Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Arutlus taas klasside teemal
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Arutlus taas klasside teemal   1 2  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
vvt
  
Arutlus taas klasside teemal
quote:
Astro SS: to vvt: kasva suureks.
Enamus Camarosid/Firesdid /Mustangeid ongi 15+ autod. Kas nendega ei tohigi enam rajale tulla ??? ?
Kas ylovoitka peab oma El Camino Emexsisse vedama ,tal ju 14,8 auto?
Kas kogu kupatuse mõte pole mitte shows?
Ma arvan ,et inimesed on rohkem pöördes nähes 16 sekundi Full SIze Van'i (kindlasti Starcraft) kui 14,0 BMW'd ;)

Miks suureks? Minu jutt on ebaküps, kui ei tundu kõhualuse kõditamisena või???

Esiteks ei ole nende 15 sek camarotega seda suurt arvukuseprobleemi, kuna siiski on tegu väga üksikute autodega. Mida ei saa öelda näideks speedesti autovaliku kohta - no miski ei pannud vähemasti minusugust autohaiget seal rohkem kui kaks tundi passima.

Teiseks on nende suure mootori kuid lahjapoolsete kiirusomadustega fullsizede ja van'ide jaoks palju igasugu spetsüritusi a'la AB Car show, FTC drag jne...vaevalt Su rahakott lubab terve kalendri jooksul kumme põletamas käia...

Istusin Pärnus pea kõik sõidud kohal ja A- klassi puhul see RAHVAST EI HUVITA. Kui Ply aplausi teha ei palunud, siis ei keeranud enamus peadki.

Kolmandaks - autode arv. See on juba praegu piiripealne, et üritus päikeselõõsas muutub keskmisele pealtvaatajale piinavalt venivaks. Ja kui seda suurendada, siis ikka tõsiste autode arvu suurendamine ja muu irrelevantse arvu vähendamisega;)

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2004 at 09:10
gets
Arutlus taas klasside teemal
Tegelt A klass polnudki nii hull. Seal ju üsna tihe konkurents käis. Rahvas täitsa vaatas. Aga tsiklid olid küll out. Rahvast hakkas tribüünidele rohkem kogunema alles autode startideks.

Vot tsiklite klassi võiks küll kokku viia üheks. Kuni Eestis pole teab, mis kõvasid turbo vms rattaid, pole nagu suurt vahet, kas 600 või 1000ccm, nagunii rahvas ei vaata :evil
Mitte, et mul tsiklite vastu väga midagi oleks :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2004 at 09:16
Last edited 28.07.2004 at 09:18 by gets
sam
  
Arutlus taas klasside teemal
klassid tuleb teha selliselt, et need soosiksid ala arenemist, ehk et autod muutuksid kiiremateks !
stock klass seda kindlasti ei soosi.
tsiklite seisukohalt tean niipalju rääkida, et kõik kui 1 tuttavad ei viitsi neid üldse vaadata kiirendusrajal. Võibolla peaks piirama motikatega võistlejate arvu või siis korraldama neile eraldi üritusi.
see 3% on minu arvates väga kummaline ja ebaloogiline asi. Olen mõelnud, et milleks ta üldse hea on. Ilmselt siis mõeldud autodele, mis ületavad klassipiire minimaalselt juba tehasest või remontmõõtu viidud mootorite heaks. Kas remontmõõdud tõesti võivad muuta mahtu 3%, isegi 1mm suuremad kolvid ei tohiks tõsta mahtu niipalju. Võibolla ma eksin muidugi. Aga mida ma öelda tahan on see, et piirid tuleb jäigalt paika panna, siis ei teki võimalust ega vajadust klassidega mängima hakata...vähem vaidlusi ja arusaamatusi hiljem. Arvate, et pealtvaatajale on arusaadav miks Fredi Mazda või Maximi Supra kord ühes ja kord teises klassis sõidavad?

____________________________
www.es-racing.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2004 at 10:24
PlyVal64
Arutlus taas klasside teemal
PANE TÄHELE!
Esiteks: Ma räägin dragrace'ist, kus ei ole oluline auto tootjamaa ega mootori töömaht, vaid ainult ET, SHOW ja meeldivus publikule.
Teiseks: Ikka püütakse sassi ajada hobiautondus kui selline ja sport. On siin viimasel ajal olnud inimestel arusaamise ja vahetegemisega probleeme. Need on kaks eri maailma.


