Poster |
Message |
wagoneer |
Dodge diileri olemasolu
Üritasin otsida eestist Dodge diilerit aga kudagi ei leidnud.
Äkki keegi oskab öelda kas on üldse meil siin mõnda esindust või peab asju sebima läbi soome-rootsi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.08.2004 at 10:13 |
|
tyyp |
Dodge diileri olemasolu
Dodge kaubamärki Daimler Chrysler siin ei müü veel.
____________________________
Chevy Astro 95`
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.08.2004 at 11:15 |
|
rai |
Dodge diileri olemasolu
Sõltub mis Dodgele sul varuosa või juppi vaja läheb enamus asju on läbi Silberauto võimalik saada. Saadad ükskõik millise Chrysleri esinduse varuosa inimesele maili ja ta vastab sulle. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.08.2004 at 20:47 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
gretzky Moderator |
Dodge diileri olemasolu
No ära ole oma rahakoti vaenlane, et sellistest asutustest tahad juppi tellida.
Üks värdik, lõi talvel mul tagaklaasi sisse , küsisin siis hinda
Chrysleri esindusest öeldi 28k-32k Ameerika auto tõi 6 kiloga kasutatud tip top klaasi uus oli 12k. reegel oli vist, anna tellimus enne laupäeva, neljapäev on kohal, kui tahad monteerivad su tellimuse külge.
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.08.2004 at 21:23 |
Last edited 16.08.2004 at 11:00 by gretzky (Moderator)
|
PlyVal64 |
Dodge diileri olemasolu
quote: rai: Sõltub mis Dodgele sul varuosa või juppi vaja läheb enamus asju on läbi Silberauto võimalik saada. Saadad ükskõik millise Chrysleri esinduse varuosa inimesele maili ja ta vastab sulle.
Vastab ta jee. Ei tasu ikka üle kah pingutada, enamus, no ütleme 99% nendest nn.MOPARI-diileritest on õigeid autosid ainult pildiraamatust näinud. Ma võin ju neile proovimeili saata, et "vajan A-body 9-tolliseid esimesi piduritrummleid". Vend kukub sekundiga toolilt maha. Veel võiks küsida ju Superbirdi shifterit ja 53'Imerial Coupe tagatule ehisvõru.
Reaalselt Eestis olevatele Dodgedele võiks minna ja 56'Royalile juppe otsida või 81'Omnit remontida. Dodge Lanceriga vast saavad hakkama, ons ju Mitsu kah nende käes ... kui suudavad nime ja aastakäigu järgi kahe auto suguluse tuvastada. Aga on ka olemas ju õigeid Lancereid
Ply@tõsiselt pessimist igasuguse Eesti USA-raua ärinduse osas. Kogemused ... siiani mõttetus ruudus. Äkki hakkab ometi kord paranema? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.08.2004 at 21:32 |
|
rai |
Dodge diileri olemasolu
Ply kas sulle kohe meeldib "väikest seisu üles kiskuda".
Ütleks nii, et enamus Eesti rahvast on õigeid asju pildi raamatust näinud, see on umbes sama kui sa lähed küsid ameerikas oma Mossele sarnaseid asju, a la tahan 408 Elite piduri trumleid.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.08.2004 at 20:28 |
|
vvt |
Dodge diileri olemasolu
Äkki on need uued Chrysleri diilerid targemad, aga kui sellega tegeles BAA nimeline kompanii, siis vabandade- seal ei teinud osad kodanikud vahet 90 Spiritil ja 90 Caravanil ning Plymouth Voyageri nime kuuldes öeldi telefonis, et nad sellega ei tegele.
