Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Fredy.ee |
H-D teemad
quote: udu:
vaatasin ise ka H-D'sid natuke, aga eestis pole midagi saada samas stockina on nad ikka üsna inetud, sellex, et saada H-D'st midagi ilusat peab ise aasata aega customeerima ...
aamen
On küll saada, pead teadma lihtsalt, et kellelt küsida pidevalt on meil müügis u. 50 Harrikat. Firma asub Austrias, weebikas:
http://www.zone.ee/buffalo1/
Siin on sulle ka rattad, et sa ennast paremini tunneksid originaal rataste vahel:
http://www.zone.ee/buffalo2/show.htm
Ise olen selles firmas mehhaanik ja vabal ajal tegelen weebikaga, plaanis on köik müügis olevad rattad netti üles panna. Kui on millegi vastu huvi, siis kontakti leiad weebikal alt äärest, vöi helista Bikerman-ile 50 18 118, tema saab mu kätte iga kell ja ühtlasi saab ta aidata eestisse toomisega ja kogu paberimajandusega.
Kui kellegil on huvi 2005 a. tutikate harrikate vastu, siis vöite julgelt küsida Bikerman-i käest. Hinnad soodsaimad Eestis!
Kasutatud varuosi on meil kohapeal lausa lugematul hulgal ja postiga saatmine pole probleem.
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2005 at 14:37 |
Last edited 23.03.2005 at 14:38 by Fredy.ee
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Indrek |
H-D teemad
Jah, selle taha pole mõtet küll pugeda, et midagi saada pole, pigem asi ikka tahtmises või siis arusaamises.
Hetkel müügis siis minul:
1. FXDWG, aasta 1993, tõsine relv sellele, kes soovib osta tsiklit kohe sõitmiseks. Ratas asub eestis, EU tollid makstud, arvele pole võtnud.
2. FXR, aasta 1994, läbisõit alla 10 000 km,seiskuord nagu uus. Ratas ei asu eestis, kuna see mudel on kultusratas mitte tagaratta laiuse kohapealt küll, kuid leotakse parimaks H-D´ks, mida see firma kunagi on klassikaliste mudelite seas sõitmist silmas pidades ehitanud ja mille tootmine lõpetati 1994(rahva nõudmisel on küll ehitatud FXR2, FXR3, FXR4 mudeleid eripartiina 1998 kuni 2000 piiratud arvul ja hinnad on oi-oi-oi) ning mille väärtus on pika motokultuuriga maades palju kordi suurem kui meil, aga soovi korral saab koheselt eestisse. EU tollid makstud. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2005 at 15:01 |
Last edited 23.03.2005 at 15:03 by Indrek
|
Sören |
H-D teemad
quote: Quattro: lööge mind nüüd maha, aga minu arvamus on, et H-D ja muud custom tüüpi rattad, on rattad millel on vaid välimust. Sõidumugavus ja praktilisus on olematu. Linnaummikutes on raske nendega ukerdada, maanteedele pole asja ning mets unusta üldse ära. Kui sis jahh vaiksel tunnil kusagil kruisata....
oled sa mõne harleyga sõitnud ka, et nii väidad? Sõidumugavus võib ka harleyl olla väga hea, näiteks stock electra glide'i sõiduasend ja -mugavus on kohe kindlasti palju suurem enamikest muudest ratastest - pehme iste, suur klaas, pehme vedrustus jne. Loomulikult on harleyl garanteeritud korralik vibratsioon, aga nagu ma aru olen saanud tekib see tänu 45 kraadisele töötaktide vahele ja selle vastu ei ole ka eriti midagi teha. Linnaummikus ukerdamine ei ole ka nii keeruline, kui oled kord ratta suhteliselt suure massi ja gabariitidega harjunud. 100 kg endurorattaga harjunule võib see esialgu tunduda loomulikult suure ja mittejuhitavana.
