Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
ROKIPEER |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Üks hea tuttav siis pani silma peale sellisele autole.
Kuidas suhtuda sellisesse diislisse jne. Vatupidavus üldse sellisel autul? kilomeetreid hakkab kindlasti kõvasti saama.
Auto läheb põhimõtteliselt naisterahvale ja hooldust hakkab ka regulaarselt saama.
Link siin:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=82399-www_auto24_ee.html |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 12:38 |
Last edited 03.03.2005 at 13:32 by peep (Moderator)
|
peep Moderator |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Pane arusaadavam pealkiri teemale järgmine kord, siis on teistel kasutajatel ka hiljem vajalikku infi rohkem leida. Iseenesest nendest diisel Voyageritest on siin foorumis juttu küll ja veel olnud, otsing annb kindlasti mingeid vastuseid. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 13:33 |
|
blazerK5 |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Teemast väga mööda aga samas on pakkuda 2 aastat vanem ja veits vähem luksuslik isend ja bensukas aga ka hind on oluliselt väiksem (ainult saja tuhande võrra)
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_130
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 13:42 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
ROKIPEER |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
quote: peep: Pane arusaadavam pealkiri teemale järgmine kord, siis on teistel kasutajatel ka hiljem vajalikku infi rohkem leida. Iseenesest nendest diisel Voyageritest on siin foorumis juttu küll ja veel olnud, otsing annb kindlasti mingeid vastuseid.
Minuviga liiga kiirustasin jah, sorry.
Kuradi otsinguga ei leiagi, vist ei leia õigeid võtmesõnu. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 14:28 |
Last edited 03.03.2005 at 14:30 by ROKIPEER
|
ROKIPEER |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Mida nimes olevad tähed LE ja SE näitavad näiteks?
Kas mootorites ka mingine vahe võiks olla?
Ja kuda üldse veermik ja muu kuluvam värk vastu peab? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 14:36 |
|
peep Moderator |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Search words: voyager
Search for: Message texts
Forums: Autod
vastuseid tuli kui muda |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 14:37 |
|
Royale |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
quote: ROKIBEER: Mida nimes olevad tähed LE ja SE näitavad näiteks?
Kere pikkust, üks lühem, teine pikendatud kerega.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 14:41 |
|
ROKIPEER |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Tänud ja lõpuks sain ka suht ammendavaid vastuseid
sellisest topicust:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=10395 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 14:43 |
|
jaak |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
quote: ROKIBEER: Mida nimes olevad tähed LE ja SE näitavad näiteks?
Kas mootorites ka mingine vahe võiks olla?
Ja kuda üldse veermik ja muu kuluvam värk vastu peab?
SE variandil elektrinänni rohkem peal
Mootorites vahet pole. Kusjuures 425OHV (2,5TD) mootorit peeti omalajal kõvaks sõnaks. Minu mäletamist mööda on see mootor võitnud üsna mitmeid kestvus ja vastupidavusteste. Sama mootor erinevate plokikaante konfiguratsioonidega on peal veel näiteks järgmistel autodel:
Alfa Romeo 155, 164
Toyota LC
Ford Scorpio
Range Rover
Opel Frontera
Seetõttu on ka remont väga odav, kuna Scorpio jubinaid läheb sinna päris palju üks ühele sisse. Suht huvitav lahendus on igal silindril eraldi plokikaan, mis teeb ka näiteks perses kaane puhul asja lihtsaks. Ostad kaane ühele silindrile ja asi vask. Perele sai buss toodud (http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=90513-www_auto24_ee.html) ja üldiselt on tegu mugava ja säästliku igapäevaliikuriga. Üldiselt on kogu auto ülalpidamine tänu varuosade madal hinna tõttu odav. Kütet võtab vähe 6,5-8L/100km ja kiirendust on suure kere kohta piisavalt. Maanteel sõites on hea kiirus 120-130km/h, mootor jookseb mõnusalt nurrudes sellise kiiruse juures ja samas on ka juhtimine üllatavalt stabiilne.
Ülaltoodud buss on müüa kui on huvi. Helista seal antud numbrile ja mine vaatama. Kõik vead mis olid ja ilmnesid on eemaldatud ja olen suht kindel, et saad endale hea auto. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 18:59 |
|
Caddy73 |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Kuna igal silindril on oma plokipea, siis odavusest nii palju, et ühe pea tihend maksab sama palju kui neljasilindrise ploki tihend. Kuna neil paadi moototoritel on hammasratas ajam ees otsas, siis korralikult hooldamatta see kildudeks lasta, tuleb pärast uut ploki otsima hakkata. Nii palju siis odavusest. Kui sellist osta siis tuleks see ajam kindlasti üle vaadata, minu mäletamist mööda oli sellel mootoril kõik hammasratastega. Neid seal ikka jätkub!
____________________________
convertible 500cid |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 21:53 |
|
jaak |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
No sa võid võtta ka tihendi, mis istub korraga kõigi nelja kaane alla.