Neid vanade autode juppe saab igas normaalses esinduses tellida. Kas neid saada enam on (palju kola ostavad kokku klassikutega tegelevad firmad) ning mis maksavad on teine asi. Sellise asja tundmine on nagu diileri töötajate IQ küsimus, et margist teatakse natuke rohkem kui eelviimane mudel. Minumeelest on auasi, et kasvõi natukenegi eksootilisema margi esinduse töötaja teab, mis vahet on Chargeril ja 300M-l. Praegu julgen selles sügavalt kahelda. Omaette küsimus on see, et tihti palgatakse sinna letitaha minimumpalk+% eest mingeid mõttetuid troppe, kelle teadmised autost ja margist piirduvad eelviimase mudeli rattavõtme asukoha teadmisega.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.08.2004 at 20:46 |
|
rai |
Dodge diileri olemasolu
Pean nõustuma sellega, et enamuse varuosa spetsialistide jaoks lõpeb varuosa saadavus sellega, et programm ei näita vin koodi järgi autot. Ja tean kindlalt ühte kohta kus ükski varuosa mees ei valda inglise keelt. Nimelt varuosa programmid enamasti selles keeles on. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.08.2004 at 20:55 |
|
tfr |
Dodge diileri olemasolu
Info-Autos millalgi selgus hiljem, miks nad esimese hooga Fuegot Renault kataloogist üles ei leidnud - nad otsisid tarbesõidukite alt. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.08.2004 at 20:59 |
|
wagoneer |
Dodge diileri olemasolu
pöördusin siis täna Chrysler-mitsu diileri poole peterburi teel oma küsimusega. Andsin neile ühe dodge vin numbri ja palusin,et nad ütleksid kas on elektrooniline kõrgsurve pump või täis mehaaniline. Õhtuks nad veel vastust ei teadnud. Küll aga viitsis meerikamaa kodanik kapoti avada ja veenduda,et tegu on tavalise mehaanilise pumbaga. Nii,et minu probleem sai lahenduse. Aga chrysler-mitsu müüja dodgedest eriti ei jaga ja polnud neil ka mingit kataloogi või mis iganes asja kust seda vaadata oleks saanud. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.08.2004 at 21:16 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
PlyVal64 |
Dodge diileri olemasolu
quote: rai: Ply kas sulle kohe meeldib "väikest seisu üles kiskuda".
Kohati meeldib, eriti sel puhul, mis igasuguseid Eesti USA-raua "diilereid" puudutab. Aga ma ei viitsi pikalt kirjutada, siin on juba enamus öeldud. JA ei paista, et need "diilerid" ikka veel midagi väga viitsiksid teha, et ennast autonduses harida ... mida näitab ilmekalt VM'i suhtumine.
EDIT: Aga ma tean vähemalt ühte autoesindust, kus juhul, kui letimüüja suure tõenäosusega lolliks jääb on alati võimalus kutsuda teiselt korruselt tagaruumidest suur boss välja, kes siis tõelise autofänni kombel ka muudest maailma autodest ikka üht-teist teab. Mis sellest, et nende esindatavatest markidest on korralik USA-raud sama kaugel, kui Põhjapoolus Lõunapoolusest. NAgu ma tavatsen julmalt öelda - enamusel Eesti "diileritel" on täiesti savi, müüvad nad kantosse või autosid. Aga et olla hea autoärimees, peab firmas olema tunda autofänlust - vähemalt mõni otsustaja peaks olema heas mõttes friik. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.08.2004 at 00:04 |
Last edited 16.08.2004 at 00:15 by PlyVal64
|
Indrek |
Dodge diileri olemasolu
See on vist natuke kahe otsaga problem.
Teatud firmadel on vaba valik, kus USA hulgimüüja käest nad osad võtavad.
Margi esinduse puhul tuleb aga osad tellida kindlaid kanaleid mööda, kui nüüd palgata leti taha väga pädev vend tööle, näiteks PlyVal64 ise, siis on küll super teenindus ja autode/kataloogide tundmine väga hea, samuti nõuanded, aga kes jaksab siis sellisele töötajale palka maksta, kui enamus inimesi kasutaks eestis juhust, käiks küsiks kõik järgi, uuriks kataloogist asjad välja ja peale osade tehasenumbreid läheks telliks asjad TopPartsist või Ameerika Autost. Pole ju mõtet, selle jaoks ongi sellised viimati nimetatud firmad, kes eesti oludes USA eksootikaga tegelevad ja osteteed USA hulgimüüjate käest kauba kohele toovad, omades õiigust ise valida, kust midagi odavamalt saab. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 08:42 |
|
PlyVal64 |
Dodge diileri olemasolu
Indrek, turumajanduse tingimustes on igal firmal võimalik suvaliselt diilerilt nii varuosi kui autosid tellida. Eriti puudutab see USA-rauda. Omalajal ei tulnud praktiliselt mitte üks GM otse Detroidist, ikka läbi USA suurdiilerite, kelle hinnaalandused on hoopis teisest puust, kui antakse neid Eestile.
