Poster |
Message |
Marco |
Chevy van-i mootorid!
R 6te julgeks küll soovitada, olen nende kohta vaid kiidusõnu lugenud, erakordselt vastupidav ja vähenõudlik pidi olema, samuti suht. ökonoomne.
R 6te pandi nii 4,1 kui 4,8 liitrisena, võib olla olid mõned variandid veel. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2004 at 18:41 |
|
blazerK5 |
Chevy van-i mootorid!
dodge ram-i vahel R6 3,8 liitrit oli kül paras pask
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2004 at 19:08 |
|
Marco |
Chevy van-i mootorid!
Kas Ram Vanil mitte 3,9 V6 polnud?
Oli küll 3,7 R6 slant-six ja see küll pask pole, ehk uimane, iseasi, kas seda Vanile pandi... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2004 at 19:31 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
blazerK5 |
Chevy van-i mootorid!
kui täppne olla siis 3778cm R6jah vastupidav on kül aga kütte kulu sama mis v8 ja edasi ei lähe, veidi aega tagasi omasin. Seda mootorit esines ram-vannidel 87 aastani
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2004 at 19:37 |
Last edited 19.04.2004 at 19:43 by blazerK5
|
roby |
Chevy van-i mootorid!
minu esimene van oligi R6 4,3 l.Väga hea mootor!peaaegu hooldevaba variant oli.
____________________________
tramm nr. 66 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.04.2004 at 20:34 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
A-Berg |
Chevy van-i mootorid!
quote: pytsep: Mul endal Chevy Van G20 5,7L B 90a Starcraft igapäevakasutuses ja ise väääga rahul. Bensu kulu suht norm 15-16 L/100
---- arvan et tema autol on bensiinimootor.
Sel juhul jäi mainimata, et selline k/kulu on maanteel....
____________________________
"usakas" aastast 1994 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2005 at 10:42 |
Last edited 02.08.2005 at 20:43 by A-Berg
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
Chevy van-i mootorid!
"A-Berg" Arvad et 15...16 liitrit sajale maanteel on norm!? Pakun siiski välja, et "pytsep" pidas selle all silmas linna kütusekulu
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2005 at 11:16 |
Last edited 02.08.2005 at 11:17 by Olds
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Chevy van-i mootorid!
Kui sõidugraafik sisaldab mõõdukaid maanteotsi, siis kütusekulu arvestamisel lähtu parem linna- kui maanteekulust.
5.7, mitte eriti aerodünaamiline, tavaliselt laia rehvi ja konditsioneeriga pole 15 sajale midagi röögatut. Isegi turbodiisliga Transit võtab 10 ära....
Ütleks, et maanteel 15 ja linnas 20+ pole seal midagi ulmelist, pigem on ulme, kui keegi väidab et maanteel 10 liitriga hakkama saavat.
Edit: eriti, kui reaalne maanteekiirus on siiski 100-110, mitte stabiilne 90, kuskohast optimistlikud mpg näidud pärinevad. Samasuure mootoriga sõiduautoga pole mõtet võrrelda, bussil on lauppind juba poole suurem.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2005 at 12:08 |
Last edited 02.08.2005 at 12:10 by vvt
|
jaak |
Chevy van-i mootorid!
quote: John: Kas keegi oskab öelda, palju võtab 5,7 diisel 100-le kütust?
Olds Delta 88 peal võttis 9L/100km peale keskmiselt.
Üle 11 ei saanud ka kõige raskema tallamise peal. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2005 at 15:20 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
A-Berg |
Chevy van-i mootorid!
quote: Olds: "A-Berg" Arvad et 15...16 liitrit sajale maanteel on norm!? Pakun siiski välja, et "pytsep" pidas selle all silmas linna kütusekulu
ma ei arva.
ma tean,
et Chevy Van 5.7 V8 bensukas võtab linnas yle 20!
Kuna olen sellise auto omanik.
Näiteks: Tahoe 5.7 V8 võtab linnas 23, talvel kuni 25!
Maantel - 15-16.
____________________________
"usakas" aastast 1994 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2005 at 19:57 |
Last edited 02.08.2005 at 20:40 by A-Berg
|
A-Berg |
Chevy van-i mootorid!
quote: vvt: Kui sõidugraafik sisaldab mõõdukaid maanteotsi, siis kütusekulu arvestamisel lähtu parem linna- kui maanteekulust.
