Poster |
Message |
urmas |
autotootjad tõmbavad hädapidurit
Vahendan tänase Äripäeva artikli "Maailma suurimad autotootjad tõmbavad hädapidurit". Huvitav on, et sel ajal kui tarbija jätab ostmata kütust neelava maasturi, arendatakse autotööstuse poolt optimistlikult edasi muskelautosid? Millele loodetakse? Et siin käitub tarbija teistmoodi? Ilmselt ongi nii. Aga Ford riisub järjekordselt koore oma uue Mustangiga. Kordub kuuekümnendate teine pool. Ülejäänud firmade muskelautode mudelid võivad olla küll tehniliselt paremad ja võimsamad, kuid majanduslikult annab nende äri selles sektoris oluliselt nõrgema resultaadi. Tarbija tänase arvamuse kujundamisel on muidugi eriliselt tähtsal kohal nafta hinna tõus usa turul.
quote: Annika Matson:
USA autotööstuse kaks hiiglast General Motors ja Ford teatasid eile, et alandavad kehva müügi pärast augustis neljandas kvartalis autode tootmise mahtu.
Autotootjate teade järgnes USA augustikuu autode müüginumbritele, mis ei olnud just kõige meeldivamad, kirjutas The Wall Street Journal.
Augustis kokku müüdi 14 protsenti vähem autosid kui mullu samas kuus. Kõige enam kaotasid turgu Mitsubishi, Jaguar ja Land Rover. Paremini läks Suzukil ja Euroopa luksusautodel Porsche, Volvo, BMW ja Mercedes.
Augustis hoidsid ameeriklased eemale suurtest kütust neelavatest linnamaasturitest, sest nafta hind tegi tol kuul ühe rekordi teise järel.
General Motorsi (GM) linnamaasturi Chevrolet Suburbani müük kahanes kuuga 38 protsenti, maailma suurima autotootja kogumüük vähenes augustis 14 protsenti.
Fordi maasturi Expeditioni müük kahanes 23% vaatamata suurtele allhindlustele – kuni 6000 USA dollarit (77 160 krooni). Kogumüük vähenes 13 protsenti.
DaimlerChrysleri kuine müük langes 6 protsenti.
Mullu USAs paaril korral kolmandaks automüüjaks tõusnud Toyota Motori Sequoia müük kahanes tänavu kuuga 38,7 protsenti, tervel kontsernil tuli leppida kümnendikulise alanemisega.
Otsus vähendada tootmist on USA majanduses tähtis samm, sest autotootjatel on riigi majanduses suur osa.
“Augustis ei kosunud müüginumbrid nii priskelt, kui lootsime,” ütles GMi turu- ja tööstusanalüüsi direktor Paul Ballew.
GM teatas, et vähendab nõudluse languse tõttu tootmist Põhja-Ameerika tehastes neljandas kvartalis 7 protsendi võrra. Ford vastab 8protsendilise tootmise langetusega Põhja-Ameerika regioonis.
“Võimalik, et autotootjate halb uudis vähendab ka sisemajanduse koguprodukti oodatud kasvu,” ütles Detroidis asuva Comercia Banki majandusanalüütik David Littman. Selle aasta alguses avaldasid GMi ja Fordi juhid lootust, et kosuv USA majandus lubab neil aasta lõpul hindu tõsta.
Littman lisas, et tootmise vähendamine kahandab ka töö hulka, mis tähendab, et firmadel tuleb kärpida ka töötajate arvu. “Sellistes olukordades on koondamised vältimatud eriti väikeste tarnijate puhul, kes sageli tegutsevad kasumi piirimail,” ütles Littman. Ta lisas, et kindlasti mõjutab see ka valimisi ja ametis olevat presidenti, sest majanduse tervis ei ole nii hea, kui nad seda meelsasti paista laseksid.
Järgmine tähtis signaal jõuab turule täna, kui USA tööministeerium avaldab augusti tööjõuturu raporti, mis on väga oluline näitaja aktsiaturgude jaoks.
“Kui see raport on väga nõrk, näiteks kui uusi töökohti lisandus vähem kui kahe eelneva kuu jooksul, siis võib USA keskpank kaaluda lühiajaliste intresside tõstmist alles kuu lõpus,” ütles Wall Streeti investeerimisfirma Wrightson ICAP LLC majandusanalüütik Louis Crandall.
Analüütikud ootavad, et augustis loodi keskmiselt 150 000 uut töökohta, mis näitaks korralikku kasvu, aga samas siiski aeglustumist võrreldes selle aasta varasemate kuudega.