Igal juhul on USA-rauandus, mis EHEDAT rauda puudutab, muu autoäriga võrreldes suht marginaalne nähe, suured firmad lihtsalt ei viitsi asjaga tegeleda. Või ei viitsi suhtelise kommirahaga riskida. Või kui viitsivad, siis keevitavad ulmekirve vahele. Mulle tundub, et sellisest asjast, kui mainekujundus, pole nad kas kuulnud või neid see ei huvita. See peaks olema näiteks küsitus DODGE-diilerile au ja põhimõtte asi hädasolijat aidata, kui näiteks sellele vanale Royalile oleks mingit spetsiifilist juppi tarvis. Ilma ulmekasumita, vaid hädapärase kattega. Käib ju mainekujundus ikka rohkem suust-suhu ja kasvõi siinsamas netilehekülgedel, mingi edev reklaam edevas lehes friikide-ostjate-varuosatarbijate silmis väärtust ei oma.
Üldiselt ma muudkui vaatan ja imestan, kuidas USA-raua fännid muudkui orgunnivad suuri üritusi, teevad väljanäitusi, saavad päris usinalt kõlapinda erinevates meediates aga mitte üks diiler pole suvatsenud pisutki ise vaeva näha. Neile kuraditele tehakse fännide poolt enamus tööst ette ära ja siis kah veel veavad alt ja võtavad endale õiguse ... kuratteab millise. See suvi on siis olnud-kohe tulemas lauda kolm suuremat kokkusaamist(Suurhall, Tartu ja Haapsalu), paar pisikest ja kaks-kolm suurt dragi(,Speedest, RockRace ja äkki Kiltsi), peale Speedestil osalenud uue EVO-VIII pole märganud mitte ühtegi USA-raua diileriga seotud kõva masinat. Sai isegi tesit seal kiidetud lootuses, et äkki saavad vihjest aru aga kus sa sellega. Enam kunagi nii ei tee, milleks kiita, hoopis täielikult ignoreerida tuleb. Las kuradid pingutavad et oma eksistentsi ülde õigustada.
Kuigi siin kirjutab USA-raua fänn PlyVal64, ei saa siiski kõike, mida mõtlen, arvan ja tean välja öelda Aga läbi eelneva töökogemuse ja muude õnnelike juhuste tean liigagi palju suhtumistest, rahadest, nende "investeerimisest" ja muust. Sellest minu totaalne negativism. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 10:15 |
|
diesel |
Dodge diileri olemasolu
ply, heaste kujundet maine ei toida. söögi ostmiseks on raha vaja. sorry. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 10:20 |
|
wagoneer |
Dodge diileri olemasolu
Täna tuli vastus ka Chrysler-mitsu diilerilt. E-mail vastusega mis mulle saadeti tuli aga hoopis rootsist. Nii,et keegi ikka viitsis asjaga seal tegelda ja kui ise hakkama ei saadud paluti mujalt abi mis on ju igati teretulnud. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 10:53 |
|
PlyVal64 |
Dodge diileri olemasolu
quote: diesel: ply, heaste kujundet maine ei toida. söögi ostmiseks on raha vaja. sorry.
Maine loob üldse eelduse, et olemasolev raha mingi müügisaali poole liiguks. Kui ikka mainet pole, läheb vaid viimane paadunud miljonärist fänn omale sinna autot vaatama. Aga selleks peab ikka midagi näidata kah olema. Nimesid ärme nimeta, kuid siingi saidil on palju inimesi, kes suudaksid endale päris kalleid mänguasju lubada. Praegu lähevad need mehed just mujale varuosapoodidesse. Omamoodi tore - fännidel on käivet, kuid normaalne oleks, et seal rohkem tuuningule ja spordile keskendutaks, mitte uutele autodele piduriklotside ja õliandurite müügile. No läheb siis mingi muskelauto omanik oma ratsule mingisse esindusse uut lamdaandurit ostma, pakutakse vennale et: "härra see ja see, äkki tahate teha proovisõitu ka uue mudeli muskliga?" Näiteks Pontu GTO või Neon SRT-4 jne. Või äkki olete huvitatud päevake ringisõitma uue Vettega Kurat, need olid, on ja jäävad meeste mänguasjadeks, mida mehed käega katsuda tahavad. Ja küll siis ka need rahakotid avanevad.
Aga Teile äkki F-150 Lightning reklaamautoks?