5.7, mitte eriti aerodünaamiline, tavaliselt laia rehvi ja konditsioneeriga pole 15 sajale midagi röögatut. Isegi turbodiisliga Transit võtab 10 ära....
Ütleks, et maanteel 15 ja linnas 20+ pole seal midagi ulmelist, pigem on ulme, kui keegi väidab et maanteel 10 liitriga hakkama saavat.
Edit: eriti, kui reaalne maanteekiirus on siiski 100-110, mitte stabiilne 90, kuskohast optimistlikud mpg näidud pärinevad. Samasuure mootoriga sõiduautoga pole mõtet võrrelda, bussil on lauppind juba poole suurem.
Vat see on reaalse mõistusega mehe jutt !
Kes ytleb nii, kuidas tegelikult asi on!
____________________________
"usakas" aastast 1994 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2005 at 20:01 |
|
LaSa Moderator |
Chevy van-i mootorid!
quote: A-Berg: Selliseid autoomanike , kes väidavad et "5.0 või 5.7 V8 linnakütusekulu üle 11 ei saanud ka kõige raskema tallamise peal" olen näinud, need jutud panevad muigama.
On mehi, kel meeldib jutustada kui ökonoomne on nende "bensiiniröövel"!
kui Sa oleks viitsinud selle postituse korralikult läbi lugeda, oleks muuhulgas saanud teada ka seda, et jutt käis diislist.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2005 at 20:15 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
A-Berg |
Chevy van-i mootorid!
quote: jaak:Olds Delta 88 peal võttis 9L/100km peale keskmiselt.
Üle 11 ei saanud ka kõige raskema tallamise peal
LaSa: kui Sa oleks viitsinud selle postituse korralikult läbi lugeda, oleks muuhulgas saanud teada ka seda, et jutt käis diislist.
Jah, tõepoolest Sul on õigus.
Tegin ära paranduse.
____________________________
"usakas" aastast 1994 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2005 at 20:34 |
Last edited 02.08.2005 at 20:39 by A-Berg
|
5V8 |
Chevy van-i mootorid!
Aga kuidas suhtute 5,2 V8 Van ja kas see on monopritse või garpa. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2005 at 21:59 |
|
jaanus |
Chevy van-i mootorid!
quote: A-Berg: quote: et Chevy Van 5.7 V8 bensukas võtab linnas yle 20!
vaeseke .... kui sul on 1227747, siis ehk saab aidata (kui märksõnadest aru ei saa, siis ei viitsi)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2005 at 22:21 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
Chevy van-i mootorid!
quote: A-Berg: quote: Olds: "A-Berg" Arvad et 15...16 liitrit sajale maanteel on norm!? Pakun siiski välja, et "pytsep" pidas selle all silmas linna kütusekulu
ma ei arva.
ma tean,
et Chevy Van 5.7 V8 bensukas võtab linnas yle 20!
Kuna olen sellise auto omanik.
Näiteks: Tahoe 5.7 V8 võtab linnas 23, talvel kuni 25!
Maantel - 15-16.
No ju siis olen ma loll ja ajavad lolli juttu ka inimesed, kelle Van`id maanteel saavad hakkama 12...13 liitriga.
Olds@ei oma vanni aga on nendega piisavalt sõitnud...ja mitte virtuaalselt vaid reaalselt
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2005 at 07:10 |
Last edited 03.08.2005 at 07:36 by Olds
|
A-Berg |
Chevy van-i mootorid!
quote: jaanus:vaeseke .... kui sul on 1227747, siis ehk saab aidata (kui märksõnadest aru ei saa, siis ei viitsi)
Kahju et sa ei viitsi....
____________________________
"usakas" aastast 1994 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2005 at 08:49 |
|
jaanus |
Chevy van-i mootorid!
Logisin veidi andmeid, konfisin taas asja pisut ümber ja tegin ajaviiteks ühe arvutuse. Hetkekonfis tuleb mul ühtlaselt 90 km/h sõites 5.0 liitrisel tbi'ga varustatud benamootoril (5.7 pihustid) pihusti lahtiolekuajaks 376.5 ms ehk 10.5 liitrit tunnis. Kui õnnestub ka veel süüde üle käia, siis peaks asja veel paremaks saama. Parim, mis tanklanäitude järgi seni saavutatud, on ca 11.5l 100km.