Pärast nõrkade USA automüügi tulemuste selgumist läksid langusesse Toyota, Honda ja Nissani aktsiad.
Euroopa autofirmadest kosusid BMW ja DaimlerChrysleri aktsiad, kahanesid aga Volkswageni ja Porsche väärtpaberid.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.09.2004 at 17:35 |
|
kristjan_l |
autotootjad tõmbavad hädapidurit
quote: urmas: Aga Ford riisub järjekordselt koore oma uue Mustangiga. Kordub kuuekümnendate teine pool. Ülejäänud firmade muskelautode mudelid võivad olla küll tehniliselt paremad ja võimsamad, kuid majanduslikult annab nende äri selles sektoris oluliselt nõrgema resultaadi.
Kas paremaks saab enam minna
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.09.2004 at 21:23 |
|
kalev35 |
autotootjad tõmbavad hädapidurit
saab -> Mark X läheb tootmisse (millalgi, ehk)
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.09.2004 at 21:27 |
|
urmas |
autotootjad tõmbavad hädapidurit
quote: kristjan_l: Kas paremaks saab enam minna
Kolme õlle peale vean kihla, et kuuekümnendate lõpu müüginumbreid ei saavutata enam iialgi. Lihtsalt teistel muskelautode tootjatel läheb veel kehvemini. Ostjale on hakanud meeldima uued mänguasjad. Tänane jaapani ja saksa autode interventsioon usa turule ei ole võrreldav endiste aegadega. Iga uus mistahes (moe)asi elab lühemat aega ja on väiksema püsiväärtusega. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.09.2004 at 21:57 |
|
Ets |
autotootjad tõmbavad hädapidurit
Jah, ma arvan kah, et uuema aja "musklid" jäävad ikkagi vaid nishitoodeteks! Need on neile, kes midagi "teavad" või ise mäletavad hipiperioodi lõpust! Järgmise paarikümne aastaga on muskelautode periood unustatud! Thats for shurr!
Tehnoloogia (k.a. autotööstus) on viimastel aastakümnetel arenenud kiirenevas tempos ja paarikümne aasta pärast, kui viimased õiged "hiiparid" ja ameerika autode kultuuri tegijad on raugastunud, on asjal lõpp!
Kurb aga tõsi!
Aastal 2024 Tallinna teedel plödisev V8 ei pruugi enam teadjamate kaasliiklejate suule tuua igatsevat irvet!
Vaid ainult kaastundlikku muiet! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.09.2004 at 22:15 |
|
Sebastien |
autotootjad tõmbavad hädapidurit
No kuule Ets, V8 mörin võtab ikka igal ajahetkel terve mõistusega inimesel tati värisema. Kujuta nüüd ette, kuidas 2024 kui kõik "autod" on "sähko ajoneuvot" tuled sina oma V8
mootoriga läbi küla. Kõigil on nii |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.09.2004 at 11:24 |
|
LaSa Moderator |
autotootjad tõmbavad hädapidurit
Noh, minumeelest on praeguselgi ajal nii, et kui hääd häält tegeva V8ga ringi kruisata, siis rahvas pöörab pead ja lehvitab aeg-ajalt; ma ei usu, et see fenomen kuhugi ära kaob.. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.09.2004 at 20:36 |
|
Ets |
autotootjad tõmbavad hädapidurit
Laas, kontrolli oma liikuri väljalasketorustik hoolega üle!
Esiteks võiks ette võtta mingi müralabori! Et mine sinna ja las nad kleebivad kõi Su väljalaskes olevad augud korralikult kinni!
Enne edit`it: ma tulen aitan! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.09.2004 at 22:27 |
|
foke |
autotootjad tõmbavad hädapidurit
Njah.. mulle meenub enda auto ostunädal aastal 2002 kevad.
Järgmine päev peale ostu ülevaatusele ja sealt saadud ettekirjutuse tulemina summutiauke keevitama. Hääl muutus "vaikseks ja lahjaks". Olin üsna õnnetu, et augud kinni sai keevitatud. Sellise vaikse muskliga ei kannatanud ometi sõita - trell kätte ja paar augukest uuesti sisse. Ise olin saundiga rahul ja arvasin, et nüüd õige V8 hääl välja jälle pääseb
...ja sellel rullnoklikul eksiarvamusel olin niikaua, kuni Flowmaster gaase juhtima hakkas...
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.09.2004 at 08:39 |
|