Asi lihtsalt selles, et ei viitsita brandi promoda. Varsti teavad kõik, et Chevy ongi üks pisike Korea junn, Pontu Opel Kadett, Ford Kölni rahvaauto ja Chrysler ilus Mersu. Aga et uus Van saadaval 4WD'na ja viie uksega on, või et Dodge ka tõsiseid kastikaid teeb, või et uus Mustang täiesti olemas on, ei tea keegi. Reaalselt on Eesti autofirmadel seda rahalist jõudu, et pisutki Eesti tänavapilti muuta. Lihtsalt puudub huvi ja tahtmine. Ostjaid mänguasjadele leiduks kindlasti, ma miskipärast ei arva, et õiglase hinnaga ja registris Viper või uus Vette liiga kaua müügisaalis vedeleks. Me oleme ju nii kuradi edevad... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 11:50 |
|
Märt |
Dodge diileri olemasolu
quote: PlyVal64: Me oleme ju nii kuradi edevad...
Ja seda pole mitte eestlased ainult... Siin on kuum asi hankida endale lühike number autole ( 3 kohalise eest küsitakse ulmelisi hindu-113 oli müügis 21000 dinaari eest)
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 12:13 |
|
5.0 |
Dodge diileri olemasolu
quote: Märt: quote: PlyVal64: Me oleme ju nii kuradi edevad...
Ja seda pole mitte eestlased ainult... Siin on kuum asi hankida endale lühike number autole ( 3 kohalise eest küsitakse ulmelisi hindu-113 oli müügis 21000 dinaari eest)
oled Lätti kolinud või? Seal on niiviisi, et mida lühem number, seda tegijam. Kahjuks alla uhe tähe või numbri ei saa.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 14:33 |
|
vvt |
Dodge diileri olemasolu
Mina küll ükspäev imestasin, et kuidas maksab USA-s nt 5,7 camaro, mille jaehind suvalisele ostjale on selgelt alla 20 ktaala, Eestis esindusest ostes üle 800 000 eeku
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 14:59 |
|
Mati Kikkas |
Dodge diileri olemasolu
quote: vvt: Mina küll ükspäev imestasin, et kuidas maksab USA-s nt 5,7 camaro, mille jaehind suvalisele ostjale on selgelt alla 20 ktaala, Eestis esindusest ostes üle 800 000 eeku
Aga mõtle kui äge värk, müüd ühe auto kogemata maha ja
terve aasta aega pole vaja muret tunda (tööd teha)
____________________________
03 GMC Savana Starcraft GT Classic
78 Lincoln Continental Mark V 460cid
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 15:16 |
|
mrtn |
Dodge diileri olemasolu
quote: vvt: Mina küll ükspäev imestasin, et kuidas maksab USA-s nt 5,7 camaro, mille jaehind suvalisele ostjale on selgelt alla 20 ktaala, Eestis esindusest ostes üle 800 000 eeku
ma just imetlesin durango hinda, $16K. mis suured SUVid meil maksavad... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 15:37 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
PlyVal64 |
Dodge diileri olemasolu
quote: vvt: Mina küll ükspäev imestasin, et kuidas maksab USA-s nt 5,7 camaro, mille jaehind suvalisele ostjale on selgelt alla 20 ktaala, Eestis esindusest ostes üle 800 000 eeku
Teeme uue Vette kohta siis kiire arvutuse: hind alates 44 245 USD Vette koduka järgi. Lisad juurde, ütleme 48 000. CIF transport Tallinnasse ~3500 USD. Kuulukse, et too Rootsis ülevaatamine maksab umbes 3000 Eurot, paneme transa ja asjad juurde, 4000 EUR. Liidame kokku ja korrutame kurssidega läbi, saame 670 000 + 62600 = 732 600. 10% tollimaksu + 18%, kokku 950800 EEK. 50 000 kasumit kah, 1 000 000 uue Vette hinnaks. Igati ausalt asi kohal ja hind ei ole ju liiga ulme. Milliga peaks vähemalt ühele Vettele ostja igal juhul leidma, ostetakse ju palju kallimaid autosid, mis iseenesest suht jurad on.