Kui aus olla, siis ei saa ka mina ka aru miks inimesed harleysid ostavad. Kuigipalju mugavad nad on, kuid samas ei ole nagu ikkagi 'õiged' tsiklid. Võib-olla on tegemist ka harjumise asjaga, kuid kuna stock mootori tahhomeetri punane ala algab kuskil 5000 rpm juurest, siis on sellega sõitmine minu jaoks suhteliselt kummaline ja ei meenuta kuidagi tsikliga sõitmist. Kasutatav pöörete vahemik on sisuliselt paar tuhat pööret ja aktiivsemast sõidust ei tule eriti midagi välja. Olles harjunud mootoritega, mille kasutatav pööretevahemik on umbes 6000 pööret ja pöörded lõppevad kuskil 10000 rpm juures on harleyga kiirendamine väga harjumatu - vaevalt oled käigu vahetanud kui juba tahhomeeter punases ja tsikkel ei kiirenda enam kuhugi. Harleyga 1000km päevaläbisõitu ma küll ette ei kujuta, aga inimesed matkavad ka nendega, järelikult on võimalik ka harelyga pikemat vahemaad sõita.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2005 at 15:13 |
|
motopaks |
H-D teemad
vot selline see HD värk on. Kes vihkab, kellele meeldib, kes vaatab kadedusega ja viriseb niisama. Tegemist on lihtsalt nii kõva brändiga mis ei jäta kedagi külmaks. Sellised HD teemad tõmbavad foorumites alati erilise fleimi üles ning läheb lõpuks nii emotsionaalseks kätte,et osa rahvast on lõpus tülis ja osa leiavad ühise huvi tõttu uued sõbrad.
Eestis on olemas tegelikult ka firma kes reklaamib ennast kui ametliku HD esindust: http://www.itmoto.ee/mc.html
Kas nende kaudu ka midagi ostetud on, seda ei oska kommenteerida aga vähemalt on esindus olemas...
teed kuivavad
motopaks
____________________________
Grand Chero '99, Biker.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2005 at 17:03 |
|
Indrek |
H-D teemad
Kahjuks arvan, et nende kaudu (IT Moto) pole eestisse liikunud suurt midagi. Samas pole nad ka selle heaks mitte midagi teinud, sest nende sihtgrupp on ikkagi Kawa ja H-D on nn"koormaks kaelas", kuna nii Kawa kui H-D liigub siia ühest ja samast ametlikust laialijagamise kanalit pidi.
Firma, kes ei oska H-D kodulehe aadressigi õigesti kirjutada, räägib ise enda eest, samuti hindu vaadates arvan, et nii iga asja jagava inimse kaudu eestis saab iga ratta siia oluliselt soodsamalt kui nende hinnakiri. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2005 at 17:34 |
|
Quattro |
H-D teemad
quote: zed:
oled sa mõne harleyga sõitnud ka, et nii väidad? Sõidumugavus võib ka harleyl olla väga hea, näiteks stock electra glide'i sõiduasend ja -mugavus on kohe kindlasti palju suurem enamikest muudest ratastest - pehme iste, suur klaas, pehme vedrustus jne. Linnaummikus ukerdamine ei ole ka nii keeruline, kui oled kord ratta suhteliselt suure massi ja gabariitidega harjunud. 100 kg endurorattaga harjunule võib see esialgu tunduda loomulikult suure ja mittejuhitavana.
Tõepoolest "päris" H-D ga sõitnud ei ole, küll aga sama tegumoega rattaga. Ei istu lihtsalt selline sõiduasend. Manööverdades tõmbasin endal püksid lõhki. Meie tänavate seisukordi ja liikluskultuuri arvestades tuleb ette, et peab vahel ka jala maha panema. Kui jalg on ettepoole sirutatud, siis on kiire jala mahapanemine raskendatud. 100 Kg endurorattaga puudub ka linnasõidukogemus.
OT: olen juba esimesed 3 päeva see aasta sõitmas käinud
____________________________
Passat,R1100GS |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2005 at 20:06 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Bikerman |
H-D teemad
Jah,nagu enne mainitud,siis teil võimalus valida endale meeldiv H-D mudel -ja kui selline olemas(iga mudel limiteeritud koguses,küll aga saab juurde tellida),siis minu kaudu saab uusi mudeleid ja lisavarustust Austriast.On olemas ka vibratsioonivaba H-D V-Rod,mis paljudele japsidele pika puuga ära teeb.