Sisuliselt peaks olema suvaline aju võimeline õppima mingi perioodi jooksul ära samad parameetrid, kuid seda vaid juhul, kui mootor korras on. Kui mootor rämedalt rohkem võtab, siis võib liigset kulu süüdistada viiel erineval moel - ego, temp, map (või vaakumileke), kütuseleke ja pardavolt(<13.8). Iga vigase parameetri pealt võib tulla ca 10% kulu juurde. (näide - abcs'lt tagasi tulles kadus mul taas laadimine. Koju jõudes oli pardas järel vaevu 9volti ja arvestuslik kütusekulu Kiltsist Tallinnasse ca 16liitrit )
Ühesõnaga - pritsungiga varustatud van'i omanikud teehku omad järeldused, diisleid aidata ei oska. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.08.2005 at 17:24 |
|
Alex |
Chevy van-i mootorid!
mida moodi sellised tulemused saavutatakse?11,5 see on ulmeline tulemus(vähemalt minu jaoks)
ja näiteks ford, 12 voldise laadimisega keeldus üldse sõitmast kui tuled peale panin.
tundub, et kui tahad ultra madalat kütte kulu, siis pead ise inseneer-elektroonikuks hakkama(siiani on partsude diagnostika aparaadid väitnud, et kõik andurid on ok, bensupump uus ja lekkevaba, aju uus) ja lihtinimene aitab lihtsalt usinasti kaasa naftavarude hävitamisele
alex@kadedusest näost roheline ja kulutab pensionääri stiilis sõites 18 l sajale
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2005 at 08:27 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
jaanus |
Chevy van-i mootorid!
Pensionäristiilis sõitmine kululutab samuti palju kütust kui kihutamine. Chevy'le optimaalne kiirendamine on nt ca 24% pedaalivajutamine, mis tähendab seda, et foori tagant startides tuleb tavaliselt eesliikujad pisut eest ära lasta.
aga see, et andurid tunduvad "ok" olevat, ei pruugi alati tõsi olla, kui ei võrrelda mingi kindla etaloniga. Ise olen korra sellesse ämbrisse astunud ja kohanud seda ka teistel (tavaliselt tempi andur paneb mõnekümne kraadiga puusse). Ning veel näiteks aju arusaam lambdast - widebandiga erinevus oli 0.9:1 ... loomulikult tuli siis ajule selgeks teha, kuidas lood tegelikult on.
Sama asi süütega - süüde on õige siis kui aju arusaam süütenurgast on sama, mis mootoril. See süütenurk mida strobo näitab on tavaliselt mingi harju keskmine. Peale tdc ja malli järgi paika panemist arvas strobo mul hoopis ~6 kraadi olevat, kuigi aju tahab saada 9,8. Peale paika panemist oli tps asend ca -2%@90kmh, st kasutatav VE cell väiksema väärtusega = vähem kütust kiiruse hoidmiseks = rohkem torki jne.
Samas, ma küll arvutanud ei ole, kuid tundub, et kogu selle ajuga mängimise peale on rohkem kütust kulunud, kui sellest kokkuhoiust kasu aga peaasi, et endal huvitav oleks. Kusjuures, kütusesääst ei olegi eesmärgiks olnud, pigem tulenev.
edit: kütusekulu loomulikult mõjutab ka korras ja õigesti reguleeritud veermik ning pidurid. Oma "ökopilli" saan ma tasasel pinnal kerge vaevaga liikuma ja lükatud. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2005 at 13:43 |
Last edited 05.08.2005 at 14:08 by jaanus
|
japanspeed |
Chevy van-i mootorid!
tean et vihastate et lolli näite toon. aga see pensiokate sõidustiil ei pruugi alati tõesti õige olla.
Näiteks üks riisirakett mida kasutan igapäevaselt.
Linnas lasin kogu aeg kõrra kõrra 2000 rpm ( ok teile on ehk naljakas) ja bensukulu linna oma mingi 8-9 isegi 10.
Maanteel sõidab auto 110 km/h 3200 rpm ja võtab 4,5 sajale.
Nüüd sõidan linnas ka normaalselt , ehk ei kõrista viies käik sees neljakümnega ja küttekulu on kuskil 6-7 sajale max.
