Poster |
Message |
mr. RocknRoll |
Automaatkasti remont-millest alustada
Sain tuttavalt DOHC sierra käigukasti ning plaanis vaikselt korda teha kui õnnestub. Viga oli käikude lülitumises-kõik peale esimese ei lülitunud, R vist väga vaevaliselt, paraktiliselt olematult vedas. Täna võtsin karteri alt ära, lasin õlist tühjaks, rauapuru ei avastanud. Mis edasi? Kust hakata viga otsima või mille kulumisele/purunemisele sellised sümptonid võivad viidata?
Kastiks peaks olema ´vana hea´ A4LD. Oleks ka abi mõnest selleteemalisest netileheküljest.
PS: pole ennist ühtegi aut.kasti lammutanud seega selles vallas suht 0.
____________________________
44269 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.08.2004 at 22:17 |
|
diesel |
Automaatkasti remont-millest alustada
esimene ja tagumine kaovad kõigepealt ära kui õli vähe on. äkki polegi kastil suurt viga midagi. kui õli kärsahaisune on siis võivad friktsioonid kulund olla. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.08.2004 at 22:31 |
|
mr. RocknRoll |
Automaatkasti remont-millest alustada
Õli ja filter said äsja vahetatud, kuid ei miskit. Kärsahaisu samuti pole. Friktsioonide kulumine annab tunda liigse ´libisemisega´ ja m.pöörete tõusuga? Mäletamist mööda hakkasid väikse aja tagant käigud üksipulki ära kukkuma. Tuttav parajalt raske sussega. Kast on pärit 90a. autopealt, seega ajupoolt juhitav. Sellele viitasid ka karteri alt vastu passinud...kaks solenoidi/elektromagnetklappi (mis ülesannet nad täita võivad)?
Kas võib üheks veaks olla kulunud õlipump, kuidas seda kontrollida? Milline näeb kälja kastisisene õlipump? Ühe kaane keerasin pealt lahti, all oli ca 70mm kolb tihendusrõngaga. Puhastasin ta ära ja panin tagasi.
Homme teen edasi..hilja juba
____________________________
44269 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.08.2004 at 23:46 |
|
vvt |
Automaatkasti remont-millest alustada
Ära taha seda remontida ise. Ühe kalase A4LD remont=SM.
kui normaalsel kastil on selliste sümptomitega 1-3 põhjust, siis sellel 10-30. A4LD remonti alustatakse üldjuhul auto peal - survete mõõtmisega, need räägivad ise üht-teist.
Kui oled lahti saanud, siis pajata edasi, aitame muneda
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.08.2004 at 15:00 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
mr. RocknRoll |
Automaatkasti remont-millest alustada
quote: vvt: Ära taha seda remontida ise. Ühe kalase A4LD remont=SM.
kui normaalsel kastil on selliste sümptomitega 1-3 põhjust, siis sellel 10-30. A4LD remonti alustatakse üldjuhul auto peal - survete mõõtmisega, need räägivad ise üht-teist.
Kui oled lahti saanud, siis pajata edasi, aitame muneda
Njaa, mõtlesin, et molekulaargeneetikast raskemat asja pole. Tundus, et on. Nimelt tohutu õlikanalite rägastik(võtsin kaane pealt). Eemaldasin tagaosa ära, kuhugi ei pääsenud. Esiosa võtsin samuti ära, kätte sain ´satelliidid´(?) ja esimese ketta (libiseb reguleeritava krae sees). Seal oli kõik normaalne. Edasi ei jõudnud täna, homme teen edasi. Ahjaa, tundus, et õlipumba kolvi tihend vähe kulunud. Kuidagi lihtsalt istus silindrisse.
VVT, paku mõni põhjus välja, tean ehk mida vaadata!
Friktsioon kulunud polnud, küll oli ´trumlil´ väike kulumisrant. Huvitav, miks friktsiooni pingutus hea on?
Kas on hea idee kogu kupatus korralikult diisli sees ära leotada?
____________________________
44269 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.08.2004 at 20:58 |
Last edited 20.08.2004 at 21:04 by mr. RocknRoll
|
vvt |
Automaatkasti remont-millest alustada
Kirjeldus on natuke puudulik. Mismoodi see "peale esimese ei lülitu" välja näeb? Kas esimene võtab ilusti järgi, hakkab korralikult vedama, aga edasi ei vaheta?
Kui nii, siis jäi külaseppadel peale järjekordset äksioni mootori kallal modulaatori vaakumvoolik tagasi sisselaske külge panemata. Minu praktikas oli euro-A4LD taolistest probleemidest 90% just nii lihtne viga
Kui üles vahetus tuleb räige gaasitamisega ning läheb mitte 1-2 vaid 1-3, siis on põhjuseks üks governori nimeline tsentrifugaalklapp, mis asub väljundvõlli küljes sabapikenduse sees. Seda lihvida vms pole mõtet, tuleb uus osta (ainult originaal!)
