Poster |
Message |
2koma8 |
Võimendiga roolilati remont
Latis vasakust otsast tilgub õli 1 liiter 2 päevaga. Muidu töötab ideaalselt. Olen kuulnud onusid rääkimas et selle lekke saab lihtsalt kõrvaldada. Vaja ainult poest mõõdu järgi sobiv mansett osta, külge panna ja ongi korras...
Kas sellel jutul on tõepõhi all? On keegi midagi taolist teinud-näinud?
Remokomplekt maksab 1.5~2k, sellist raha saaks mujalgi edukalt kasutada. Näiteks uue sumpsi ostmiseks.
ps. selles latis kasutatav õli on ATF |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2004 at 07:02 |
|
nokitseja30 |
Võimendiga roolilati remont
Endal taurusel oli sama viga, õli jooksis välja. Ostsin miski vedeliku mis oligi ette nähtud roolivõimendi lekke peatamiseks. Tundus ukumatu aga katsetasin ja näe imet nüüd 3 kuuga olin 0,2 liitrit juurde pidanud valama. Muidugi selline lahendus on remondi edasilükkamine, õige oleks uus latt muretseda.
____________________________
Toyota Celica 1,6
kärr D4
http://www.falkonet.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2004 at 07:28 |
|
raix_ |
Võimendiga roolilati remont
Manstette peaks saama vahetada küll. Teatud kolmetähelise automargi roolilatti annab sedasi parandada küll. Isegi on võimalik lasta uued puksid sisse treida.
Aga küsimus, et mis löga sa nokitseja sinna sisse kallasid, et latt enam-vähem pidama jäi? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2004 at 09:14 |
|
w-cc |
Võimendiga roolilati remont
Ainult mansettide vahetusega on see asi, et vanad puksid võivad olla kulunud ja see lõhub uued mansetid üsna kiiresti ära ning oled samas kohas tagasi, kus praegu. Kui remontima hakkad, siis ikka kogu kupatus - puksid, mansetid jne. Ja see remondikomplekt tundub kuidagi kirves olema. Alla tuhande kipuvad levinud euroopa markide omad ikka olema - sisaldab peotäie igasuguseid vidinaid. Tavaliselt läheb teeninduses koos töörahaga kogu see lugu kuskil 2k kandis maksma. Ise tehes siis tunduvalt odavam. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2004 at 09:50 |
|
nokitseja30 |
Võimendiga roolilati remont
quote: raix_:
Aga küsimus, et mis löga sa nokitseja sinna sisse kallasid, et latt enam-vähem pidama jäi?
Sai valitud esimene ettejuhtuv. Ostsin Erikonist, Gunk Steek-seal. http://www.castlewholesalers.com/cat_productdetail.cfm?product_id=163M1712
____________________________
Toyota Celica 1,6
kärr D4
http://www.falkonet.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2004 at 10:06 |
|
2koma8 |
Võimendiga roolilati remont
quote: w-cc: Ainult mansettide vahetusega on see asi, et vanad puksid võivad olla kulunud ja see lõhub uued mansetid üsna kiiresti ära ning oled samas kohas tagasi, kus praegu. Kui remontima hakkad, siis ikka kogu kupatus - puksid, mansetid jne. Ja see remondikomplekt tundub kuidagi kirves olema. Alla tuhande kipuvad levinud euroopa markide omad ikka olema - sisaldab peotäie igasuguseid vidinaid. Tavaliselt läheb teeninduses koos töörahaga kogu see lugu kuskil 2k kandis maksma. Ise tehes siis tunduvalt odavam.
Olen kuulnud jah... nt, audi80 b4 remokompl. on tõepoolest alla tonni aga Granada jupid - usu või mitte - on juba midagi "defitsiidi" taolist Melasi pakkus 2 komplekti: 1500eek ja 2000eek... odavamaid komplekte pole, b-osana uus latt 7~10k.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2004 at 12:15 |
|
vvt |
Võimendiga roolilati remont
Raivo, ära anna valesid nõuandeid. Sinu auto valmistajafirma latil ja Fordi latil on kvaliteedis vahe kaks valgusaastat. Fordil pole tavaliselt midagi selle remondikomplektiga peale hakata -kui auto just 30 000 läbisõiduga pole. Tauruste kuldajal nähtud asi- 90% juhtudest on niikuinii uus latt vaja osta.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2004 at 19:05 |
|
Põssa |
Võimendiga roolilati remont
Jah vvt õigus. Olen olnud tunnistaja kuidas sierral läks kasutusse see remo komplekt mis maksis 1600kr (kui ma just valesti ei mäleta) pealegi kahe kuu pärast oli jällegi uut vaja, sest õli jooksis jubedalt välja , umbes nii liiter päevas peaaegu. Ja isegi kohe peale remonti ei pidand latt 100% õli kuna mansettide mõõt ei klappind kuigi oli just selle sierra mudelile mõeldud.
