Poster |
Message |
peep Moderator |
Muskelautotest Autolehes
Hinnad on seal välja toodud, M3 ja Z06 maksavad sama palju. See mida ta siin esinduses maksaks on spekulatsioon - selleks peaks neil euroopas olema samasugune marketingihuvi kui BMW'l, et asju võrrelda.
Aga igaüks võib sellise ise tuua ja hind oleks:
$52 k. ('04 Z06 MSRP) *13 + transa $ 3k. *13 + toll 10 % + €3 k. testid*15 + 18% km = ca. 980 k. + pisikulud = 1 m.
Tõenäoliselt saaks ta usast odavamalt kui MSRP aga ehk transa on kallim |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.08.2004 at 09:17 |
|
5.0 |
Muskelautotest Autolehes
quote: Astro SS: Üllatav minu jaoks oli Peebu Camaro liikumine enamvähem samas tempos Avo supercharged Mustangiga.
Üks on ju vabalt hingav ,teine kompressoriga.
LT1/LT4 saab järelikult panna kiirelt liikuma ka ilma puhujata. :hail
Huvitav ,milline superauto tekiks Camarost kui natuke veel puhuda .... ;)
ega kompressor pole mingi imevahend, lihtsalt üks võimalikest teedest võimsuse suurendamiseks. Ma miskipärast arvan, et ega lihtsalt kompressori olemasolu, kui fakt selline, ei anna veel lõpmatut eelist. Tõenäoliselt pole 1,8 liitrine ja 155 hp turboauto analoogilisest 150hp 2,2 liitrisest autost mäekõrguselt üle.
Selle testi järeldusest pidurite kohta, viitega rehvidele, oskan enda masina näitel küll öelda (rehvid täpselt samad, ainult nüüdseks muidugi pisut enam kulunud), et pärast täiustamist on pidurdamine subjektiivselt nagu öö ja päev. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.08.2004 at 11:28 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Astro SS |
Muskelautotest Autolehes
to 5,0:
Kummal mootoril on rohkem potensiaali :,kas 1,8 turbo (155 hp) või 2,2 tavaline (150 hp)?
edit: kui vaadata nende kahe mootori väändekõvarat ,siis on asi selge.
Hobused on toredad küll aga autot liigutab väändemoment.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.08.2004 at 12:05 |
Last edited 28.08.2004 at 12:09 by Astro SS
|
peep Moderator |
Muskelautotest Autolehes
Pidurite kohta niipalju, et vähemalt minu F-Body puhul puudub piduritunnetus täiesti. Ma nagu natuke oskaks autoga sõita aga ilma ABS'ita pidurdades oli pidurdusmaa vaat, et poole pikem, kuna oli võimatu tabada esirataste blokeerumise momenti ja siis pidurdusjõudu nii optimaalselt doseerida, et rattad pidamise piiril oleksid.
Mis Mustang vs. Camaro kiirendusse puutub, siis muutujaid on nii palju, et ainuüksi ülelaadimise olemasolu või puudumine ei tähenda suurt midagi. Optimaalsest on mõlemad autod kaugel, kui usas tehtutega võrrelda aga kohalike olude kohta ma arvan, et 4+. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.08.2004 at 21:25 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Indrek |
Muskelautotest Autolehes
Vette Z06(tava Vettega võrreldes) on samapalju erimudel USA turul kui M3(võrdlus tava 330) või 911 Turbo(baasmubel siiski tavaline 911 ja turbo on tavamudelist ikka päris kaugel, sinna vahele mahub ju veel mitmed carrera mudeleid)
See tähendab, et kõik need masinad on ühe margi vähe paremad modifikatsioonid, mitte erimudelid. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.08.2004 at 10:01 |
Last edited 29.08.2004 at 10:02 by Indrek
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
No selle jutu peale võiks kosta, et Z06 suhe vettesse on sama mis M3 CSL-i suhe tava M3e. Ja Porsche puhul siis vastav mudel GT3 on.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.08.2004 at 15:03 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
peep Moderator |
Muskelautotest Autolehes
Pole mõtet ühte ja sama korrutada, räägi asjast, mida Sa tõestada soovid |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.08.2004 at 18:11 |
Last edited 29.08.2004 at 18:12 by peep (Moderator)
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
Lühike mõte pikal jutul oli see, et IMHO eksootitega konkureerimiseks on tarvis platsi tuua üsna kallid erimudelid, mitte et võtad suvalise poni ja teed. Ei tee.