Kurask, mulle meeldib, et paadunud euroauto omaniku-ehitaja vvt näol on tekkinud mulle mõneti üllatav mõttekaaslane:D Kuigi on tuline õigus ka neil, kes selle entry leveli vajalikkust rõhutavad.
Kuid ... see entry peaks dragracing'u mõistes olema ülikerge ja raudpolt TAGAVEOLINE, esiveolised on jura, jura , jura. Alla 14 aeg on tore, kuid showd pole. Ja nagu vvt mainis, siis inimesi ausõna väikesed klassid EI HUVITA. Kui nüüd need aparaadid panna 12 sekundi aegu sõitma, burnoutima ja miks mitte ka "nokka tõstma", oleks asi hoopis teine. Kusjuures ei huvita inimesi ka suured mootorid, mis 14 sekundit sõidavad. Müra ja burnout pisutki leevendavad igavust;)
Tundus nii, et BRACKETILE elati päris huviga kaasa. Tekkis see aeglasem=nõrgem ja kiirem=tugevam sündroom ja nõrgemale elati kaasa. Äkki tuleks hoopis need 12-15 sekundit sõitvad autod väevõimuga bracketisse sundida??? Selge, et kõik 10sekundi autot ehitada ei plaani, mina hetkel k.a.

Ja stock dragracing'u klass unustage ometi ära. 15- sekundit autod rajal või siis hädapärast Evo-STi klass, see võiks veel kuidagi. Aga näiteks 19.396@109.378 km/h Saxo on lihtsalt mõttetu.
BTW, kuskohas AstroSS RockRace'il showd nägi? Pool D-klassist, Outlaw ja Saapolad. Ja siis Tevis oma uskumatu seeriaga superfinaalis aga see tuli kah showks rääkida, no ei olnud Mantal burnoudi jõudu:( Külg ees ilge punnitamisega. Ärge arvake, ka kõige rumalamad-autokaugemad naisterahvad saavad aru, mis on mis. Lummatud olid nad paigaltstartidest, mida näitasid autod alates Laurist. Erkki start tundus neile taustsüsteemis sigaaeglane. Vot nii on lood siinpool sood. Aga esimest korda oli Eesti mõistes tohutul pealtvaatajaskonnal kohe ka väga tõsine taustsüsteem. Arvata, et edaspidi nad "näpuga" lepivad, kui korra juba "m...." saanud, oleks ju rumal???

Kuhu jäid eestlaste 200meetrised rehvisuitsud jne???. Isegi Maksim tegi ainult kääks. ElCaminolt oleks oodanud veerandmiili burnouti ... aga arusaadav, et oli ju vaid kaks eelsõitu ja eliminaatorisse ylovoitkal kahjuks asja polnud. Aga seevastu ABCS dragil Haapasalus tahaks just selliseid megashowsid näha.

Ply@jälle "teenib" ... paganteab mida:)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2004 at 10:45
opelmanta
Arutlus taas klasside teemal
Ark ja tehnilist kontrolli läbivad sõidukid??????

KA rock Race-l oleks olnud nii 50 % miite läbijaid.
Mina isiklikult nägin asju mis panevad mõtlma....seega oma autot "õigemaks ehitama"

Kõike ei suudeta kontrollida ja tänud mõnele mehele kes tehnilist teostab,et ta tähte ei näri.Meil poleks muidu sõitjaid-sest õige asja ja nõuetekohase auto ehitamine võtab aastaid.Ja selleks on vaja lausa kotiga raha.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2004 at 10:50
ylovoitka
Arutlus taas klasside teemal
Häbi on ainult ühte ratast suitsutada.. Aga küll sellele rohtu leiab :)

Edit: Ja teiseks hoidsin teadlikult tagasi ka sellepärast, et $$$ ET Street'e säästa. Show jaoks oleks pidanud tavalised vanad rehvid alla panema ja mitukümmend sekundit põlema. Kuna aga oli teada, et on ainult 2 sõitu, siis üritasin ikkagi aega paranda, kahjuks show arvelt..

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2004 at 10:54
Last edited 28.07.2004 at 10:59 by ylovoitka
PlyVal64
Arutlus taas klasside teemal
quote:
ylovoitka: Show jaoks oleks pidanud tavalised vanad rehvid alla panema ja mitukümmend sekundit põlema. Kuna aga oli teada, et on ainult 2 sõitu, siis üritasin ikkagi aega paranda, kahjuks show arvelt..
Hakkab looma;) Selge, et RR'il oli pisut raske nõrga pooliku autoga mõlemat hästi teha:D Aga olgu siis Kiltsis topelt!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2004 at 11:20
vvt
  
Arutlus taas klasside teemal
IMHO on selle stock klassi mõte natuge ebaselge. Kusmaalt on stock ja kusmaalt modified? Kas Nascari auto on stock? Või on eile poest ostetud auto stock? Selle taga paistab natuge Eesti "rahvasportlaste" sellist postsovieti-teemat, kus üritatakse iga hinnaga mingi tõmmekas ära teha? Ei tea, mismoodi kontrollitakse, et stock on stock? Siin paistab välja juba selline "mosseliiga" ja "IMS-WRX"teema, kus teatud seltskond natuke rikkamaid üritab teistele odava käiguga ära teha. Et iga hinnaga ikka esikoht saada. Rahvasport on rahvasport, selles on Plyl õigus. EM on EM. Mitte ei tulda EM autoga rahvaspordist odaval moel karikaid hankima.

