseid mootorratastega seostuvaid masinaid on seal aegade jooksul valmistatud/proovitud valmistada, tihti küll enese lõbuks ja huviks, mitte alati rahateemimise eesmärgil.
See H-D kui loojate ja igavene ratas on ka põhjuseks, miks laias maailmas on kombeks, ennem võõra tsikli puudutamist, omaniku käest ALATI luba küsida. Mõni ratas võib kõrvaltvaatajale tunduda vana ja vilets väliselt, kuid Sa ei tea kunagi, milliseid emotsioone, seiklusi ja kilomeetreid see ratas peidab tema omaniku jaoks.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2005 at 13:09 |
|
Fredy.ee |
H-D teemad
Meie muuseumis saab ka ühtteist näha, mida H-D tootnud on:
http://www.zone.ee/buffalo1/muuseum.htm
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2005 at 13:21 |
|
tfr |
H-D teemad
quote: PlyVal64:
Bike on puhas spordiriist. Ainus koht, kus sellisega ennast hästi tunneb, on kiirel kurvilisel sõidul. Selles suhtes ühinen täiesti Gis´i kirjutisega, sellise rattaga ainult linnas kohvikuskäimine on punnitamine et mitte öelda nõmetsemine. Kohviku ette tuleb veereda pääle kõva trenni rajal, rehvide küljed narmendamas...
Kõik bike-d ühte patta panna on ka veidi mustvalge. Üldjoontes jagunevad baigid ka kaheks - "rinkarattad" (supersport) ja "matkabaigid" (sport touring).
Ise ostsin omale just viimase ja olen igapidi rahul - mina saan oma pikkuse juures sisuliselt sirge seljaga klassikuasendis sõita kui ka maanteel paagi peale kõhuli visata ja 200+ kruiisida. Linnavahel hea kerge ja manööverdatav, samas võib soovi korral ka rinkale ronida - jalarauad hakkavad küll veidi enne vastu maad käima kui päris rinkarattal, aga minu julguse piirid umbes sealkandis on ka anyway. Hardcore enduromeestel muidugi kruusa peal sabas ei püsi, aga eelmisel suvel sai kruusateid sõidetud küll ja küll, polnud häda midagi.
Eks ma kroomi ostan ka kindlasti kunagi, a hetkel on sinna vast umbes 20 aastat ja 40kg eluskaalu aega |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2005 at 22:45 |
|
tfr |
H-D teemad
quote: PlyVal64:Hetkel tuleb meelde paar teed ja teejuppi, kus tahaks eheda ülikiire rattaga sõita proovida, seda siis looduslike olude pärast: Sihva-Kääriku tee, Pariisi külast läbiminev tee, mõned jupid Lääne-Virumaal, millele ei oska nime anda, paar jupikest Vastseliina kandis, Keila-Haapsalu tee lõik Nõva teeristist Linnamäeni.
Veel lahedam lõik on Linnamäelt poe juurest Keila poolt tulles vasakule keerates see jupp kuni Ääsmäe-Haapsalu maanteeni - hea asfalt, tihedalt järjestikku häid kurve - täpselt paraja raadiusega, mõned esimesel korral ehmatamiseks ka (Linnamäe poolt sõites) ahenevad. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2005 at 22:49 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
malloc |
H-D teemad
Selline teema tuletab millegipärast meelde igal motorexil nähtud noori rullnokke, kes käivad mingite poekottide juures, vahivad spidokat ja siis mühatavad:"nii lahja auto, ainult 220 läheb välja." |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.03.2005 at 16:58 |
Last edited 28.03.2005 at 16:58 by malloc
|
japanspeed |
H-D teemad
quote: malloc: Selline teema tuletab millegipärast meelde igal motorexil nähtud noori rullnokke, kes käivad mingite poekottide juures, vahivad spidokat ja siis mühatavad:"nii lahja auto, ainult 220 läheb välja."
no aga pole siis lahja või
Rullnokkadel täidab auto paljusid funktsioone. See peab ära vedama saundi, tibid, õlled. Olema võimeline politseiauto eest ära sõitma. Võtma vähe kütet (sest raha läheb tibide ja joogi ja vahest ka narko peale) ja olema väga vastupidav sest auto suviti sõidus ööpäevaringselt ning varuosadega pole vahendeid ega tahtmist tegeleda.
Omab mõni siit sellist autot ?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.03.2005 at 15:20 |
|