Koukisin makulatuuri hunnikust välja ühe AMS Testjahrebuchi aastast 1999 ja voila, seal kaks sobivat testi täitsa sees
Kallid luks-sportkabriod: MB SL 500, Porsche 911 Cabrio, Jaguar XKR Cabrio, Corvette Cabrio
Slaalom 36 m (kmh)
Vette 114,0
Jaguar 117,3
MB 118,2
Porsche 123,4
ISO-Wedelgasse (põikekatse) (kmh)
Vette 127,7
Jag 126,5
Mercedes 124,5
Porsche 138,9
Keskklassi kabriod:
Saab 9-3 Cabrio, Camaro V6 Conv, BMW 328iC, MB CLK 230 Kompressor
Slaalom 18 m (kmh)
BMW 60,7
Camaro 59,0
MB 60,8
Saab 60,2
ISO-Wedelgasse
BMW 121,5
Camaro 116,1
MB 123,4
Saab 120,7
Keskklassi sedaanid (kõik automaadiga):
Alfa 166 3.0, BMW 528i, Chrysler 300M, MB E280, Volvo S80
Slaalom 18m (kmh)
Alfa 59,8
BMW 60,3
Chrysler 59,0
MB 59,2
Volvo 59,8
ISO-Wedelgasse
Alfa 123,1
BMW 120,9
Chrysler 117,1
Mercedes 116,4
Volvo 118,8
Selles mõttes ehk kasulik võrdlus, et võrreldakse samavõimsaid autosid. Tegelikult paistab sellest kolmest numbrijorust välja see, et ookeanitagused autod on aktseptaabli juhitavusega ja mahuvad vähemalt keskmisele tasemele. Ei vasta tõele need kaks äärmust- et pole üldse juhitavad ning selle AL artikli järellainetus suurest üleolekust. Nendesse kolme testi enam võrdsemaid autosid andis otsida.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.08.2004 at 18:55 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
peep Moderator |
Muskelautotest Autolehes
Eks igaüks saa maailma asjadest aru ja teeb järeldusi oma rikutuse tasemel. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.08.2004 at 19:41 |
Last edited 29.08.2004 at 19:42 by peep (Moderator)
|
Vanaisa Moderator |
Muskelautotest Autolehes
vvt: selleks, et kahtluse alla seada Autolehe teste, aja need autod kõik kohale ja tee test ära. Siis võid öelda, et nii ka on(ole ise ka stopperiga kohal).
Minu usk igasugustesse testidesse on nõrk. Teades, millist pappi (ja kellelt) saavad autoajakirjanikud, võib enamusele testidele vee peale tõmmata.
Kui sul pole kindlaid tõendeid, võid ainult oletada....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.08.2004 at 22:14 |
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
Eks vihje oli vast AMS testide kohta oli - aga eks seda tendentslikkust võib igalt poolt leida. Õigemini "kogemata" satuvad sisse sellised distsipliinid, kus "õiged" silma paistavad". Nii armastavad sakslased rõhuda oma maa autode kvaliteetidele nagu müratase, salongi materjalivalik,
kitsaste väravatega juhitavuskatsed (neid lausa 3 tk igas testis on). Kuigi ausalt ei usu, et seal andemetega manipuleeriti.
Neeid ringradade ringiajad (C&D) jne on samasugune libe teema - loomulikult ei kasutata seal kitsaid ja lühikeste sirgetega radasid, vaid need "satuvad" olema sellised, kuis domineerima pääseb mootori võimsus. Autovalik, kus Z06-ga kokku pandi EVO VII ja mingine Mazda 323 sportmudel, räägib ise enda eest.
Inglise autokatsetajate kirjatükkidest tuleb välja aga patriootlik vaimustus neidest mudelitest, mille koostamisega Inglismaal tööhõivet tekitatakse. Kah õige.
Autolehe teste pole keegi kahtluse alla seadnud. Lihtsalt mõne asja tõlgendus on IM(V)HO meelevaldne.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 06:29 |
|
rustang Moderator |
Muskelautotest Autolehes
Järgmine test toimub 25.9 Saugal, varsti hakkame testitavaid autosid kirja panema |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 08:03 |
|
Kaido |
Muskelautotest Autolehes
quote: Vanaisa: vvt: selleks, et kahtluse alla seada Autolehe teste, aja need autod kõik kohale ja tee test ära. Siis võid öelda, et nii ka on(ole ise ka stopperiga kohal).