Hinnad on soodsamad kui Eesti jällemüüjal.
2 aastat garantii.Hooldus siin.Info 5018118,või edek@hot.ee.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2005 at 21:24 |
Last edited 23.03.2005 at 21:32 by Bikerman
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
gretzky Moderator |
H-D teemad
ja seepeale, edeku kodu lehelt, lahe joke
100 years of respect
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2005 at 21:48 |
Last edited 23.03.2005 at 21:52 by gretzky (Moderator)
|
Fredy.ee |
H-D teemad
Nii et nüüd köik vennad kotkad vuta-vuta Veskimetsa 38 Supermarketisse Uue harrika järele ja siis
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2005 at 22:20 |
|
Bikerman |
H-D teemad
Vuzz-teele tagasi |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2005 at 22:24 |
|
PlyVal64 |
H-D teemad
Mõnus fleimi-teema Aga see selleks.
Pole just eriti suur tsiklist, kuid sõitnud olen põhjusmõtteliselt kõiksuguste maailmas loodud tsiklitega. Väga vanast uunikumist(80 aastat vana) tuliterade bike-deni välja, metsas ja Saugal, linnas ja maanteel. Kõigiga vähe, kuid midagi siiski.
Ei ole mõtet võrrelda endurot, bike´i, matkaratast ja chopperit. Enduro ja klassik on puhtad liiklusvahendid. Mugav sõita, saab suts-suts asju ajada jne. Silmatorkamatud pillid, millega lihtsalt sõita. Bike on puhas spordiriist. Ainus koht, kus sellisega ennast hästi tunneb, on kiirel kurvilisel sõidul. Selles suhtes ühinen täiesti Gis´i kirjutisega, sellise rattaga ainult linnas kohvikuskäimine on punnitamine et mitte öelda nõmetsemine. Kohviku ette tuleb veereda pääle kõva trenni rajal, rehvide küljed narmendamas...
Matkakas on matkakas. Sellise tõsitsiklimehe sõiduriist. Saab nii linnas asju ajada kui maailmas ringi rännata. Üks kõige mõnusamaid ja mitmekülgsemaid tsikleid.
Chopper. See on hoopis midagi muud. See on tükike edevust, tükike käsitööd, tükike tsiklimehendust, tükike ajalugu. See on lihtsalt töristamisnauding, seltsielu. Madal pööre, suur moment, jõuline hääl, kroom ja nahk. Hädapärast saab peaaegu kõike teha peale metsas müttamise, kuid kõige mõnusam on (minu arust) sõita kas üldises liiklusvoolust hästi vähe kiiremini või hoopis aeglasemalt ja nautida enda kulgemist ning teiste kadedaid pilke. Chopper on kui vana full-size USA-raud: suur, jõuline ja lihtsalt mõnus. Lisaks ilus ja silmatorkav. Kas see on nüüd H-D, Indian, Kawa, Suzu, Yamu või hoopis Irbiti toode(Wolf), on lihtsalt maitse asi. Kellele meeldib GM, kellele MOPAR. Ja mõni naudib kruiisimist suure vana Mersuga, mõni Tsaikaga või hoopis Toyota Crowniga. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 12:20 |
|
Sören |
H-D teemad
quote: Quattro:
Tõepoolest "päris" H-D ga sõitnud ei ole, küll aga sama tegumoega rattaga.
no stock harley ei ole sugugi selline, millega sõitmine kuidagi ebamugav on. Võiks öelda, et sõiduasend pea neutraalne. Ma arvan, et sa pead ikka kellegi poolt valmis ehitatud customit või chopperit silmas. Nendega on sama teema nagu tugevalt modifitseeritud autodega - igaüks teeb vastavalt oma maitsele ja fantaasiale. Teise mehe tehtud looming ei pruugi sulle loomulikult meeldida.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 12:56 |
|
spinna |
H-D teemad
Eks see HD värk ikkagi ongi üheselt võrreldav V8-usakate fännamisega ja hobiga. Vägisi praktilisust otsides mingit arukat selgitus asjale leida on raske ja tarbetu. HD õnnetuseks on tema maine kujundamises mingil moel pääsenud ( mõnedes regioonides ) seda mõjutama ka valede suhtumistega inimesed. No umbes nagu BMW-d nähes meenuvad liiga paljudele inimestele rullnokad või yuppied nii ka HD-d nähes-kuuldes tuleb paljudele eestlastele vale ettekujutus kogu asjast. Aga igasugused HD teemalised fleimid foorumites on minu suhtumist oluliselt positiivsemaks muutnud |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 12:58 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
H-D teemad
Väga hariv jutt
Mind pani üllatuma see HD kvaliteediprobleemide jutt. Kuidagi on sikli hindu vaadates, mis uuena küünivad keskklassi auto tasemele, see natuke üllatav, peaks vist olema vastupidi...