Ja see ju loomulik, et mis liigub see kulub ja vajab hoolt. No kurat, endal on enamus aparaate hammasülekandega nukkvõlli olnud ja ükski pole pilbasteks lennanud ... jälle suht sama jutt nagu et keegi kuskil rääkis ja nüüd on paha paha ja tuleb eemale hoida. Mina neid kuulujutte ei usu ja üldiselt ei huvita mis teised räägivad. Mootor ikkagi paljudel erinevatel markidel kasutuses ja see räägib juba iseenda eest natuke.
Aga vaata saksa ja belgia lammarites ringi, seal neid nagu putru jalaga segada. Ja ei ütleks küll, et jupid kallid...aga noh eks see jälle sõltub arusaamast mis on kallis. Minu jaoks on kallis siis kui kaks kätt ümber kaela |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 22:55 |
|
jaak |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Üheks nõrgaks kohaks võib küll pidada plokikaane külge kinnituvate nookurite polte. Mitmel mootoril seda viga oma silmaga nähtud ja parandatud. Miski ime valemi pärast venitab polt kaane sees oleva vindi välja ja ei jää enam nookureid kinni hoidma. Pingutamine ei aita, kuna tavaliselt on vint välja venitatud. On variant liimiga proovida. Aitab kui õigel ajal jaole saad, aga kui see ka ei aita, siis kaan maha auk täis keevitada ja uus auk sisse puurida koos vindiga. Või siis sammu võrra jämedama poldi peale üle minna.
Tavaliselt kui nii on juhtunud, siis on tühikäigul kuulda tumedat müdinat...totsna nagu klapp oleks lahti ja mats tuleks õhupuhastisse tagasi. Samas tekitab suht sama müdinat ka EGR klapp, mis ka suht tüüpiliselt nendel mootoritel ära põleb ning mis tõttu ei sulgeta enam klappi täielikult. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2005 at 23:12 |
|
Caddy73 |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
quote: jaak: No sa võid võtta ka tihendi, mis istub korraga kõigi nelja kaane alla.
Ja see ju loomulik, et mis liigub see kulub ja vajab hoolt. No kurat, endal on enamus aparaate hammasülekandega nukkvõlli olnud ja ükski pole pilbasteks lennanud ... jälle suht sama jutt nagu et keegi kuskil rääkis ja nüüd on paha paha ja tuleb eemale hoida. Mina neid kuulujutte ei usu ja üldiselt ei huvita mis teised räägivad. Mootor ikkagi paljudel erinevatel markidel kasutuses ja see räägib juba iseenda eest natuke. Ei tahtnudki öelda et hammas ajam halb oleks, vastupidi üsna palju mootoreid mida just erinevatele markidele kasutatakse on sellised. Viga selles et piisab ühest lollist omanikkust! Ja kui ongi hammasrattad vahetatud siis ploki pindadega ei oska türklased midagi peale hakkata.
Aga vaata saksa ja belgia lammarites ringi, seal neid nagu putru jalaga segada. Ja ei ütleks küll, et jupid kallid...aga noh eks see jälle sõltub arusaamast mis on kallis. Minu jaoks on kallis siis kui kaks kätt ümber kaela
____________________________
convertible 500cid |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2005 at 09:17 |
|
ROKIPEER |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Vaatame siin juba teist isendit, ja asjal nelivedu.
Teab keegi kuidas sellisel nelivedu toimib?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=57836-www_auto24_ee.html |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2005 at 11:10 |
|
vvt |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
quote: jaak: Mootorites vahet pole. Kusjuures 425OHV (2,5TD) mootorit peeti omalajal kõvaks sõnaks. Minu mäletamist mööda on see mootor võitnud üsna mitmeid kestvus ja vastupidavusteste. Sama mootor erinevate plokikaante konfiguratsioonidega on peal veel näiteks järgmistel autodel:
Alfa Romeo 155, 164
Toyota LC
Ford Scorpio
Range Rover
Opel Frontera
Khmm, vabanda otsekohesuse pärast, aga kõnealuses loetelus olevad mootoreid küll diisliehituse saavutusteks ei loeta.....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2005 at 11:14 |
|
mr. RocknRoll |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
2,5 TD Scorpiol peaks PSA grupi leiutis olema 60-datest.
____________________________
44269 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2005 at 18:20 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
jaak |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
quote: vvt: quote: jaak: Mootorites vahet pole. Kusjuures 425OHV (2,5TD) mootorit peeti omalajal kõvaks sõnaks. Minu mäletamist mööda on see mootor võitnud üsna mitmeid kestvus ja vastupidavusteste. Sama mootor erinevate plokikaante konfiguratsioonidega on peal veel näiteks järgmistel autodel:
Alfa Romeo 155, 164
Toyota LC
Ford Scorpio
Range Rover
Opel Frontera
Khmm, vabanda otsekohesuse pärast, aga kõnealuses loetelus olevad mootoreid küll diisliehituse saavutusteks ei loeta.....
Ei ole hullu, foorum ongi mõtteavalduse koht, kus igaüks saab lõppkokkuvõttes omad järeldused teha. Ja minu info pärineb suureti "VM Motori" kodulehelt, kes on ka antud kõnealuse mootori tootja ja valmistaja. Väiksem osa teadmistest on kõrva taha jäänud mööda webi kolades ja erinevaid artikleid lugedes.