Minu usk igasugustesse testidesse on nõrk. Teades, millist pappi (ja kellelt) saavad autoajakirjanikud, võib enamusele testidele vee peale tõmmata.
Kui sul pole kindlaid tõendeid, võid ainult oletada....
- nimed, numbrid ja aadressid palun... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 10:13 |
|
PlyVal64 |
Muskelautotest Autolehes
quote: Vanaisa: Teades, millist pappi (ja kellelt) saavad autoajakirjanikud, võib enamusele testidele vee peale tõmmata.
Egas ta on jah selline asi, et pappi voolab nigut muda Täiesti vabalt suudavad autoajakirjanikud Mossedega rallit sõita Pankrotistunud Moskva(AZLK) tehas spondeerib... ja kindlasti ekipaaz Ots/Soorsk saavad Jaroslavlist uued rehvid
Aga üldiselt Vanaisa, Eestis on juba hea tulemus see, kui autoesindus kirjatsura kohta sitta sõna ei ütle. See on juba tunnustus.
Äkki peaks vahepeal neile Ralph Naderit ja tema bestsellerit "Unsafe at any speed" meelde tuletama Ma pakun välja, et vaid üks mees kogu Eesti automüüjate pundist on sellest kuulnud(ja ta kindlasti ei tööta GMi esinduses) Kes ei tea, siis tegu ajakirjanikuga, kes kirjutas raamatu Chevy Corvairi ohtlikusest, millega GM kaotas ühe protsessi ja see muutis inimeste suhtumist autosse. Kuigi hiljem tõestati ära, et Corvair on väga hea juhitavusega auto, oli pall veerema lükatud ja Corvairist sai suhteliselt kiirelt ajalugu...
Kõigest muust võid ainult unistada. A vat reklaamimüüjad, need elavad küll heaste. Õigemini need, kelledest sõltub miskit. See on paraku reaalne elu.
"Aitäh" mõistavad öelda rohkem hobiautonduse tegelinskid, kuid õnneks on ka teisi meeldivaid erandeid. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 11:52 |
|
s13 |
Muskelautotest Autolehes
quote: PlyVal64:Slikistunud tänavarehv on kõike muud, kui võistlus-slikk
See, et tuunitud Mustang nii häid tulemusi sõitis on oma osa IMHO just headel rehvidel, on ju Toyo RA1 road legal võistlus slikk(treadwear 40) ja T1-S Toyo kõige kõvem ultra performance tire(Mustangil oli RA1 taga ja T1-S ees). Kui juba tuunitud tehnika testimiseks läks, siis tahaks võrdluseks näha ka Autolehe testi road legal slikkidel turbo MX5'st .
____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 12:02 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
PlyVal64 |
Muskelautotest Autolehes
M.O.T.T. ehk mida-oligi-vaja-tõestada.
Ei suuda muu ilma autode omanikud alla neelata seda, et muskelautod isegi hästi juhitavad on. Kas nende pisike mudane maailm kipub kokku varisema peale nende endi väljamõeldud valemüüdi koost lagunemist
Nagu pealkirigi ütles: "müüte purustades" ja mugavuses tingimata. See, et MX5 üks parema juhitavusega autosid on, teab iga vähegi autondusega kursis olev inimene. Kartauto on kartauto, kuid mis mugavusi ta suudab muskelautodega võrreldes pakkuda? Vat Porsche on teine teema, ülimugav, luksuslik ja kiire auto. Testi põhimõte oli just vale müüt USA-rauast purustada. Lihtsalt kogemata said "ära" ka sellised tipp-autod, kui subaarikud ja bemmid ja audid jne. See oli nn"plaaniväline" ja pigem tõsine üllatus. Keegi mingeid absoluutnumbreid taga ei aja ja seda pole Eestis võimalikki teha. Kui leiduks see raha, võiks ju Anderi ja Peebu autod race-slikkidega Saksamaale vedada ja seal siis pikalt ja põhjalikult testida. Tulemus oleks siiski ette teada: 370Hj V8 teeb sama töö tunduvalt mugavamalt ära. No never ei hakka alamõõduliste mootoritega autod suurte ja võimsatega samas taktis liikuma, pane sinna või sada kompressorit. Võita saab ainult kergema kaaluga, mis võrgub tunduvalt ebamugavamalt. Kondid, stereod, paksud pehmed nahkistmed, targa-katused, turvapadjad jne. tuleb väikeste autode puhul unustada...
