Poster |
Message |
Peeter82 |
Mis värk on nende usakatega?
quote: spinna:
Siis need autod sõidavad ikka ka ja sõidavad väga kaua ja muretult, enne kui näiteks silindreid läbi puurima peab hakkama. Vot see on resurss.
Mjah. Ei tea, miks peaks näiteks 80k miili läbisõitnud masinal väntvõlli vahetama? Ülilohakas omanik või siiski mäda asi?
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.11.2004 at 12:46 |
|
spinna |
Mis värk on nende usakatega?
quote: Peeter82: Mjah. Ei tea, miks peaks näiteks 80k miili läbisõitnud masinal väntvõlli vahetama? Ülilohakas omanik või siiski mäda asi?
Mäda asi muidugi :P
Igatahes on üritatud teha suure ressursiga masinaid, kuidas see välja kukkunud on...hmmm...no Windows on ka ameerikas tehtud ju !
Ja kas need ameerikalased nüüd ikka KÕIK ja NII mädad on? Lohutuseks võin öelda, et mul on olnud üks euroauto, mis tuttuuelt suutis "omal jalal" sõita ca 10 km ja siis viidi slepis tagasi poodi.
Shit happens sometimes, mis parata. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.11.2004 at 12:55 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
soomuk |
Mis värk on nende usakatega?
Tegelikult oleks päris huvitav teada, milline see Nm kellegi autol siis ka on (võib siis suisa selleteemase uue teema teha?)
Alguse lahtitegemiseks võiksin oma auto numbrid anda aga siinjuures pean ette vabandama,
et tegu ei ole USA kaubamärki kandva isendiga: 245 Nm/4000
edit: kirjavead |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.11.2004 at 13:22 |
Last edited 02.11.2004 at 13:22 by soomuk
|
Mell |
Mis värk on nende usakatega?
Nujah,aga et võrdlusmoment tekiks,siis võiks ju mootori ccm ja hp ka juurde märkida?
Enda autopargist mainimist väärt:
Ople ( GM ) Omega 3,0 24v (mootor C30SEJ;R6)
stock 200hp@6000p ja 270Nm@3600p
Rover 2,0 16v Turbo (mootor T16;R4)
stock 200hp@6100p ja 240Nm@2100p
Nendest kahest võib küll järeldada,et täpselt samade hj näitajate juures on suurema kubatuuri puhul vääne oluliselt parem...kuid miski pärast on see 1500p hiljem võtta kui turbomootoril...
Ja mis saab siis kui turbomootoril rõhku tõsta?Kas vääne hakkab hobujõududega samas graafikus kasvama?Tegelikult kuskilt kuulnud,et ntx WRC autodel(hj vist 300peal piiratud?)pidid väändenumbrid oluliselt suuremad olema kui hj näitajad...et kui see nii on siis mis on need olulised tegurid,et väänet samade hj juures rohkem saada?
Enda loogika ütleks et väände/hj suhte juures olulised kepsukäigu/kolviläbim.suhe ja silindrite arv,aga samas WRC autod ikka ju 2000ccm/4sil?...jah,polegi nii süvenenud sellesse
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.11.2004 at 15:23 |
|
crasher |
Mis värk on nende usakatega?
quote: Ja ...khm-khm... mulle küll ei tule meelde ühtegi mängufilmi, kus tee ääres seisaks Nissan, kapott üleval ja pahinal auru tulemas
Mul ei tule meelde et ma oleks mõnda Japside filmi näinud.
____________________________
I have a dream...... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.11.2004 at 15:29 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vr_ |
Mis värk on nende usakatega?
quote: Mell: Nujah,aga et võrdlusmoment tekiks,siis võiks ju mootori ccm ja hp ka juurde märkida?
Enda autopargist mainimist väärt:
Ople ( GM ) Omega 3,0 24v (mootor C30SEJ;R6)
stock 200hp@6000p ja 270Nm@3600p
Rover 2,0 16v Turbo (mootor T16;R4)
stock 200hp@6100p ja 240Nm@2100p
Nendest kahest võib küll järeldada,et täpselt samade hj näitajate juures on suurema kubatuuri puhul vääne oluliselt parem...kuid miski pärast on see 1500p hiljem võtta kui turbomootoril...