EDIT: suht hea hinnavõrdluse sait USAs: BuyPower
Sealt võetud hinnad: SSR LS - 44145 USD, Corvette Z06 - 53320 USD, Mustang SVT Cobra - 35485 USD ja GTO - 33190 USD. Viper on muidugi ulmekirves, üle 80000 USD, samamoodi uus Caddy XLR 76200 USD |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 16:05 |
Last edited 17.08.2004 at 16:37 by PlyVal64
|
Alts7 |
Dodge diileri olemasolu
Eriti pikalt ei viitsi seletada aga mõned arvamused asjadest. Arvan, et peale minu on siin teisigi inimesi kes puutuvad/on puutunud kokku mingite toodete maaletoomisega ja sellest lähtuvate hinnaarvestuste jm. Esinduste kõrged hinnad ja tihti ka sita tööjõu üheks esmaseks põhjuseks on toote tootja poolsed nõuded (kohustused) esindajale. Allnimetatud kulud tuleb tagasi saada ja tagasi saab need ainult sellesama toote müügist. Arvestada tuleb, et Eesti turg on 1. väike 2. madala ostujõuga. Levinumad neist:
- teatava sordimendi ja suurusega varuosade laoseis. Võrreldes laos seesolevaga liigub müügina vaid väike osa ja ega seda ülejäänud "seisvat" kaupa ka tootja niisama ei anna. Kuluna võrdub selline olukord: laopinna maksumus+pangalaenu protsent (mille eest kogu jama sees on)*aeg. Kokkuvõtteks on see päris suur kulu teinekord.
- Demomiseks kasutatavaid (uusi) tooteid (mudeleid) tuleb sees hoida, huvilistele näppida anda ja selge see, et neid pärast enam uue hinnaga ei müü. Kui turg väike ja toode spetsiifiline, siis on see päris arvestatav kulu.
- Eelnevale punktile kohe sappa kõiksugused reklaamüritused, mida korraldada ja kus rahvale asja näidata +toote ja enda olemasolu promo meedias.
- Hoolde ja müügiga tegelevate inimeste koolitus tootja juures. Üldiselt tuleb see inimese kohta ikka kõvasti kallim kui samapikal turismireisil viibimine.
- Teatud tootega võib kaasneda tüübikinnituse jms. taotlemine.
- väikeste asjade erinevatest kohtadest tellimisel moodustavad tollimise kulud päris kena kopika.
+ Esinduse töötajate palgad koos riigimaksudega, ruumid, bürootarbed, sidevahendid jne. Kõik eelnev tuleb panna siin nõrgalt müüva toote hinna sisse ja siis ei maksa see asi tõepoolest enam niivähe, kui kuskil kaugel, kus ta ei ole nishitoode.
ahah, enne ütlesin sõna, et tihti esinduste "must" tööjõud ei ole pädev. Eelmistes postides öeldi väga õigesti - pädevat tööjõudu ei suudeta lihtsalt tihti palgata või siis soovitavad mingi vaheastme töötajad tuttavatest / sugulastest jobusid tööle.
need mõned mõtted siis... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 16:43 |
|
Madman |
Dodge diileri olemasolu
Kulutada võib muidugi sajaühele asjale lõputuid summasid aga autode, eriti usa autode varuosade suurt laoseisu küll Eesti firmadel pole. Mingid enamvähem minevad asjad on kohapeal. Oleks ju ka mõttetu tellida miljon juppi sisse et ehk keegi kunagi 10 a pärast küsib. Asi on ikkagi mõistlikus juurdehindluses.
Toon ühe näite: mul oli vaja uusi kolbe ja rõngaid pontu V6-le. Küsisin igaks juhuks ka siinsetest usa juppide poodidest ja hinnaks pakuti 5500.- eeki. Tellisin siis ise USA-st ja koos lennutranspordi, EL tollimaksu ja käibemaksuga 2200.- krooniga kätte.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 17:07 |
|
PlyVal64 |
Dodge diileri olemasolu
quote: Alts7: - Demomiseks kasutatavaid (uusi) tooteid (mudeleid) tuleb sees hoida, huvilistele näppida anda ja selge see, et neid pärast enam uue hinnaga ei müü. Kui turg väike ja toode spetsiifiline, siis on see päris arvestatav kulu.
On, kuid sellest tõusvat kasu ei saa alahinnata. Iga promo eesmärk peaks olema võimalikult mitmekesise ostjaskonna müügisaali meelitamine, et siis müügimehed saaksid oma oskustele tuginedes sealt migai pähe määrida. See ei pea teps mitte too kallis nishitoode ju olema.
quote: - Eelnevale punktile kohe sappa kõiksugused reklaamüritused, mida korraldada ja kus rahvale asja näidata +toote ja enda olemasolu promo meedias.