Ja pealegi euro fordi latid ültse õnnetud. Vähemalt scorpiol oli rool liiga raske ja ikka aastas korra oli vaja latti vahetada ,muidugi jutt kasutatud latist ka.
Aga uue lati hind oli 10k kandis ja sel juhul see 600 mis lati eest küsiti oli jäätiseraha. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2004 at 19:21 |
|
vvt |
Võimendiga roolilati remont
Kergemal lattrooliga autol on alternatiiv panna ilma võimendita latt. Sinna alla muidugi Scorpio-kaalu masinat panna on natuke kahtlane. Sierra on vast teine asi. Aga no vähemalt füüsilise koormuse eest pole vaja enam muretseda. Euroford ei olegi mõeldud kasutamiseks 500 000 km jooksul - valges ilmas pressitakse need 200 000 järel kuubikuks ning selle peab iga tehaselatt vastu. Rahvaautodest on muide Opel paremas seisus - need kasutavad ZF süsteeme, mis Fordi omadega võrreldes on ikka päris kuulikindlad, tigureduktoriga rool (Omega) kindlasti, latid väiksemate mööndustega. Fordi materjalivalik on ikka kaunis juhuslik.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2004 at 19:29 |
|
newton Moderator |
Võimendiga roolilati remont
Hmm, et siis BMW-l on kaks valgusaastat parem roolilatt kui euro-Fordil ning Audi 80 ja Opeli roolilatid jäävad ilmselt sinna vahepeale kuhugi? Tore, aga miks ma pean sellest lugema alafoorumis, mille juurde on täitsa ühemõtteliselt kirjutatud "USA autode hooldus, remont ja modimine"? Liigutan "Vaba teema" alla, aga katsuge rohkem nii mitte teha, eks?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2004 at 19:43 |
|
2koma8 |
Võimendiga roolilati remont
Roolilatt on roolilatt ja minu arvates sobib see iga autofoorumi tehnikateemalisse alajaotusesse.
Aga palun vabandust siiski. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2004 at 07:07 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
raix_ |
Võimendiga roolilati remont
quote: vvt: Raivo, ära anna valesid nõuandeid.
Ok, my mistake
EDIT: proovime siis mitte sõna võtta teemadel mida päris täpselt ei tea.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2004 at 08:36 |
Last edited 20.10.2004 at 08:38 by raix_
|
2koma8 |
Võimendiga roolilati remont
quote: vvt: Kergemal lattrooliga autol on alternatiiv panna ilma võimendita latt. Sinna alla muidugi Scorpio-kaalu masinat panna on natuke kahtlane. Sierra on vast teine asi. Aga no vähemalt füüsilise koormuse eest pole vaja enam muretseda. Euroford ei olegi mõeldud kasutamiseks 500 000 km jooksul - valges ilmas pressitakse need 200 000 järel kuubikuks ning selle peab iga tehaselatt vastu. Rahvaautodest on muide Opel paremas seisus - need kasutavad ZF süsteeme, mis Fordi omadega võrreldes on ikka päris kuulikindlad, tigureduktoriga rool (Omega) kindlasti, latid väiksemate mööndustega. Fordi materjalivalik on ikka kaunis juhuslik.
Aga mida see ZF süsteem tähendab?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2004 at 10:57 |
|
spirit93 |
Võimendiga roolilati remont
Tähendab seda: http://www.zf.com/ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2004 at 12:12 |
|
PlyVal64 |
Võimendiga roolilati remont
quote: 2koma8: Roolilatt on roolilatt ja minu arvates sobib see iga autofoorumi tehnikateemalisse alajaotusesse.
Tuleb nõustuda. Palju komponente, mida nii siin- kui sealpool ookeani autotootjad kasutavad, tulevad samadest tehastest või on lausa identsed. Kas Mercury XR4Ti roolilatt on midagi muud, kui Sierra oma? Või erineb Crossfire latt CLK omast millegi poolest? Ei erine. Caddy Catera ju kah Omega jne. Ja mida vahet on Roveri 3500 V8 ja Buicki 215CID V8 mootoritel? Vaid üks jahutusvedeliku auk... Pidurid, kastid, roolilatid-karbid, sildade reduktorid, starterid, genekad ja sissepritsed on enamuses identsed detailid. Opel kasutab täpselt samu detaile, mida Chevy ja Caddy. Tegelikult võiks tehnika alateema jagada kaheks: USA-raua spetsiifilised jubinad ja tehnika ning üldlevinud abiseadmed-jubinad.
Kuid mitte USA-raua ukselukkude mured või pilusilmsete autode vedrustuse mured tõesti sinna ei sobi, kohe kumbagi teemasse. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2004 at 12:32 |
|