Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Küsimus turbo kohta
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Küsimus turbo kohta  
Poster Message
lundve
  
Küsimus turbo kohta
Et mis vahe on T ja LPT?
tegemist on antud juhul SAABIGA

tänud ette!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.07.2004 at 23:20
MossOpel
Küsimus turbo kohta
Äkki LPT on "low pressure turbo" ?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.07.2004 at 23:52
lundve
  
Küsimus turbo kohta
üldiselt vist ongi aga kumb variant parem võiks olla

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.07.2004 at 23:54
tfr
 
Küsimus turbo kohta
LPT on lihtsalt pisem turbo.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.07.2004 at 23:56
lundve
  
Küsimus turbo kohta
on 2 autot Saab 9-5 2,0 lpt ja2,0t, kumb oleks paem valik?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.07.2004 at 23:59
kalev35
  
Küsimus turbo kohta
LPT on pisem turbo...
siis arenguruumiga 9-5 2,0 lpt -> saad mõnu tunda, kui suuremat turbot külge kruvid - ikka suuremaks, suuremaks. :smokin
ja kui sel veel ei ole seda suuremat turbot, peaks autos rohkem ruumi olema! Mis sest, et kasutada ei saa, aga ruumi on (arenguruumi). :D

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.07.2004 at 08:35
Joel
 
Küsimus turbo kohta
Kunagi töökaaslane ostis Saab 9000 2,0 LPT, siis Vikingi poisid rääkisid, et see LPT pidi kõige ökonoomsem Saabi mootor olema. See madalrõhuturbo seal pidavatki suuremalt jaolt mootori kasutegurit parandama, mitte niivõrd powerit andma. Dünaamika oli sellel päris meeldiv, jõud tuli suhteliselt madalatel pööretel juba. Esivedu muidugi pärssis juba selle 110 kW sihipärast kasutamist. Selle mootoriga oli hiljem päris palju probleeme - turbo andis otsad, mille tulemusel mootor kokku jooksis, aga selles võib suuremas osas omanikku süüdistada, kes ei pööranud piisavalt tähelepanu, et auto aeg-ajalt läbipaistmatuid suitsulonte tagat välja loopis.
2,0T peaks olema hoopis teine tera - sellel mootoril on turbo ikka algupärases funktsioonis, koos viivega madalail ja boostiga kõrgematel pööretel. Automaatkasti ja veojõukontrolliga masinaga vast isegi kannataks selle esiveo hädapärast ära. Rooli rapsib ta Tallinna pikiroobastes kindlasti mõnuga...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.07.2004 at 08:53
deathdog
Küsimus turbo kohta
LPT on eesti keeles madalsurve turbo .... max 0,4 bar ja mootori surveaste on 9.2
tavaline turbo on survega 1,0.... bar ja mootori surveaste vist oli 8

ja ökonoomsustest rääkides siis 2.0LPT on ökonoomsesm kui 2.0 ie

Aga vaata isewww.saabnet.ee seal küll 9000 kohta jutt aga saab aimu ikke

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.07.2004 at 09:28
TSIAWD
Küsimus turbo kohta
quote:
Joel: - turbo andis otsad, mille tulemusel mootor kokku jooksis, aga selles võib suuremas osas omanikku süüdistada, kes ei pööranud piisavalt tähelepanu, et auto aeg-ajalt läbipaistmatuid suitsulonte tagat välja loopis.
...

kuidas teha vahet kas suitsulondid on turbost? ma tahaks oma autol teada saada kas perobleem turbos või klapisääretihendites, nimelt viskab peale kiirendamist käiguvahetuse järgi ca. 1 sekundi pärast suitsupakvaka välja. Probleem selles, et klapisääre tihendid vahetatud aasta tagasi ja samal ajal ka turbo Kavoris Jaagu juures väga heaks tunnistatud...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.07.2004 at 14:17
sam
  
Küsimus turbo kohta
quote:
TSIAWD:
kuidas teha vahet kas suitsulondid on turbost? ma tahaks oma autol teada saada kas perobleem turbos või klapisääretihendites, nimelt viskab peale kiirendamist käiguvahetuse järgi ca. 1 sekundi pärast suitsupakvaka välja. Probleem selles, et klapisääre tihendid vahetatud aasta tagasi ja samal ajal ka turbo Kavoris Jaagu juures väga heaks tunnistatud...

kui pärast käiguvahetust kiirendamisel viskab halli/musta suitsu korraks, siis tegemist võib olla hetkeliselt ülerikastatud seguga. Seda juhtub eriti BOViga varustatud ja tavalisest kõrgema boostiga autol.

____________________________
www.es-racing.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.07.2004 at 15:39
Riho
Küsimus turbo kohta
quote:
deathdog:
ja ökonoomsustest rääkides siis 2.0LPT on ökonoomsesm kui 2.0 ie



Praegu näitab mul 9-3 2,0LPT keskmiseks kuluks 9,3 l.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.07.2004 at 17:41
TSIAWD
Küsimus turbo kohta
quote:
sam:
quote:
TSIAWD:
kuidas teha vahet kas suitsulondid on turbost? ma tahaks oma autol teada saada kas perobleem turbos või klapisääretihendites, nimelt viskab peale kiirendamist käiguvahetuse järgi ca. 1 sekundi pärast suitsupakvaka välja. Probleem selles, et klapisääre tihendid vahetatud aasta tagasi ja samal ajal ka turbo Kavoris Jaagu juures väga heaks tunnistatud...

kui pärast käiguvahetust kiirendamisel viskab halli/musta suitsu korraks, siis tegemist võib olla hetkeliselt ülerikastatud seguga. Seda juhtub eriti BOViga varustatud ja tavalisest kõrgema boostiga autol.

ei mul põleb ikka õli, suits on sinine ja iga nädala-paari järgne visiit US Partsi õliliitri järele tõestavad seda :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.07.2004 at 18:08
Fastbear1
Küsimus turbo kohta
võta sissevõtu poolne otsik maha turbol ning katsu lõtku kui käib seal otsast katsudes mingi 1mm (kui sedagi) siis parandusse sest kui ta juba läbi ei ole, siis kohe läheb. Kui kesset pikka sõitu läheb ning katkise turboga edasi vuristad, siis heal juhul ei saa seda turbot enam remontida halval juhul ostad uue mootori.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.07.2004 at 19:10
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Küsimus turbo kohta  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.