Julgen küll lubada, et praegusi trende arvestades on see stock klass surnud üritus. No ostad endale stock oopeli. Siis natuke kõvem (rikkam) mees ostab endale Mugeni moditud S2000-de. Siis on järgmine kisa lahti. Ja mis muutub sellest? Piisava raha olemasolul muutub ka see stock klass farsiks. 1.5 honda kiirendab kiiremini kui 1,5 lada ja 1,5 elise kiirendab kiiremini kui honda:)

Edit: Ja Ply, ma pole nii paadunud -ma pigem üritan levitada teatud lihtsaid tõdesid omasuguste hulgas - nagu näiteks töömahu löömatusest ja harrastajaauto võimalikult lihtsast ehitusest. Visalt, aga asi edeneb juba:)

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2004 at 11:59
Last edited 28.07.2004 at 12:03 by vvt
tfr
 
Arutlus taas klasside teemal
quote:
sam: see 3% on minu arvates väga kummaline ja ebaloogiline asi. Olen mõelnud, et milleks ta üldse hea on.
See on remontmõõdus kolbe silmas pidades tehtud jah BHRA andmetel.

quote:
Ilmselt siis mõeldud autodele, mis ületavad klassipiire minimaalselt juba tehasest või remontmõõtu viidud mootorite heaks. Kas remontmõõdud tõesti võivad muuta mahtu 3%, isegi 1mm suuremad kolvid ei tohiks tõsta mahtu niipalju. Võibolla ma eksin muidugi.
1mm on juba päris suur muutus - mina sain oma 1.6 mootoril 2mm suuremate kolbidega 82 kuubikut juurde, "päris mootoritel" on vahe ilmselt veel suurem.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2004 at 13:20
diesel
Arutlus taas klasside teemal
kui klasside muutmine vajalik ja vältimatu on, siis kindlasti tasub võimalust mööda asja lähemate ja kaugemate naabritega ühtlustada. oleks siis hõlpsam vastastikku külas võistlemas käia.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2004 at 22:10
prr
 
Arutlus taas klasside teemal
quote:
PlyVal64:
Kurask, mulle meeldib, et paadunud euroauto omaniku-ehitaja vvt näol on tekkinud mulle mõneti üllatav mõttekaaslane:D Kuigi on tuline õigus ka neil, kes selle entry leveli vajalikkust rõhutavad.
Kuid ... see entry peaks dragracing'u mõistes olema ülikerge ja raudpolt TAGAVEOLINE, esiveolised on jura, jura , jura.
ply, kindlameelsus viib sihile ;)

Sa võiks teha omale PlyValley ( noh, nagu Jacksonil, kus ta lapsi "piinab", Neverland oli vist ) ja hakata inimestele ajudesse sõitma oma kindlameelsete tõekspidamistega. Korraldad kokteliõhtuid, mis lõpevad ikka ja jälle samamoodi, kus Ply kõva ja selge häälega karjub : "eks näis, millal esiveoliste omanikud aru saavad, et see on arulage punnitamine ?"

