Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Pinna peegeldamine
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Pinna peegeldamine  
Poster Message
KFe
Pinna peegeldamine
Kuidas oleks kõige mõtekam peegeldada pinda telgjoonest siis mõlemale poole. Sedasi, et kui on mingi detail ja vaja mõlemad pooled keskjoonest identsed teha.
Näiteks kui soovid ise teha pamperit, peavad ju ikka kumerused peegeldatud olema. Pamper vast isegi lihtne kui igasuguseid augukesi poleks, suurema vahemaaga pindasid raskem. Näiteks kasvõi vasakust tiivast teha identne parem. Kuidas ja mis vahenditega sellist tööd kõige mõtekam teha oleks? Igasugused kopeer-freesid ja selline kallis tehnoloogia jätke mängust välja.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.09.2004 at 22:03
Jesper
 
Pinna peegeldamine
Ma ei tea, kuidas see täpne nimetus on, aga iidvana meetod on teha master-poolest iga natukese maa tagant ristlõike kuju järgivad shabloonid, mille abil vormid teise poole.

Stange puhul näeks asi sedasi välja:
- teed ühe poole valmis, näiteks savist
- määrad ära shabloonide asukohad nii, et ükski tähtis pinnavorm või üleminek ei jääks kajastamata. Kui on sirgjooneline osa, võib harvemalt panna, kui keerulisema kujuga, siis ma kujutan ette et neid on vaja iga sentimeetri peale.
- teed teise poole tooriku: lihtsalt silma järgi lõikad paraja varuga enamvähem õige kujuga asja välja
- võtad iseloomulikumad shabloonid, näiteks alguse, keskpaiga ja lõpu, paigaldad need õigetele kaugustele detaili otsast, kuid peegelpildis asukohtadega, ning voolid parajaks. Jälgima peab, et mingit väljaulatuvat osa maha ei lükka.
- lisad ükshaaval shabloone, kuni viimaseni
- võtad master-poole ja uue kõrvuti nii, et kõik asümmeetriad oleks ilusti näha, ning annad viimase lihvi
- ühendad pooled

Loodetavasti oli arusaadav jutt, iseenesest on see ülilihtne tehnoloogia, aga üsna raske seletada :)

Jesper, kunagi voolis laevamudeleid

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.09.2004 at 22:41
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Pinna peegeldamine  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.