No näiteks mõne minu väljatoodud uue ja edeva muskelautoga dragrace'il, OT'il, IMS'il ja USA-raua näitustel osalemine ei maksa just eriti palju. Lihtsalt ei tohi rehvidest, piduriklotsidest ja bensiinist kahju olla.
Ma arvan, et kui mõni esindus näiteks tqhq.ee saidilt mingid hulgad inimesi õhtuks esindusse kutsub, siis ei eeldata, vähemalt mina mitte, et seal söötma-jootma-lõbustama peaks. Andke auto proovisõiduks kätte ja promo jookseb netis nii mis kole. Esindused võiksid ja peaksid sellises väikeses kohas, nagu seda Eesti on, potensiaalseid kliente ja nende kokkusaamiskohtasid põhjalikult tundma.
Vabandust, kuid näiteks uue HEMI esitlus Motorexil oli küll kallis ja väga ilus, kuid konkreetse autoga kohe mingit pidi kokku ei klappinud. Minu silmis mahavisatud raha. Rock*n*roll, reggae ja "lillelapsed" oleks pidanud olema, mitte miilitsaorkester koos Allveega. Või siis olema lihtsalt väljakuulutatud Silberi õhtumiiting, HEMI ei säranud tol õhtul kohe üldse
quote: - Hoolde ja müügiga tegelevate inimeste koolitus tootja juures. Üldiselt tuleb see inimese kohta ikka kõvasti kallim kui samapikal turismireisil viibimine.
Hoole on probleem, vaja leida tõsine fänn kasvõi mõnest teisest firmast. Põhiline probleem on elektroonikaga, nõus. See on kulu. Müügimeest koolitada, milleks Et see näiteks uue HEMI müügil ajaks mulli, kui oluline on osade silindrite väljalülitamise võimalus mootoril Parimal juhul tuleb müügimehele juulikuine Popular HotRoding osta ja lasta tal uue HEMI tuunimise artikkel läbi lugeda, lisaks pisuke ajaloolise tausta uurimine ja HEMI-filosoofiast arusaamise kontroll. Kõik, rohkem pole vaja. Kulu koos ajakirja ostmise ja Rahvusraamatukogu lugejakaardiga 300 krooni.
quote: + Esinduse töötajate palgad koos riigimaksudega, ruumid, bürootarbed, sidevahendid jne. Kõik eelnev tuleb panna siin nõrgalt müüva toote hinna sisse ja siis ei maksa see asi tõepoolest enam niivähe, kui kuskil kaugel, kus ta ei ole nishitoode.
Selleks ongi pisuke kasum, mis selle peaks korvama. Aga põhiline kasum peaks ikka põhitoote müügist tulema, nishitoode peaks odav reklaam olema. Üks ringisõitev ja meediakajastust saav uus Corvette on rohkem margi mainet tõstev, kui kümme jubedat Kalossireklaami. Tuled esindusse autot vaatama ja muuhulgas lahkud sealt hea müügimehe mesijutu tõttu neljarattalise Kalossiga. Viperi asemel soetad Neoni ja SVT Cobra asemel Focuse.
Esimene mulje või kirjatükk võib olla mudeli tulevikus määrav... ja nii kahju, kui see ka pole, siis on meite autoajakirjanike kokkupuuted eheda(RWD V8)USA-rauaga põhimõtteliselt olematud. Lihtsalt pole olnudki autosid, millega sõita. Kui mõnele on sõber oma autot proovida andnud, siis veel, kuid ei saa mõnetunnisest sõitmisest veel mingit aimdust autost. Kuna puudub igasugune võrdlusmoment, kiputakse kõike alati ja kõikjal sakslaste mõõdupuuga võtma või siis USA-auto ajaloosse ja filosoofiasse laskumata temast mingeid Ferrarilikke sõiduomadusi otsima. Aga küll seegi muutub Oleme ju enamuses ikka maailma taatide kõrval tatiste ninadega poisikesed. Enamus meist polnud isegi veel plaanis, kui paljud tänased tippajakirjanikud juba autosid testisid ... nii 40 aastat tagasi.
Aga sosinad käivad, et Silberautos on vist jää liikuma hakanud ja Haapsalus peaks juba midagi mõistliku Chryslerilt tulema. See on hea märk, lausa rõõmustav, kui nii saab öelda |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2004 at 17:42 |
|
|