Ennast jätab kroom külmaks, niiet saab neutraalselt lugeda.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 14:34 |
Last edited 24.03.2005 at 14:35 by vvt
|
Sören |
H-D teemad
quote: vvt: Väga hariv jutt
Mind pani üllatuma see HD kvaliteediprobleemide jutt. Kuidagi on sikli hindu vaadates, mis uuena küünivad keskklassi auto tasemele, see natuke üllatav, peaks vist olema vastupidi...
Kaasja kohta ei oska öelda, aga Harleyd on üldiselt legendaarsed oma tilkuvate mootorite pärast. Toosama tuttav norrakas rääkis, et traditsioonilise igakevadise ringsõidu käigus ületatakse praamiga ka mingit fjordi. Peale seda, kui kõik harrikad on praami pealt maha sõitnud, pidi praami atuodekk ikka üsna õline olema. Kuskil '95 aasta jõgevatreffist mäletan ühe pargitud Harley all õlipudelit välja tilkuvat õli püüdmas. Samas on hea kindel tunne - kui tilgub, siis järelikult veel õli on
Vaatamata kõigele peab Harley konstruktoritele sügavalt au andma - konstrueerida seade, mis sellisele vibratsioonile aastaid vastu peab, on tõeline meistriteos.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 15:08 |
|
peep Moderator |
H-D teemad
Meenus, et sama kehtib ka ühe sportautode absoluutse klassiku, Porsche 911 õhkjahutusega mudelite kohta - kui õlitilka all pole, siis on asi paha - mootor õlist tühi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 19:39 |
|
vvt |
H-D teemad
Mina sain HD palet "tundma" paar suve tagasi Norras, kus omaarust leidsin odava hotelli. Pärast tuli välja, miks see as niii "odav" oli. Otse toa akna all üle õue oli kohalik HD teenindus, mis alustas tööpäeva miskipärast 6.00 ja tundus, et esimene töö oli mootorite häälestamine (loe laual ei seisnud tühjad pudelid enam püsti)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 21:01 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Bikerman |
H-D teemad
Ja Harrika sõidumõnu nautimise käigus on minugi ratta küljest vibratsiooniga pudenenud nii mõnigi kallis ja vähem kallis detail eestimaa teedele-ja ma pole ainus.
Kuid see on sõidumõnu juures tühine pisiasi.Ära kaob tavaliselt vaid osake lisavarustust,mille kadumist ei märkagi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 21:16 |
Last edited 24.03.2005 at 21:18 by Bikerman
|
japanspeed |
H-D teemad
HD on äge kui seda asja vaadata West Coast Chopperi jne tegijate taustal.
See aga mis sa tehasest ostes saad. No selle raha eest ostes pead ikka tiba põrunud või lihtsalt fänn olema.
Mingit praktilist või mõistlikku ettekäänet küll pole.
Aga automeeste tsikliks sobib ta küll. Niikuinii vahet pole.
Peaasi et põriseb ja kaks ratast vahelduseks.
Sõitmiseks on sama raha eest arutul hulgal paremaid, ilusamaid odavamaid ja ka kallimaid lahendusi.
Kuigi samas tuleb tõdeda, et Porsche mootori ja saksa käigukastiga V-Rod on hea tsikkel. Omas klassis tegija ja eks ta olegi selline "anname japsidele ninanipsu" pill.
Aga uurimustöö tegija faktides ma seal kahtlen natuke.
