Poster |
Message |
n66p |
Jeep ja nelikvedu
Vabandage küsimuse eest aga nii loll või tark kui ma olen soovin ma et keegi seletaks mulle lahti 1989 aasta Jeep Cherokee vahekasti, mida tähendavad 2H/4H/N/4L ja kuidas nende lülitamine käib ning kuidas üldse see nelikveo süsteem töötab...
Tänud ette |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2004 at 22:13 |
|
Vanaisa Moderator |
Jeep ja nelikvedu
2H - tagavedu
4H - nelivedu
N - neutraal
4L - aeglustiga nelivedu
Cherol muide selline kena võimalus (mida näiteks Wrangleril pole), et kiire 4veo võid sisse tõmmata sõidu ajal - ei pea seisma jääma ja käiku välja võtma.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2004 at 22:21 |
|
Volvoman |
Jeep ja nelikvedu
quote: Vanaisa: Cherol muide selline kena võimalus (mida näiteks Wrangleril pole), et kiire 4veo võid sisse tõmmata sõidu ajal - ei pea seisma jääma ja käiku välja võtma.
Ära ülbitse
Saab Wrangleril ka sõidu ajal lülitada.
Seisma peab jääma selliste Jeepidega,millel on automaatkast(ja püsiv nelivedu vist ka) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2004 at 22:40 |
|
Vanaisa Moderator |
Jeep ja nelikvedu
vana@punastab - seda ma tõesti ei teadnud
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2004 at 22:48 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
reimo |
Jeep ja nelikvedu
Tuleks ilmselt jälgida ka seda, kas kiire nelivedu on part time või full time. Part time 4WD puhul on keskmine differ lukus ja sellega ei tohi asfaldil või muu korraliku pidamisega teel eriti sõita, lased vahekasti laiali, Full time siis difriga ja võib igal pool sõita.
Kui vene keelega hakkama saad, siis siin juba palju palju kordi viidatud infoallikas jeepide kohta
Edit:
Ja kiiret nelivedu võib lülitada kuni 55 mph kiiruseni ka automaatkastiga autol, aeglusti jaoks peab kiirus olema vist kuni 3 mph (ei mäleta täpselt), kuigi minul ei o le õnnestunud aeglustit muidu järgi saada kui käigukast N peale, P-ga ei lähe sisse.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2004 at 22:49 |
Last edited 18.11.2004 at 22:52 by reimo
|
HardStep |
Jeep ja nelikvedu
quote:
Ära ülbitse
Saab Wrangleril ka sõidu ajal lülitada.
Seisma peab jääma selliste Jeepidega,millel on automaatkast(ja püsiv nelivedu vist ka)
Saab ka automaatkasti ja püsiva neliveoga
____________________________
Smiles Per Gallon
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2004 at 22:52 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Vanaisa Moderator |
Jeep ja nelikvedu
quote: reimo: Tuleks ilmselt jälgida ka seda, kas kiire nelivedu on part time või full time. Part time 4WD puhul on keskmine differ lukus ja sellega ei tohi asfaldil või muu korraliku pidamisega teel eriti sõita, lased vahekasti laiali, Full time siis difriga ja võib igal pool sõita.