Et see vaikselt hoo venitamine, eriti kui raske auto veel, kokkuvõttes kulutab rohkem kui korra natu hoogu anda ja lasta autol veereda.
Muidugi on kõik võimalik, eriti nupukalt sõites ja kõiki asju enda kasuks kasutades võib saada uskumatuid numbreid.
Kuna aga enamasti mõtleme me enamus autoroolis sellele kuidas raha teenida näiteks, või mis naine soovib jne siis kütusekulu on selline nagu ta on ja ainuke võimalus kokku hoida on mitte sõita. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2005 at 15:01 |
|
jaanus |
Chevy van-i mootorid!
quote: japanspeed: Maanteel sõidab auto 110 km/h 3200 rpm ja võtab 4,5 sajale.
Ahjaa, see maanteekulu on omaette trikk.
Maanteesõidu jaoks on olemas ajudel eraldi reziim, mis käivitub siis, kui kiirus ja koormus on olnud mingi aja vältel ühtlane. Segu kruvitakse lahjaks, süüde viltu ning õppimine jäetakse kõrvale(open loop highway mode). Kõik on väga hea ja ökonoomne, kuid vastupidiselt euroriisidele (väidetavalt! ise ma euroriisi tuuninud pole) on jänkistanis see keelatud (kuna nox tase kerkib neil lubatud parameetritest välja) ning stock ajus see reziim ei aktiveerugi. Omal on see küll juba aktiveeritud, kuid parameetrid on lähedased sellele, mis tavasõidul kasutatakse ning reaalsest kasust pole veel eriti aru saanud. Kui kunagi ka see osa korra üle tuunitud saab, siis on lootust ehk veelgi mõned milligrammid kulu kukutada
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2005 at 15:36 |
|
jaanus |
Chevy van-i mootorid!
Raiskasin pisut kütust, et veidi asja üle tuunida ja mingid kindlad numbrid kätte saada.
Chevy Van '87 5.0 v8 bensiin, aut (th400), sõidukaal ~2300 kg, sõit kaasliiklejatega samas rütmis, kui kedagi foori taga ees ei olnud, siis lapats põhja (ummikud kahjuks puudusi ja sellest ehk kunagi hiljem). Maanteel 3 full throttle möödasõitu.
Linnasõit: Tallinn - Vabaduse pst, Pärnu mnt, Järvevana tee = keskmine kiirus 47.5 km/h, kütuse kulu 16.68 L/100km
Maantee: Tallinna ring - Tartu mnt, Viljandi mnt, Pärnu mnt = keskmine kiirus 89.6 km/h, kütuse kulu 10.96 L/100km
Linn+maantee kokku(kogu logi): keskmine kiirus 66.4 km/h, kütuse kulu 14.13 L/100km
Kogukulu 8.20 liitrit, läbitud distants 53.37 km
(kõik numbrid on arvutuslikud ning ei pretendeeri absoluutsele tõele)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2005 at 09:40 |
|
japanspeed |
Chevy van-i mootorid!
Nüüd on vist uus spordiala eestis hoogu saamas.
Ma kah eile vaatasin uuesti pöörded järgi. Ikka 1500rpm lõgistab viiendaga 45 km/h.
Ma niiimoodi autot tuunides ei tea kuidas kütet kokku hoida, rohkem ennast seal alati tuuninud rooli taga. Aga automaadiga on jube keeruline tunnetada mu meelest seda hetke millal auto ise veereb, millal veab edasi ?
Või on mul eluaeg mingid valed automaadid olnud võib olla.
Kujutan ette kuidas Pärtel vihastab mis juttu siin aetakse
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2005 at 13:08 |
|
vvt |
Chevy van-i mootorid!
Vana aja mootoritega tasub ettevaatlik olla - saan aru, et selle vani väike kulu tuli ka pihustiimpulsside "korrigeerimise" arvelt - vana-aja mootoritel võib see mõnikord tähendada ärapõlenud klappe ja muud sellist. Kas see üks-ühele siia üle kantav on, aga vene autode suure "ökotamisega" bensiinikriiside ajal sedasi just juhtus. Millel paistis klappide vahelt valgus ja millel oli tihend kaane külge kinni sulanud
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2005 at 08:56 |
|