EDIT: http://www.vmmotori.it/en/01/02/index.jsp
Ja saavutus omaette on ka see, et antud mootor on läbi aegade siiski üsnagi paljudel automarkidel kasutuses olnud erinevate konfiguratsioonidega. Ilmselt paljugi mitte just tehniliste imede poolest, aga selle poolest, et toota odav ja suhteliselt vastupidav väljakäidava raha eest.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2005 at 18:44 |
Last edited 04.03.2005 at 18:54 by jaak
|
Caddy73 |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
quote: jaak: quote: vvt: quote: jaak: Mootorites vahet pole. Kusjuures 425OHV (2,5TD) mootorit peeti omalajal kõvaks sõnaks. Minu mäletamist mööda on see mootor võitnud üsna mitmeid kestvus ja vastupidavusteste. Sama mootor erinevate plokikaante konfiguratsioonidega on peal veel näiteks järgmistel autodel:
Alfa Romeo 155, 164
Toyota LC
Ford Scorpio
Range Rover
Opel Frontera
Khmm, vabanda otsekohesuse pärast, aga kõnealuses loetelus olevad mootoreid küll diisliehituse saavutusteks ei loeta.....
Ei ole hullu, foorum ongi mõtteavalduse koht, kus igaüks saab lõppkokkuvõttes omad järeldused teha. Ja minu info pärineb suureti "VM Motori" kodulehelt, kes on ka antud kõnealuse mootori tootja ja valmistaja. Väiksem osa teadmistest on kõrva taha jäänud mööda webi kolades ja erinevaid artikleid lugedes.
EDIT: http://www.vmmotori.it/en/01/02/index.jsp
Ja saavutus omaette on ka see, et antud mootor on läbi aegade siiski üsnagi paljudel automarkidel kasutuses olnud erinevate konfiguratsioonidega. Ilmselt paljugi mitte just tehniliste imede poolest, aga selle poolest, et toota odav ja suhteliselt vastupidav väljakäidava raha eest.
Kõige lihtsam moodus on küsida mõnest autoremondi firmast, kus tõesti palju autosi läbi käib. Teavad enamuse autode tüüpvigasi. Tuli kunagi jutuks ja arvati et volvo käib kõige vähem läbi, seda juhul kui autol volvo oma mootor. Suurimad leivaisad arvati olevat volkar audi oma väntvõlli otsas logisevate rihmaratastega ja muidugi GM ecotecid.
____________________________
convertible 500cid |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2005 at 19:16 |
|
ROKIPEER |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Jutt siin vahepeal küll huvitavaks läind, aga ma kiusan vahepeal jälle sellise küsimusega kas 2,5 TD varjanti on ka olemas neliveolist? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2005 at 20:51 |
|
kefka |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
See antud 2,5 td on ikka eriline saast! Kaks juhust , range rover millel sama mootor , lõi 3 korral plokikaane tihendid vahelt välja. esimesel korral lihviti ka kaaned! teisel korral ,kaani hoidvad klambri pinnad. kolmandal korral pandi uue tüübi tihend(üks tervik) ,siis jälle nihkusid kaaned viltu ja hakkasid kollektori tihendid minema. lõppes mootori vahetusega teise tüübi vastu. VOJAGERil ei seisnud nookuri tikkboldid sees,milledest juba enne juttu oli. Ja selle vastupidavuse suhtes usku küll pole! Ja kui automüüa sulle ütleb , et väga hea mootor on, siis sellepeale öeldakse"iga lits kiidab oma p..si"
____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2005 at 23:36 |
|
blazerK5 |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Arvestades meie kütte kvaliteeti siis ei kesta siin ükski diisel . Kui remondi rahad arvestada bensiiniks siis see mis bensukas rohkem võtab on köömes. See muidugi minu arvamus.
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2005 at 23:44 |
|
ull17 |
Mida arvata Chrysler Voyager 2.5 TD LE ?
Loen ja imestan siin mõnede spetsialistide juttu...
Ise olen selle mootoriga kokku puutunud. Sõitnud umbes kolm aastat kahe Ford Scorpioga ja küttekulu ei olnud kummalgi 6.5-8L vaid linnas 9 ning maanteel 7. Talvel aga pigem 9-10/100-le
Muidu on väga hea mootor, kui töötab. Üks mootor oli täielik saast, aga teine lausa super. Muide esimest mootorit olid kohalikud (Tartu) mootorispetsialistid remontinud.
Mis varuosadesse puutub, siis võrreldes teise Scorpa versiooni (Peugeoti) mootoriga jube kallis.
Näiteks nii raam- kui kepsusaaled mõlemad 2500 kr. komplekt. Plokikaane tihend 800* 4= 3200 kr. (Hinnad kaks aastat tagasi)
Minu soovitus - enne ostmist testi hästi põhjalikult mootorit.
Ja kui Tartusse juhtud tulema ostma, ära ARE KURSi nimeliselt automüüjalt küll osta. Müüb täielikku paska ning valetab nii et suu suitseb!
Edu otsingutel! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.03.2005 at 22:48 |
|