Sellel vahekastil polegi part-time ja full-time varianti, ma pakun - neid on olemas kaks erinevat varianti - ju n66p oleks küsinud siis ka pardi ja fulli kohta.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2004 at 23:05 |
Last edited 18.11.2004 at 23:05 by Vanaisa (Moderator)
|
kkerem |
Jeep ja nelikvedu
kaks erinevat vahekasti on, ühed part-time (enimlevinud), tavaliselt siis 2h n 4h 4hl ja teistel ja teised full-time haravad nähtused 4h n 4hl ja väidetavalt veel kolmaski olemas, kuid pole kuskil kohanud, kus on pideva neliveo ja tagaveo võimalus ka olemas |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2004 at 00:33 |
|
amhabe |
Jeep ja nelikvedu
Väike täpsustus Jeepide kohta
vahekaste on põhimõtteliselt kolme tüüpi
1.2H-kiire tagavedu
4H-kiire nelivedu(kuna vahekastis puudub differ ei soovita kasutada kuival asfaldil sisse võib lülitada igal legaalsel kiirusel)
N-neutraal hea pukseeritav olla
4L-aeglustiga nelivedu(sama jutt asfaldil ja sisselülitamine soovitavalt käigukast N kiirus 0-5km/h)
2.2H
4Parttime(vah.kasti differ lukus asfaldil ei soovita)
4Fulltime(vah.kast differ libiseb,sõita võib ka kuival
asfaldil)
N
4L-sama jutt eelmise vahekasti tüübiga
3.4H-kiire pidev nelivedu(vahekasti differ peaks libisema kuid reaalses elus kipub asfaldil keerates kangutama)
N
4L-aeglustiga nelivedu(vah.kasti differ libiseb->96a mudelitel ja uuematel lukustub)
Viimast kasti kasutati vist kõigil 5,2L ja 5,9L Grandidel+osad 4,0L ka.Teisi kaste Cherokeedel ja Wrangleritel |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2004 at 01:21 |
|
pisike99 |
Jeep ja nelikvedu
Noh ja on veel olemas Quadra Track ehk pidev keskdifriga 4WD ja lülitada saab N ja 4 LOW ehk aeglusti. Kui keegi teab, millised blokid sellel on (-97 Grand Limited 4,0) võiks ka kirja panna.
Lisaks veel halva kogemuse automaatrummulukkudega autodega. Endal olnud Patrol GR, millel ei saanudki saju õieti toimima ja Frontera, millel keevitasin need eile kinni asendisse
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.11.2004 at 09:12 |
|
BENBEN |
Jeep ja nelikvedu
Selle kiire neliveo juures tuleb arvestada seada, et veojõud sildadele jaguneb pooleks e. 50:50(aeglustiga samuti). See aga tähendab, et aparaat tahab talda andmisel ikka otse sõita, pedaali järgi andes keerab kuhu vaja. Soovitan mitte kasutada normaaltingimustes, kiire sõit kruusateel, sõit võib kraavis lõppeda. Talvel paksus sulalumes samuti(maantee). Ja üldse, lihtne skeem on, kui on kiire, võta takso
Mingeid raskemaid etappe läbima hakates on targem eelnevalt jala tutvuda olukorraga, kui võimalik(autost paistab natuke erinev olukord), 4L-sel on piisavalt torki, et läbida raskemaid lõike kiire neliveoga, aeglustiga mugav läbida neid kohti kus täpsust vaja (ronida, kedagi kuskilt välja sikutada jms.) Ega muud kui, et masin korda ja harjutama
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.11.2004 at 12:15 |
|
HardStep |
Jeep ja nelikvedu
Nagu Benben ytles, CommandTraciga masinal 4H on m6eldud offroadiks ainult.
QuadraTracil on veoj6ud 60tagasillal:40esisillal ja vastavalt vajadusele automaatselt juurde ja v2hemaks. Tehasest sai lisana kysida minuteada ainult tagumist limited slipi.
____________________________
Smiles Per Gallon
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.11.2004 at 16:15 |
|
reimo |
Jeep ja nelikvedu
quote: Vanaisa: quote: reimo: Tuleks ilmselt jälgida ka seda, kas kiire nelivedu on part time või full time. Part time 4WD puhul on keskmine differ lukus ja sellega ei tohi asfaldil või muu korraliku pidamisega teel eriti sõita, lased vahekasti laiali, Full time siis difriga ja võib igal pool sõita.
Sellel vahekastil polegi part-time ja full-time varianti, ma pakun - neid on olemas kaks erinevat varianti - ju n66p oleks küsinud siis ka pardi ja fulli kohta.
Seda silmas pidasingi, et ei pruugi full time varianti olla...
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.11.2004 at 15:21 |
|
n66p |
Jeep ja nelikvedu
nonii mul siis kui 4H sisse lülitatud viskab armatuuris põlema PART TIME tule, on olemas ka fulltime (isegi pirn on sees). Vahel see Part Time põleb ja kui pöörded mingi hetkeni liiguvad siis kustub ära. Mis teema on.
Olen ikka väga loll veel jeebi poolepealt niiet igasugu küsimusi võib tekkida.