Tegelikult kuskohast tuli mul üldse see idee? Vat miski aasta-poolteist tagasi jahusime siin f-body ringrajavõimelise auto ehitamisest. Siis sai pisut seda Rootslaste Camaro-cupi asju uuritud ja üllatusena tuli see, et suhteliselt stock-autodega sõidetakse Rootsis kerega autodest kõige kiiremini. Vaid vormelid olid erinevatel radadel kiiremad, isegi B2000 oli aeglasem. Ju siis ei ole need muskelautod ühti nii kehvad, kui rahvas saunas räägib. Avoga juttu ajades tuli mälusopist see asi välja ja nii saigi mõne hetke ning mõne kõnega test kokku lepitud. Nüüd on asi selge: muskel suudab olla kurvis sama kiire, kuid mootorijõud teevad sirgel oma töö ja nii need parimad ringiajad tulevad. SIMPEL |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 12:31 |
Last edited 30.08.2004 at 12:33 by PlyVal64
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
Mina muigan siinpool
Tegelikult sõitis ju 2101 igor ja mingi 60+ kiirusega slaalomis? Veel mingite vallai tossakate kummidega kusjuures. Järelikult on igor kõige parem "bang-for-the-buck"
Aga camaroga (kuuldavasti 600 hp) ühed kodanikud siin ju ringrada proovisid. Ega viimasest kohast rohkem ei saadudki. Kusjuures vastased olid 200+ hj Opelid ja Hondad.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 12:45 |
|
Indrek |
Muskelautotest Autolehes
Autode võrdluse juures erinevates sarjades on veel üks pisiasi, nimelt tihendi võimed rooli ja istme vahel ja mida kiirem tehnika, seda rohkem see pisiasi rolli mängib. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 12:47 |
|
PlyVal64 |
Muskelautotest Autolehes
Aare, lisaks platsitestile on oluline osa ka kiirendusvõime. Ja seda just 0-150 ja 0-200. Ega me ilmaasjata sinna sisse ei kirjutanud võrdlust neli ja rohkem korda kallimate superautode testist. Aston-Martinist ja Bentleyst kiirem olla on auasi ja sellega saavad vähesed ennast "rõõmustada". Tegu polnud ju kaugeltki võidusõidutehnikaga, täiesti tavalised sõiduautod Ka Avo 33 meetrit pidurduskatse uuema Mustangi tehase stocki esipiduritega, kuid täiesti siledate rehvidega on väga kõva tulemus. Tegu on siiski üle kümne aasta vanuste mudelitega, ei tasu unustada Nende mudelite väljatöötamise aeg jääb pigem lausa 80'te lõppu. See ongi point. Selleaegne ABS ja tänane mitmekontuuriline ABS on nagu öö ja päev... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 12:59 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BlueStang |
Muskelautotest Autolehes
quote: vvt: Need tipp- Michelinid ...
Natuke kummaline oli selle stock Mustangi kiirendus - et siis 215 hj (0-100 stockis 7,4 sek minuteada)
kiirendas samakiiresti kui 275 hj TransAm
Tipp-Michelinidest rääkides - pööra tähelepanu ka 81 stock amortidele:
Naljakas muidugi näha mõnede tegelaste imelikuvõitu reaktsiooni testitulemustele - see, et selgus ameeriklaste võimekus, peaks siin lehel ju ainul tpositiivne sündmus olema
Mulle on tegelikult 6,0 alla ootuste - oleks pidanud 5,9 olema. See on ju teada-tuntud asi, et mingil põhjusel Mustangid on tech.spec-ides underrated. Testitulemused kinnitavad ka nagu oleks startimisel hullud pidamisprobleemid olnud (ilmselt läks jaanus natuke liiga kõrgetelt pööretelt minema ja 1. käik jäi liiga pikalt sisse?) - 0-50 minul 3 sek, teistel 2 sel, samas 0-100 minul juba 6,0 Fire 6,1 vastu. Priit, kas graafikuid saaks võrdluseks minu ja fire 0-100 kohta?
