Poster |
Message |
vvt |
Surveastme t6stmise variandid
Natuke eksisin peast pannes. 268 nukal on peaaegu kõikidel mootoritel sisselaske avanemine 20-24 kraadi vahel. Seejuures konservatiivsematel autodel on see millegipärast väiksem (nukk hilisem). Bemu mootoritel on see enamasti 24 näiteks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.07.2004 at 17:41 |
|
rustang Moderator |
Surveastme t6stmise variandid
20 - 24 on üsna lai vahemik, ma peaks ikkagi täpselt oma mootori kohta välja uurima. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.07.2004 at 09:24 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
max |
Surveastme t6stmise variandid
Kas veebist nuka täpsemaid spece pole võimalik leida? Nt Comp Cams'i nukkadel on spec sheet'id netis olemas ja samuti on kirjas avanemise ja sulgumise kraadid. Üks näide 268 (adv. dur.) nuka kohta:
http://www.compcams.com/Technical/Search/CamDetails.asp?PartNumber=12-268-4
DD200 soft oskab samuti mingeid nuka teisendusi teha. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.07.2004 at 09:50 |
Last edited 07.07.2004 at 09:52 by max
|
vvt |
Surveastme t6stmise variandid
quote: rustang: 20 - 24 on üsna lai vahemik, ma peaks ikkagi täpselt oma mootori kohta välja uurima.
Kodusel teel, hammasrihmaga ning nii vana mootori kohta on see suurim täpsus niiehknaa, mida Sul saavutada võimalik on. Tugeval kiirendamisel muutub asi rihma venimise võrra ka umbes samapalju. Muidu oleks venimine OK, aga kahjuks muutub kiirendamise nukk hilisemaks, mis just erksust ei lisa. Nagu vtec kohe
Andmetetest, et sisselaskeklapi tõus 0,005 on 21 kraadi ja 34 minutit BTDC - hehh, kodusel teel, ilma erilise vilumuseta on sellest infost vähe kasu, kui nukkvõlli valmistamiskalad, mõõteviga vms annab sulle täpsuse+/- 5 kraadi. Pealegi pisim eksimus klapivahedega tähendab kuni 10 kraadi. Hammasrihma venimine kasutusea jooksul tähendab ca 15 kraadi. Kaido Karjus kunagi soovitas, et ära liigselt vaeva näe paar kraadiga, kui 0,1 mm eksimust klapivahes tähendab 15 kraadi. Halva ligipääsuga kohtades on võimalik klapivahega ka 0,3 eksida........
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.07.2004 at 14:02 |
|
rustang Moderator |
Surveastme t6stmise variandid
quote: vvt: sisselaskeklapi tõus 0,005 on 21 kraadi ja 34 minutit BTDC
vvt, kas ma saan õigesti aru, et ülaltoodu on minu 2.0 fordi OHC kone standardnuka ideaalajastus? Ma vaatan, kas ta ligikaudugi sinnapoole on. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.07.2004 at 14:11 |
|
vvt |
Surveastme t6stmise variandid
Ei ei - see oli mõeldud näiteks, et pole eriti kasu nende minutite tagaajamisest, kui väga lihtsad asjad seda 10 kraadi kõigutavad.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.07.2004 at 14:26 |
|