Poster |
Message |
vvt |
Zil V8 mootor - mis tal häda on?
13piisab: pead vist silmas ikka 131-te, mitte 130-t. 130 on tavaline veoauto. 131-l aga on tavaline 130 mootor (6l). Urali 7-liitrine mootor on ainult Uralil, LiaZil ja minumeelest sellel pikema kerega Turist-Lazil.
130 kulunorm ise on 30l/100 km peale. Eeldab auto korrasolekut ja kõpitsemist, aga on saavutatav. 131 ja ajateenijatest "remondispetsialistid" on muidugi teine teema-seal ei ole 100l ka probleemiks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.10.2004 at 13:04 |
|
Riho |
Zil V8 mootor - mis tal häda on?
quote: kalev35: ehk keegi kuulnud Volga M23 -st? (pole küll ZIL toode). ehk keegi siiski on kuulnud (ma olen näinud - seepärast)!
Aegajalt Venemaal neid ka müügis on. Harva, kuid siiski. Hinnavahemik ca 50-100 000 EEK. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.10.2004 at 13:24 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Zil V8 mootor - mis tal häda on?
Tuleb välja, et vahepeal on asi edasi arenenud nii hp kui cid poole pealt
veoautomootorid
http://www.zmz.ru/prod_511.html
spetsiaalmootorid (sõjaväele)
http://www.zmz.ru/prod_73.html
Kusjuures üllatav on vee vahepealne kombo Tshaika kolvikäigust ja 53 silindrimõõdust - 4,7 liitrit ka. Tshaika enda mootorit aga enam ei toodeta.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.10.2004 at 13:39 |
Last edited 08.10.2004 at 13:39 by vvt
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Joel |
Zil V8 mootor - mis tal häda on?
Volga poes on juba mitu aastat jumala uus GAZ 53 V8 kone müügis. Hinda täpselt ei mäleta, aga suht kallis oli (millele viitavad ka need mitu aastat). Ilmselt ei ole selle mootori puhul tegemist ka eriti defitsiitse asjaga, kuna palju sõitvaid GAZ'e on tänaseks diislile ümber ehitatud, et põka kõrvalt sinisega liigelda saaks. Kui kellelgi huvi peaks olema, siis saab seda seal kaeda...
____________________________
2xV8 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.10.2004 at 15:55 |
Last edited 08.10.2004 at 15:56 by Joel
|
Põssa |
Zil V8 mootor - mis tal häda on?
quote: wax: quote: Põssa:Aga ei tea kas kas Gaz24 kapoti alla seda mahutada ei õnnestu, sest sellest saaks alles sleeperi ja samas oleks kõik õige ka(sama päritolu süda kui keha)
Noh Gaz-i enda V8 mahub küll
http://www.za.ru/show_article_for_zr.pl?ida=23204
kuid ... Gaz24 on kandevkerega, Gaz21 aga raamiga - eks mõelge ise kummale lihtsam suurt mootorit vahele mahutada
Kas siis tegu kiireima autoga mis NL-us toodetud
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.10.2004 at 16:10 |
|
vvt |
Zil V8 mootor - mis tal häda on?
See mootor Volga poles on muigi Gaz-66 oma ja hind on 36 000 eeki
Ei osteta seda nähtavasti sellel lihtsal põhjusel, et iga vene mootoritega kokku puutunud mees teab, et vana mootorit kodugaraazis kapremontides saab kõvasti parema kone kui selle. Pealegi on hind tüüpilisele Gaz-i omanikule selgelt üle maksejõu. Kapremonditud vahetusmootor maksab Hiiul some 12k.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.10.2004 at 16:31 |
|