Mis testimisse puutus, siis siin oli küll kõik erapooletu minumeelest, kuigi minu ilmselt parim slaalomiläbimise aeg läks ajavõtuanduri streikimisega kaduma
Igatahes vahva ettevõtmine AL ja Ply poolt ja oma auto andmetega olen väga rahul, kuigi selge on, et 100-200 vajab rohkem powerit kapotialla
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 13:20 |
Last edited 30.08.2004 at 14:21 by BlueStang
|
devilc
Moderator |
Muskelautotest Autolehes
quote: PlyVal64:Nüüd on asi selge: muskel suudab olla kurvis sama kiire, kuid mootorijõud teevad sirgel oma töö ja nii need parimad ringiajad tulevad. SIMPEL
Aitäh Priit, et asjad lõplikult selgeks tegid. Jääme siis neid super-muskelautosid erinevates Eesti sarjades rajale ootama. Või on nad selleks liiga mugavad? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 13:26 |
|
5.0 |
Muskelautotest Autolehes
quote: s13: quote: PlyVal64:Slikistunud tänavarehv on kõike muud, kui võistlus-slikk
Toyo RA1 road legal võistlus slikk(treadwear 40) ja T1-S Toyo kõige kõvem ultra performance tire(Mustangil oli RA1 taga ja T1-S ees.
kogu lugupidamise juures- see jutt tänavalegaalsest slikist on ikka eriti veider ja ilmselt pole Sa slikiga sõitnud. Mina olen nii sliki kui ra1ga sõitnud ja võrrelda pole midagi. Ra1 on lihtsalt keskmisest tuntavalt parema pidamisega tänavarehv (testi ajal üle lubatava kulunud) ja t1s ikka kohe väga tavaline tänavarehv ja valitud ainult hea suunakindluse pärast ning kurvisuutlikkuselt mittemidagiütlev.
Aga noh, eks siin oli enne ka juttu nendest tipp michelinidest, sest eks need mõõdetud tulemused peavad ju olema pärit mingist muust kohast kui ameerikas tehtud tehnikast ja heureka- rehvid polnud usa omad! Lahendus seega käes- usa masinad saavad üldse mingisuguse pöördevõime ja kiirenduse ainult mitte usa tehnikat kasutades. Inimestele on õnneks ikka väga vähe vaja.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 13:31 |
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
Nädalavahetusel tekkis üks vallatu mõte garaazist vedelevast iZ-412-st üks karm masin teha. Nagu AL-st lugeda saab, peab slaalomi kiirus ainult 8 kmh tõusma, et musklit biitima hakata. Olgu selle asja nimeks MVMU-412 ehk Mosseliigas Võistleja Märg Unenägu - 412
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 13:39 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BlueStang |
Muskelautotest Autolehes
quote: devilc: quote: PlyVal64:Nüüd on asi selge: muskel suudab olla kurvis sama kiire, kuid mootorijõud teevad sirgel oma töö ja nii need parimad ringiajad tulevad. SIMPEL
Aitäh Priit, et asjad lõplikult selgeks tegid. Jääme siis neid super-muskelautosid erinevates Eesti sarjades rajale ootama. Või on nad selleks liiga mugavad?
No eks ju on käinud ka - Avo-rustangil ei läinud ju üldsegi halvasti need asjad ja usun, et Avo-5.0 masin teeks ka rajal tegusid küll
Samas aga pole sellist sarja, kuhu sobida- näiteks mina eelistaksin vähe pikemate sirgetega asfaldirada, kui Saugal on - siis tuleks tõesti ka võimsuserinevused välja
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 13:52 |
Last edited 30.08.2004 at 13:53 by BlueStang
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vkx |
Muskelautotest Autolehes
quote: vvt: Aga camaroga (kuuldavasti 600 hp) ühed kodanikud siin ju ringrada proovisid. Ega viimasest kohast rohkem ei saadudki. Kusjuures vastased olid 200+ hj Opelid ja Hondad.
Ma küll ei mäleta siinkohal peast ühtegi nimetatud Camaro võistlustulemust aga mäletan väheke, mida Jörm(oli vist tiimipealik) rääkis selle masinaga võistlemisest tqhq-lastele ühel vormeliüritusel. Minu mäletamist mööda olid probleemideks vist rohkem masina eelmise omaniku/müüa kohustustest ja lubadustest mitte kinnipidamine ehk siis masin oli viletsamas teh.olukorras kui müüa väidetud/lubatud ja Jörm & co tegeles rohkem masina elus hoidmisega kui normaalse võistlemisega. Aga need korrad kui tehnika kestis, siis see Camaro ka liikus(ja mitte viimasel kohal vaid pigem esiridades)!!! Siinkohal viitsivad ehk Jörm & co mehed oma sõna sekka öelda kui satuvad seda teemat lugema ja lisavad või parandavad vajadusel minu (mälu järgi) öeldut.
____________________________
Seville STS `02 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2004 at 13:53 |
Last edited 30.08.2004 at 13:55 by vkx
|