:D

____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.07.2004 at 08:24
diesel
Arutlus taas klasside teemal
well, hobune veab ees ja vanker on järel. tagnat lükatavaid vankreid pole hobuste ees eriti silma jäänd, seega esiveoliste ehitajad, andke aga valu, te olete täitsa õigel teel. :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.07.2004 at 08:32
PlyVal64
Arutlus taas klasside teemal
Tnx, prr:)
Total OT:
Aga diesel, kui nüüd juba loomariigi peale läks, siis on tegelikult Sul ainult pooleldi õigus. Õigus on selles pooles, et üldiselt ei ole olemas lükatavaid vankreid. Ja õigus ka selles, et aeglased veoloomad kasutavad jõulisemaks tõmbamiseks ka esijalgu ehk on 4WD. Miks? Nagu täna tehakse enamud pakiautodest esiveolised - raskus esiosal ja need on aeglasel ning ühtlasel liikumisel koormatud. Sa ju kah vanem mees, äkki mäletad tühja Aviaga sõitmist ja seda siis võrrelda näiteks Boxeriga. Nii on ka Tori raskeveo hobesel, piisonil, pühvlil etc. keharaskus esijalgadel, sest kogu eluka raskuskese ei ole mitte täpselt pooles jalgadevahelises alas, vaid umbes esijalgade taga. Aga igal juhul kasutavad nad kiirendamisel tagajalgu
Kõik kiired ja plahvatusliku stardiga loomad kasutavad kiirendamiseks ja kiireks liikumiseks ainult tagajalgasid. Kummaline "kokkusattumus" on veel see, et kiirendades on peaaegu kõik loomad tagasillablokiga, mõni spooli, mõni LSD'ga. Tavalisim neljajalgse kiirendus on selline: tagajalad on praktiliselt kõrvuti ja nendega tõukab loom ennast kohalt. Esijalad puudutavad eriaegadel maapinda, tavaliselt vasak enne ja siis parem. Isegi gepard jookseb 120 km/h põhimõtteliselt niimoodi, ikka juhitavuse huvides. Ainus loom, keda näinud imekiiresti taga-esijalad kõrvuti "lendamas", on Vene hurt. Aga ta ju vene oma:D
FWD autodega kiirendajad laenutagu suvaline National Geogarphic DVD, kus räägitakse kiskjatest ja vaadaku:) Absoluutselt kõik reaktsiooni ja kiirendusega ennast toitvad elukad kasutavad tagajalgu, esijalad on juhtimiseks ja murdmiseks. Kui lõvi või tiiger oleks esijalaveolised, oleks nende suguvõsa ammu enne mõõkhambulist isendit välja surnud.
Muuseas, loomariigi jälgimise ja sealt heade mõtete inimkonna hüvanguks kasutamist uuriva teaduse nimi on bioonika. Ahjaa, miks paatidel on päramootor, sõukruvi asub ahtris ja jet paiskab tagantotsast välja?
Hetkel tuleb mulle meelde ainult üks sugukond loomariigist, kes kuival maal esijalgade abil ennast liigutavad: loivalised. Aga nagu teada, siis tegemist ruineerunud ja vee-eluks kohastunud jäsemetega imetajatega. Võib ju järgmine kord võrrelda mõnda FWD autot niimoodi: veab ennast edasi strip'il nagu paks isakotik lesilas ennast emaste poole:) Aus ja õige võrdlus ... aga nii ju ei saa. Ütleks siis veel, et merilõvi...


Aga klassid võiks juba tõesti klassikaliste tavade järgi seada? Kuidas Soomes MV on?
Comp, Stock & Super Stock, Super Comp, Super Gas ja Super Street. Outlaw ja Bracket juurde ning ongi piisavalt, sest enamuses autosid ju alguses poleks. PRO-klassideni on vist veel pisut aega.
Igas klassis tuleb juba praegu võitmiseks sõita kõvasti alla 14 sekundi, arvata on, et varsti juba isegi A-klassis alla 13 sekundi. Ka C-klass on juba ammu tänu Kaimole ja nüüd ka leeduka Audile sügavalt spetsautode tehnilistes reeglites, muudest suurematest klassidest rääkimata.
Paras oleks teha mingi Comp13 klass. Ajasõidud sõidetakse ju maksimaalselt kiiresti ja alles eliminaatoris tuleb pisut mõtlema hakata. Minu arust võiks asja lausa ABCS-dragi ajal Kiltsis proovida? Selge, et ylovoitka ei suuda never Kuriksiga võidu sõita. Teha ühe klassi asemel aeglasematele comp-põhimõttel klass ja siis outlaw. Eriti aeglased saavad nii või teisiti peksa, Eestis;)ei suuda never diisel-kastikas ennast ka 16 parema hulka sõita, veelvähem 8 hulka. Vaadata, kas saab asja ja kas inimesed aru saavad. Nagu asi käib: eliminaator pannakse kokku indeksi suurema alistamise alusel. Teoorias võiks paras indeks olla 13,5 ja alla 12 sõitnuid sinna ei lasta. Avo, Stangid, F-bodyd ja Vetted oleksid kõik konkurentsis, hää õnne korral ka mõni ElCamino;) Outlaws siis välismaalased ja Camaro-trio. 5 kiiret soomlast-rootslast vast ikka stripile tuleb?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.07.2004 at 11:15
ervin
Arutlus taas klasside teemal
quote:
diesel: well, hobune veab ees ja vanker on järel. tagnat lükatavaid vankreid pole hobuste ees eriti silma jäänd, seega esiveoliste ehitajad, andke aga valu, te olete täitsa õigel teel. :)
well, autodele pannakse ka mõnikord järelkäru sappa :D

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.07.2004 at 11:23
foke
 
Arutlus taas klasside teemal
quote:
PlyVal64:
quote:
ylovoitka: Show jaoks oleks pidanud tavalised vanad rehvid alla panema ja mitukümmend sekundit põlema. Kuna aga oli teada, et on ainult 2 sõitu, siis üritasin ikkagi aega paranda, kahjuks show arvelt..
Hakkab looma;) Selge, et RR'il oli pisut raske nõrga pooliku autoga mõlemat hästi teha:D Aga olgu siis Kiltsis topelt!
ja oligi... isegi tripelt võiks öelda:D

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.09.2004 at 15:22
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Arutlus taas klasside teemal   1 2  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.