Tänud juba nende nõuannete eest mis kirjutasite. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.11.2004 at 22:30 |
|
kkerem |
Jeep ja nelikvedu
Minu arusaamist mööda siis nii, kui sul kangil on
2H, 4H N 4L, siis sul ikka part-time... See sobib äärmisel juhul maanteel mööda sõitmiseks, et lume vaalust üle saada või siis maastikul nagu eelpool juttu oli... Mul ka muide ainult part-time. Ahja n66p, vaata, egas sul päikesesirmil (kui alla keerad) pole väikest instruktsiooni |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.11.2004 at 23:28 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BENBEN |
Jeep ja nelikvedu
Kommentaarid võivad olla ka kindalaeka luugi siseküljele kleebitud (Wrangler näit.)
Sellest lumevaalust ja möödasõidust rääkides tasub meelde tuletada ettevaatust, see nelivedu, suured rattaläbimõõdud ei võrdu jumalaga maanteel, vaid sõiduautokogemusega inimesel tuleb sõiduvõtete õppimisega tegeleda!
Me@ 30tuh. km. Wrangleriga. talvine sõidukiirus maanteel vähenes 70-80 km-ni/h
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2004 at 13:01 |
Last edited 23.11.2004 at 13:12 by BENBEN
|
n66p |
Jeep ja nelikvedu
mul päiksesirmil ainult tehasepoolt kleebitud hoiatus, et kui jood siis ära sõida |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2004 at 09:51 |
|
n66p |
Jeep ja nelikvedu
Aga sellistel lumistel Tartu tänavatel ei ole soovitav siis selle Part Timega sõita? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2004 at 09:59 |
|
reimo |
Jeep ja nelikvedu
Üldiselt mitte, libedal/lumisel kohal võid sisse tõmmata ja otse sõites pole probleemi, aga keeramisel hakkab juba lammutama, kui ratas libisema ei pääse. Eks tunned sellest ka ära, et rool läheb üsna raskeks.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2004 at 16:01 |
|
kkerem |
Jeep ja nelikvedu
Mitte ainult rool ei lähe raskeks, vaid nagu keegi juba kuskil mainis, see nelivedu on jaotusega 50:50, seega suht etteaimamatu libedates kurvides. Proovi ringi pöörata (väga libedal platsil), siis taga veoga on pöörde raadius nagu suht ok, aga neliveoga terve kvartal. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2004 at 16:32 |
|
n66p |
Jeep ja nelikvedu
a veel küsimus, mis annab mulle tunnistust, et nelikvedui on sisse lülitatud, kas ainult raske rool? või on veelm iskit. Ma ei saa enam üldse aru, kunas nelikvedu töötab ja kunas mitte, sest kui kangi tõmban nelikveo asendisse, siis selleks, et rool raskeks muutuks läheb ikka väga kõvasti aega, kuidas ülitada kiiresti nelikvedu sisse?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2004 at 17:57 |
|
n66p |
Jeep ja nelikvedu
libedal teel kui 4vedu peale lüliitatud ja vaadata, autot väljastpoolt, siis ei käi küll enamus ajast mul esitatad vedavalt ringi, aga vahel harva käivad... mis toimub?? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2004 at 17:59 |
|
Vanaisa Moderator |
Jeep ja nelikvedu
vasakul pool armatuuris peab süttima roheline 4wd kiri - ju sul seal läbipõlenud pirn on.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2004 at 17:59 |
|
tfr |
Jeep ja nelikvedu
quote: n66p: libedal teel kui 4vedu peale lüliitatud ja vaadata, autot väljastpoolt, siis ei käi küll enamus ajast mul esitatad vedavalt ringi, aga vahel harva käivad... mis toimub??
Cherokee hingeelu ei tunne, Jimny puhul on see tüüpkala, mis on põhjustatud lekkivatest rummulukkude vaakumvoolikutest. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2004 at 18:24 |
|
reimo |
Jeep ja nelikvedu
quote: tfr: Cherokee hingeelu ei tunne, Jimny puhul on see tüüpkala, mis on põhjustatud lekkivatest rummulukkude vaakumvoolikutest.
Cherokeel peaks nagu Grand Cherokeelgi, et rummud on pidevalt lukus, s.t. et esisild on lahutatud ainult vahekastist, differ ja kardaan pöörlevad pidevalt kaasa.
Seega peab olema miski muu kala.
Minul tahab vahekasti hoovastik reguleerimist ja seepärast ei taha aeglusti alati sisse minna (hullem veel - paar korda on keset muda neutraali peale visanud), äkki midagi sarnast?
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2004 at 18:44 |
|