See on selline harrika leheküljelt maha kirjutatud pooltõde.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 23:01 |
|
japanspeed |
H-D teemad
quote: PlyVal64: Bike on puhas spordiriist. Ainus koht, kus sellisega ennast hästi tunneb, on kiirel kurvilisel sõidul.
Oled natuke vähe veel tsikledi proovinud. Proovi ka näiteks Honda VFR800 või Blackbirdi.
Või 1200 Ninjat.
Või tagasihoidliku väljanägemise ja bikesport jne koha pealt Kawaka Z või kui õnnestub .. soovitan soojalt Aprilia Tuono 1000.
Tsiklimaailm on ikka tunduvalt mitmekülgsem kui automaailm.
Harrikale teemale veel üks oluline lisa.
Harrikas on täpselt nagu Ameerika hobiauto. See ostetakse tihtipeale selleks et oleks millegagi tegeleda.
Kui keegi siin ennist väitis et harrika omanikke iseloomustab suur tehniline taip ja nad arutavad seda mis inseneridel tegemata vs. siis japsi rataste omanikud arutavad ( irw) juba valmistehtud asju tagantjärgi siis see on ikka parim nali mida üle pika aja kuulnud.
Kohe jumala hea nali.
Et hiilgava ajupotentsiaaliga inimesed istuvad ja arutavad kas lüüa nael seina vasara haamri või siis poleeritud S&S kirjadega haamriga
Anna abi.
Pole ikka mõtet päris mula ka suust välja ajada.
Japsi rattaga on seda tehnilist taipu vast tiba rohkemgi vaja. Juhul kui sul huvi selle ehituse vastu.
Aga keda see üldjuhul huvitab ?
Mootorrattas ostetakse sõitmise jaoks. Töötavaid asju ei remondita. Suvi on niigi lühike. Milleks tegeleda kõrvaliste asjadega
Nii lihtne see ongi
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 23:17 |
|
PlyVal64 |
H-D teemad
quote: japanspeed: Oled natuke vähe veel tsikledi proovinud. Proovi ka näiteks Honda VFR800 või Blackbirdi.
Või 1200 Ninjat.
Või tagasihoidliku väljanägemise ja bikesport jne koha pealt Kawaka Z või kui õnnestub .. soovitan soojalt Aprilia Tuono 1000.
Tsiklimaailm on ikka tunduvalt mitmekülgsem kui automaailm.
Sa tood välja just ainult ringrajale ja serpentiinidele mõeldud tsiklid, mida ka tootjad sport-bikede hulka liigitavad. Eesti tsiklimeeste häda on meie maa, sile ja ringrajavaene. Nii tundubki bike-meestele, et "jube äge on linnas sõita". Sinu kirjeldet tsiklid on mõeldud vähe teistsuguse pinnavormidega maa jaoks, mäed, kiired looklevad SILEDAD asfaldteed, ringradade igamehepäevad, Inglise pargiteed koos sildadega(kus Caterhamiga võidu hüpata), Saksa Bahnid jne.
Enne sobivad tõesti ka muuks Hondalt Varadero ja 1300F; Yamult V-Max, Bulldog, MT-01; Aprilialt Futura ja Tuono 1000R, Kawalt vast Z-seeria, kuid see R4 mootor on jama(minu arvamus mitte-bikedest); kogu BMW valik, Buell jne.
Seejuures tabasid Sa naelapea pihta: tsiklimaailm on tõesti isegi mitmekesisem, kui automaailm Ainult et eestlane on veel nii vaene, et mitut uut tsiklit omada ei jõua ... ja kõige "kruutam" tundub ründeasendis pilusilmne võistlusratas. Õnneks on näha ka muutuseid, linnavahel kohtab ikka juba ka muid riistapuid peale customite ja bikede. Aga jääb oodata, millal mõni julge mees uhkelt tuliuue Kawa W650'ga, Jawa 650'ga, Royal-Enfieldi või muu tõelise klassikuga ringi hakkab veerema. Või mõni tsiklimees nii julge on, et endale sellele "india" tsiklile torpeedo-korv külge tellida. See on tegelik elu aga küll ka meil ajad ja kombed muutuvad. Tühjade torudega vibreeriva "katkise" H-D ja 160Hj kreissaehäälega superbike vahel on tohutu hulk teisi mõistlikke rattaid. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2005 at 01:09 |
|
heixpeix |
H-D teemad
vaevalt et kedagi kollanoka arvamus, kes on elus ainult ühe korra krossitsikliga sõitnud väga huvitab, aga minu arvates mis tsiklil põhiline peab olema on eripära. Olen näinud ka vene M-ist ehitatud sellist tsiklit, mille kohta made in USSR väga raske öelda. vahet ju pole, kas HD, Honda või Jawa, aga kui ta on eriline(seda eriti omaniku jaoks) siis keda muu huvitab? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 09:22 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
peep Moderator |
H-D teemad
quote: japanspeed:Pole ikka mõtet päris mula ka suust välja ajada.