See et see max vääne su kolme liitrisel 1500 pööret kõrgemal kätte tuleb ei tähenda ju seda et näituseks
et 2100 pöörde juures ei võiks tema olla
250
edit:
endal siin väidetavalt tehasest välja lastud 474.53Nm@3200p
7,2 liitrit siis lammutamas
maanteel 90 peallt naks kolmest autust kolm tonni rauda ja reisijaid möödavisata hetkega pole probleemiks
____________________________
Imperialist 71 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.11.2004 at 16:00 |
Last edited 02.11.2004 at 16:04 by vr_
|
antoonio |
Mis värk on nende usakatega?
Pisut mõttetut statistikat siia
Omega 3,0 24v (mootor C30SEJ;R6)
stock 200hp@6000p ja 270Nm@3600p
ehk 90Nm per liiter
Rover 2,0 16v Turbo (mootor T16;R4)
stock 200hp@6100p ja 240Nm@2100p
ehk 120Nm per liiter
474.53Nm@3200p
7,2 liitrit ehk siis 65,91 Nm per liiter
endal siis pesukott 2,0@137Hp, 190Nm/4100p (red line pole enam kaugel )
ehk 95Nm per liiter
tegelt see kirvemeetodil võrdlus on suht mõttetu aga kui aus olla siis sellest 7,2 st liitris võiks siiski oma 100 njuutonit rohkem välja joosta |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.11.2004 at 23:43 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quattromees |
Mis värk on nende usakatega?
Ja mis saab siis kui turbomootoril rõhku tõsta?Kas vääne hakkab hobujõududega samas graafikus kasvama?Tegelikult kuskilt kuulnud,et ntx WRC autodel(hj vist 300peal piiratud?)pidid väändenumbrid oluliselt suuremad olema kui hj näitajad...et kui see nii on siis mis on need olulised tegurid,et väänet samade hj juures rohkem saada?
Enda loogika ütleks et väände/hj suhte juures olulised kepsukäigu/kolviläbim.suhe ja silindrite arv,aga samas WRC autod ikka ju 2000ccm/4sil?...jah,polegi nii süvenenud sellesse
WRC autodel pidavat 600 nm olema... Ja võimsus on piiratud 300 hj, seega pöörete tõustes siis rõhu setingud tagasihoidlikud. Aga turbomootoril veel see, et keskpööretel saab üsna kõvasti üle laadida ja ka süüte varasemaks seada. Kõrgetel pööretel detonatsiooni ohu pärast süüde keeratakse hilisemaks ja ka rõhku tõmmatakse alla, sellest ka see kõva minek keskpööretel minu arvates.
Kui juba OT läks, siis risustaks foorumit ka oma eurorämpsu auto andmetega:
Audi 200 20v TQ(3b moto)
stock 220hj@5900 ja 309nm@1950rpm
hetkel ca 280-300hj ja ca 400nm@veel rõhu tõstmiseks varu.
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.11.2004 at 00:26 |
Last edited 02.11.2004 at 00:38 by quattromees
|
BlueStang |
Mis värk on nende usakatega?
Klge, ärge jamage nende Nm -idega siin. Visake teisendustabelites lb-ft -ks ümber enne.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.11.2004 at 03:02 |
|
vr_ |
Mis värk on nende usakatega?
quote: BlueStang: Klge, ärge jamage nende Nm -idega siin. Visake teisendustabelites lb-ft -ks ümber enne.
Ja mina lollike nägin kurja vaeva et see Nm'ks keerata sealt ka siuke komadega nummer
____________________________
Imperialist 71 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.11.2004 at 09:08 |
|
300m |
Mis värk on nende usakatega?
samas 3,6 v6 est on kätte saadud 184kw ma arvan et, se oleneb lihtsalt tahtmisest sellest 3,4 v6 on võimalik ka 200kw saada kui vaja aga juu siis ei ole vaja .... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.11.2004 at 09:23 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Mis värk on nende usakatega?