Tagurpidikäik tundub pole selle jamaga seotud, rohkem collateral damage rollis. Tagurpidikäigu siduri on sellel kastil nõrk koht ning seda on täiesti tagurpidi äärekivist üles lohistades kärsatada võimalik.
Lappa edasi ja siis tuututame edasi
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.08.2004 at 21:07 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
mr. RocknRoll |
Automaatkasti remont-millest alustada
quote: vvt: Kirjeldus on natuke puudulik. Mismoodi see "peale esimese ei lülitu" välja näeb? Kas esimene võtab ilusti järgi, hakkab korralikult vedama, aga edasi ei vaheta?
Kui nii, siis jäi külaseppadel peale järjekordset äksioni mootori kallal modulaatori vaakumvoolik tagasi sisselaske külge panemata. Minu praktikas oli euro-A4LD taolistest probleemidest 90% just nii lihtne viga
Kui üles vahetus tuleb räige gaasitamisega ning läheb mitte 1-2 vaid 1-3, siis on põhjuseks üks governori nimeline tsentrifugaalklapp, mis asub väljundvõlli küljes sabapikenduse sees. Seda lihvida vms pole mõtet, tuleb uus osta (ainult originaal!)
Tagurpidikäik tundub pole selle jamaga seotud, rohkem collateral damage rollis. Tagurpidikäigu siduri on sellel kastil nõrk koht ning seda on täiesti tagurpidi äärekivist üles lohistades kärsatada võimalik.
Lappa edasi ja siis tuututame edasi
Ja nüüd siis ütlete ei tea jah, kas oli vaakum lahti või mitte. Ainult esimene käik töötabki. Rohkem mitte midagi. Huvitav, kust saaks näiteks selle ussipesa kaane tihendi uue. Pealmise plaadi eemaldamise käigus rebestus alumine.
Homme lappab edasi.
____________________________
44269 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.08.2004 at 21:13 |
Last edited 20.08.2004 at 21:14 by mr. RocknRoll
|
mrtn |
Automaatkasti remont-millest alustada
A4LD jaoks on hulk lihtsaid ja kasulikke modifikatsioone, kunagi netist leidsin, hetkel ei jaksa otsida. tasub sama hooga ära teha. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.08.2004 at 02:54 |
|
mr. RocknRoll |
Automaatkasti remont-millest alustada
Keda peaks huvitama rem. manuaal A4LD kohta siis selle saab siit: http://www.fordscorpio.ee/forum/viewtopic.php?t=1551&highlight=a4ld
____________________________
44269 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.08.2004 at 11:02 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
mr. RocknRoll |
Automaatkasti remont-millest alustada
Nonii. Käpad ja taskud õlised, kuid tagasi. Arutasin siis üksipulki sisu seest välja. Esimene ´lint(meenutab piduriklotsi, kuid õhuke ja painduv, käib ümber trumli)´ oli korralik (asja nimi vist sidur), teine ´lint´ kulunud, kuni metallini, mis vajaks vahetamist. Tagasikäigu sidurit lahti ei saanud, kuid oletatavasti korras (metall vastu metalli häält ei kuulnud ringi ajades). Vahetasin esimese ja teise lindi omavahel ära, et hiljem lihtsam kokku panna. Arvan, et millaski on seda kasti remotud ning esimene lint ära vahetatud ja teine vahetamata jäetud. Nüüdseks teine lõplikult kulunud ning vajaks vahetust. Friktsioonkettad (sarnane siduripakile mootorrattal nagu näiteks pannoonial või IZ-il), korralikud või siis nagu uued. Mingeid muid defekte ei tuvastanud.
Hetkeseisuga vajavad vahetust: Üks lint, separaatorplaadi(vihmaussi labürint)tihend ning võibolla ka tagasikäigu kolvi(ennist arvasin, et tegu on õlipumbaga, õlipump asub hoopiski kojas) tihendid(kolvi tegelik nimi: LOW REVERSE SERVO PISTON).
Separaatorplaadi tihend tuleb veel ära nokkida ning kogu kupatus diislis läbi pesta ja puhastada. Seejärel kokku panna ja vaadata, mis teeb. Hetkeseisuga plaanis kast pobedal koos Penta b18-ga ära kasutada(juhul kui annab kokku ehitada). Võibolla varsti lisandub ka väike pildiseeria.