Indrek ja Bkerman on tsikli ja HD alal tegijad reaalelus, mitte netifoorumis targutajad. Mul on hea meel, et nad viitsivad siin foorumis oma arvanust väljendada, tõestada pole neil midagi vaja. Loomulikult nad väljendavad oma subjektiivset arvamust, millega võib nõustuda või mitte aga selle mulaks kuulutamine tähendab, et kas Sa ei tunne neid inimesi isiklikult või oled lihtsalt liialt enesekeskne, et midagi peale iseenda "tõe" tunnistada.
Enamik siin foorumis on tsiklite alal võhikud, seetõttu loeks pigem nende inimeste arvamusi, kelle jutt põhineb kogemustel ja kes suudavad ennast täiskasvanu kombel väljendada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 09:38 |
Last edited 25.03.2005 at 09:45 by peep (Moderator)
|
Fredy.ee |
H-D teemad
Krt ma ei saa aru, et kust kohast üldse selline möte pähe saab tulla, et vörrelda rahuliku kruiisamise ratast köige kiiremate super touring bikedega?
Kui ma ise Buelliga söitsin, siis küsiti tihti peale, et kas see on enduro, vöi chopper
Paistab, et inimestel on kadeduse uss nii köva sees ja kui midagi asjaliku pole riisi kaitseks öelda, siis hakatakse Customit Superbikega vördlema.
Ma isiklikult kaldun arvama "japanspeed" on oma riisi kotiga sattunud tallinnas foori all körvuti "Eesti Corvette Isa" Matiga, kes löi kövasti korda suvel tallinna peal, nimelt foori all superbikega joonele pannes oli miskipärast bike veng see, kes jäi lamba näoga vaatama, et mis toimub, kui Mati lihtsalt tuima näoga aigutades eest ära söitis.
Harrikal on kül vähe Hobuseid kirjutatud paberitesse, aga pöördemoment on selle eest topelt rohkem superbikest.
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 10:10 |
|
Sören |
H-D teemad
quote: chevymees: Krt ma ei saa aru, et kust kohast üldse selline möte pähe saab tulla, et vörrelda rahuliku kruiisamise ratast köige kiiremate super touring bikedega?
osaliselt tuleb selline möla kindlasti inimeste soovist flame'i üles keerutada
quote: chevymees:
Harrikal on kül vähe Hobuseid kirjutatud paberitesse, aga pöördemoment on selle eest topelt rohkem superbikest.
minu arusaama järgi on kurb fakti ikkagi see, et harrika mootoris võib olla potentsiaali, kuid stockis ei ole selle suure torqiga suurt midagi peale hakata kuna pööretevahemik nii väike. stock ´04 electra glide'i (mis peaks siis olema harrika tipp touring mudel) veerandmiili aeg peaks olema ~13.xx kanti, torqi > 85 ft. lbs @ 3500 rpm.
Samas '93 yamu touringu tipp mudeli gts-i veerandmiilii ajad peaks olema sinna kuhugi alla 12s, aga torqi on vaid 68ft lbs @ 6800 rpm. Loo moraal peaks olema selles, et kiirendamisel ei ole suure torquega midagi peale hakata, kui seda ei ole saadaval piisavalt suurel pööretevahemikul.
Ma tean, et ei ole võrreldavad rattad aga flame'i üles puhumiseks peaks teemat küll olema
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.03.2005 at 11:18 |
|