Tegelikus elus mootori ressurssi töömaht eriti määra. Kiiremapöördelised mootorid on reeglina valmistatud ka parematest materjalidest ja täpsemalt. Suvaline 1.6 tänapäeva mootor sõidab enne kapremonti 400 000 ära.
Enamiku osa elust 2000 rpm töötav suur mootor lihtsalt ei vaja mingeid kosmilisi materjale.
Küll on aga väänamisel selge vahe top-end mootorite kasuks, sest 3000 rpm momenti produtseeriv mootor toodab 6000 rpm vaid hädakisa. Lisaväärtusena veel see, et kõrgetel pööretel produtseerima loodud mootor kannatab väänamist paremini.
Arvan, et keegi siit ei julgeks panustada 3.0 SHO ja 3.0 tava-Tauruse mõõduvõtmisel tavalisele. SHO nõrgem moment madalatel pööretel aga elimineeritakse sobivate ülekannetega, mis mootori powerbandis hoiavad - lõpplokkuvõttes loeb ikka Nm, mis ratastele kantakse, mitte Nm väntvõlli otsal.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.11.2004 at 09:38 |
Last edited 03.11.2004 at 09:41 by vvt
|
spinna |
Mis värk on nende usakatega?
quote: vvt: Kiiremapöördelised mootorid on reeglina valmistatud ka parematest materjalidest ja täpsemalt. Suvaline 1.6 tänapäeva mootor sõidab enne kapremonti 400 000 ära.
Enamiku osa elust 2000 rpm töötav suur mootor lihtsalt ei vaja mingeid kosmilisi materjale.
Ja räägime hooldusvälpadest kah...
Ja uurime milline mootoritootja siis oma kosmilisi materjale kogu tooteskaala peale ei taha jagada....
Ja tunneme huvi, miks genekate, tööstusmootorite, laevamootorite, vedurimootorite, liikurmasinate mootorite jne. puhul on ikkagi asjad seatud nii, et kasutatakse reeglina suuremahulisi ja aeglase pöördega mootoreid? Seda ka sel juhul, kui saaks tunduvalt vähema rauakola kaasasvedamisega ( väiksema litraaziga ja kiirema pöördega mootor) samad kW ja Nm ( sorry, tollimehed) kasutusse.
Ja kui nüüd siin foorumis sõna võttev Cumminsi müüja selgitaks, miks ikkagi sama litraazhi juures tema poolt müüdav mootor muudab kasutusindeksit raskekasutusest hobimootoriks proportsionaalselt liitervõimsuse kasvule? Ja hooldusvälp ja motoresurss aina kasvab proportsionaalselt liitervõimsuse langusele.
Et mis vahe siis ikkagi on pleasure ja heavy duty mootoril? Ja kuidas samad nähtused kajastuvad autotööstuses.
Ameeriklased on oma asfaldilaevu promonud ikka sellega, et võib risti üle kogu riigi sõita ja kapotialune ning sõitjateruum vastab seatud eesmärkidele. Tõepoolest, kui nüüd võrrelda euroautodt ja ameeriklast, siis näiteks 80 aastate mudelite puhul tundub mulle küll, et jänkide rahvaauto on üsna samal tasemel euro luksusautoga. Võib olla ongi petlik mulje.... .
Ökonoomsusega tehti sealmaal ka riikliku sunni abiga asjad korda ( kubatuuris järeleandmisi tegemata) ning kui kvaliteediprobleemidest ka üle saadakse, siis võib paljude arvates tegu olla maailma parimate autodega.
Selline mõttekäik....
PS.Liitervõimsus on võib olla arhailine väljend, pange ise õige termin asemele
Väike dokumentaalne illustratsioon siis kah http://www.cmdmarine.com/pdfs/4081898_0903.pdf
tegu enam-vähem Dodge Ram'i mootoriga kohandatuna paadimootoriks ( kumb oli enne, kas muna või kana....)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.11.2004 at 10:05 |
|