Edit:
Ahjaa, olen kuulnud, et vahetatakse/pingutatakse miskiseid vedrusid, et käiguvahetust kiirendada. Oskab keegi seda kommenteerida!? Teiseks, ajupoolt on kast juhitav kahe elektromagnet klapi abil(CONVERTER CLUTCH SOLENOID, 3-4 SHIFT SOLENOID). Mille järgi või mis info põhjal(kiirus, koormus vms.), neid liigutatakse? Ehk annaks seal midagi ´vahele valetada´.
____________________________
44269 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.08.2004 at 18:18 |
Last edited 21.08.2004 at 18:28 by mr. RocknRoll
|
mr. RocknRoll |
Automaatkasti remont-millest alustada
quote: mrtn: A4LD jaoks on hulk lihtsaid ja kasulikke modifikatsioone, kunagi netist leidsin, hetkel ei jaksa otsida. tasub sama hooga ära teha.
Suudad ehk meenutada, kus sa neid nägid. Varsti plaan hakata kasti kokku panema ning mõned nõksud vaataks meelsasti üle.
____________________________
44269 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.08.2004 at 19:52 |
|
mrtn |
Automaatkasti remont-millest alustada
neid, mida ma ise kunagi huviga lugesin, kui mul A4LD oli, ei suutnud googledada enam ja bookmarkidest ka ei leidnud, aga kõik soovitavad shift kitti sellele kastile. ära mingeid üksikuid vedrusid pingutama hakka, kuna see kast toimib hästi ainult siis, kui ta on ideaalselt kokku pandud. samuti ei soovitata ainult 'pehmeid osi' vahetada, vaid kogu kast üle käia. ikkagi prantsuse toode
http://www.coolcats.net/tech/advanced/transhelp.html
http://www.transtec.com/rebuilder_news/4th_q93r-n.pdf
http://www.therangerstation.com/tech_library/AutoTrans.html |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.08.2004 at 01:02 |
|
matss. |
Automaatkasti remont-millest alustada
Kast puru?mul juhtus ka kevadel säherdune jama.........
võtsin kasti lahti ja sealt sai kätte peotäie vedru juppe. nimelt oli esimene sidur (vist kinni jäänud või kurat teab mis seal juhtunud oli)puruks ja kui sa kasti lahti võtsid siis peaksid teadma et seal sees on mingised vedrud.noh ostsin varuosana järgmise siduri-visa oli aga leidsin selle koha.kokku pannes selgus et ka vabajooksu sidur oli kulunud (ilmselt vea põhjustaja).Siis viskas üle ja panin manuaal kasti. kütusekulu vähenes ja mulle meeldib manuaal isiklikult rohkem sest ilmselt ei meeldinud automaadile ka minu plätutala paksus.(mis ei olegi nii õhuke)igaljuhul on see automaatkast nüüd mul üle........
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.10.2004 at 19:30 |
|
mr. RocknRoll |
Automaatkasti remont-millest alustada
quote: matss.: Kast puru?mul juhtus ka kevadel säherdune jama.........
võtsin kasti lahti ja sealt sai kätte peotäie vedru juppe. nimelt oli esimene sidur (vist kinni jäänud või kurat teab mis seal juhtunud oli)puruks ja kui sa kasti lahti võtsid siis peaksid teadma et seal sees on mingised vedrud.noh ostsin varuosana järgmise siduri-visa oli aga leidsin selle koha.kokku pannes selgus et ka vabajooksu sidur oli kulunud (ilmselt vea põhjustaja).Siis viskas üle ja panin manuaal kasti. kütusekulu vähenes ja mulle meeldib manuaal isiklikult rohkem sest ilmselt ei meeldinud automaadile ka minu plätutala paksus.(mis ei olegi nii õhuke)igaljuhul on see automaatkast nüüd mul üle........
Ja mis hinda kasti eest küsid, kui küsid?
____________________________
44269 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.10.2004 at 21:23 |
|
LaSa Moderator |
Automaatkasti remont-millest alustada
Samasse teemasse pmtslt:
kas TH350 overhaul on ise "koduste vahenditega" tehtav või on kasti kõht väga keeruline? Tahaks talvejooksul hingerahu huvides kasti üle käia lihtsalt... shiftkiti sisse pista ja vajadusel ka remokomplekti. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.10.2004 at 11:05 |
|
ylovoitka |
Automaatkasti remont-millest alustada
Astro SS'l vist oli selline raamat, mis süüvib päris põhjalikult GM'i erinevate käigukastide hingeellu. 350 peaks ise päris tehtav olema.. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.10.2004 at 11:08 |
|
Astro SS |
Automaatkasti remont-millest alustada
Raamat on olemas tõesti!
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.10.2004 at 11:39 |
|